«Хочу і можу бути здоровим»
Година здоров'я
Мета: ознайомити учнів із поняттям «здоров'я»; дати уявлення про здоровий спосіб життя, його складові; ознайомити з гігієнічними правилами і способами догляду за шкірою рук і зубами; пропагувати здоровий спосіб життя.
«Хочу і можу бути здоровим»
Година здоров’я
«Хочу і можу бути здоровим»
Година здоров’я
Мета: ознайомити учнів із поняттям «здоров’я»; дати уявлення про здоровий спосіб життя, його складові; ознайомити з гігієнічними правилами і способами догляду за шкірою рук і зубами; пропагувати здоровий спосіб життя.
Хід заходу
І. Підготовчий етап
У кожного воно є.
В одних міцніше,
В одних – слабкіше,
Але для всіх воно найдорожчий скарб,
Його не купиш за гроші (Здоров’я)
«Перша дорога: Направо підеш – багатство знайдеш, а здоров’я втратиш».
«Друга дорога: Наліво підеш – половину багатства знайдеш, а половину здоров’я втратиш»
«Третя дорога: Прямо підеш – багатства не знайдеш, проте здоров’я збережеш».
Висновок: Найкраще піти третьою дорогою, оскільки здоров’я – головне багатство людини.
ІІ. Основна частина
Хто здоровий, той сміється,
Все тому в житті вдається,
Радість б’ється в нім щоднини –
Це ж чудово для людини!
Хто здоровий, той не плаче.
Жде його в житті удача.
Він уміє працювати,
Вчитись і відпочивати.
Хто здоровий – не сумує,
Над загадками мудрує.
Він сміливо в світ іде
Й за собою всіх веде.
Здоров’я – це прекрасно,
Здорово, чудово, ясно!
І доступні для людини
Всі дороги і стежини!
Демонстрування предметів особистої гігієни.
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
Ліні волі не… (давай).
А у тебе умиє… (мило).
Чи нічого не забув, чи в портфелі все в … (порядку).
В школу швидко-швидко …(мчись).
Сміття бачиш - … (підніми).
Крейду, яблука і булки,
Кнопки, цвяхи, сірники,
А носи … (носовички).
Уникай дірок і … (плям).
V. Підсумок заходу.