Модифікована програма з англійської мови (6 клас) для учня з ООП

Про матеріал
Модифікована програма з англійської мови (6 клас) для учня з ООП (четвертий рівень підтримки, навчальні труднощі тяжкого ступеня прояву)
Перегляд файлу

 

 

 

Модифікована програма 

з  англійської мови (6 клас)

для учня з ООП (четвертий рівень підтримки,

навчальні  труднощі тяжкого ступеня прояву)

укладена на основі модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5-9 класи»

для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І.,

 Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.).

                                                                               (134 години, 4 години на тиждень)                                                                                                                                                                                                                                                                                              

                                                                                                                              

 

                                                                                                                                            

 

 

 

 

 

 

К-сть

год.

 

Зміст навчального матеріалу 

 

                              Цілі

 

Очікувані результати

 

 

 

І семестр

 

 

1

14

Тема 1. « Спорт»

 

 

 

 

Спорт під час мого літнього відпочинку.

Види спорту.

Мої спортивні уподобання.

Зірки спорту та їх шлях до перемоги.

Зимові та літні Олімпійські ігри.

Спорт в Україні.

Як ти ставишся до спорту?

Спорт у твоїй сім’ї.

Спортивні ігри в Англії.

Цікаві факти про футбольний м’яч

  •       Розуміти частину інформації, яка подається в короткому описі особи;

 

  •       розуміти основний зміст коротких новин з теми, що входять до сфери особистих інтересів;
  •       розуміти основну думку короткого тексту про Олімпійські ігри  (інформацію викладено чітко, простими мовними засобами);

 

  •       складати прості речення  про спорт та різноманітні ігри;

 

  •       розповідати  про те, що вміє робити (модальне дієслово can ) за зразком
  •       Розуміє  частину інформації, яка подається в короткому описі особи; 

 

  •       розуміє основний зміст коротких новин з теми, що входять до сфери особистих інтересів;
  •       розуміє основну думку короткого тексту про Олімпійські ігри (інформацію викладено чітко, простими мовними засобами) з направляючою допомогою вчителя;
  •       складає прості речення  про спорт та різноманітні ігри з направляючою допомогою вчителя;
  •       розповідає  про те, що вміє робити (модальне дієслово can ) за зразком

2

13

Тема 2. «Відпочинок. Харчування»

 

 

 

 

Місця для відпочинку.

Кіно. Жанри фільмів.

Мій улюблений фільм.

Улюблені страви.

Рецепти нашої сім`ї.

Замовлення їжі в ресторані.

Готуємось до вечірки.

Ресторан моєї мрії

  •       Читати та перекладати текст про  культурні традиції різних народів, страви народів світу;

 

  •       формулювати власну позицію;
  •       застосовувати ІКТ для пошуку,  інформації,  відповідно до поставлених завдань; 

 

 

  •       називати улюблені жанри фільмів;
  •       називати   їжу;
  •       знати фрази для замовлення їжі в  кафе (сталі  конструкції);
  •       розуміти прості рецепти (етапи приготування страв проілюстровано малюнками/фото);
  •       приймати, відхиляти пропозиції щодо відпочинку та організації свят (сталі  конструкції)
  •       Читає та перекладає текст про  культурні традиції різних народів, страви народів світу з навчальною допомогою вчителя;
  •       формулює власну позицію з навчальною допомогою вчителя;
  •       застосовує ІКТ для пошуку, інформації відповідно до поставлених завдань з направляючою допомогою вчителя; 

 

  •       називає улюблені жанри фільмів;
  •       називає  їжу; 
  •       знає фрази для замовлення їжі в  кафе (за зразком);
  •       розуміє прості рецепти за  малюнками/фото найважливіших етапів приготування страв;
  •       приймає, відхиляє пропозиції щодо відпочинку та організації свят за сталими конструкціями

3

12

Тема 3. « Велика  Британія.

Історичне минуле»

 

 

 

 

 

Захоплюємось історією.

Розповідаємо про минулі події.

Цікаві факти з історіі Великобританії. 

Лондон та його історія.

Видатні особистості: Вільям Шекспір.

Заочна зустріч з королівською родиною.

Працюємо  гідом у Лондоні.

 

  •       Працювати з підручником:  шукати нову інформацію та записувати її;

 

 

  •       занотовувати події, відповідні дати та час, які необхідно запам’ятати;
  •       виявляти вибіркову інформацію у прочитаному тексті;

 

  •       давати прості пояснення, як дістатися з одного пункту в інший  за допомогою мовних  засобів:  праворуч, прямо, спочатку, потім, далі
  •       Працює з підручником:  шукає нову інформацію та записує її з направляючою допомогою вчителя; 
  •       занотовує події, відповідні дати та час, які необхідно запам’ятати з направляючою допомогою вчителя; 
  •       виявляє вибіркову інформацію у прочитаному тексті з направляючою допомогою вчителя; 
  •       дає прості пояснення, як дістатися з одного пункту в інший  за допомогою мовних  засобів:  праворуч, прямо, спочатку, потім, далі із стимулюючою допомогою вчителя

 

4

12

Тема 4. «Шкільне життя»

 

 

 

 

 

Мій стиль життя.

Правила поведінки в школі.

Правила поведінки в громадських місцях.

Правила поведінки під час відпочинку.

Світ моїх правил.

Мої однолітки з інших країн.

  •       Складати і записувати  короткі речення про повсякденну діяльність, предмети в школі, розпорядок дня;

 

 

  •       обмінюватись простими коментарями з іншим учасниками  спілкування;
  •       за зразком складати правила поведінки в школі, використовуючи модальні слова
  •       Складає та записує короткі речення про повсякденну діяльність, предмети в школі, розпорядок дня з направляючою допомогою вчителя; 

 

  •       обмінюється простими коментарями з іншим учасниками  спілкування та дискусії;
  •       за зразком складає правила поведінки в школі, використовуючи модальні слова з направляючою допомогою вчителя 

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 5

12 

Тема 5. «Зовнішність»

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

 

 

 

Елементи зовнішності людини.

Ми всі різні.

Зовнішність моїх батьків.

Зовнішній вигляд відомих людей.

Риси характеру.

Який/яка  ти?

Твої друзі. Які вони?

Мій найкращий товариш.

 

  •       Описувати зовнішність людини;
  •       надавати короткі відповіді на питання щодо зовнішньості;

 

  •       вивчити лексичні одиниці з теми «Зовнішність»;
  •       описувати  зовнішність людини  із використанням  лексики з теми «Зовнішність»  
  •       Описує зовнішність людини;
  •       дає короткі відповіді на питання щодо зовнішньості із направляючою допомогою вчителя;
  •       знає лексичні одиниці з теми «Зовнішність»;
  •       описує  зовнішність людини  із використанням  лексики з теми «Зовнішність» із стимулюючою допомогою вчителя

 

6

12

Тема 6. «Це твій світ.

Покупки»

 

 

 

 

Моє довкілля.

Збережемо навколишнє середовище.

Вирішуємо проблему з використанням непотрібних речей.

Створюємо природоохоронні слогани.

Похід по магазинах.

Пакуємо наші покупки.

Правила  поведінки у магазині.

 

  •       Вивчити  лексичні одиниці  з тем:  «Моє довкілля», «Зовнішність»;
  •       використовувати особові та присвійні займенники в  мовленні;

 

  •       знаходити в текстах, на малюнках  вивчені лексичні одиниці та граматичні структури;
  •       створювати речення,  використовуючи модальні слова should/shouldn’t, за зразком
  •       Знає  лексичні одиниці  з тем:  «Моє довкілля», «Зовнішність»;
  •       із стимулюючою допомогою вчителя використовує особові та присвійні займенники в  мовленні;
  •       знаходить в текстах, на малюнках  вивчені лексичні одиниці та граматичні структури;
  •       створює речення,  використовуючи модальні слова should/shouldn’t, за зразком із стимулюючою допомогою вчителя

7

12

Тема 7. «Україна і музика»

 

 

 

 

Світ музики.

Музичні інструменти.

Жанри музики.

Музика та професії.

Моє відношення до занять музикою.

Сучасна українська музика.

Організовуємо концерт української пісні.

Мій улюблений український співак

  •       Вивчити  лексичні одиниці  з теми:  «Музика»;
  •       знаходити  в текстах та називати  на малюнках музичні інструменти;
  •       вміти використовувати вивчені граматичну структуру be going to;
  •       заповнювати пропуски в тексті з теми «Музика».
  •       Знає  лексичні одиниці  з теми:  «Музика»;
  •       знаходить  в текстах та називає  на малюнках  музичні інструменти;
  •       вміє  використовувати вивчені граматичну структуру be going to з навчальною допомогою вчителя;
  •       заповнювати пропуски в тексті з теми «Музика» із стимулюючою  допомогою вчителя

 

8

12

Тема 8. «Подорожі. Пригоди»

 

 

 

 

Природа навколо нас.

Відомі мандрівники світу.

Збираємося у похід.

Ділимося враженнями від подорожі.

Пригоди та навколосвітні подорожі.

Вибираємо  транспорт та маршрут для подорожі

  •       Вивчити  лексичні одиниці  з теми:  «Подорожі» та знаходити їх в текстах та на малюнках;
  •       знати назви країн,  види транспорту; 

 

  •       виконувати тестові завдання та вправи з теми «Подорожі»;
  •       складати речення в майбутньому часі
  •       Знає  лексичні одиниці  з теми:  «Подорожі» та знаходить їх в текстах та на малюнках;
  •       знає назви країн (десять), види транспорту (десять);
  •       виконує тестові завдання та вправи з теми «Подорожі»;
  •       складає речення в майбутньому часі із стимулюючою  допомогою вчителя

 

9

12

Тема 9. «Сучасний світ. Професії»

 

 

 

 

Класичні професії.

Хто і де працює?

Професії твоїх рідних.

Відгадай професію.

Найважливіші професії.

Чи готовий ти до праці?

Мої обов’язки.

Моя мрія бути…

  •       Вивчити  лексичні одиниці  з теми:  «Професії» та знаходити їх в текстах та на малюнках;
  •       виконувати тестові завдання та вправи з теми «Професії»;
  •       утворює речення, використовуючи модальні слова must/mustn’t
  •       Знає  лексичні одиниці  з теми:  «Професії» та знаходить  їх в текстах та на малюнках;
  •       виконує тестові завдання та вправи з теми «Професії»;
  •       утворює речення, використовуючи  модальні слова must/mustn’t  із стимулюючою  допомогою вчителя

 

 

doc
Додано
19 січня
Переглядів
74
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку