Комп’ютерна графіка та її особливості 5 НУШ план уроку

Про матеріал
за основу взято рекомендації "матеріали для вчителя" зі збірника "Ольга Барна Навчально -методичне забезпечення 2023-2024 рік"
Перегляд файлу

Тема 8. Стаємо дизайнерами

Урок 14. Комп’ютерна графіка та її особливості

№ слайда-Структура/Діяльність вчителя       

Слайд презентації

  1. Повідомлення теми та   обговорення мети уроку
  2. Мета

 сформуємо поняття комп’ютерної графіки,

 ознайомимося з видами зображень, їх властивостями, форматами графічних файлів,

 пояснити призначення та класифікацію засобів опрацювання графічних даних та перегляду зображень;

 познайомимося з галузями,

  розвинемо вміння аналізувати, порівнювати, досліджувати, робити висновки

3.Хвилинка ментального здоров'я

4.Актуалізація знань учнів  про пристрої, які вони    використовують удома (смартфон, ноут, комп'ютер), для чого графічний планшет, фотоапарат, сканер?

5. ключове питання: як і для чого створюють комп'ютерну модель реального об'єкта? (для того, щоб працювати з об'єктом та краще його вивчити)

 

 

 

6. чи однакові графічні зображення?

 

 

 

 

 

7. вчитель повідомляє, як отримують графічні зображення

 

 

8. сфери застосування

9. Спільна робота (вчитель виводе на екран завдання і разом з учнями виконують)

Учні визначають, що можна робити із електронним зображенням, а що з паперовим. Складають пазл у вправі за посиланням

https://learningapps.org/view596280

1

10-11. Формування предметних

Компетентностей (Учні  читають пропонований текст та придумують заголовок до тексту.)

В програмі curipoid створюємо хмару слів – тема нашого уроку

 Учні обговорюють, чий заголовок найкраще

відображає його головну думку

 

12. Вчитель розповідає про Апаратні та програмні засоби

 

 

 

 

 

 

13. Формування предметних компетентностей. (Учні у браузері переходять за посиланням https://cutt.ly/eR4ii6r. Виконують завдання першого та другого рівнів. Пояснюють спосіб створення малюнків комп’ютером.)

 

 

 

 

 

 

14. Формування предметних

Компетентностей

 Учні читають пропонований текст.

Запис означення -додому

 

 

 

 

 

 

 

15-18 Пояснення матеріалу з прикладами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19-20 Повторення правил безпеки за комп’ютером

 

21. Самостійна робота (Учні у вправі  за посиланням  https://learningapps.org/watch?v=pgqjosf7221 розміщують              зображення              у              два стовпчики:  растрове зображення, векторне зображення.

22. фізхвилинка для очей

 

 

 

23. Самостійна робота (У вправі за посиланням https://learningapps.org/watch?v=p3s8bnfnk21

пропонований опис розміщують у дві групи: стосується растрової чи векторної графіки.

 

 

24. Робота у чаті (записати цифри растрових зображень та векторних)

25.рефлексія (в застосунку  curipoid діти обирають смайл-настрій)

26. Підсумок уроку.

(Сьогодні ознайомились із поняттям  комп’ютерної графіки, розібралися, чим відрізняються векторне і растрове зображення…)

 27. Домашнє                       завдання (вдома зробити лише завдання синього кольору-інші для учнів в асинхронному режимі)

 

28-29. Пояснення домашнього завдання, результат якого матиме вигляд:

 

 

docx
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку