Методика проведення годин спілкування. Використання різних форм роботи у системі діяльності класного керівника

Про матеріал
ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ – це спілкування класного керівника з учнями, це корисна інформація, необхідна учням для майбутнього дорослого життя, яку не можна отримати на уроках, це збір класного колективу для вироблення плану участі класу в загальношкільних заходах
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методика проведення годин спілкування. Використання різних форм роботи у системі діяльності класного керівника

Номер слайду 2

Поняття. ВИХОВНИЙ ЗАХІД – це сукупність різноманітних виховних впливів з відповідними матеріальними і духовними умовами, що підпорядковані єдиній комплексній виховній меті, таких, що взаємодіють між собою і утворюють єдине ціле; яскраве сценічне видовище. ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ – це спілкування класного керівника з учнями, це корисна інформація, необхідна учням для майбутнього дорослого життя, яку не можна отримати на уроках, це збір класного колективу для вироблення плану участі класу в загальношкільних заходах

Номер слайду 3

ОсобливостіВиховний захід

Номер слайду 4

Година спілкування. Особливості

Номер слайду 5

Вимоги. Виховний захід

Номер слайду 6

Вимоги. Година спілкування. Година спілкування ОБОВ’ЯЗКОВО записана у щоденники учнів останнім уроком у день визначений класним керівником та затверджений директором навчального закладу

Номер слайду 7

Мета та завдання. Виховний захід. Прилучення аудиторії до загальнолюдських ідеалів і цінностей, до ознайомлення з широким спектром мистецьких жанрів та норм, до культури в найширшому сенсі цього слова. У відповідності до специфіки, форми та теми виховного заходу

Номер слайду 8

Мета та завдання. Година спілкування. Формування чітко визначеного ставлення учнів до об’єктів та явищ оточуючого світу, розвиток моральних, етичних, трудових, естетичних, науково-пізнавальних, світоглядних поглядів, умінь та навичок спілкування, доцільної поведінки у різних життєвих ситуаціях. Допомогти у вирішенні проблеми, розвивати в учнів здатність вирішувати ці проблеми самостійно;Викликати дітей на відверту розмову один з одним;Ініціювати зразкову дисципліну серед школярів;Привернути увагу учнів до психології творчості, до пошуку своїх креативних можливостей

Номер слайду 9

Форми

Номер слайду 10

Структура

Номер слайду 11

Функції

Номер слайду 12

Класифікація

Номер слайду 13

Аналіз. Виховний захід

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Аналіз. Година спілкування{775 DCB02-9 BB8-47 FD-8907-85 C794 F793 BA}Параметри аналізу. Позитивні аспекти. Негативні аспекти. Аналіз готовності педагога. Процес підготовки. Проведення заходу:1. Організація 2. Зміст 3. Методика проведення. Результати. Загальні висновки. Рекомендації

Номер слайду 16

Форми години спілкування. Бесіди з попередження дитячого травматизму, що заплановані на відповідній сторінці класного журналу записуються безпосередньо на годині спілкування

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

РекомендаціїПри виборі форми проведення класних годин в ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ потрібно враховувати психологічні особливості дітей, то, що вони ще погано вміють концентруватися. Тому важливо часто міняти види діяльності, перемикати їх інтерес. Також під час проведення виховної роботи потрібно активно використовувати наочність, інтригувати дітей, вносити елемент несподіванки. Найпростіше організувати спілкування з класом у вигляді вікторини. Це посприяє розвитку пізнавальних здібностей дітей. В ході вікторини можна використовувати ребуси, невеликі завдання, цікаві питання, кросворди, репродукції картин

Номер слайду 31

Напередодні будь-яких цікавих дат можна на годині спілкування організувати цілі свята. При цьому слід залучити до роботи всіх учнів класу та провести їх у позаурочний час. В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ форми проведення годин спілкування мають носити творчий характер, можливі ігрові форми роботи. Для учнів 5-9 класів варто обирати такі форми виховної діяльності, що передбачають відкриті яскраві суперечки на якусь серйозну тему, на яку можна поглянути з різних сторін, і які сприяють розвитку діалектичного мислення дітей

Номер слайду 32

На превеликий жаль, частина класних керівників вважає, що виховна година – це час для нотацій вчителя по відношенню до учнів за їх навчання та поведінку, забуваючи, що виховна година, як основна форми роботи класного керівника з класом, повинна реалізовувати свої функції, мати чітко визначену мету

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. materialoznavstva vykladach
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
5416
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку