Автор: Астапова Інна Володимирівна
Методист міського методичного кабінету Управління освіти Бахмутської міської ради Донецької області ;
учитель англійської мови вищої категорії Бахмутського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11- багатопрофільний ліцей»
Тема розробки: Використання елементів народного танцю як динамічна пауза на молодшому етапі вивчення англійської мови.
Мета: підвищення інтересу учнів до традицій і звичаїв Великої Британії.
Завдання:
Типовий урок англійської мови в початковій школі складається з декількох етапів. У даній роботі хотілося б привернути увагу до динамічної паузи, роль якої дуже велика для дітей молодшого шкільного віку під час уроку. Нерухома поза для молодшого школяра набагато притомлива для організму, чим рухи. Тому на уроці необхідно проводити різні фізхвилинки і динамічні паузи. Ставлю собі мету ознайомити дітей з традиціями і звичаями народів країн мови, що вивчається. Тому використовую різноманітний матеріал, у тому числі і елементи народного танцю.
Діти, як правило, із задоволенням виконують ритмічні рухи. Запам'ятавши рухи простого танцю, вони просять навіть включити музику після уроку і виконують рухи під час перерви. Це сприяє зняттю напруги перед наступним уроком, а також впливає на емоційний фон в групі.
На етапі ознайомлення з танцем роботу провожу таким чином:
Виконання танцю займає декілька хвилин, а настрій у дітей підвищується надовго.
Вищезазначену динамічну паузу можна доповнити усними висловами. Можна організувати діалог – знайомство в процесі виконання танцю таким чином:
Такий танець можна використовувати під час будь-якої святкової вистави.
Деякі танці, наприклад “Morris Dance”, виконуються у Великій Британії під час травневих свят.
Враховуючи це, я знайомлю дітей з танцем заздалегідь, а в травні під час динамічної паузи діти виконують його на уроці. Зазвичай досить 2-3 хвилини, аби відчути себе учасником весняного свята і поринути в атмосферу веселощів на уроці. Нескладні рухи традиційних танців дають ще одну можливість занурити учнів в культуру Великої Британії.
Джерела матеріалу: