Модифікована навчальна програма з читання 2 клас 4 рівень підтримки

Про матеріал
Модифікована програма з читання розроблена для учня 2 класу з ООП (категорія труднощів: інтелектуальні, функціональні; рівень підтримки: IV). Програма розроблена відповідно можливостей конкретного учня. Може бути використана вчителем початкових класів як зразок або основа для створення власної модифікованої програми.
Перегляд файлу

Модифікована освітня програма

з читання

для учня х ООП (2 клас)

ІV рівень підтримки

Зміст навчання

Очікувані результати навчання

здобувачів освіти для учениці з ООП

 

Види навчальної діяльності

Змістова лінія «Взаємодіємо усно»

Сприймання усної інформації.

 

з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, перепитує, доречно реагує на них;

виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

сприймає монологічне висловлення й використовує усну інформацію з конкретною метою;

 

 

Прослуховування творів усної народної творчості (колискові, заклички, скоромовки)

 

Відгадування загадок, кросвордів, ребусів.

 

Вивчення скоромовок, мирилок, лічилок напам'ять.

 

 

Аналіз та інтерпретація (розкриття змісту) почутого.

 

відповідає на запитання за змістом  прослуханого короткими відповідями і ставить деякі запитання до усного повідомлення;

відтворює основний зміст усного повідомлення;

вибирає інформацію з почутого і пояснює, чому вона зацікавила, обговорює її з іншими особами;

 

Гра «Впізнай казкового героя»

 

Слухання художнього твору, Аналіз твору (дає короткі відповіді за змістом твору користуючись малюнками до твору)

 

Дидактична «Який казковий герой загубився»

Оцінювання усної інформації.

 

 

 

 

 

 

висловлює своє ставлення до почутого: до подій, персонажів тексту; виявляє власні емоції;

розповідає про власні почуття, які викликав прослуханий текст;

вчиться пояснювати , чому щось подобається, а щось ні;

 

Читання вдумливо тексту

 Гра «Які слова заховались?»

Робота за малюнками до тексту.

Гра «До якої частини тексту відповідає малюнок?»

 

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування

 

 

 

 

бере посильну участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів, використовує доречно силу голосу, темп мовлення, міміку, жести, рухи;

вступає в діалог, підтримує  діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення;

користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами);

дотримується правил спілкування;

використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо);

регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування;

 

 

 

Гра «Створюємо різні емоції»

Створення коротеньких діалогів з допомогою асистента або вчителя.

 

Вікторина «Які я знаю ввічливі слова»

 

Вивчення чистомовок та скоромовок на покращення дикції та вимови учня.

 

Складання розповідь про улюблену тваринку ( з допомогою дорослих)

Створення усних монологічних висловлень

 

усно переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення);

створює власне коротке  висловлення за ілюстраціями; вчиться розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя;

впевнено висловлює свої думки

Переказ короткого прослуханого або прочитаного твору, користуючись схемами або опорними словами.

 

Складання короткої розповіді «Мої члени родини», «Де я живу»

Виконання інтерактивних вправ  на ресурсах  LearningApps.org

Wordwall.net.

 

Змістова лінія «Взаємодіємо усно»

 

 

Формування і розвиток навички читання.

 

Вчиться читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти;

виявляє початкові уміння читати мовчки;

пояснює значення зрозумілих  слів, ужитих у прямому та переносному значеннях;

знаходить у тексті незнайомі слова

правильно інтонує прості речення будь-якого виду;

користується найпростішими прийомами регулювання темпу читання, сили голосу, дихання  залежно від змісту тексту  (самостійно та за завданням учителя);

 

 

Читання тексту вголос та мовчки.

 

Пояснення значення незрозумілих або важкознайомих слів з допомогою вчителя або асистента вчителя.

Читання «гірки» слів.

 

Робота за читацькою розминкою в зошиті.

 

 

Сприймання і практичне розрізнення текстів різних видів.

 

 Читає з контролем вчителя чи асистента, практично розрізняє з опорою на найпростіші  жанрові  особливості тексти малих фольклорних форм, що опрацьовувалися під час навчання, а також літературних жанрів (казка, вірш, оповідання, уривки з повістей-казок), вчитьсчя правильно їх називає, визначає емоційний настрій;

 

Гра «Поділи слова на склади ».

 

Дитині поділяє слова на склади, вчиться правильно визначати кількість складів у слові, ставити правильно наголо.

 

Гра «Впіймай слово»

. .

 

Аналіз та інтерпретація змісту текстів.

 

виявляє розуміння фактичного змісту тексту  (з допомого вчителя);

пояснює, які, де, коли відбулися події;

визначає, правильно називає персонажів художнього твору, вчиться виділяє серед них головного;

встановлює зв’язки між подіями, дійовими особами на основі картинок;

ставить запитання за фактичним змістом прочитаного з метою уточнення свого розуміння;

вчиться передаватипередає зміст (детально або вибірково) твору чи окремих епізодів з допомогою асистента, а також з урахуванням структурних елементів тексту: зачину, основної частини, кінцівки;

пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює  щодо них найпростіші оцінні судження; обґрунтовує свої висновки (з допомогою вчителя);

 

 Практична вправа «Який персонаж загубився?»

 

Робота за картками до твору.

Робота за текстом. Знаходження відповідного тексту в реченні.

 

Гра «Знайди позитивного героя твору і негативного»

 

Створення малюнку до твору.

 

 

Формування рефлексивного досвіду за змістом прочитаного.        

 

розповідає про свої загальні враження, почуття від прочитаного, (що саме сподобалося / не сподобалося, що було цікаво / нецікаво, що нового дізнався / дізналась), підтверджує свої думки фактами з тексту;

передає власне ставлення до подій, вчинків персонажів  через ілюстрування, рольові ігри, вчиться імпровізує з репліками, відтворюючи діалоги з казок, віршів, оповідань;

бере участь у колективному обговоренні прочитаного: зацікавлено й уважно слухає співрозмовників, толерантно ставиться до їхніх думок.

 

Читацька розминка.

Вивчення скоромовок.

 

Продовження речення «Мені в цьому творі сподобалося, несподобалося…..»

 

Відтворення частини казки, користуючись малюнками.

Участь у обговоренні твору.

Робота з різними джерелами і видами інформації.

 

Вчиться розрізняти знає і називає найважливіші інформаційні ресурси: бібліотека, Інтернет, телебачення, дитячі газети, журнали, книжки, довідкові видання;

Вчиться застосовувати  одержану інформацію в навчальній діяльності та практичному досвіді;

перетворює вербальну інформацію із суцільного тексту у візуальну ( найпростіший малюнок,);

 

Відвідати бібліотеку.

Попрацювати у бібліотеці з книжками, журналами, дитячими газетами…

 

Створити малюнки про свої враження.

Робота з дитячою книжкою.

 

розпочинає ознайомлення з новою дитячою книжкою з розглядання її структурних елементів: обкладинки, титульного аркуша, ілюстрацій, змісту (переліку)творів, правильно  їх називає;

передбачає орієнтовний зміст твору, дитячої книжки за вказаними елементами;

добирає для читання дитячі книжки  на відповідну тему: казки про тварин, пригоди,  фантастика та ін.;

перечитує книжки, окремі їх епізоди для кращого  розуміння змісту та вдосконалення навички читання;

 

Вчитися працювати за малюнками, аналізувати їх, передбачати події.

 

Вдосконалювати навички читання

Гра «Я почну, а ти продовжи»

 

Створення тематичної павутинки.


 

docx
Додано
10 жовтня
Переглядів
49
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку