Національно-патріотичне виховання молодших школярів ( з досвіду роботи вчителя)

Про матеріал

Молодший шкільний вік – це період позитивних змін і відкриттів. У цьому віці дитина відчуває радість пізнання, набуває вмінь працездатності, вчиться любити життя, берегти природу, набуває впевненості у своїх здібностях і вміннях. Тому національно-патріотичне виховання молодших школярів спрямовую на з'ясування, що таке родина, рідний край, рідне слово, Батьківщина…

Перегляд файлу

С.М. Прокопенко

Національно-патріотичне виховання

молодших школярів

( з досвіду)

Українська держава йде шляхом демократичного розвитку. Українцям притаманні любов до рідної землі, гордість за своє історичне минуле, повага до традицій, культури, духовних надбань. Для українського народу патріотизм був і є найбільшою національною цінністю, тому серед пріоритетних завдань, що стоять перед освітянами, є виховання свідомого громадянина – патріота своєї держави.

Молодший шкільний вік – це період позитивних змін і відкриттів. У цьому віці дитина відчуває радість пізнання, набуває вмінь працездатності, вчиться любити життя, берегти природу, набуває впевненості у своїх здібностях і вміннях. Тому національно-патріотичне виховання молодших школярів  спрямовую на з’ясування, що таке родина, рідний край, рідне слово, Батьківщина…

Вважаю, що виховання дітей свідомими, активними членами суспільства  є одним із найскладніших завдань системи освіти, оскільки почуття патріотизму свідчить про найвищий ступінь розвитку особистості.

Ставлю перед собою мету:

  • формувати національно-свідомого громадянина;
  • виховувати готовність до компетентної участі в суспільному житті;
  • вчити поважати традиції свого народу.

Завданням роботи є:

  • виховання у молодших школярів поваги до культурного та історичного минулого своєї сім’ї, міста, країни;
  • розвиток почуття глибокої поваги до символів держави;
  • вивчення славних і видатних імен відомих людей, чиє життя пов’язане з Україною;
  • формування активної життєвої позиції;
  • виховання людини з найкращими моральними якостями;
  • учити любити і оберігати природу рідного краю.

У своїй діяльності використовую такі форми роботи:

  • бесіди;
  • класні години;
  • колективні творчі справи;
  • виставки;
  • вікторини;
  • свята;
  • зустрічі;
  • змагання;
  • екскурсії;
  • ділові ігри.

Результатом роботи є:

  • набуття молодшими школярами соціального досвіду;
  • формування в учнів особистісних рис громадянина Української держави;
  • розширення і збагачення індивідуального досвіду;
  • використання отриманих знань на практиці.

Зустріч із земляками – учасниками АТО

Це наші односельці, які пройшли бойовими стежками, захищаючи єдність України. Вони - випускники школи, батьки наших учнів:

Цвєтінський Микола Леонідович

Косогор Олександр Вікторович

Дмитрієв Олександр Володимирович

D:\фото\Альбом 1\20161206_131346.jpg

D:\фото\Альбом 1\20161206_121601.jpg

D:\фото\Альбом 1\20161206_132012.jpg

 

 

F:\20161206_123518.jpg

 

 

Виховання активної життєвої позиції

День Соборності

Акція єднання

C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\P9010307.jpg

День Перемоги

F:\2016-05-09 10.36.03.jpg

Акція «Посадимо деревце у шкільному парку»

Виставки

За Україну, за мир і спокій

C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\P9250331.jpg

,

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення дітей з національними традиціями та святами

Свято Наума

Свято Миколая

F:\IMG_4933.jpg

docx
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку