Моніторинг знань здобувача освіти 1 клас,1 рік навчання

Про матеріал
Цей матеріал допоможе класному керівнику в кінці навчального року зробити моніторинг знань здобувача освіти з ООП.
Перегляд файлу

Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень

учня з особливими освітніми потребами (для дітей з інтелектуальними порушеннями легкого ступеня)
1 клас,1 рік навчання

 

  Сфери розвитку/навчальні предмети

Строк проведення моніторингу

 Протягом другого півріччя навчального року

Після закінчення навчального року

Пізнавальна сфера

Сприйняття довільне. Недостатній рівень розвитку мисленнєвих процесів. Увага нестійка. Недостатній обсяг та переключення уваги. Низький рівень розвитку короткотривалої зорової, слухової пам’яті. Недостатній рівень розвитку короткочасної механічної пам’яті. Уява відтворююча, бідна деталями.

Навчальний матеріал засвоює на початковому  рівні. Уповільнений темп переробки інформації (потрібен час для роздумів). Сприйняття довільне. Частковий рівень розвитку мисленнєвих процесів. Увага нестійка, розсіяна. Низький рівень розвитку короткотривалої зорової, слухової пам’яті. Низький рівень розвитку короткочасної механічної пам’яті. Уява відтворююча, бідна деталями. При раціональному використанні додаткового матеріалу здатен працювати продуктивно протягом 7-10 хв.

Емоційно-вольова

Мають місце ситуативні прояви безпідставної агресії, виявляє реакції протесту, щодо занять, що передбачають тривале збереження інтелектуальної активності. Здатність контролювати свою поведінку проявляє частково, знання власних психологічних особливостей, усвідомлення свого емоційного стану знаходиться у стані формування. Приймає та використовує допомогу дорослого.

Здатність до свідомого і цілеспрямованого регулювання своєї діяльності набуває сталих показників. Правила поведінки виконує на вимогу вчителя.

Виявляє самостійне бажання відповідати на запитання та виконувати завдання. Темп роботи нерівномірний, швидко втомлюється, відволікається.

Фізична

Фізичний розвиток дитини нижче середніх показників норми даної вікової категорії. Дрібна моторика пальців рук розвинена на достатньому рівні, тонус м`язів знижений.

Рівень працездатності збільшився, підвищилась ефективність навчальної діяльності. Фізичний розвиток частково відповідає нормам даної вікової категорії.

Мовленнєва

Розуміє звернене мовлення, фонематичний слух розвинений добре. Активний словник нижче вікової норми, у мовленні використовує однослівні речення.

Не володіє інтонаційними засобами виразності мовлення. Не вміє розпочинати та підтримувати розмову. Не складає розповіді.

Граматична компетенція у стадії формування Літери знає вибірково. Не читає.

Інтонаційними засобами виразності мовлення володіє частково. Словниковий запас не відповідає віковій нормі. Граматична компетенція сформована частково. У мовленні використовує односкладні речення. Не вміє розпочинати розмову, але підтримує її. Складає короткі розповіді. Сформовані графо-моторні навички. Плутає літери,  читає по буквах, складах.

Соціальна

 Проявляє зацікавленість у співпраці з дорослим. Дуже швидко вступає в контакт з незнайомими людьми. Мають місце безпідставні ситуативні прояви фізичної та вербальної агресії, адресованої однокласникам.

Добре вливається у колектив, намагається дружити з усіма. Пропонує свою допомогу. Частково сформовані навички ефективної взаємодії з оточенням, знаходить способи розв’язання конфліктних ситуацій.

Українська мова

 Літери алфавіту знає частково.  Письмові завдання виконує тільки з допомогою асистента вчителя, застосовувати вивчений на уроці матеріал не може. Не може самостійно прочитати завдання. Учень пише букви, допускаючи порушення у їх поєднанні, у розмірах дотримується обмежувальних ліній. Списує тільки невеликі речення, записані рукописним шрифтом, по буквах, допускає пропуски, перестановки. Іноді забуває, як пишеться буква. Під  диктовку  за  вчителем - не виконує. Не розрізняє голосні та приголосні звуки.

Намагається, але не може виконати  письмові завдання самостійно. При списуванні тексту  прописні літери пише з  підказками. Письмо  на  низькому  рівні, переважно «копіювальне», але може записати під диктовку окремі слова в дуже повільному темпі «по буквах». Добре пише диктант по буквах. При виконанні письмових завдань замінює букви на інші. Ділить слова на склади з допомогою. Робить звукові схеми слів з помилками. Засвоїв знання на початковому рівні.

Українська мова (читання)

Читає по буквах. Плутає літери. Коли читає, додумує букви, замінює на інші. Переказує знайомі казки. Зміст прочитаного не завжди розуміє. Потребує допомоги вчителя в поясненні незнайомих слів. До читання байдужий, потребує постійного контролю та активізації діяльності. Не  розповідає  про  власні  емоції, які  викликав  прослуханий  текст. Не  бере  участі  у  розігруванні  діалогів за  змістом  малих  форм:  казок, віршів. Самостійно  не створює  власне  висловлювання. Повторює відповіді за співрозмовником, не концентрується на змісті.

Дотримується правил спілкування: привітання, прощання, подяки, прохання. Читає по складах, дуже повільно. Не любить читати, втомлюється. Не може переказати почутий текст. Відповідає  на запитання вчителя за текстом, може назвати головного героя; добирає ілюстрації до творів, що вивчали (з допомогою вчителя).

За допомогою вчителя намагається переказати сюжет прослуханого з опорою на картино-символічний план до твору.

Висловлює елементарні оцінні судження щодо прослу-ханого. Навички читання розвинені на початковому рівні.

Математика

Має навчальні досягнення низького рівня. Читає та записує цифри від 1 до 10, але іноді плутає їх. При порівнянні чисел допускає помилки. Не вміє користуватися лінійкою, рахівницею. Не вміє рахувати у прямому та зворотному зв’язку до 20. Обчислювальні операції не виконує. Самостійно прочитати задачу не може. Не розуміє суть задачі. Не знає будову годинника та не вміє ним користуватися. Будує відрізок з допомогою асистента вчителя. Не має уявлення про довжину предметів. Розпізнає геометричні фігури: круг, відрізок.

Перераховує  предмети в межах 10 без допомоги. У зворотному зв’язку рахує з допомогою. Виникають труднощі у визначенні чисел-сусідів. Вміє користуватися рахівницею в межах 20. Приклади на додавання та віднімання виконує з допомогою асистента вчителя. Задачі самостійно не розв’язує. За допомогою вчителя записує розв’язування задачі у вигляді прикладу. Знає, як використовують годинник, з допомогою вчителя показує на циферблаті час. Під контролем вчителя на лінійці

показує кількість сантиметрів. Знає та за допомогою вчителя розрізняє геометричні фігури: трикутник, круг, квадрат

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

Володіє навчальним матеріалом на низькому рівні. Не знає назву держави, села, вулиці, державні символи. Знає  правила поведінки в школі, обов’язки школяра, правила поведінки за столом, хоча не завжди їх дотримується. За запитаннями вчителя називає: імена матері, батька, найближчих родичів. Не розрізняє живу і неживу природу. Не знає назв і ознак пір року. Знає правила поведінки у природі. За допомогою вчителя пояснює призначення і розташування предметів побуту. За малюнком наводить приклади домашніх обов’язків, безпечної та небезпечної поведінки вдома та на вулиці.

Учень частково володіє навчальним матеріалом, деякі завдання виконує самостійно та з допомогою асистента вчителя.

За допомогою асистента вчителя пояснює правила безпечної поведінки з побутовою технікою. Дотримується правил поведінки в школі, за столом. За запитаннями вчителя називає

свою країну, знаходить на малюнку державні символи. За допомогою вчителя пояснює зміст деяких професій. Дотримується правил дорожнього руху, орієнтується у знаках світлофору. Має уявлення і за малюнком наводить приклади: предметів

неживої і живої природи, рукотворних об'єктів. Має уявлення про значення сонячного світла і тепла на землі; про добові та сезонні зміни в природі.

Інтегрований курс «Мистецтво»

Завжди малює за темою. Малюнки не дуже яскраві, маленькі, багато вільного простору. Малює швидко, часто без захоплення, не охоче, щоб швидше закінчити. Виконує елементарні ритмічно-танцювальні рухи. Дотримується правил співу.

Підбирає кольори залежно від змісту зображення (за допомогою вчителя); дотримується контурів окремих елементів у процесі розфарбовування. Сприймає твір мистецтва та висловлює власні враження, добирає із запропонованих слів

співзвучні особистим емоціям. Розпізнає та називає за

допомогою вчителя у творах образотворчого мистецтва зображення знайомих предметів, об’єктів, явищ, тва-рин, рослин, під керівництвом учителя порівнює їх

за формою, забарвленням, розміром, називає персонажів ілюстрацій до художніх творів.

Фізична культура

Виконує вправи за вчителем, залюбки грає в різноманітні ігри, прагне бути першою  у всіх змаганнях. Не може виконати команди «ліворуч», «праворуч».

Сприймає та виконує команди вчителя. Стройові вправи виконує з допомогою асистента вчителя. Вміє узгоджувати дихання з виконанням вправи. Виконує правила безпеки, поведінки та гігієни при проведенні занять. Здійснює взаємодію з іншими дітьми

під час проведення гри.

 

    Класний керівник                         Гуцул Н.В.

 

docx
Додав(-ла)
Гуцул Наталья
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку