Мовленнєва картка. Порушення читання і письма - 2-4 класи. Логопедичний пункт

Про матеріал
Мовленнєва картка дитини. Для логопедів логопедичних пунктів. Діти 2-4 класів. Групи порушення читання і письма.
Перегляд файлу

МОВЛЕННЄВА КАРТКА №___

Дата зарахування______________                                                                           Клас______________

1.Прізвище, ім’я по батькові__________________________________________

2. Дата народження «___»_____200__р. 3. Домашня адреса_________________________________
4. Дані про батьків____________________________________________________________________

5. Скарги педагогів чи батьків_______________________________________________

6. Дані про хід розвитку дитини (вагітність, перебіг пологів, травми, захворювання дитини в перший рік життя, спадковість, розвиток мовлення, умови виховання тощо…)_________________________________

___________________________________________________________________________________________

7. Стан слуху та зору_________________________________________________________________

8. Висновок психолога________________________________________________________________

9. Стан артикуляційного апарату - будова, рухливість (підкреслити):

- ГУБИ: будова - нормальні, товсті, вузькі, розщеплені, малорухомі, парез, рубці;
рухи - точні, із зусиллям. ускладнені, не втримує положення, не виконує, швидкі, активні, повільні.

- ЗУБИ - нормальні, великі, дрібні; рідкі, деформовані, поза щелепною дугою________________

- ПРИКУС - нормальний, прогнатія (передні верхні вперед), прогенія відкритий (боковий, передній) перекриття (верхніми , нижніми зубами), нижня щелепа рухома, малорухома, парез; вправи виконує, виконує з зусиллям, не виконує.

- ЯЗИК: будова - нормальний, великий та м’ясистий, довгий та вузенький, короткий; рухомий, малорухомий, напружений, парез;

рухи - вправи виконує, виконує із зусиллям, не виконує; точні, з ускладненням, швидкі, активні, повільні, об’єм рухів повний, обмежений, недостатньо точний.

- ЗВ'ЯЗКА - нормальна, коротка, вкорочена, приросла.

- ТВЕРДЕ ПІДНЕБІННЯ - нормальне, високе, вузьке (готичне), низьке, широке; розщеплення (повне, часткове, однобічне, двобічне, доопераційне, обтюратор, проопероване, рубці, відсутнє.

- М'ЯКЕ ПІДНЕБІННЯ -нормальне, укорочене, розщеплене, відсутнє, рухоме, малорухоме, в’яле, напружене, парез.

- ВИДИХ - нормальний, тільки ротовий, змішаний.

10.Розвиток загальної моторики: рухи - точні, сильні/порушення тонусу мязів

11. Розвиток дрібної моторики рук (точність та швидкість виконання, переключення, участь органів артикуляційного апарату)______________________________________________________

____________________________________________________________________________________

12. Загальна характеристика мовлення:

а) словниковий запас - відповідність віковій нормі, насиченість активного та пасивного словника, словник у межах вжитку; чи правильно розуміє та використовує слова за значенням (узагальнюючі слова, професії тощо), які частини мови переважають________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

б) граматична будова - можливості граматичного оформлення мовлення: складання оповідання за серією малюнків, тип речень; фразове мовлення, окремі слова, аграматизми…______________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

в) вимова і розпізнавання звуків:

ЗВУКИ

с

з

ц

с

з

ц

ш

ж

ч

щ

л

л

р

к

й

самостійне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

відображене

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ізольоване

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСНОВОК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виправлено

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- розпізнавання звуків на слух: фонематичний слух збережений, порушений;

   звуковий аналіз слова - сформований, виділяє звук на початку слова, в середині. в кінці, послідовно; повторювання складів, розрізнення близьких фонем._____________________________

____________________________________________________________________________________

- вимова слів з різним складом__________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

- просодика, темп і чіткість мовлення:

         темп - нормальний, повільний, тахілалія, брадилалія, спотикання;

       артикуляція і дикція - нормальна, мовлення «крізь зуби», змазана, в’яла, нечітка;

     голос- нормальний, тихий, сиплий, згасаючий до кінця фрази, назальний, не модульований, викрикування слів;

голосові зв’язки - активні, пасивні;  супроводжуючі рухи - відсутні, у мязах обличчя, шиї, рук, ніг;

дихання - верхньо-ключичне, грудне, діафрагмальне, рівномірне, уривчасте;

прояви заїкуватості -________________________________________________________________

13. Письмо, зразки диктантів та характеристика помилок первинного обстеження (червона) і при випуску (зелена) (підкреслити):

помилки звукового складу слова- заміни,        помилки на правопис - велика літера на початку

          пропуски, перестановки, додавання                      речення, в іменах, кличках тварин; правопис

          букв, складів та  частин слова,                               мяких приголосних; правопис ненаголоше-

          написання частин слова окремо;                            них голосних в корені слова, чергування

лексико-граматичні помилки - порушення                     голосних та приголосних;

           узгодження, керування; заміна слів            помилки на правила правопису, які ще не

          за звуковою та семантичною схожістю       вивчали:__________________________________

          пропуски та написання слів разом;              ___________________________________________

          вживання прийменників;                               ___________________________________________

графічні помилки - заміна букв за кількістю       __________________________________________

           елементів та за просторовим                    ___________________________________________

          розміщенням, дзеркальне письмо.

14. Читання:

а) успішність читання на момент зарахування до логопедичного пункту_______________________

_____________________________________________________________________________________б) характеристика володіння технікою читання - способи читання: не читає; побуквенне (впізнає-не впізнає названі букви в алфавіті); складове (зливає зразу, складає по буквах); читає вільно.

в) помилки під час читання - спотворення складу слова 9заміна голосних, приголосних з подібними слухоартикуляційними або графічними ознаками; пропуски, переставляння та сплутування букв, складів); читання складних слів (перекручування закінчення слів, читання навздогад); наголос у словах (правильно, неправильно); читання тексту (не читає; швидке, чітке. змазане).

г) розуміння прочитаного - прочитане розуміє, усвідомлює; «механічне читання» без розуміння прочитаного) .

15. Коротка характеристика дитини за даними педагогічних спостережень:

Увага - стійка, нестійка, тривала.                             Ставлення до свого дефекту - байдуже,

Працездатність - низька,середня, висока                          комплексує, бажання виправити активне Память - зорова, слухова, стійка, моторна,                      пасивне.

тимчасова.

16. ВИСНОВКИ логопеда ____________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

17. Результати виправлення мовлення та рекомендації логопеда (на момент випуску)__________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Дата випуску___________________                              Підпис_______________________             

doc
Додано
24 січня 2020
Переглядів
6141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку