Міжнародне заняття доброти «Подорож з котиком й песиком»

Про матеріал
Міжнародне заняття доброти «Подорож з котиком й песиком» Мета: Ознайомити дітей з історією домашніх тварин, збагатити знання дітей про собак та котів, їх користь; формувати уявлення про правила догляду за тваринами, навички спостережень за ними; закріпити правила поводження з безпритульними тваринами; збагатити словник дітей термінами: притулок, волонтер; закріпити розуміння дбайливого ставлення до тварин; Розвивати зв’язне мовлення дітей, увагу, пам’ять, мислення, вміння аналізувати, робити висновки, вміння давати відповіді повними реченнями; Виховувати гуманне ставлення до тварин, відповідальність за їх життя, сприяти налагодженню доброзичливості, сердечності, взаєморозуміння й взаємоповаги. Матеріали: презентація, потяг, аудіозапис потяга, лялька котик, лялька пес, загадки про песика/котика, лялька сова, дзвіночок, лялька Ветеринар.
Перегляд файлу

                                    Комунальний заклад

            «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 311

                                   Харківської міської ради»

 

 

 

 

 

 

 

   Міжнародне заняття доброти

«Подорож з котиком й песиком»

 

 

                                                         підготувала

                                                         Людмила МЕЛЬНИК

                                                         вихователь групи № 4 «Веселка»

 

 

           

 

 

 

 

 

 

                                  Харків 2024

 

Міжнародне заняття доброти «Подорож з котиком й песиком»

Мета:

Ознайомити дітей з історією домашніх тварин, збагатити знання дітей про собак та котів, їх користь; формувати уявлення про правила догляду за тваринами, навички спостережень за ними; закріпити правила поводження з безпритульними тваринами; збагатити словник дітей термінами: притулок, волонтер; закріпити розуміння дбайливого ставлення до тварин;

Розвивати зв’язне мовлення дітей, увагу, пам’ять, мислення, вміння аналізувати, робити висновки, вміння давати відповіді повними реченнями;

Виховувати гуманне ставлення  до тварин, відповідальність за їх життя, сприяти налагодженню доброзичливості, сердечності, взаєморозуміння й взаємоповаги.

Матеріали: презентація, потяг, аудіозапис потяга, лялька котик, лялька пес, загадки про песика/котика, лялька сова, дзвіночок, лялька Ветеринар.

 

                               Вранці прокидаємось,

Сонечку всміхаємось,

Усіх близьких поцілуймо,

На прогулянку крокуймо!

Тож давайте привітаймось,

Другу ручкою махнемо,

На заняття вирушаймо,

Буде гарний день у нас,

Завжди буде все гаразд.

                                      ( лялька сова)

-         Як ви підросли малята, вже такі великі! Сьогодні ми з вами будемо подорожувати, ви хочете?

                               (відповіді дітей)

-         Послухайте уважно, на чому ми відправимося в подорож.

                      (аудіозапис звука потяга)

-         Так, ви розумнички, погляньте ми вирушимо в путь на потягу. Погляньте скільки у нас вагончиків?

                                  (відповіді дітей)

-         Ось стільки зупинок ми й зробимо! Але подорожувати ми будемо не самі, а візьмемо з собою товаришів. Яких саме ви дізнаєтеся відгадавши загадки.

Що за звір у нас живе,

В будці кісточку гризе?

Хто чужий зайде у двір

Він сердито скаже: гр-р-р

                                      (відповіді дітей)

Гострі кігті, тонкий слух

Хто на мишок має нюх?

        (відповіді дітей)

-         Так, це песик та котик. Погляньте ось вони.

   (ляльки песик й котик поруч з вихователем, дзвенить дзвіночок)

-         Увага! Приготуйтеся. Потяг вирушає!

                        (аудіозапис звуку потяга)

 

Сядьте рівненько

Вушка – прислухайтесь,

Очі – придивляйтесь,

Носики – глибше дихайте,

Ротик – посміхнись!

             (дзвенить дзвінок)

-         Потяг зупиняється! Зупинка перша «Історична»

                       (презентація 2, 3 слайд)

-         У наших котиків грізні родичі: тигри, леви, леопарди, пантери. В деяких країнах вважають, що зустріч з чорною кішкою – до нещастя, а в інших країнах навпаки – до вдачі. Користь від киці – це те, що вона ловить мишей. Також можна по  котиках спостерігати за змінами в погоді: на морози – вони згортаються в клубочки й закривають ніс лапою.

-         Собачки, вони не тільки вірні друзі але й помічники. Предок тварин – вовк. Раніше вовки жили поруч з людиною, біля хат були залишки їжі й їм було чим харчуватися. Мисливці приносили вовченят й ростили їх. Саме так з’явилися домашні собаки. Вони теж допомагають людям: пасти худобу, перевозити вантажі, полювати.

-         Що ви запам’ятали чи дізналися нового на цій станції?

                          (відповіді дітей)

-         Які ви молодці!

                      (дзвенить дзвіночок)

-         Увага! Приготуйтеся. Потяг вирушає!

                        (аудіозапис звуку потяга)

                        (дзвенить дзвінок)

-         Потяг зупиняється! Зупинка друга «Описова»

                         (слайд 4)

-         Кішка гарно бачить і вдень і вночі. Очі широко відкриваються – ввечері й вночі, а вдень при сонячному сяйні – очі прищурені. Ходить киця тихесенько – бо в неї м’які подушечки. Якщо киця ловить мишку чи залазить на дерево, їй допомагають кігті. Хвіст тваринці допомагає зберігати рівновагу й приземлятися на лапи в стрибку або при падінні з висоти.

                           (слайд 5.6)

-         У песиків гарний зір, прекрасний слух і чудовий ніс, який вловлює навіть найтонші запахи. Відбиток носа й собаки неповторний. В кожного пса – свій, як у людини відбиток пальця. Розрізняють такі породи собак:

  • Службові (пастухи, сторожі, захисники, рятувальники, поводирі);
  • Мисливські (для полювання);
  • Декоративні (домашні улюбленці).

-         Хто знає як називається ті, хто тренують собак?

                           (відповіді дітей)

-         Це кінологи, а наука про собак – кінологія. Що нового ви дізналися на цій зупинці?

-         Розумнички!

                      (дзвенить дзвіночок)

-         Увага! Приготуйтеся. Потяг вирушає!

                        (аудіозапис звуку потяга)

                        (дзвенить дзвінок)

-         Потяг зупиняється! Зупинка  третя «Відпочивайко»

               (фізхвилинка під музику)

Хлопчики-дівчатка 1, 2, 3

Робимо зарядку – я і ти!

(руки до себе і від себе)

Кіт збирався до роботи

(потягування)

Та завадили турботи

(руки всторони, голова по черзі на плечі)

Треба висушить хвоста

( рукою позаду показуємо ніби хвіст)

Накрутити вуса

Почесати живота

І помити носик

(рухи відповідно слів)

Цілий день такі турботи

(загинаємо пальці)

Що не встигнеш до роботи

(розводимо руками)

-         Розумнички!

                      (дзвенить дзвіночок)

-         Увага! Приготуйтеся. Потяг вирушає!

                        (аудіозапис звуку потяга)

                        (дзвенить дзвінок)

-         Потяг зупиняється! Зупинка четверта  «Доглядайка»

                  (слайд 7)

-         Наше з вами тут завдання пригадати, чим всі господарі користуються коли доглядають за улюбленцями?

-         Навіщо лежак? Ошийник? Намордник? Миски? Чому мисок 2?

-         Навіщо гребінці? Шампуні?

                    (відповіді дітей)

-         А як доглядати за цими речами?

                     (відповіді дітей)

-         Ой, які ви розумнички! А зараз пропоную пограти в гру «Так чи ні»

-         Коли я показую те, що можна їсти котикам/песикам то говоримо – так, коли їм їсти не можна це, говоримо- ні.

     (запитання супроводжуються слайдами з презентації з 8 по 20)

  • Я дам тваринкам цукерки?
  • Я дам тваринкам сосиски?

-         Сосиски мають багато спецій, тому вони шкідливі для тваринок.

  • Я дам тваринкам рибку?
  • Я дам тваринкам капусту?
  • Я дам тваринкам мишку?
  • Я дам тваринкам кукурудзу?
  • Я дам тваринка  молоко?

-         Молоко корисне тваринкам, але тільки коли вони маленькі. У дорослих тварин воно не засвоюється й потім у них болить животик.

  • Я дам тваринкам апельсин?
  • Я дам тваринкам шоколадку?
  • Я дам тваринкам  корм?
  • Я дам тваринкам м’ясо?
  • Я дам тваринкам  виноград?
  • Я дам тваринкам кістку?

-         Кістки не всі можна давати собачкам. Наприклад з курочки не можна, бо вона може розгризти й поранитися гострими шматочками кістки. А ось спеціальні кісточки, які продають для них – вони полюбляють.

                         (слайд 21 й дзвенить дзвіночок)

-         Увага! Дітки звертаю вашу увагу на цю картинку. Погляньте уважно й скажіть, коли не можна чіпати тварин?

                              (відповіді дітей)

-         Так, дітки, ви розумнички. Не можна чіпати тваринок коли вони їдять, бо можуть подумати що ви хочете забрати їжу. Й не можна чіпати дитинчат, бо песик/ киця подумають, що ви хочете завдати їм шкоди. А ще, не можна годувати тварин зі столу. Їм ця їжа може завдати шкоди.

                           (дзвенить дзвіночок)

- Увага! Приготуйтеся. Потяг вирушає!

                        (аудіозапис звуку потяга)

                        (дзвенить дзвінок)

Потяг зупиняється! Зупинка п’ята «Лікувальна»

                   (слайд  22 )

-         Дітки, куди й до кого ми ходимо з вами коли хворіємо? А до кого потрібно вести тваринок?

                    (дістаю ляльку-ветеринара)

-         Так, погляньте, до нас завітав лікар-ветеринар, який признає ліки, прослуховує тварин, робить уколи.

-         А чи можемо ми з вами давати самі пігулки тваринкам?

                                (відповіді дітей)

-         А давайте пригадаємо дивлячись на картинки симптоми хвороби у тваринок. Що ви тут бачите?

                               (відповіді дітей)

                           (дзвенить дзвіночок)

-         Увага! Приготуйтеся. Потяг вирушає!

                        (аудіозапис звуку потяга)

                        (дзвенить дзвінок)

-         Поки потяг їде пропоную виконати пальчикову вправу, а про кого відгадайте загадку:

Для мишки немає звіра страшнішого, ніж…….(киця)

-         Так, ось ми й спробуємо з вами виконати пальчикову гімнастику «Котик» вона важка, але я вірю в те, що ви з нею впораєтеся.

Середній та безіменний пальчики разом з великим – це носик, а вказівний та мізинчик – вуха.

-         Пробуємо зробити лівою рукою, а тепер – правою. А тепер обома й пошевелимо вушками.

-         Розумнички!

-                               (дзвенить дзвіночок)

-         Потяг зупиняється! Зупинка  шоста Притулок»

                            (слайд 23 – 25)

-         Погляньте, які буди наші домашні улюбленці доглянуті, чисті, задоволені. А погляньте на цих тваринок. Як ви гадаєте, де їх дім?

                          (відповіді дітей)

-         Дітки, в них немає дому, вони безхатьки. Живуть на вулиці, харчуються чим знайдуть. Як ви гадаєте їм подобається так жити? Чи можна без дозволу батьків годувати тваринок, які живуть на вулиці?

                              (відповіді дітей)

-         Так ось, таких тварин шукають люди, яких називають волонтери. Вони їх забирають і відвозять у притулок. Там за тваринками доглядають, лікують їх, годують, люблять, дресирують. Але потрібно пам’ятати, що притулок – це лише тимчасове житло для тварин. Потім їм шукають господарів.

-         Розумнички!

-                               (дзвенить дзвіночок)

-         Увага! Приготуйтеся. Потяг вирушає!

-                                 (аудіозапис звуку потяга)

-                                 (дзвенить дзвінок)

-         Потяг зупиняється! Зупинка сьома «Наші домашні улюбленці»

                          (слайди з 26-29)

-         Пропоную тим діткам про кого слайд, щось розказати про своїх домашніх улюбленців.

                              (відповіді дітей)

- Розумнички!

                       (дзвенить дзвіночок)

- Увага! Приготуйтеся. Потяг вирушає!

                         (аудіозапис звуку потяга)

                         (дзвенить дзвінок)

- Потяг зупиняється! Зупинка восьма «Пригадайко»

- Розкажіть, про кого ми з вами сьогодні говорили? Що ви дізналися нового? А хто зробив поробки про котиків та песиків покажіть їх будь ласка.

- Зараз ми всі можемо побути волонтерами для тваринок. Триває Всеукраїнська  акція «Happy Мяу для Мурчика» всі хто бажає можете принести в садочок корм, навіть маленька пачечка допоможе нагодувати тваринку, ліки для тваринок. Всі хто долучиться до акції отримають подяку.

- Отже дітки, прийшов час прощатися. Давайте потремо носик як котики, повиляємо хвостиком, як песики й просто посміхнемося один одному. І пам’ятайте, що з тваринками не тільки гратися потрібно, а й доглядати за ними: вигулювати, вичесувати, годувати, мити їх посуд.

А ще пропоную вам поспостерігати за домашніми улюбленцями й потім сказати нам всім міф це чи ні:

  • Спати тваринки люблять довго?
  • Кіт й кішка риють ямки різними лапками. Кіт-лівою, кішка-правою?
  • Вміють видавати до 100 різних звуків?
  • Легко переносять спеку, але коли пітніють то піт виділяється через лапи?
  • Вичісують шерсть язиком, щоб змити людський запах?

-         Отже, коли перевірите міф це чи ні чекаю ваших повідомлень.

-         Дякую вам, обіймаю. До нових зустрічей!

 

docx
Додано
1 березня
Переглядів
233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку