№ |
Очікувані результати здобувачів освіти |
Зміст навчання |
Цілі навчання дитини з ООП |
1. |
|
Я моя родина та друзі Особисті дані Автобіографія The gerund |
З допомогою асистента вчителя учень: - скластиме речення про себе (1-2 слова), використовуючи фрази I love/I’m bad…; - розрізнятиме та додаватиме закінчення –ing ( в ігровій формі); - вказуватиме своє ім'я, прізвище, національність, дату народження; - списуватиме поданий текст (е-mail); - сприйматиме на слух окремі слова та фрази і вказуватиме на картки та назватиме їх. |
2. |
|
Природа і погода Навколишнє середовище Охорона довкілля Рослинний і тваринний світ Умовні речення 1 типу |
З допомогою асистента вчителя учень: - запам'ятає слова (danger, pollution, protect, save); - виготовить плакат (малюнок, брошуру) із словами: Protect the environment/ Help nature; - на слух розрізнятиме слова: plastic, metal, aluminium, cloth, glass, paper, rubber ( 1-2 слова); - виготовить плакат висвячений Earth Day. |
3. |
|
Одяг Мода Елементи одягу |
З допомогою асистента вчителя учень: - запам'ятає види одягу ( 1-4 слова); - назватиме одяг на картинках (роздатковий матеріал); - назватиме одяг на своїх друзях, однокласниках, батьках; - зобразить один з видів одягу і назве його (можливо улюблений). |
4. |
|
Засоби масової інформації Інтернет, телебачення і радіо Спілкування в мережі Інтернет Улюблена радіо-телепередача Defining relative clause/ non-defining relative clause |
З допомогою асистента вчителя учень: - повторюватиме слова (internet, blog,website, blogger,chat room) (1-2 слова); - повторюватиме та розпізнаватиме слова (роздатковий матеріал) (film, music video, comedy, talk show); - знатиме значення слів (who/where); - створить телевізійну програму (1-2 програми). |
5. |
|
Молодіжна культура Течії молодіжної культури Молодіжні організації Клуби за інтересами |
З допомогою асистента вчителя учень: - на слух розрізнятиме молодіжні течії; - додаватиме закінчення –ing ( в ігровій формі); - створить mind-map із фото організацій або течій, назвати їх. |
6. |
|
Наука і технічний прогрес Відомі вчені та винахідники Винаходи Сучасні пристрої в житті та побуті Past Passive |
З допомогою асистента вчителя учень: - показуватиме перші винаходи на картинках; - повторюватиме слова (chemistry, biology, botany, geology) (1-2 слова); - вставлятиме на місці пропусків was/were; - повторюватиме слова (personal computer, washing machine, atomic bomb, automobile, mobile phone) (1-2 слова). |
7. |
|
Україна Великі міста Визначні місця та історичні пам'ятки
|
З допомогою асистента вчителя учень: - на карті показуватиме Україну та її столицю; - називатиме визначні місця (1-2 слова); - виготовить буклет про Львів та назве використані слова. |
8. |
- Ставить та відповідає на питання про Велику Британію. - Розповідає про культуру великих міст. - Розповідає про визначні місця, історичні пам’ятки, перебування там, вживає лексику уроку - Вживає лексику уроку, аргументує власну точку зору. - Активно і зрозуміло вживає часові форми в мовленні та на письмі. -Самостійно демонструє розповідь-презентацію про одне з міст Великої Британії.
|
Англомовні країни Загальна характеристика Великі міста Визначні місця й історичні пам'ятки Past Tenses/ Future Tenses Passive Voice |
З допомогою асистента вчителя учень: - на карті покаже Сполучене Королівство та Велику Британію та назвати їх; - повторюватиме факт файли про Англію (1-2 факти) Уельс (1-2 факти), Шотландію (1-2 факти), Північну Ірландію (1-2 факти); - пригадає am/is/are/was/were; - на карті покаже Лондон та назве його; -покаже на фото показати Кардіфф, Манчестер, Ліверпуль, - виготовить буклет про одне з міст Великої Британії. |
9. |
|
Робота і професії Характеристика професій Нахили й здібності Вибір професій Професійні якості Relative pronouns Would like to/is going to |
З допомогою асистента вчителя учень: - повторюватиме назвати професії (1-2 слова); - повторюватиме слова (a career/ a profession); - назватиме питальні слова ( who/which); - зможе вказати на професію та назвати I like it/ I don”t like it; - намагатиметься на слух розрізняти професії з використанням комп'ютера/ професії з використанням паперу, тощо. |