Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
Зміст навчання |
Цілі у навчанні для учня з ООП |
|
That’s me! (шкільні предмети, одяг) |
- Сприяти формуванню уміння привітатися та запитати ( Hello!, Hi!, Good morning, Good afternoon, What is your name? How are you?), презентувати себе, (I am ….My name is …… My surname is …….), спочатку вимовляючи разом з асистентом, з іншими учнями класу, повторюючи за педагогом/однокласниками, поступово переходячи до самостійної вимови відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування; - Стимулювати вміння впізнавати на слух та вміння вказати на картинці одяг (belt, hat, top, sandals), та шкільне предмети (English, History, Geography) називає їх/ Називає цифри від 1 до 10 - Стимулювати вміння впізнавати на слух та вміння вказати на картинці кольори (blue, pink, yellow, red, purple, orange, green) |
|
Travelling (види транспорту) |
- Сприяти формуванню уміння повідомити про смаки, уподобання (I like... I don't like... He likes/doesn't like it.) спочатку вимовляючи разом з асистентом нові лінгвістичні одиниці, з іншими учнями класу, повторюючи за педагогом/однокласниками, поступово переходячи до самостійної вимови відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування; - Сприяти вміння впізнавати на слух та відтворювати види транспорту (motorbike, bus, car, bike) - Сприяти формуванню вміння співвідносити особові займенники (I, he, she, it, we, you, they) з відповідною особою, спираючись на картинки та слухове сприймання мовлення педагога, поступово навчається називати їх відповідно до власних мовленнєвих можливостей; - - - - Удосконалювати вміння впізнавати графічні образи літер та відповідні їм звуки (з опорою на слухове сприймання), вміння
|
|
Adventure (Частини тіла, емоції) |
- Сприяти формуванню уміння повідомити про смаки, уподобання (I like... I don't like... He likes/doesn't like it.) спочатку вимовляючи разом з педагогом нові лінгвістичні одиниці, з іншими учнями класу, повторюючи за вчителем/асистентом, поступово переходячи до самостійної вимови відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування; - Сприяти вмінню впізнавати на слух частини тіла та відтворювати їх за допомогою флешкарт (nose, eyes, body, face, teeth, hand, arm) -Стимулювати вміння впізнавати на слух та відтворювати за допомогою вчителя емоції ( angry, crazy, surprised) - Удосконалювати вміння впізнавати графічні образи літер та відповідні їм звуки (з опорою на слухове сприймання), вміння назвати літеру та варіанти її звучання. |
|
Places (місця у місті, космос) |
- Стимулювати вміння впізнавати на слух варіанти звучання дієслів (to run, to jump, to dance etc.), вміння самостійно назвати, спираючись на картинки та мовлення вчителя, повторювати відповідно до власних мовленнєвих можливостей у контексті простих стверджувальних речень; - - Продовжувати сприяти формуванню вміння співвідносити особові займенники (I, he, she, it, we, you, they) з відповідною особою, спираючись на картинки та слухове сприймання мовлення вчителя/асистента, поступово навчається називати їх відповідно до власних мовленнєвих можливостей; - Розпізнавати на слух назви місць у місті та відтворювати їх ( hospital, market, police office) - Сприяти вміння впізнавати на слух слова з теми «космос» (planet, star, galaxy, moon) та |