«Погоджено» «Затверджено»
Командою психолого - педагогічного Директор
супроводу (Протокол №1 від 26.09.2022) ____________________
Модифікована програма
з іноземної (англійської) мови
для учня 4 класу
_____________________________
(2022/2023 навчальний рік)
Вчитель: _______________
Пояснювальна записка.
Програма складена на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22). Вона містить перелік навчальних тем, який є однаковим для всіх учнів класу, та очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності конкретного учня (за розділами).
Завдання вивчення англійської за модифікованою програмою полягає у формуванні вмінь:
здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;
розуміти на слух частковий зміст автентичних текстів;
читати і розуміти частково автентичні прості тексти;
адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів;
використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів
Провідним засобом реалізації вказаної мети є компетентнісний підхід до організації навчання у загальноосвітній школі на основі ключових компетентностей як результату навчання.
Змістова лінія |
||||
Я, моя родина і друзі |
|
Розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки. |
Виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я. |
Виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня. |
|
Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. |
|
|
|
|
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. |
|
|
|
Відпочинок і дозвілля |
Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку. |
Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку. |
Розуміє базові правила безпечної поведінки. |
|
Природа та навколишнє середовище |
Цінує та бережливо ставиться до природи.
|
|
|
|
Людина |
Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище. |
Виявляє толерантне ставлення до людей. |
Розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини. |
|
|
|
Розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження. |
|
|
Помешкання |
|
|
Розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні. |
|
Харчування |
|
|
Розрізняє здорову та шкідливу їжу. |
|
Подорож |
Виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі. |
|
Обирає безпечний шлях пересування. |
. |
Свята й традиції |
|
|
|
Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету. |
Школа та шкільне життя |
|
Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. |
|
|
Рівні та дескриптори володіння іноземною мовою відповідно до Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання
|
||
4 клас |
||
A1 |
||
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами задля полегшення усвідомлення змісту почутого.
|
||
Розуміє конкретну інформацію у знайомому повсякденному контексті, якщо мовлення повільне та чітке. |
||
Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби.
|
||
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі. |
||
Відповідає на прості запитання з дуже знайомих тем. |
||
Пише прості речення. |
||
|
Пише дуже прості повідомлення. |
|
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця. |
||
Надає у письмовому вигляді інформацію про себе (наприклад, уподобання, родина, домашні улюбленці), використовуючи прості слова та вирази. |
||
Пише прості фрази та речення. |
||
Встановлює базовий соціальний контакт, використовуючи найпростіші форми ввічливості: привітання та прощання; представлення. |
Лінгвістичний діапазон |
A1 |
Pre A1 |
Загальний |
Володіє базовим діапазоном простих виразів про особисті деталей та потреби конкретного типу. |
Вживає окремі слова та базові вирази задля надання простої інформації про себе. |
Лексичний |
Має елементарний словниковий запас для використання в конкретних ситуаціях. |
Дескриптори відсутні |
Граматичний |
Вживає обмежену кількість простих граматичних структур та шаблонних речень у межах вивченого матеріалу. |
Дотримується дуже простих принципів порядку слів у коротких реченнях. |
Фонологічний |
Вимова дуже обмеженого репертуару вивчених слів та фраз може бути зрозумілою для співрозмовника з деякими труднощами. |
|
|
Правильно вимовляє обмежену кількість звуків |
|
Відтворює звуки виучуваної мови під уважним керівництвом учителя. |
|
|
Артикулює обмежену кількість звуків, отже мовлення стає зрозумілим, якщо співрозмовник надає підтримку (наприклад, пропонує правильну вимову). |
Комунікативні уміння |
Рівень та дескриптори володіння іноземною мовою на кінець 4-го класу |
||||
A1 |
|||||
В цілому |
Розуміє повільне та чітке мовлення |
||||
Розуміння розмови між іншими людьми |
Розуміє деякі слова та вирази, якщо мовлення повільне й чітке. |
||||
Слухання наживо |
Розуміє в загальних рисах частково дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
||||
Слухання оголошень та інструкцій |
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
||||
Слухання радіо та аудіозаписів |
Виокремлює знайомі слова, фрази (з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
||||
Аудіо-візуальне сприймання (телепрограми, фільми, відеозаписи) |
Дескриптори відсутні |
||||
В цілому |
Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби |
||||
В цілому |
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
||||
Бесіда, дискусія та розуміння співрозмовника |
Розуміє повсякденні вирази, що використовуються для задоволення простих конкретних потреб, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне. |
||||
Цілеспрямована співпраця |
Розуміє запитання та інструкції, якщо співрозмовник звертається безпосередньо до нього/неї, а мовлення чітке та повільне. |
||||
Обмін інформацією |
Відповідає на прості запитання, що стосуються нагальних потреб чи дуже знайомих тем. |
||||
В цілому |
Запитує та надає просту особисту інформацію у письмовій формі. |
||||
Листування |
Пише за допомогою словника повідомлення й, що складаються з низки дуже коротких речень про хобі, уподобання, вживаючи прості слова та формульні вирази. |
||||
В цілому |
Пише дуже прості, які складаються з низки коротких речень. |
||||
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар – лексичний діапазон |
Мовленнєві функції |
Я, моя родина і друзі |
місцепроживання населені пункти |
|
Помешкання |
види помешкань умеблювання |
|
Відпочинок і дозвілля |
спорт улюблені дитячі герої магазини і покупки |
|
Людина |
гігієна стан здоров’я |
|
Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови |
довкілля природні явища |
|
Подорож по Україні та до країн виучуваної мови |
поїздка на канікулах види транспорту назви столиць, населених пунктів |
|
Свята та традиції |
святкування в кафе |
|
Шкільне життя |
шкільні події |
Категорія |
Структура |
Adjective |
comparative and superlative forms of adjectives |
Adverb |
adverbs |
Clause |
statements with subject + verb + object |
Conjunction |
basic connectors and
|
Verb |
Present Simple, Present Continuous |