Модифікована навчальна програма з інформатики, 5 клас НУШ

Про матеріал
Модифікована навчальна програма з інформатики, 5 клас НУШ Для дітей з затримкою психічного розвитку на основі модельної програми «Інформатика, 5-6 клас для закладів загальної середньої освіти» (авт. Морзе Н.В., Барна О.В.)
Перегляд файлу

Модифікована навчальна програма з інформатики

Токарського Захара, учня 5-го класу

Очікувані результати навчання

Пропонований зміст навчальної програми

Види навчальної діяльності

Концепт 1. «Компютер у суспільстві»

1.1. Інформація та пристрої

  • розпізнає дані різних типів і наводить їх приклади;
  • називає складові компютера і розповідає про їх призначення;
  • візуально розрізняє вигляд операційної системи;
  • розпізнає зміни інтерфейсу програмного середовища.

 

Інформація, дані, повідомлення. Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Складові комп’ютерів та їхнє призначення. Безпека життєдіяльності під час роботи з комп'ютером.

 

Операційна система та її інтерфейс.

Програми

для опрацювання даних різних типів (текстових, числових, графічних, мультимедійних).

  • виділяє особливості даних різних типів та порівнює їх;
  • групує цифрові пристрої за їх функціями і призначенням;
  • малює та розфарбовує складові персонального (або навчального) компютера;
  • складає історію про правила життєдіяльності під час роботи з комп’ютером («що станеться, якщо…»);

 

1.2. Мережеві технології та інтернет

  • наводить приклади застосування локальних мереж;
  • наводить приклади онлайн-сервісів;
  • називає види комп’ютерної мережі;
  • використовує онлайн-ресурси для доступу до інформації, навчання;
  • зберігає результати пошуку або власної роботи на зовнішніх носіях;
  • обирає ключові слова і методи пошуку в Інтернеті

Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок.

Безпечне користування

інтернетом.

Пошук інформації в інтернеті. Завантаження даних з інтернету. Авторське право.

Використання мережі інтернет для навчання.

 

  • малює схему локальної мережі;
  • здійснює пошук заданої інформації в мережі Інтернет;
  • завантажує та зберігає дані з Інтернету;
  • використовує онлайн-перекладачі текстів;
  • створює короткі повідомлення іноземною мовою, використовує голосове введення тексту для перекладу слів і висловів на іноземну мову;
  • виділяє у друкованому та електронному тексті ключові слова для пошуку.

 

Концепт 2. «Компютер як інструмент»

  • демонструє належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення і виведення даних;
  • використовує дані текстових, графічних та числових типів для створення інформаційних продуктів;
  • створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку;
  • обирає і застосовує засоби для побудови зображення в одному з графічних редакторів
  • створює мультимедійні презентації; намагається дотримуватися критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів;

 

Програмне забезпечення для опрацювання текстів. Введення, редагування та форматування символів і абзаців. Однорівневі списки. Сторінки документа та їх

форматування.

Поняття про інфографіку. Програмне забезпечення для перегляду графічних зображень. Побудова і опрацювання графічних зображень в різних програмних середовищах та в інтернеті. Растровий графічний редактор та його інструменти. Вставляння графічних зображень та побудова векторних зображень в офісних пакетах. Карти знань.

 

Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення. Обєкти презентації та засоби управління її демонстрацією. Типи слайдів.

 

  • виконує тренувальні вправи в програмі клавіатурного тренажера для покращення навичок роботи з клавіатурою;
  • переглядає віртуальні екскурсії з використанням цифрових пристроїв і доповненої реальності;
  • створює карту знань про складові комп’ютера;
  • створює колаж, фотоальбом із графічних зображень;
  • створює логотип команди;
  • використовує онлайн-ресурси для доступу до інформації, навчання;
  • створює карту знань про програмне забезпечення для створення й відтворення компютерних презентацій;
  • створює презентації.

Концепт 3. «Компютер як напрямок науки»

3.1. Об’єкти та моделі

  • визначає прості закономірності на підставі аналізу набору даних;
  • обирає і подає набори даних для перевірки тверджень;
  • обирає істотність/важливість/ необхідність/адекватність інформації в контексті розвязування життєвої/навчальної проблеми;
  • обирає властивості об’єктів, що є істотними для розвязування задачі, і визначає їх допустимі значення;
  • пояснює прості причинно-наслідкові звязки в готовій моделі, використовуючи шаблон «якщо, то…», «що треба зробити, щоб…».

Обєкти та їхні властивості. Дії над об’єктами.

Зміна властивостей об’єктів.

Постановка проблеми, закономірності. Операції над обєктами та групами об’єктів в операційній системі, графічному редакторі, текстовому документі, на слайді презентації.

 

  •    відповідно до проблеми виділяє істотні та неістотні властивості обєктів, будує відповідну графічну модель;
  •    добудовує графічне зображення за визначеною закономірністю даних;
  •    усно робить опис інфографіки;
  •    створює кросворди, запитання у тестовій формі на основі вивчених понять;

 

 

docx
Додано
8 листопада 2023
Переглядів
2658
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку