«Погоджено» «Затверджено»
Командою психолого - педагогічного Директор
супроводу (Протокол №__ від_____) _____________________
Модифікована програма
з іноземної (англійської) мови
для уч. 2 класу
_________________________
(2024/2025 навчальний рік)
Вчитель: _______________
Пояснювальна записка.
Програма складена на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я. 1- 2 клас (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22). Вона містить перелік навчальних тем, який є однаковим для всіх учнів класу, та очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності конкретного учня (за розділами).
Завдання вивчення англійської за модифікованою програмою полягає у формуванні вмінь:
здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;
розуміти на слух частковий зміст автентичних текстів;
читати і розуміти частково автентичні прості тексти;
адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів;
використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів
Провідним засобом реалізації вказаної мети є компетентнісний підхід до організації навчання у загальноосвітній школі на основі ключових компетентностей як результату навчання.
Змістова лінія |
||||
Я, моя родина і друзі |
|
Розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки. |
Виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я. |
Виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня. |
|
Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. |
|
|
|
|
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. |
|
|
|
Відпочинок і дозвілля |
Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку. |
Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку. |
Розуміє базові правила безпечної поведінки. |
|
Природа та навколишнє середовище |
Цінує та бережливо ставиться до природи.
|
|
|
|
Людина |
Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище. |
Виявляє толерантне ставлення до людей. |
Розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини. |
|
|
|
Розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження. |
|
|
Помешкання |
|
|
Розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні. |
|
Харчування |
|
|
Розрізняє здорову та шкідливу їжу. |
|
Подорож |
Виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі. |
|
Обирає безпечний шлях пересування. |
. |
Свята й традиції |
|
|
|
Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету. |
Школа та шкільне життя |
|
Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. |
|
|
Рівні та дескриптори володіння іноземною мовою відповідно до Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання
|
|
1 – 2 класи |
|
Pre A1 |
|
Розуміє короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. |
|
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті, якщо мовлення повільне та чітке. |
|
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків, або у книжці з малюнками, де використовується знайома лексика. |
|
Відповідає на запитання про себе та щоденні справи, вживаючи короткі, формульні вирази та покладаючись на жести для підкріплення інформації. |
|
Пише короткі фрази, використовуючи словник. |
|
|
Встановлює базовий соціальний контакт онлайн, вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання. |
Продукує короткі фрази про себе, надаючи базову персональну інформацію (напр., ім’я, адреса, родина, національність) |
|
Надає базову інформацію в письмовій формі (наприклад, ім’я, адреса, національність), з можливим використанням словника. |
Комунікативні уміння |
Рівень та дескриптори володіння іноземною мовою на кінець 2-го класу |
||||
Pre A1 |
|||||
В цілому |
Розуміє короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. (повторюючи за вчителем) |
||||
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті, якщо мовлення повільне та чітке ( за допомогою вчителя). |
|||||
Слухання оголошень та інструкцій |
Розуміє короткі прості інструкції до дій як, наприклад, «Зупинись», «Закрий двері» тощо, які промовляються повільно, адресуються персонально, супроводжуються малюнками або жестами та за потреби повторюються ( за допомогою вчителя). |
||||
Слухання радіо та аудіозаписів |
Розпізнає вже знайомі слова, імена та числа у простих, коротких записаних текстах, що промовляються дуже повільно та чітко ( за допомогою вчителя). |
||||
В цілому |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків, наприклад, у меню ресторанів швидкого харчування, де є фотографії страв, або у книжці з малюнками, де використовується знайома лексика( за допомогою вчителя). |
||||
Читання для орієнтування |
Розуміє прості знаки, що зустрічаються щоденно (наприклад, «Парковка», «Зупинка», «Їдальня» тощо) ( за допомогою вчителя). |
||||
Читання для отримання інформації та аргументування |
Розуміє найпростіший інформаційний матеріал, що містить знайомі слова у супроводі малюнків, або ілюстровані оповідання, де використовується знайома лексика( за допомогою вчителя). |
||||
Читання інструкцій |
Розуміє дуже короткі прості інструкції, що вживаються у знайомому щоденному контексті (, особливо, якщо вони супроводжуються ілюстраціями( за допомогою вчителя). |
||||
Читання для задоволення |
Дескриптори відсутні |
||||
В цілому |
Відповідає на запитання про себе та щоденні справи, вживаючи короткі, формульні вирази та покладаючись на жести для підкріплення інформації ( за допомогою вчителя). |
||||
Бесіда, дискусія та розуміння співрозмовника |
Розуміє прості запитання, що стосуються його/її безпосередньо, наприклад про ім’я, вік та адресу, або схожі речі, якщо людина питає чітко та повільно ( за допомогою вчителя). |
||||
Розуміє просту особисту інформацію (наприклад, ім’я, вік, місце проживання, країна походження), коли люди представляють себе, за умови, якщо вони говорять чітко та повільно і звертаються безпосередньо, а також розуміє запитання на цю тему, спрямовані безпосередньо та особисто, хоча, можливо, питання необхідно буде повторити ( за допомогою вчителя). |
|||||
Розуміє та використовує деякі базові, формульні вирази, на кшталт «Так», «Ні», «Вибачте», «Прошу», «Дякую» ( за допомогою вчителя). |
|||||
Розпізнає прості вітання. |
|||||
Вітається, називає своє ім’я, прощається. |
|||||
Обмін інформацією |
Називає своє ім'я та запитує інших про ім'я. |
||||
Вживає та розуміє прості числа у щоденному спілкуванні. |
|||||
В цілому |
Пише короткі фрази для надання базової інформації (ім’я, адреса, родина), в анкетах або записці, використовуючи словник та за допомогою вчителя.
|
В цілому |
Встановлює базовий соціальний контакт онлайн, вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання ( за допомогою вчителя). |
В цілому |
Продукує короткі фрази про себе, надаючи базову персональну інформацію (напр., ім’я, адреса, родина) за допомогою вчителя. |
Тривалий монолог: опис власного досвіду |
Описує себе (наприклад, ім’я, вік, родина), вживаючи прості слова та формульні вирази, за можливості попередньої підготовки та повторюючи за вчителем. |
Виражає свої почуття, вживаючи прості слова (наприклад, «щасливий», «стомлений» тощо), супроводжуючи їх невербально ( за допомогою вчителя). |
|
В цілому |
Надає базову інформацію в письмовій формі (наприклад, ім’я, адреса, національність), з можливим використанням словника та за допомогою вчителя. |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар – лексичний діапазон |
Мовленнєві функції |
Я, моя родина і друзі |
члени родини : mom, dad, mother, father, sister, brother, grandfather, grandmother, cousin, aunt, uncle числа до 20 ( рахунок) , в межах1-12 (кількісно) вік молодших членів родини і друзів (за допомогою вчителя) щоденні справи ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя): get up, wash face, have breakfast, go to school, watch TV, go to bed. |
за допомогою вчителя
|
Відпочинок і дозвілля |
Прогулянка: ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя) ride a bike, fly a kite, play a ball, play football, run , climb a tree Хобі: ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя) draw , play on the phone, play computer games |
|
Природа |
пори року( назвати пори року, погоду- 4-5 лексичних одиниць: cold, hot, rainy , sunny, windy дикі та свійські тварини : cat, dog, hamster, pig, mouse, fox, wolf, bear, tiger, elephant, ox, kangaroo
|
|
Людина |
частини тіла: leg, hand, body, head , foot, finger, toe ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя) предмети одягу: ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя) coat, shorts, trousers, trainers, T-shirt, dress, cap, hat, boots |
|
Свята та традиції |
день народження: Happy birthday! I am 8. How old are you? час (години) It`s 8 oc`lock. святкове меню: ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя) sandwich, cake, juice, apple, tea, hot-dog, banana |
|
Харчування |
фрукти : cherry, strawberry, apple, pear овочі: potato, tomato, cucumber напої: juice, water, milk,tea |
|
Школа |
моя класна кімната: ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя показує і повторює) board, desk, chair, shelf, bookcase, computer |
Категорія |
Структура |
Clause |
agreement between nouns and verb 'be' ( з опорою на малюнок за допомогою вчителя) I am, he is, she is, it is, we are |
Conjunction |
'and' to link nouns and noun phrases ( повторюючи за вчителем) |
Noun |
regular nouns – singular and plural (повторюючи за вчителем, показуючи на малюнок і прописуючи у зошиті закінчення множини) |
Preposition |
basic prepositions of place : in , on, under, near , із візуальною опорою, показувати і повторювати за вчителем
|
Verb |
'have got' in the present tense: I have got (повторюючи за вчителем) Imperatives: stand up, sit down, help, close the door, open the book (повторюючи за вчителем) negative imperatives: Don`t shout! Don`t run! Don`t jump! (повторюючи за вчителем) present simple for opinions, likes and dislikes: I like apples. I don`t like coffee. (повторюючи за вчителем)
|