МО класних керівників. План роботи.

Про матеріал
Аналіз роботи МО за попередній рік. Тематика засідань. Планування складено з урахуванням воєнного стану та дистанційного змішаного навчання. До папки входить розписаний план, 6 протоколів, звіт і тематика засідань.
Перегляд файлу

Погоджено                                                     Затверджено

Заступник директора НВР                            Директор

_____________

«      » ________2023р.                                    «     »__________2023р.   

 

        План роботи

     методичного об`єднання                      

        класних керівників

      

на 2023-2024 навчальний рік

        _

                            

                             Керівник методичного об`єднання

                                    

 

 Для керування виховним процесом у школі створено методичне об'єднання класних керівників.

Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

                                                                              

Науково-методична проблема району:

 

Науково-методично проблема школи:

 

Проблема, над якою

працює шкільне методичне об'єднання класних  керівників у

2022-2023 навчальному році:

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

І. Загальні положення

1. Методичне об’єднання класних керівників — структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

2. Методичне об’єднання класних керівників створюється з числа класних керівників 5 -11 класів.

3. Керівництво роботою методичного об’єднання класних керівників здійснює голова (керівник), а за його відсутності – секретар МО.

4. Загальний контроль за роботою МО здійснює заступник директора з виховної роботи.

5. Уся діяльність Методичного об’єднання класних керівників здійснюється на основі педагогічного аналізу, планування роботи як на поточний період, так і на перспективу згідно з Програмою розвитку школи, річним планом роботи та цим Положенням.

 

ІI. Основні завдання методичного об'єднання

1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки.

2.Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.

3. Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями щодо форм і методів роботи.

4. Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних керівників.

5. Вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників.

6. Сприяння створенню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

 

ІІI. Функції методичного об’єднання класних керівників

 

Методичне об’єднання класних керівників:

1. Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів.

2. Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.

3. Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів.

4. Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.

5. Здійснює обговорення соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класного керівника.

6. Оцінює роботу членів об’єднання, подає адміністрації школи пропозиції щодо заохочення найкращих класних керівників.

 

ІV. Документація методичного об’єднання класних керівників

 

1. Звіт про виконану роботу за минулий навчальний рік.

2. Список членів методичного об’єднання класних керівників.

3. Річний план роботи методичного об’єднання.

4. Протоколи засідання методичного об’єднання класних керівників.

5. Аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів.

6. Матеріали «методичної скарбнички класного керівника».

 

 

 

V. Функціональні обов’язки керівника методичного об’єднання класних керівників

Керівник методичного об’єднання класних керівників

1.Відповідає за:

- планування, підготовку, здійснення та аналізу діяльності методичного об’єднання;

- поповнення «методичної скарбнички класного керівника»;

- своєчасне впорядкування документації щодо роботи об’єднання та проведених заходів.

2. Разом із адміністрацією школи стежить за:

- дотриманням принципів організації виховного процесу;

- виконанням класними керівниками їхніх функціональних обов’язків;

- підвищенням науково-методичного рівня виховної роботи;

- вдосконаленням психолого-педагогічної підготовки класних керівників.

3. Організовує:

- взаємодію класних керівників – членів м/о між собою та з іншими структурними підрозділами школи;

- відкриті заходи, семінари, конференції тощо;

- вивчення, узагальнення та використання в практиці прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників;

консультації з питань виховної роботи.

4. Координує планування, організацію та педагогічний аналіз виховних заходів класних керівників.

5. Сприяє створенню та розвитку системи виховної роботи класних колективів.

6. Керує діяльністю творчих груп класних керівників.

 

 

 

 

 

СКЛАД МЕТОДИЧНОГО ОБ`ЄДНАННЯ             

           КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

 

п/п

ПІБ

класного керівника

Освіта

Категорія

пед.стаж

Клас

Методична проблема над  якою працює класний  керівник

1.

 

 

 

 

  1

 

2.

 

 

 

.

  2

 

3.

 

 

 

  3

 

4.

 

 

 

 

  4

 

5.

 

 

 

 

  5

 

6.

 

 

 

  6

 

7.

 

 

 

 

  7

 

8.

 

 

 

 

  8

 

9.

 

 

 

  9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз роботи методичного об`єднання   

                класних керівників

             -------------------------

                за 2022-2023 навчальний рік.

 

    На виконання плану роботи ОЗО, протягом 2022-2023 навчального року було організовано роботу методичного об`єднання класних керівників 1-11 класів, яке працювало відповідно  плану роботи закладу та плану роботи методичного об`єднання класних керівників.

  Методичне об`єднання класних керівників(класні керівники 1-11класів, працювало над вирішенням першочергових завдань виховання учнів у сучасних умовах. Перед ними постає завдання: виховати громадянина-патріота, формувати громадську активність дітей та підлітків, які люблять свій народ, Україну, готові самовіддано захищати і розбудовувати її.

  Робота методичного об`єднання класних керівників спрямована на формування умінь вчителів плідно працювати з учнями, враховуючи інтереси й запити самих школярів, індивідуальний підхід у виховній роботі, охоплює питання планування, організації та аналізу ефективності виховного процесу, різноманітних засобів навчання.

  Однією з основних проблем у виховній роботі з учнями є налагодження індивідуального підходу до кожної особистості, розвиток творчого потенціалу дитини та профілактична робота, направлена на правовий аспект у вихованні учнів, схильних до правопорушень. Адже кожна дитина – це особистість. А кожна особистість потребує творчого підходу, великого терпіння і любові з боку вчителя, вихователя. Тільки при такому підході до справи є шанс розкрити і розвинути усі кращі сторони чутливої дитячої душі, творчого потенціалу дитини.

  Методичну роботу з педагогами сконцентровано на вирішенні проблемного питання: вивчення історії рідного краю, ознайомлення учнів з культурною спадщиною українського народу, з народними традиціями формування в учнів кращих якостей національного характеру, виховання громадянина України; використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності, та освітньому процесі в школі, виховання самостійної, творчої, комунікабельної та толерантної особистості.

  Проблема , над якою працювало шкільне методичне об`єднання класних керівників:

«----------».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематика засідань МО класних керівників

                      на 2023 – 2024 н. р.

з /п

Тема засідання

Дата проведення

Відповідальні

Примітка

1.

Особливості організації виховної роботи в кризових умовах на 2023-2024 навчальний рік.

Серпень

Керівник МО,

класні керівники

 

2.

Формування в учнів орієнтирів на загальнолюдські цінності.

Жовтень

Керівник МО,

класні керівники

 

3.

Національно-патріотичне виховання школярів – шлях до життєвої     компетентності.

Грудень

Керівник МО,

класні керівники

 

4.

Розвиток цифрової компетентності. Організація онлайн-простору                              класного керівника.

Лютий

Керівник МО,

класні керівники

 

5.

Виховний потенціал класних годин та шляхи його реалізації в  НУШ.

Квітень

Керівник МО,

класні керівники

 

6.

Успіх як результат: самовдосконалення, самовиховання, самоосвіта.

Підсумки роботи МО класних керівників за 2023-2024 навчальний рік.

Червень

Керівник МО,

класні керівники

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ`ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

         

       НА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

 

                           Зміст плану

Відповідальний

Відміт.про

викон.

                           СЕРПЕНЬ. ЗАСІДАННЯ І.       __________2023р.

Тема: "Особливості організації виховної роботи в кризових умовах

             на 2022-2023 навчальний рік"

1

Аналіз результативності виховної роботи за минулий 2022/2023 навчальний рік. Здобутки та недоліки.

Керівник МО

 

 

2

Огляд літератури, директивних і нормативних документів, інструктивно-методичних матеріалів із питань планування і організації виховної роботи у Малофонтанському ОЗО у 2023/2024 навчальному році в умовах війни.

Керівник МО

 та члени МО

 

3

Визначення основних напрямків виховної роботи на 2023/2024 навчальний рік. Обговорення та реалізація методичної проблеми МО класних керівників.

Затвердження плану роботи методичного об’єднання та планів виховної роботи класних керівників на І семестр 2023/2024 навчальний рік.

Керівник МО

 

4

Особливості організації виховного процесу в 5-6 класах НУШ .

Керівник МО

 

5

Про організацію та проведення обов’язкових інструктажів з ТБ та БЖД учнів.

Про організацію роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я дітей в умовах воєнного часу

Затупник директора

 

6

Рекомендації щодо проведення Першого уроку-2023.

Керівник МО

 

РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

7

 

1. Затвердження планів виховної роботи.

2. Консультації з питань виховної роботи класних керівників.

3. Оформлення класних куточків.

4. Складання та затвердження соціальних паспортів класів.

5. Організація самоврядування в класі.

6. Поновлення списків дітей пільгових категорій, дітей девіантної поведінки.

 

 

 

 

 

                           Зміст плану

Відповідальний

Відміт.про

викон.

                           ЖОВТЕНЬ.    ЗАСІДАННЯ ІІ.       __________2023р.

Тема: "Формування в учнів орієнтирів на загальнолюдські цінності"

1

Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування в учнів власної світоглядної позиції.

Керівник МО

 

 

 

2

Формування і розкриття креативної індивідуальної особистості школяра в умовах сучасної освіти(з досвіду роботи класного керівника).

Класні керівники

 

3

Доповідь. Про роботу з профілактики булінгу (цькування), дитячого травматизму, охорону життя і здоров`я здобувачів освіти в 2023-2024 навчальному році.

Класні керівники

 

4

Тренінг «СТОП - БУЛІНГ: попередження жорстокості та насильства серед підлітків.

Класні керівники

 

 

5

Доповідь. Про стан роботи із запобігання торгівлі людьми, профілактики та протидії поширенню наркоманії, злочинності, тютюнопаління.

Класні керівники

 

6

Круглий стіл. «Культура мобільного віртуального спілкування. Безпечний он-лайн простір»(обмін досвідом).

Класні керівники

 

                               РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

7

 

1. Проводити бесіди з учнями щодо попередження дитячого травматизму в умовах воєнного стану.

2. Постійно працювати над запобіганням злочинності серед учнів.

3. Опрацювати матеріали про національно-патріотичне виховання в умовах військового часу.

4. Підготувати матеріали «Сучасний погляд на патріотичне виховання».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           Зміст плану

Відповідальний

Відміт.про

викон.

                           ГРУДЕНЬ.    ЗАСІДАННЯ   ІІІ.       __________2023р.

Тема: "Національно-патріотичне виховання школярів – шлях до

             життєвої     компетентності"

1

Доповідь. Патріотизм як суспільна та особистісна цінність. Концептуальні засади національно-патріотичного виховання.

Класні керівники

 

2

Національно-патріотичне виховання в умовах оновлення змісту освіти.

Класні керівники

 

3

Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості школярів з особливими освітніми потребами.

 

Класні керівники

 

4

Вплив воєнних дій в Україні на психологічне здоров`я дітей, підлітків і дорослих.

Керівник МО

 

 

5

Розробки виховних заходів з теми засідання.

Класні керівники

 

6

Обмін досвідом: виховання громадянина-патріота – важлива складова сучасної української школи.

Класні керівники

 

                               РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

7

 

1. Спланувати цикл бесід щодо виховання громадянина-патріота.

2. Визначити проблеми адаптації учнів 5 класів.

3. Опрацювати матеріали про ситуацію успіху в організації роботи з учнями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           Зміст плану

Відповідальний

Відміт.про викон.

                           ЛЮТИЙ.    ЗАСІДАННЯ   ІV.       __________2024р.

Тема: "Розвиток цифрової компетентності. Організація онлайн-простору                              класного керівника"

1

Доповідь. Використання сучасних інформаційних технологій для візуалізації освітнього контекту, кроки до цікавих та захопливих виховних заходів.

Класні керівники

 

2

Доповідь. Психологічний комфорт учасників дистанційної освіти, як зробити онлайн заняття ефективним та цікавим.

Класні керівники

 

3

Ярмарка ідей: Ефективна організація виховної роботи за допомогою сучасних інтерактивних сервісів при очному та дистанційному навчанні.(Обмін досвідом роботи класних керівників).

Класні керівники

 

4

Розв`язання проблем адаптації учнів у 5-му класі до навчання в середній школі.

Класні керівники

 

5

Про стан роботи з батьками в умовах дистанційного та очного навчання.

Класні керівники

 

6

Розробки виховних заходів з теми засідання.

Класні керівники

 

                               РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

7

 

  1. Спрямувати форми та методи виховної роботи на формування активної життєвої позиції учнів в умовах особистісно орієнтованого виховання.
  2. Організовувати заходи щодо попередження дитячого травматизму.
  3. Анкетування класних керівників з метою виявлення вміння вирішувати педагогічні проблеми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           Зміст плану

Відповідальний

Відміт.про

викон.

                           КВІТЕНЬ.    ЗАСІДАННЯ   V.       __________2024 р.

р.

Тема: "Виховний потенціал класних годин та шляхи його реалізації в            

              НУШ"

1

Круглий стіл. «Класний керівник НУШ. Імідж в умовах дистанційного навчання. Неформальний підхід до класного керівництва»(Обмін досвідом роботи класних керівників).

Класні керівники

 

2

Доповідь. Творчість: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів у НУШ.

Класні керівники

 

3

Ярмарок ідей. «Я набув досвіду…»(робота з молодими класними керівниками).

Класні керівники

 

 

4

Творчий звіт класних керівників, що атестуються: «Мої педагогічні знахідки».

Класні керівники

 

 

5

Доповідь. Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу НУШ: дієві інструменти тьюторингу.

Класні керівники

 

6

Методичні перегуки. Огляд та вивчення науково-методичної літератури з теми засідання.

Керівник МО

 

                               РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

7

 

1. Взяти на контроль учнів, які порушують поведінку та не відвідують школу без поважних причин (за умови наявності таких).

2. Провести експрес-огляд «Радимо прочитати» на тему «Використання сучасних інформаційних технологій для візуалізації освітнього контенту».

3. Підготувати пропозиції щодо роботи МО протягом року.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           Зміст плану

Відповідальний

Відміт.про

викон.

                           ЧЕРВЕНЬ.    ЗАСІДАННЯ   VІ.       __________2024р.

Тема: "Успіх як результат: самовдосконалення, самовиховання, самоосвіта.

Підсумки роботи МО класних керівників за 2023-2024 навчальний рік"

1

Дитяче самоврядування як засіб підготовки дітей до життя в умовах сучасності. Формування навичок самоврядування, соціальної активності у процесі практичної громадської діяльності школярів.

Класні керівники

 

2

Обговорення підсумків роботи методичного об’єднання класних керівників за 2023/2024 н. р.

Керівник МО

 

 

3

Опитування класних керівників з метою визначення теоретичних знань, умінь і навичок у з’ясуванні та вирішення проблемних ситуацій у роботі з учнями.

Заступник директора

 

4

Підбиття підсумків роботи над методичною проблемою класних керівників.

Керівник МО та класні керівники

 

5

Обговорення, складання та коригування перспективного плану роботи методичного об’єднання класних керівників на 2024/2025 н. р.

Керівник МО та класні керівники

 

6

Аналіз виховної роботи за рік щодо втілення основних аспектів національно-патріотичного виховання

Заступник директора,

керівник МО,

класні керівники

 

                               РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

7

 

1. Зібрати пропозиції вчителів, батьків, учнів щодо планування на новий навчальний рік.

2. Скласти попередній план роботи.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Рогозняк Валентина Танасіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 жовтня 2023
Переглядів
2499
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку