Моніторинг за І семестр учня 5 класу з особливими освітніми потребами

Про матеріал
Зразок моніторингу навчальних досягнень здобувача освіти дитини з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Моніторинг стану розвитку та навчальних досягнень за перший семестр

2023-2024 навчального року ученя  5 - Б класу

 

 

Сфери

розвитку/

навчальні

предмети

Строк проведення моніторингу

 

протягом першого півріччя навчального року

після закінчення першого півріччя навчального року

Емоційно-

вольова

 

Здатність до вольового зусилля низька.  Прояви волі помітно залежать від ситуації, вимагають зовнішньої підтримки з боку вчителя, асистента вчителя. Помітні прояви егоцентризму. Позитивно  налаштований.

 

Здатність до свідомого і цілеспрямованого регулювання своєї діяльності перебуває на початковому рівні. Правила поведінки виконує на вимогу вчителя. Адекватно реагує на емоційний стан оточуючих. Не вміє здійснювати вольового зусилля над собою. Ситуації успіху викликають позитивні емоції. Потребує подальшого стимулювання самостійності.

 

 

Когнітивна

Увага нестійка, має здатність концентрувати її до 10 хв без сторонніх подразників. Включення в роботу повільне. Самостійність у виконанні завдань спостерігається часткова.

 

Здатність концентрувати увагу поступово збільшується до 10  хвилин за умови, що завдання викликають цікавість та інтерес.

При раціональному використанні стимульного матеріалу здатен працювати продуктивно протягом 10-15 хв. Переважає зорова пам’ять. Запамятовує лише те, що включене в активну діяльність.Мислення конкретне. Відчуває труднощі при встановленні причинно – наслідкових зв’язків.

 

Мовленнєва

 

 

 Розуміє звернене мовлення. Активний словник нижче вікової норми, у мовленні переважають прості двоскладові речення. Активності та зацікавленості в підтриманні розмови не виявляє.

 

Підвищення рівня слухання-розуміння (аудіювання), навичок говоріння, читання і письма,  часткове розширення словникового запасу. Спостерігається недостатня виразність мовлення, невпевненість, низька мовна активність та небажання відповідати. Спостерігається неправильне вживання звуків чи слів в усному і письмовому мовленні

Соціальна

 

З однолітками контактує охоче,   іде на контакт з дорослими, володіє елементарними навичками самообслуговування.

Мають місце поодинокі ситуативні прояви  вербальної агресії адресованої однокласникам.

Підвищення рівня соціальної адаптації, набуття соціального досвіду та ціннісних орієнтацій. Закріплення навичок ефективної взаємодії з оточенням, способів поведінки в конфліктних ситуаціях. Має обмежене коло друзів. Неконфліктний. На зауваження реагує спокійно

Математика

Має навчальні досягнення середнього рівня, виявляє недостатньо сформовані основні навчальні вміння та навички. При обчисленні користувався цифровим променем, таблицями на додавання та віднімання. Знає геометричні фігури.

Учень з допомогою асистента фрагментарно відтворює незначний обсяг навчального матеріалу, пояснити спосіб розв`язку, виділити суттєве та другорядне не може. Учень з допомогою наочності та числового променя розв’язує вирази та прості рівняння. Визначає види кутів та з допомогою асистента вчителя може встановити градусну міру кутів.

 

Українська література

 

 

 

По прослуханому тексту відповідає на питання однозначно, не може скласти поширену відповідь.

Читає повільно, протяжно, по складах, спостерігаються заміни окремих букв, повтори складів, слів.

З допомогою  асистента вчителя намагається правильно відповідати на питання до змісту прочитаного. По прослуханому тексту відповідає на питання однозначно, не може скласти поширену відповідь.

Читає по складах, не звертає увагу на розділові знаки. Під час читання спостерігаються заміни окремих букв, повтори складів, слів. Потребує багаторазових повторень, щоб виділити головну думку

Українська мова

 

Письмові завдання виконує з допомогою асистента вчителя і використовуючи картки-підказки , самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може.

Відтворення навчальної інформації часто неповне, неточне. Письмові завдання виконує тільки з допомогою вчителя, самостійно списує друкований текст. Потребує додаткового часу під час написання навчальних диктантів. Значні труднощі при написанні переказів. Самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може. Важко орієнтується у підручнику

Зарубіжна література

Повільно читає уривки тексів, не може виділити головну думку. Відповідь може дати лише з допомогою навідних питань.

Читає уривки творів , проте потребує додаткового часу. З допомогою асистента  вчителя може виділити головну думку у тексті та переказати

Пізнаємо природу

Учень володіє предметом на достатньому рівні. З допомогою асистента вчителя наводить приклади, що стосуються теми уроку.

 

Розпізнає об’єкти природи на картках. З допомогою асистента може розподіляти їх по групах, порівнювати. З допомогою учителя може охарактеризувати предмет чи явище. Виявляє інтерес до навчальної діяльності. Спостереження, досліди, практичні роботи виконує з допомогою асистента.

 

Іноземна мова (англійська)

Має навчальні досягнення початкового рівня, знає лише окремі слова, списує друкований текст. Ставлення до навчання недостатньо позитивне, потребує постійної допомоги з боку асистента. Не бажає працювати самостійно.

Не розуміє зміст короткого повідомлення, неохоче вступає в діалог. Списує завдання з дошки, виконує письмові вправи за зразком. З допомогою асистента вчителя та наочності виконує письмові завдання. Частково самостійно може написати дату . З допомогою асистента вчителя може назвати дні тижня, своє ім’я та призвіще, навчальні предмети. Вміє працювати за зразком.

 

Асистент вчителя                                     

 

docx
Додано
12 січня
Переглядів
1966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку