Модифікована програма з англійської мови для учня 4 класу

Про матеріал
Модифікована програма складена на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22). Вона містить перелік навчальних тем, який є однаковим для всіх учнів класу, та очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності конкретного учня (за розділами).
Перегляд файлу

«Погоджено»                    «Затверджено»

Командою психолого - педагогічного                   Директор 

супроводу (Протокол №1 від 26.09.2022)               ____________________

 

   





    
 

 

 

 

Модифікована програма 

з іноземної (англійської) мови

для учня 4 класу 

_____________________________

(2022/2023 навчальний рік)








 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вчитель: _______________

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка.

Програма складена на основі Типової  освітньої  програми, розробленої  під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22). Вона містить перелік навчальних тем, який є однаковим для всіх  учнів класу,  та очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності конкретного учня (за розділами). 

 

Завдання вивчення  англійської за модифікованою програмою полягає у формуванні вмінь:

 здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;

 розуміти на слух частковий зміст автентичних текстів;

 читати і розуміти частково автентичні прості тексти;

 адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів;

 використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів

Компетентнісний потенціал галузі «Іноземні мови» у початковій школі

Провідним засобом реалізації вказаної мети є компетентнісний підхід до організації навчання у загальноосвітній школі на основі ключових компетентностей як результату навчання.

 

Змістова лінія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Я, моя родина і друзі

 

Розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки.

Виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я.

Виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня.

 

Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей.

 

 

 

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.

 

 

Відпочинок і дозвілля

Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку.

Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку.

Розуміє базові правила безпечної поведінки.

 

Природа та навколишнє середовище

Цінує та бережливо ставиться до природи.

 

 

 

 

 

Людина

Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище.

Виявляє толерантне ставлення до людей.

Розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини.

 

 

 

Розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження.

 

Помешкання

 

 

Розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні.

 

Харчування

 

 

Розрізняє здорову та шкідливу їжу.

 

Подорож

Виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі.

 

Обирає безпечний шлях пересування.

.

Свята й традиції

 

 

 

Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету.

Школа та шкільне життя

 

Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

 

 

Загальні очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учня (Комунікативна компетентність)

 

Рівні та дескриптори володіння іноземною мовою

відповідно до Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання

 

Рівні та дескриптори володіння іноземною мовою

відповідно до Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Комунікативні уміння

4 клас

A1

Рецептивні

Сприймання на слух

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами задля полегшення усвідомлення змісту почутого.

 

Розуміє конкретну інформацію у знайомому повсякденному контексті, якщо мовлення повільне та чітке.

Зорове сприймання

Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби.

 

Інтеракційні

Усна взаємодія

Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі.

Відповідає на прості запитання з дуже знайомих тем.

Писемна взаємодія

Пише прості речення.

 

Онлайн взаємодія

Пише дуже прості повідомлення.

Продуктивні

Усне продукування

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця.

Писемне продукування

Надає у письмовому вигляді інформацію про себе (наприклад, уподобання, родина, домашні улюбленці), використовуючи прості слова та вирази.

Пише прості фрази та речення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувана соціолінгвістична відповідність на кінець 4-го класу

Встановлює базовий соціальний контакт, використовуючи найпростіші форми ввічливості: привітання та прощання; представлення.

 

Лінгвістична компетенція на кінець 4-го класу

 

Лінгвістичний діапазон

A1

Pre A1

Загальний

Володіє базовим діапазоном простих виразів про особисті деталей та потреби конкретного типу.

Вживає окремі слова та базові вирази задля надання простої інформації про себе.

Лексичний

Має елементарний словниковий запас для використання в конкретних ситуаціях.

Дескриптори відсутні

Граматичний

Вживає обмежену кількість простих граматичних структур та шаблонних речень у межах вивченого матеріалу.

Дотримується дуже простих принципів порядку слів у коротких реченнях.

Фонологічний

Вимова дуже обмеженого репертуару вивчених слів та фраз може бути зрозумілою для співрозмовника з деякими труднощами.

 

 

 

Правильно вимовляє обмежену кількість звуків

 

Відтворює звуки виучуваної мови під уважним керівництвом учителя.

 

Артикулює обмежену кількість звуків, отже мовлення стає зрозумілим, якщо співрозмовник надає підтримку (наприклад, пропонує правильну вимову).

 

Конкретні очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів відповідно до Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання (Комунікативна компетентність)

 

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Комунікативні уміння

Рівень та дескриптори володіння іноземною мовою на кінець 4-го класу

A1

Рецептивні

Сприймання на слух

В цілому

Розуміє повільне та чітке мовлення

Розуміння розмови між іншими людьми

Розуміє деякі слова та вирази, якщо мовлення повільне й чітке.

Слухання наживо

Розуміє в загальних рисах  частково дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Слухання оголошень та інструкцій

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

Слухання радіо та аудіозаписів

Виокремлює знайомі слова, фрази (з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Аудіо-візуальне сприймання (телепрограми, фільми, відеозаписи)

Дескриптори відсутні

Рецептивні

Зорове сприймання

В цілому

Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби

Інтеракційні

Усна взаємодія

В цілому

Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.

Бесіда, дискусія та розуміння співрозмовника

Розуміє повсякденні вирази, що використовуються для задоволення простих конкретних потреб, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне.

Цілеспрямована співпраця

Розуміє запитання та інструкції, якщо співрозмовник звертається безпосередньо до нього/неї, а мовлення чітке та повільне.

Обмін інформацією

Відповідає на прості запитання, що стосуються нагальних потреб чи дуже знайомих тем.

Інтеракційні

Писемна взаємодія

В цілому

Запитує та надає просту особисту інформацію у письмовій формі.

Листування

Пише за допомогою словника повідомлення й, що складаються з низки дуже коротких речень про хобі, уподобання, вживаючи прості слова та формульні вирази.

Онлайн взаємодія

В цілому

Пише дуже прості, які складаються з низки коротких речень.

 

 

 

 

                                                      4-ий клас

Загальні характеристики ситуативного спілкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар – лексичний діапазон

Мовленнєві функції

Я, моя родина і друзі

місцепроживання

населені пункти

  • привітатися
  • попрощатися
  • вибачитися
  • подякувати
  • представити себе/когось;
  • називати  щось
  • відповідати на прості питання
  • розуміти та виконувати прості вказівки/інструкції/команди
  • виражати настрій

 

Помешкання

види помешкань

умеблювання

Відпочинок і дозвілля

спорт

улюблені дитячі герої

магазини і покупки

Людина

гігієна

стан здоров’я

Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови

довкілля

природні явища

Подорож по Україні та до країн виучуваної мови

поїздка на канікулах

види транспорту

назви столиць, населених пунктів

Свята та традиції

святкування в кафе

Шкільне життя

шкільні події

Мовний інвентар – граматика

Категорія

Структура

Adjective

comparative and superlative forms of adjectives

Adverb

adverbs

Clause

statements with subject + verb + object

Conjunction

basic connectors and

 

Verb

Present Simple, Present Continuous

 

 

doc
Додано
4 грудня 2022
Переглядів
5018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку