Директору
Миколо-Гулаківської гімназії
Л.М.Жученко
вчителя початкових класів
Л.П.Заєць
Звіт
роботи в міжатестаційний період
2022-2023н.р.
вчителя початкових класів
Заєць Людмили Петрівни
Роботу в міжатестаційний період здійснюю відповідно Плану індивідуальної роботи вчителя на період атестації у 2022-2023н.р. Згідно плану, перше, що я зробила – це ознайомилась з нормативними документами:
Також ознайомилася з критеріями оцінювання фахової діяльності та з графіком атестації . На початку навчального року я опрацювала навчальну програму для 2 класу та методичні рекомендації щодо викладання в початкових класах у 2022/2023 н.р. і відповідно склала календарне планування з навчальних предметів. Опрацювала вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та ведення записів у журналах.
Систематично переглядаю фахову літературу. Вивчаю та впроваджую в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної , психологічних наук, нових педагогічних технологій.
Приймаю участь у ШМО вчителів початкових класів. Я є керівником методичного об’єднання вчителів початкових класів. Моїми обов’язками є :
- планування роботи методичного об’єднання;
- проведення засідань методичного об’єднання;
- ведення документації;
- підготовка звітів, аналіз роботи методичного об’єднання тощо.
Окрім цього також маю виступи на методичних об’єднаннях на різноманітні теми стосовно навчання та виховання здобувачів освіти НУШ.
Протягом року я публікувала авторські розробки уроків, методичні матеріали на платформах «На урок», «Всеосвіта», складала вправи-завдання до уроків на платформі « LearningApps». Маю відповідні сертифікати з цих платформ, які засвідчують мою діяльність.
Також відповідно індивідуальному плану з атестації протягом року, починаючи з перших днів роботи з дітьми, працюю над проблемним питанням «Формування ключових компетентностей учнів початкових класів в умовах сьогодення». Формування ключових компетентностей здійснюю через:
- зміст освіти ( навчальні програми, Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, підручники);
- методи навчання, які ґрунтуються на організації активної власної діяльності школярів;
- форми організації навчальної діяльності (групові, індивідуальні, фронтальні);
- засоби навчання, метою яких є спонукати учнів мислити.
Протягом року була активним учасником вебінарів на платформі «Всеосвіта», а саме: «Формування мовно-комунікативної компетентності учнів на уроках»; «Ціннісний підхід до мотивації навчальної діяльності в контексті НУШ: принципи та інструменти візуалізації»; «Розвиток креативного мислення учнів засобами евристичного навчання». Ще заплановано один вебінар на тему «Ігрове навчання НУШ». Прослухавши вебінари маю відповідні сертифікати.
І найголовніше на сьогодні питання «Організація роботи в період дистанційного навчання» до нього я теж підійшла відповідально. Протягом року я опрацьовувала методичні новинки щодо організації навчання в дистанційному форматі з учнями 2 класу.
Прагну на досягнутому не зупинятися. А й надалі займатися самоосвітою з питань організації навчального процесу НУШ.
Вчитель початкових класів:___________Л.П.Заєць