Модифікована програма з іноземної (англійської) мови для 2 класу (2024/2025 навчальний рік)

Про матеріал
Модифікована програма з іноземної (англійської) мови для уч. 2 класу (2024/2025 навчальний рік)
Перегляд файлу

«Погоджено»                    «Затверджено»

Командою психолого - педагогічного                   Директор 

супроводу (Протокол №__ від_____)            _____________________

 

   





    
 

 

 

 

Модифікована програма 

з іноземної (англійської) мови

для уч. 2 класу 

_________________________

(2024/2025 навчальний рік)








 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: _______________

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка.

Програма складена на основі Типової  освітньої  програми, розробленої  під керівництвом Савченко О. Я. 1- 2 клас (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22). Вона містить перелік навчальних тем, який є однаковим для всіх  учнів класу,  та очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності конкретного учня (за розділами). 

 

Завдання вивчення  англійської за модифікованою програмою полягає у формуванні вмінь:

 здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;

 розуміти на слух частковий зміст автентичних текстів;

 читати і розуміти частково автентичні прості тексти;

 адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів;

 використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів

Компетентнісний потенціал галузі «Іноземні мови» у початковій школі

Провідним засобом реалізації вказаної мети є компетентнісний підхід до організації навчання у загальноосвітній школі на основі ключових компетентностей як результату навчання.

 

Змістова лінія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Я, моя родина і друзі

 

Розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки.

Виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я.

Виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня.

 

Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей.

 

 

 

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.

 

 

Відпочинок і дозвілля

Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку.

Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку.

Розуміє базові правила безпечної поведінки.

 

Природа та навколишнє середовище

Цінує та бережливо ставиться до природи.

 

 

 

 

 

Людина

Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище.

Виявляє толерантне ставлення до людей.

Розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини.

 

 

 

Розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження.

 

Помешкання

 

 

Розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні.

 

Харчування

 

 

Розрізняє здорову та шкідливу їжу.

 

Подорож

Виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі.

 

Обирає безпечний шлях пересування.

.

Свята й традиції

 

 

 

Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету.

Школа та шкільне життя

 

Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

 

 

Загальні очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учня (Комунікативна компетентність)

 

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Комунікативні уміння

 

 

Рівні та дескриптори володіння іноземною мовою

відповідно до Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання

 

 

1 – 2 класи

Pre A1

Рецептивні

Сприймання на слух

Розуміє короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння.

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті, якщо мовлення повільне та чітке.

Зорове сприймання

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків, або у книжці з малюнками, де використовується знайома лексика.

Інтеракційні

Усна взаємодія

Відповідає на запитання про себе та щоденні справи, вживаючи короткі, формульні вирази та покладаючись на жести для підкріплення інформації.

Писемна взаємодія

Пише короткі фрази, використовуючи словник.

 

Онлайн взаємодія

Встановлює базовий соціальний контакт онлайн, вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання.

Продуктивні

Усне продукування

Продукує короткі фрази про себе, надаючи базову персональну інформацію (напр., ім’я, адреса, родина, національність)

Писемне продукування

Надає базову інформацію в письмовій формі (наприклад, ім’я, адреса, національність), з можливим використанням словника.

 

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Комунікативні уміння

Рівень та дескриптори володіння іноземною мовою на кінець 2-го класу

Pre A1

Рецептивні

Сприймання на слух

В цілому

Розуміє короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. (повторюючи за вчителем)

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті, якщо мовлення повільне та чітке ( за допомогою вчителя).

Слухання оголошень та інструкцій

Розуміє короткі прості інструкції до дій як, наприклад, «Зупинись», «Закрий двері» тощо, які промовляються повільно, адресуються персонально, супроводжуються малюнками або жестами та за потреби повторюються ( за допомогою вчителя).

Слухання радіо та аудіозаписів

Розпізнає вже знайомі слова, імена та числа у простих, коротких записаних текстах, що промовляються дуже повільно та чітко ( за допомогою вчителя).

Рецептивні

Зорове сприймання

В цілому

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків, наприклад, у меню ресторанів швидкого харчування, де є фотографії страв, або у книжці з малюнками, де використовується знайома лексика( за допомогою вчителя).

Читання для орієнтування

Розуміє прості знаки, що зустрічаються щоденно (наприклад, «Парковка», «Зупинка», «Їдальня» тощо) ( за допомогою вчителя).

Читання для отримання інформації та аргументування

Розуміє найпростіший інформаційний матеріал, що містить знайомі слова у супроводі малюнків, або ілюстровані оповідання, де використовується знайома лексика( за допомогою вчителя).

 

 

Читання інструкцій

Розуміє дуже короткі прості інструкції, що вживаються у знайомому щоденному контексті (, особливо, якщо вони супроводжуються ілюстраціями( за допомогою вчителя).

Читання для задоволення

Дескриптори відсутні

Інтеракційні

Усна взаємодія

В цілому

Відповідає на запитання про себе та щоденні справи, вживаючи короткі, формульні вирази та покладаючись на жести для підкріплення інформації ( за допомогою вчителя).

Бесіда, дискусія та розуміння співрозмовника

Розуміє прості запитання, що стосуються його/її безпосередньо, наприклад про ім’я, вік та адресу, або схожі речі, якщо людина питає чітко та повільно ( за допомогою вчителя).

Розуміє просту особисту інформацію (наприклад, ім’я, вік, місце проживання, країна походження), коли люди представляють себе, за умови, якщо вони говорять чітко та повільно і звертаються безпосередньо, а також розуміє запитання на цю тему, спрямовані безпосередньо та особисто, хоча, можливо, питання необхідно буде повторити ( за допомогою вчителя).

Розуміє та використовує деякі базові, формульні вирази, на кшталт «Так», «Ні», «Вибачте», «Прошу», «Дякую» ( за допомогою вчителя).

Розпізнає прості вітання.

Вітається, називає своє ім’я, прощається.

Обмін інформацією

Називає своє ім'я та запитує інших про ім'я.

Вживає та розуміє прості числа у щоденному спілкуванні.

 

 

Інтеракційні

Писемна взаємодія

В цілому

Пише короткі фрази для надання базової інформації (ім’я, адреса, родина), в анкетах або записці, використовуючи словник та за допомогою вчителя.

 

Онлайн взаємодія

В цілому

Встановлює базовий соціальний контакт онлайн, вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання ( за допомогою вчителя).

Продуктивні

Усне продукування

В цілому

Продукує короткі фрази про себе, надаючи базову персональну інформацію (напр., ім’я, адреса, родина)  за допомогою вчителя.

Тривалий монолог: опис власного досвіду

Описує себе (наприклад, ім’я, вік, родина), вживаючи прості слова та формульні вирази, за можливості попередньої підготовки та повторюючи за вчителем.

Виражає свої почуття, вживаючи прості слова (наприклад, «щасливий», «стомлений» тощо), супроводжуючи їх невербально ( за допомогою вчителя).

Писемне продукування

В цілому

Надає базову інформацію в письмовій формі (наприклад, ім’я, адреса, національність), з можливим використанням словника та за допомогою вчителя.

 

 

 

                                                      2-ий клас

Загальні характеристики ситуативного спілкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар – лексичний діапазон

Мовленнєві функції

Я, моя родина і друзі

члени родини : mom, dad, mother, father, sister, brother, grandfather, grandmother, cousin, aunt, uncle

числа до 20 ( рахунок) , в межах1-12 (кількісно)

вік молодших членів родини і друзів (за допомогою вчителя)

щоденні справи ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя): get up, wash face, have breakfast, go to school, watch TV, go to bed.

  • привітатися
  • попрощатися
  • вибачитися
  • подякувати
  • представити себе/когось;
  • називати/описувати когось/щось
  • розуміти та виконувати прості вказівки/інструкції/команди

за допомогою вчителя

 

Відпочинок і дозвілля

Прогулянка: ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя) ride a bike, fly a kite, play a ball, play football, run , climb a tree

Хобі: ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя) draw , play on the phone, play computer games

Природа

пори року( назвати пори року, погоду- 4-5 лексичних одиниць: cold, hot, rainy , sunny, windy

дикі та свійські тварини :

cat, dog, hamster, pig, mouse, fox, wolf, bear, tiger, elephant, ox, kangaroo

 

Людина

частини тіла: leg, hand, body, head , foot, finger, toe  ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя)

предмети одягу: ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя) coat, shorts, trousers, trainers, T-shirt, dress, cap, hat, boots

Свята та традиції

день народження: Happy birthday! I am 8. How old are you?

час (години) It`s 8 oc`lock.

святкове меню: ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя) sandwich, cake, juice, apple, tea, hot-dog, banana

Харчування

фрукти : cherry, strawberry, apple, pear

овочі: potato, tomato, cucumber

напої: juice, water, milk,tea

Школа

моя класна кімната: ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя  показує і повторює) board, desk, chair, shelf, bookcase, computer

 

Мовний інвентар – граматика

 

Категорія

Структура

Clause

agreement between nouns and verb 'be' ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя) I am, he is, she is, it is, we are

Conjunction

'and' to link nouns and noun phrases  ( повторюючи за вчителем)

Noun

regular nouns – singular and plural (повторюючи за вчителем, показуючи на малюнок і прописуючи у зошиті закінчення множини)

Preposition

basic prepositions of place : in , on, under, near  , із візуальною опорою, показувати і повторювати за вчителем

 

Verb

'have got' in the present tense: I have got (повторюючи за вчителем)

Imperatives: stand up, sit down, help, close the door, open the book (повторюючи за вчителем)

negative imperatives: Don`t shout! Don`t run! Don`t jump! (повторюючи за вчителем)

present simple for opinions, likes and dislikes: I like apples.

I don`t like coffee. (повторюючи за вчителем)

 

 

doc
Додав(-ла)
Чорна Людмила
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
9 вересня
Переглядів
858
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку