Мої шкільні речі. Англійська мова - 1 клас

Про матеріал
Погляньте , на свої робочі місця , і скажіть , чим ви користуєтесь в школі кожного дня?( Ручкою, пеналом , олівцем ,рюкзаком , лінійкою) Отже , на сьогоднішньому уроці , ми з вами поговоримо про шкільне приладдя \My school things.
Перегляд файлу

Тема.My school things.Мої шкільні речі.

Мета:повторити й активізувати ЛО теми; тренувати дітей у постановці запитань; формувати навички правильної вимови звуків англійської мови;
розвивати навички читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення; розвивати фонематичний слух, пам'ять, увагу, уяву школярів;виховувати усвідомлення важливості навчання, позитивне ставлення до англійської мови, відповідальність, працьовитість, активність.

Навчальні цілі:учень\учениця знає правила читання алфавіту; вміє працювати  за підручником та робочим зошитом ; має уявлення про фонетичну та  лексичну будову англійської мови;  знає слова «рюкзак» , «книжка» , «ручка» , «олівець» , «лінійка».

Тип обладнання:комбінований

Обладнання:тематичні ілюстрації, ноутбук, зошит, підручник, нові лексичні одиниці з транскрипцією

Хід уроку

I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1.1.Greeting.Привітання.
Stand up,children.
Good morning,
good morning,
good morning to you.
Good morning  dear children
I am glad to see you.
My name is IrynaVolodumurivna. I will be yourEnglish teacher for to day. ( Мене звати Ірина Володимирівна , і сьогодні я буду вашим вчитилем англійської мови).
Sitdown please.( Сідайте будь ласка).
Children: Goodmorning.
2. Введення в іншомовну атмосферу.

- What  is your  name? (Як тебе звати? Mynameis…).

- How old are you? (Скільки тобі років? I am…).

- Where are you from? (Звідки ти? I amfromUkraine).
II. Повідомлення теми, мети уроку.
- Погляньте , на свої робочі місця , і скажіть , чим ви користуєтесь в школі кожного дня?( Ручкою, пеналом , олівцем ,рюкзаком , лінійкою)
Отже , на сьогоднішньому уроці , ми з вами поговоримо про шкільне приладдя \My school things.
1. Перевірка раніше засвоєних знань.

Open  your  books  on the page  72(seven and two).Відкрийте свої підручники на сторінці 72.

Look on these words and repeat  aftwe me.(Подивіться на ці слова  і повторюйте за мною).

Cop                 lot                 Lock                rob            nod

Sop                 not                jock                mob           sod

Mop               got                dock               cob             rod

 

ІIІ. Основна частина уроку.

1. Подання нового лексичного матеріалу.

а) введення лексики

-А так , як  ,ми з вами на сьогоднішньому нашому уроці  будемо говорити  про шкільні речі то вивчимо нові слова.

- Діти, увага на дошку. Повторюємо за мною. (Діти повторюють слова за вчителем).
a bag  - |bæɡ| - рюкзак
a book -|bʊk|- книжка
a pen - .  |pen|- ручка
a pencil -  |ˈpensl|- олівець
a ruler -  |ˈruːlər|- лінійка

Very well
2. Робота з підручником.
- Children, openyourbookatpage 7 (seven) and3 (three), Ex. 2. Відкрийте книжку на сторінці 7 і 3, вправа 2.
- Lesten to me.
What`s this ?
What`s this ?
It`s a bag.
The bag is blue.
What`s this ?
What`s this ?
It`s a book .
What colour is it?
This is a green book!
- Repeat after me.(повтоіть за мною)
What`s this ?
What`s this ?
It`s a bag.
The bag is blue.
What`s this ?
What`s this ?
It`s a book .
What colour is it?
This is a green book!
- А зараз давайте спробуємо перекасти .
Що це?
Що це?
Це рюкзак.
Рюкзак є голубий.
Що це?
Що це ?
Це книжка.
Якого він кольору?
Це є зелена книжка.
Exercise 3.
- Діти , погляньте на вправу 3.
- Якого кольору рюкзак? ( голубого).
- А як буде голубий на англійській мові?(blue)
-  Якого кольору рюкзак?
- А як буде рюкзак на англійській мові?(bag )
- Перегорніть сторінку. А зараз ми з вами пограємо в гру"Yes , No " Так , Ні". У вас на партах є сигнальні картки двох  кольорів . Якщо речення правдиве , то піднімаєте вгору зелену картку , а якщо не правдиве , то червону.
1. This is  a book. The book is blue.(yes)
2. This is a pen . The pen is red.(No)
3. This is a box.The box is green.( No)
4.This is a pencil. The pencil is a yellow.(Yes)
5. This is a bag. The bag is pink.( No)
6. This is a ruler .The ruler is purple.( Yes)
Фізкультхилинка.
If you're happy  happy happy

Clap your hands.

Clap, clap

If you're  happy happy happy

Clap your hands.

Clap, clap

If you're happy happy happy

Then, youefasewillsurelyshowit

If you're happy happy happy

clapyourhands

Clap, clap

If you're happy happy happy

Stomp your feet.

Stomp, stamp

If you're angry angry angry

Stompy our feet.

Stomp, spamp

If you're happy happy happy

Then, you efasewillsurelyshowit

If  you're happy happy happy

Stompy our feet

Stomp, spamp.

If you'rehappyhappyhappy

shout, "Hurray"

"Hurray"

Ifyou'rehappyhappyhappy

shout, "Hurray"

"Hurray"

Ifyou'rehappyhappyhappy

Then, youefasewillsurelyshowit

Ifyou'rehappyhappyhappy

shout, "Hurray"

"Hurray"

Ifyou'rehappyhappyhappy

Doallthree

Clap, spamp,Hurray"

Ifyou'rehappyhappyhappy

Doallthree

Clap, spamp,Hurray"

Ifyou'rehappyhappyhappy

Then, youefasewillsurelyshowit

If you're happy happy happy

Doallthree

Clap, spamp,Hurray"
Exercise 4
Work in pairs. Зарз ми з вами попрацюємо в парах.
Один задає питання What this?
А другий дає відповідь на питання. It`s a book.
What colour book?( The book is blue).
-What  this?           It is  pencil                The pencil  orange.

-What  this?           It is ruler                   The rule red.

-What  this?           It is  a pencil             The pencil  is blue .

-What  this?           It is  a book               The book  is green  .  

-What  this?           It is a pen                   The  pen is red.

Exercise 5.
Look at the black board.Під малюнками ви бачите доріжку слів які ми повинні з вами роз'єднати.Ви по - одному будете підходити до дошки і роз'єднюватислова між собою.
3.Робота з зошитом.
1.Circle the school things, colour and say. Обведи шкільні речі,розфарбуй і назви їх.

Діти , уважно  подивіться  на малюнок. В кожного з вас  є речі якими ви користуєтеся кожного дня.

-Скажіть будь-ласка , що ви бачите на малюнку? (Кімнату?

-А що знаходиться в цій кімнаті?  ( Багато речей)

Ваше завдання  знайти і обвести тільки шкільні реченні.

-А які це шкільні речі? (  Це речі які ми носимо до школи)

Кожен предмет вам потрібно назвати , наприклад:

Зразок:A: What`s this?
B: It`s a book.
A: What colour is it?
B: It is blue?

2. What`s this?

It`s a  ruler

What  colour  is it?

It is  green

3. What`s this?

It`s a   bag

What  colour  is it?

It is   red

4. What`s this?

It`s  a  pen  

What  colour  is it?

It  is   orange

5. What`s this?

It`s  a   pencil

What  colour  is it?

It  is   yellow.

2.Count , write and say.Порахуй, напиши і скажи.

Подивіться уважно на вправу 2 .

Що ми бачимо на малюнку? (Ручку)

-А як буде ручка на англійській мові?(Pen)

Але ми бачимо  , що тут є не одна ручка  то давайте порахуємо скільки тут є ручок.

Count(порахуйте)

То скільки є ручок?(8)

Що зображено на другому малюнку?

V. Заключна частина уроку.

1. Підведення підсумку уроку

- Whatwordswehavelearnedtoday? (Які слова ми сьогодні вивчили? Ми сьогодні вивчали слова: лінійка,ручка, олівець, портфель).
-What istheEnglishfor: ручка.лінійка,олівець, портфель.

2. Закінчення уроку.

Teacher:

- Standup, please.

- Good – bye!

Children:

* Good – bye!


 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
1439
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку