МЕТОДИЧНИЙ РИНГ "Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня"

Про матеріал

Методичний ринг – це форма методичної роботи, яка дає можливість виявити загальну ерудицію, різновид дискусії. Методичний ринг може проводитися, якщо існує два протилежних погляди на питання. Заздалегідь готуються опоненти. Кожен має групу підтримки, яка допомагає своєму лідеру в разі необхідності.

Перегляд файлу

 

Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання.

Часто в групі продовженого дня життя учнів занадто регламентоване, тому недостатньо задовольняються їх потреби у руховій активності, стримується розвиток ініціативи, самостійності. Спостерігається перевантаження дітей навчальною діяльністю. Вплив емоційного стану теж відіграє важливу роль.

Я хочу проаналізувати роботу вихователя групи продовженого дня і поділитися з вами своїми здобутками на цій педагогічній ниві незвичною формою методичної роботи.

 

Методичний ринг – це форма методичної роботи, яка дає можливість виявити загальну ерудицію, різновид дискусії. Методичний ринг може проводитися, якщо існує два протилежних погляди на питання. Заздалегідь готуються опоненти. Кожен має групу підтримки, яка допомагає своєму лідеру в разі необхідності.

 

МЕТОДИЧНИЙ РИНГ

 

Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня

 

Мета рингу: 

  • Ознайомити педагогів із сучасними інноваційними педагогічними технологіями.
  • Актуалізувати та розширити понятійний апарат, поглибити їх теоретичні та практичні знання з даної проблеми.
  • Показати необхідність науково обґрунтованого впровадження сучасних технологій у практику роботи.
  • Стимулювати прагнення до пошуку, творчості.
  • Створити умови для обміну досвідом роботи, педагогічних знахідок.

 

Проведення методичного рингу

Учасники методичного рингу діляться на команди по методичним комісіям.

Склад груп та їх капітани визначені заздалегідь. Ведучий оголошує порядок та правила проведення гри і розпочинає перший раунд.  Відповіді команд оцінює група експертів.

 

І раунд. Мозковий штурм

Кожна команда одержує великий аркуш паперу із заданою темою: Інновація

Завдання:

Записати слова, які мають будь-яке відношення до заданого терміну. Через 3 хв. Лідер команди проводить звіт по „мозковому штурму”. Ведучий вивішує аркуші. Члени журі оцінюють відповіді.

 

ІІ раунд. Естафета

Перевірка теоретичних знань з питань сучасних педагогічних технологій. Ведучий пропонує закриті картки, на яких написано терміни:

Інновація

Емоційний компонент

Оптимізація

Педагогічна

Гуманізм технологія

Прийом навчання

Концепція

Диференціація

Метод навчання

Завдання:

Лідер групи витягає картку. Через 30 сек. Один з учасників команди дає відповідь визначення заданого поняття. Журі оцінює відповіді команд.

 

ІІІ раунд. Вплив емоцій у навчанні та вихованні

Цей конкурс проводиться у вигляді міні – захистів технологій навчання, тобто, як емоційний стан дитини впливає на навчальний процес та виховання учня. Кожна група пропонує не більше двох сучасних та найрезультативніших технологій. На захист кожній групі дається 5 хвилин.

 

 Підведення підсумків

Це важливий момент у завершенні методичного рингу. Ведучий надає слово членам експертної групи, які не тільки виявляють переможців, але й висвітлюють проблеми конкурсу. Найважливіший результат – бажання педагогів втілити ту чи іншу технологію.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

Матеріали на допомогу організаторам методичного рингу

Інновація – нововведення в педагогічній системі, що поліпшують розвиток і результати навчально-виховного процесу. 

Концепція – це система поглядів на певне явище і спосіб розуміння, тлумачення якихось явищ, основна ідея будь-якої теорії.

Педагогічна технологія – це системне та послідовне здійснення на практиці навчально-виховного процесу, що означає чітку постановку дидактичних завдань із способами та методами його здійснення.

Метод навчання – це спосіб взаємодії учителя і учнів, спрямований на досягнення певних цілей або способів діяльності.

Прийом навчання – складова частина методу, що спрямовує учнів на рішення часткових дидактичних завдань.

Гуманізм – цілісна концепція людини як найвищої цінності в світі.

Диференціація – форма навчальної діяльності, організація якої враховує здібності, схильності, інтереси учнів

 

Анкета «Готовність педагогів до впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес»

1. Як ви ставитесь до ідеї впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес:

а) думаю, що це лише марно витрачений час;

б) глибоко не переймався цією проблемою;

в) позитивно.

2. З якими інноваційними технологіями ви ознайомлені?

а) особистісно орієнтованого навчання;

б) технології розвивального навчання;

в) робота за груповими формами навчання.

3. Щоб упроваджувати інновації у свою практику, вам бракує:

а) бажання і сили;

б) теоретичних знань;

в) практичних вмінь і навичок;

г) підтримки колективу.

4. За яких умов ви могли б себе максимально реалізувати:

а) якби працював, як і раніше;

б) у впровадженні передових педагогічних технологій;

в) не знаю.

5. Що найбільше вам заважає професійно вдосконалюватись?

а) не вистачає часу;

б) немає відповідної літератури та умов;

в) не вистачає сили волі та наполегливості.

6. Яка форма методичної роботи, на вашу думку, найбільш ефективна для впровадження інновацій у практичну роботу:

а) самоосвіта;

б) робота в групах (відкриті уроки, круглі столи, тренінги);

в) загальношкільні методичні заходи;

г) робота в методичних об'єднаннях.

docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
1458
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку