Методичні рекомендації "Використання елементів народного танцю як динамічна пауза на молодшому етапі вивчення англійської мови.

Про матеріал
Типовий урок англійської мови в початковій школі складається з декількох етапів. У даній роботі хотілося б привернути увагу до динамічної паузи, роль якої дуже велика для дітей молодшого шкільного віку під час уроку. Нерухома поза для молодшого школяра набагато притомлива для організму, чим рухи. Тому на уроці необхідно проводити різні фізхвилинки і динамічні паузи. Ставлю собі мету ознайомити дітей з традиціями і звичаями народів країн мови, що вивчається. Тому використовую різноманітний матеріал, у тому числі і елементи народного танцю.
Перегляд файлу

Автор: Астапова Інна Володимирівна

Методист міського методичного кабінету Управління освіти Бахмутської міської ради Донецької області ;

учитель англійської мови вищої категорії Бахмутського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів   № 11- багатопрофільний ліцей»

 

Тема розробки: Використання елементів народного танцю як динамічна пауза на молодшому етапі вивчення англійської мови.

 

 

 

Мета: підвищення інтересу учнів до традицій і звичаїв Великої Британії.

 

 

 

Завдання:

  1. Освітня: розширити знання учнів про традиції народів, які проживають на території Великої Британії;
  2.  Розвиваюча: розвинути емоційну сферу і пізнавальну активність учнів;
  3. Виховна: виховувати шанобливе відношення до культури Великої Британії.

 

Типовий урок англійської мови в початковій школі складається з декількох етапів. У даній роботі хотілося б привернути увагу до динамічної паузи, роль якої дуже велика для дітей молодшого шкільного віку під час уроку. Нерухома поза для молодшого школяра набагато притомлива для організму, чим рухи. Тому на уроці необхідно проводити різні фізхвилинки і  динамічні паузи. Ставлю собі мету ознайомити дітей з традиціями і звичаями народів країн мови, що вивчається. Тому використовую різноманітний матеріал, у тому числі і елементи народного танцю.

Діти, як правило, із задоволенням виконують ритмічні рухи. Запам'ятавши рухи простого танцю, вони просять навіть включити музику після уроку і виконують рухи під час перерви. Це сприяє зняттю напруги перед наступним уроком, а також впливає на емоційний фон в групі.

На етапі ознайомлення з танцем роботу провожу таким чином:

  1. Знайомлю з історією появи танцю;
  2. Показую картинки людей, виконуючих танець в національних костюмах;
  3. Учні називають види одягу, кольори і т.п;
  4. Показую відео сюжет;
  5. Відпрацьовую деякі прості елементи танцю в русі.

Виконання танцю займає декілька хвилин, а настрій у дітей підвищується надовго.

Вищезазначену динамічну паузу можна доповнити усними висловами.  Можна організувати діалог – знайомство в процесі виконання танцю таким чином:

  • Танцюючі утворюють одне велике коло: дівчатка стають в зовнішньому кільці, а хлопчики – у внутрішньому.
  • Танцюристи беруться за руки і починають рухатися вправо від себе. Виходить, що дівчатка і хлопчики йдуть в протилежних напрямах.
  • Музика раптово обривається, і хлопчик повинен познайомитися з дівчинкою, що стоїть напроти нього і запросити її на танець.
  • Пари танцюють приблизно 1 хвилину, після чого музика знов зупиняється, і всі танцюючі повертаються в коло.

Такий танець можна використовувати під час будь-якої святкової вистави.

Деякі танці, наприклад “Morris Dance”, виконуються у Великій Британії під час травневих свят.

Враховуючи це, я знайомлю дітей з танцем заздалегідь, а в травні під час динамічної паузи діти виконують його на уроці. Зазвичай досить 2-3 хвилини, аби відчути себе учасником весняного свята і поринути в атмосферу веселощів на уроці. Нескладні рухи традиційних танців дають ще одну можливість занурити учнів в культуру Великої Британії.

Джерела матеріалу:

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Павліченко О.М., Доценко І.В., Євчук О.В.)
Додано
2 лютого 2018
Переглядів
1059
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку