Модифікована програма

Про матеріал
Модифікована програма з англійської мови для учнів 6 класу,які навчаються на іклюзивній формі навчання.
Перегляд файлу

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

     Зміст навчання

Цілі у навчанні для учня з ООП

  1. Розуміє та отримує основну інформацію щодо повсякденних передбачуваних питань, представлену у вигляді коротких аудіозаписів, якщо мовлення чітке й повільне.
  2. Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання.
  3. Невимушено спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони здебільшого стосуються повсякденного життя.
  4.  Описує шкільні предмети та особисті речі простими мовними засобами.

That’s me!

(шкільні

предмети,

одяг)

- Сприяти формуванню уміння привітатися та запитати ( Hello!, Hi!, Good morning, Good afternoon, What is your name? How are you?), презентувати себе, (I am ….My name is …… My surname is …….), спочатку вимовляючи разом з асистентом, з іншими учнями класу, повторюючи за педагогом/однокласниками, поступово переходячи до самостійної вимови відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування;

- Стимулювати вміння впізнавати на слух та вміння вказати на картинці одяг (belt, hat, top, sandals), та шкільне предмети (English, History, Geography) називає їх/ Називає цифри від 1 до 10

- Стимулювати вміння впізнавати на слух та вміння вказати на картинці кольори (blue, pink, yellow, red, purple, orange, green)

  1. Вміло розповідає про свої уподобання та смаки.
  2. Називає та розповідає всі види транспорту.
  3. Співвідносить особові займенники та використовує їх.
  4. Вміло використовує в мовленні слова та вирази по темі.
  5. Розповідає про способи подорожування.

 

    Travelling (види транспорту)

- Сприяти формуванню уміння повідомити про смаки, уподобання (I like... I don't like... He likes/doesn't like it.) спочатку вимовляючи разом з асистентом нові лінгвістичні одиниці, з іншими учнями класу, повторюючи за педагогом/однокласниками, поступово переходячи до самостійної вимови відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування;

- Сприяти вміння впізнавати на слух та відтворювати види транспорту (motorbike, bus, car, bike)

- Сприяти формуванню вміння співвідносити особові займенники (I, he, she, it, we, you, they) з відповідною особою, спираючись на картинки та слухове сприймання мовлення педагога, поступово навчається називати їх відповідно до власних мовленнєвих можливостей; - - -

- Удосконалювати вміння впізнавати графічні образи літер та відповідні їм звуки (з опорою на слухове сприймання), вміння

 

  1. Описує свої смаки та уподобання.
  2. Робить припущення та ухвалює рішення на місці.
  3. Висловлює свою думку про види емоцій.
  4. Розпізнає та вміло відтворює назви частин тіла,описує їх.
  5. Робить усне та письмове повідомлення.
  6. Порівнює предмети.

 

   Adventure    

       (Частини тіла, емоції)

- Сприяти формуванню уміння повідомити про смаки, уподобання (I like... I don't like... He likes/doesn't like it.) спочатку вимовляючи разом з педагогом нові лінгвістичні одиниці, з іншими учнями класу, повторюючи за вчителем/асистентом, поступово переходячи до самостійної вимови відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування;

- Сприяти вмінню впізнавати на слух частини тіла та відтворювати їх за допомогою флешкарт (nose, eyes, body, face, teeth, hand, arm)

 -Стимулювати вміння впізнавати на слух та відтворювати за допомогою вчителя емоції ( angry, crazy, surprised)

 - Удосконалювати вміння впізнавати графічні образи літер та відповідні їм звуки (з опорою на слухове сприймання), вміння назвати літеру та варіанти її звучання.

  1. Дає прості пояснення, як дістатися з одного пункту в інший, використовуючи елементарні мовні засоби (напр., праворуч, прямо, спочатку, потім, далі).
  2. Описує місце проживання та розпізнає назви місць.
  3. Називає місця та вміло їх використовує.
  4. Розуміє звернене до нього/неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.
  5. Висловлює побажання іншим людям.
  6. Повідомляє дату.
  7. Розповідає про те, що відбувається саме тепер.
  8. Розпізнає та відтворює слова з теми та використовує в мовленні.

    Places (місця у   

     місті, космос)

- Стимулювати вміння впізнавати на слух варіанти звучання дієслів (to run, to jump, to dance etc.), вміння самостійно назвати, спираючись на картинки та мовлення вчителя, повторювати відповідно до власних мовленнєвих можливостей у контексті простих стверджувальних речень; -

- Продовжувати сприяти формуванню вміння співвідносити особові займенники (I, he, she, it, we, you, they) з відповідною особою, спираючись на картинки та слухове сприймання мовлення вчителя/асистента, поступово навчається називати їх відповідно до власних мовленнєвих можливостей;

- Розпізнавати на слух назви місць у місті та відтворювати їх ( hospital, market, police office)

- Сприяти вміння впізнавати на слух слова з теми «космос» (planet, star, galaxy, moon) та

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
11 березня
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку