Мета. Ознайомити з особливостями жанру рондо, історією його розвитку та характерними ознаками рондо як жанру камерно-інструментальної музики, розглянути різницю між рондо минулого та сучасності, ознайомити учнів з авторами та виконавцями рондо. Розвивати вміння учнів уважно слухати камерно-інструментальну музику та знаходити на слух характерні ознаки рондо як жанру музики та форми рондо, вміння надавати характеристику засобам музичної виразності творів, розвивати вміння висловлювати власні музичні враження від прослуханого твору, розвивати вміння знаходити спільні риси між видами мистецтва. Виховувати інтерес до слухання класичної камерно-інструментальної музики та виконання дитячих пісень композиторів-класиків.
Номер слайду 3
В. А. Моцарт Рондо для скрипки з оркестром
Номер слайду 4
Музичний словничок. Рондо́ (від фр. rondeau — «коло», «рух колом») — музична форма, в якій неодноразове (не менше 3-х) проведення головної теми (рефрену) чергуються з відмінними один від одного епізодами Є найпоширенішою музичною формою з рефреном. В узагальненому вигляді схема форми має такий вигляд: A — B — A — C — A — … — A
Номер слайду 5
Пролухайте та спробуйте заспівати мелодію звукоряда спочатку на слог до а потім льо.
Номер слайду 6
До – пташина в'є гніздо,Ре – діточок береже,Мі – у нашому дворі,Фа – радіє дітвора. Соль – співає дітвора. Ля – радіє вся земля. Сі – усі співають, хто хоче знов прийти у до. Домашнє завдання:
Номер слайду 7
Домашнє завдання:
Номер слайду 8
Прослухай те ще раз рондо В. А. Моцарта та поміркуйте яку пору року змальовує музика? Які кольори виникають в вашій уяві?