Модифікована програма з англійської мови для учнів з ООП 9 клас

Про матеріал
Модифікована програма з англійської мови для учнів з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Очікувані результати

здобувачів освіти

Зміст навчання

Цілі  навчання дитини з ООП

1.

  • Ставить та відповідає на питання про себе та свою родину.
  • -Утворення складених прикметників, їх використання у реченні 
  • -Розповідає про події в майбутньому, плани на майбутнє
  • Розповідає про свою автобіографію, вживає лексику уроку .
  • Вживає лексику уроку, аргументує власну точку зору.

 

 

Я  моя родина та друзі

Особисті дані

Автобіографія

The gerund

З допомогою асистента вчителя учень:

-  скластиме речення про себе (1-2 слова), використовуючи фрази I love/I’m bad…;

- розрізнятиме та додаватиме закінчення –ing ( в ігровій формі);

- вказуватиме своє ім'я, прізвище, національність, дату народження;

-  списуватиме поданий текст  (е-mail);

- сприйматиме  на слух окремі слова та фрази і  вказуватиме на картки  та назватиме їх.

2.

  • Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо природи, стихійних лих Розповідає про вплив забруднення  на навколишній світ
  • Розповідає про дії в майбутньому
  • Використовує лексику та граматику теми для будови зв’язних речень в розповідь Використовує критичне мислення та розуміння тексту для знаходження відповідей
  • Вміє визначати призначення фраз та використовувати їх за призначенням
  • Пише листівку з метою реклами

 

 

Природа і погода

Навколишнє середовище

Охорона довкілля

Рослинний і тваринний світ

Умовні речення 1 типу

З допомогою асистента вчителя учень:

-  запам'ятає слова (danger, pollution, protect, save);

- виготовить плакат (малюнок, брошуру) із словами: Protect the environment/ Help nature;

-  на слух  розрізнятиме слова: plastic, metal, aluminium, cloth, glass, paper, rubber ( 1-2 слова);

-  виготовить плакат висвячений Earth Day.

3.

  • Ставить та відповідає на запитання щодо елементів одягу.
  • Вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи
  • Розповідає про минулу і теперішню моду.
  • Використовує вже відому лексику та граматику для виконання завдань
  • Вміє визначати та розповідати про одяг та його елементи.

 

Одяг

Мода

Елементи одягу

З допомогою асистента вчителя учень:

-  запам'ятає  види одягу ( 1-4 слова);

-  назватиме одяг на картинках (роздатковий матеріал);

-  назватиме одяг на своїх друзях, однокласниках, батьках;

-  зобразить один з видів одягу і назве його (можливо улюблений).

4.

  • Розповідає про види телепередач, свої вподобання стосовно них
  • Робить порівняння предметів, людей, явищ, подій використовуючи ступені порівняння
  • Розповідає про свій досвід у прослуховуванні/ проходженні відбору на конкурс
  • Розповідає про ідеї щодо організації заходів, думки та враження
  • Розповідає про досвід перебування у ескейп – кімнатах, вирішення завдань для отримання ключа до виходу
  • Активно використовує лексику, засвоєну на уроці. Вміє розгадувати загадки.
  • -Уміє критично мислити та визначати необхідні моменти у тексті
  • Вживає лексику уроку, використовує -ing форми у процесі спілкування
  • -Розповідає про фільм, який переглянули, передає свої думки та враження щодо побаченого.
  • -Пише рецензію на фільм.

 

Засоби масової інформації

Інтернет, телебачення і радіо

Спілкування в мережі Інтернет

Улюблена радіо-телепередача

Defining relative clause/ non-defining relative clause

З допомогою асистента вчителя учень:

- повторюватиме слова (internet, blog,website, blogger,chat room) (1-2 слова);

- повторюватиме та розпізнаватиме слова (роздатковий матеріал)  (film, music video, comedy, talk show);

-  знатиме значення слів (who/where);

- створить  телевізійну програму (1-2 програми).

5.

  • Ставить запитання та відповідає на запитання щодо течій молодіжної культури, молодіжних організацій.
  • Критично мислить для визначення відповідей на запитання
  • Використовує непряму мову для розповіді про друзів, однокласників
  • Використовує лексику та граматику теми для висловлення думок
  • Уміє критично мислити та визначати необхідні моменти у тексті
  • Розповідає про переваги та недоліки клубів. Мій улюблений клуб/організація.

 

Молодіжна культура

Течії молодіжної культури

Молодіжні організації

Клуби за інтересами

З допомогою асистента вчителя учень:

-  на слух розрізнятиме молодіжні течії;

-  додаватиме закінчення –ing ( в ігровій формі);

- створить mind-map із фото організацій або течій, назвати їх.

6.

  • Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо сучасних винаходівв та пристроїв.
  • Вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи
  • Розповідає про минулі винаходи та пристрої зараз - розвиток науки.
  • Розповідає про події, що відбулись у житті та побуті, вживає лексику уроку
  • Використовує вже відому лексику та граматику для виконання завдань
  • Дає поради, вживаючи was/were, Past Passive
  • Самостійно розповідає про сучасні наукові технології.

 

Наука і технічний прогрес

Відомі вчені та винахідники

Винаходи

Сучасні пристрої в житті та побуті

Past Passive

З допомогою асистента вчителя учень:

- показуватиме перші винаходи на картинках;

-  повторюватиме слова (chemistry, biology, botany, geology) (1-2 слова);

- вставлятиме на місці пропусків was/were;

- повторюватиме слова (personal computer,  washing machine, atomic bomb, automobile, mobile phone) (1-2 слова).

7.

  • Ставить та відповідає на питання про Україну та великі міста. Утворення складених прикметників, їх використання у реченні
  • Розповідає про визначні місця та історичні пам’ятки.
  • Розповідає про великі міста, перебування там, вживає лексику уроку Розповідає про враження від подорожі, вживає лексику уроку
  • Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур. Вживає лексику уроку, аргументує власну точку зору.
  • Пише відгук про відвідування, користування кемпінгом (іншими туристичними послугами) використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку.

 

Україна

Великі міста

Визначні місця та історичні пам'ятки

 

З допомогою асистента вчителя учень:

- на карті показуватиме Україну та її столицю;

- називатиме визначні місця  (1-2 слова);

-  виготовить буклет про Львів та назве використані слова.

8.

- Ставить та відповідає на питання про Велику Британію.

- Розповідає про культуру великих міст.

- Розповідає про визначні місця, історичні пам’ятки, перебування там, вживає лексику уроку

- Вживає лексику уроку, аргументує власну точку зору.

- Активно і зрозуміло вживає часові форми в мовленні та на письмі.

-Самостійно демонструє розповідь-презентацію про одне з міст Великої Британії.

 

Англомовні країни

Загальна характеристика

Великі міста

Визначні місця й історичні пам'ятки

Past Tenses/ Future Tenses

Passive Voice

З допомогою асистента вчителя учень:

-  на карті покаже Сполучене Королівство  та Велику Британію  та назвати їх;

- повторюватиме  факт файли про  Англію (1-2 факти) Уельс (1-2 факти), Шотландію (1-2 факти), Північну Ірландію (1-2 факти);

 - пригадає am/is/are/was/were;

-  на карті покаже Лондон та назве його;

-покаже на фото показати  Кардіфф, Манчестер, Ліверпуль,

- виготовить буклет про одне з міст Великої Британії.

9.

  • Вміє назвати та продемонструвати всі професії.
  • Розповідає та обгрунтовує вибір майбутньої професії.
  • Перераховує професійні якості.
  • Характеризує та називає переваги та недоліки професії.
  • Вміло вживає у мовленні структури Would like to/is going to.
  • Розповідає та пише есе на тему «Моя майбутня професія».

Робота і професії

Характеристика професій

Нахили й здібності

Вибір професій

Професійні якості

Relative pronouns

Would like to/is going to

З допомогою асистента вчителя учень:

- повторюватиме назвати професії (1-2 слова);

- повторюватиме слова (a career/ a profession);

-  назватиме питальні слова ( who/which);

- зможе вказати на професію та назвати I like it/ I don”t like it;

- намагатиметься на слух розрізняти  професії з використанням комп'ютера/ професії з використанням паперу, тощо.

 

docx
Додано
21 жовтня
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку