Тема: «Кути чотирикутника»
(інтегрований урок математика + інформатика)
Мета: Ввести поняття кут чотирикутника. Ознайомити учнів з різними видами чотирикутників. Показати учням, що сума кутів будь-якого чотирикутника є величина стала і дорівнює 360. Розвивати в учнів уміння зображувати трикутники, розвивати просторову уяву, логічне мислення. Виховувати культуру математичних записів, охайність при кресленні. Навчити учнів розв'язувати задачи.
Тип уроку: комбінований
Урок № 5 клас
Розділ: Геометричні фігури і величини
Тема: «Кути чотирикутника»
(інтегрований урок математика + інформатика)
Мета: Ввести поняття кут чотирикутника. Ознайомити учнів з різними видами чотирикутників. Показати учням, що сума кутів будь-якого чотирикутника є величина стала і дорівнює 3600. Розвивати в учнів уміння зображувати трикутники, розвивати просторову уяву, логічне мислення. Виховувати культуру математичних записів, охайність при кресленні. Навчити учнів розв’язувати задачи.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
На сьогоднішньому уроці ви розширите свої знання про види чотирикутників. Навчитеся будувати чотирикутники, а також навчитесь розв’язувати задачи.
Ромб, паралелограм
У кожного учня є заготовлений шаблон чотирикутника з проведеною діагоналлю.
Завдання:
Зігнути чотирикутник по накресленій лінії
Питання:
Що у вас утворилося?
Чому дорівнює сума кутів трикутника?
А скільки в нас трикутників?
А разом скільки буде градусів?
Висновок:
Сума кутів чотирикутника дорівнює 3600
5. Виконання вправ (усно)
(робота з підручником)
6. Розв’язування вправ (робота з підручником)
7. Творче завдання
(накреслити малюнок робота Васі в графічному редакторі)
9. Підведення підсумків (рефлексія)
10. Домашнє завдання