Міжатестаційний період

Про матеріал
Робота вчителя в міжатестаційний період. Робота вчителя в міжатестаційний період. Робота вчителя в міжатестаційний період.
Перегляд файлу

Директору

Миколо-Гулаківської гімназії

Л.М.Жученко

вчителя початкових класів

Л.П.Заєць

 

 

 

 

Звіт

роботи в міжатестаційний період

2022-2023н.р.

вчителя початкових класів

Заєць Людмили Петрівни

 

Роботу в міжатестаційний період здійснюю відповідно Плану індивідуальної роботи вчителя на період  атестації у 2022-2023н.р. Згідно плану, перше, що я зробила – це ознайомилась з нормативними документами:

Також ознайомилася з критеріями оцінювання фахової діяльності та з графіком атестації . На початку навчального року я опрацювала навчальну програму для 2 класу та методичні рекомендації щодо викладання в початкових класах у 2022/2023 н.р. і відповідно склала  календарне планування з навчальних предметів. Опрацювала вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та ведення записів у журналах.

Систематично переглядаю фахову літературу. Вивчаю та впроваджую в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної , психологічних наук, нових педагогічних технологій.

Приймаю участь у ШМО вчителів початкових класів. Я є керівником методичного об’єднання вчителів початкових класів. Моїми обов’язками є :

- планування роботи методичного об’єднання;

- проведення засідань методичного об’єднання;

- ведення документації;

- підготовка звітів, аналіз роботи методичного об’єднання тощо.

Окрім цього також маю виступи на методичних об’єднаннях на різноманітні теми стосовно навчання та виховання здобувачів освіти НУШ.

Протягом року я публікувала авторські розробки уроків, методичні матеріали на платформах «На урок», «Всеосвіта», складала вправи-завдання до уроків на платформі « LearningApps». Маю відповідні сертифікати з цих платформ, які засвідчують мою діяльність.

Також відповідно індивідуальному плану з атестації протягом року, починаючи з перших днів роботи з дітьми, працюю над проблемним питанням «Формування ключових компетентностей учнів початкових   класів  в умовах сьогодення». Формування ключових компетентностей здійснюю  через:

- зміст освіти ( навчальні програми, Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, підручники);

- методи навчання, які ґрунтуються на організації активної власної діяльності школярів;

- форми організації навчальної діяльності (групові, індивідуальні, фронтальні);

- засоби навчання, метою яких є спонукати учнів мислити.

Протягом року була активним учасником вебінарів на платформі «Всеосвіта», а саме: «Формування мовно-комунікативної компетентності учнів на уроках»;               «Ціннісний підхід до мотивації навчальної діяльності в контексті НУШ: принципи та інструменти візуалізації»; «Розвиток креативного мислення учнів засобами евристичного навчання». Ще заплановано один вебінар на тему «Ігрове навчання НУШ». Прослухавши вебінари маю відповідні сертифікати.

І найголовніше на сьогодні питання «Організація роботи в період дистанційного навчання» до нього я теж підійшла відповідально. Протягом року я опрацьовувала методичні новинки щодо організації навчання в дистанційному форматі з учнями 2 класу.

Прагну на досягнутому не зупинятися. А й надалі займатися самоосвітою з питань організації навчального процесу НУШ.

 

 

 

 

 

Вчитель початкових класів:___________Л.П.Заєць

docx
Додано
23 березня 2023
Переглядів
1066
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку