Навчальна програма для учнів 1 та 2 класу НУШ з ООП

Про матеріал
Навчальна програма (адаптована) з англійської мови ,для учнів 1-2 класу НУШ для учнів з ООП.
Перегляд файлу

Навчальна програма (1 клас)

Предмет : англійська мова

Учитель : Малушенко Ярина  Миколаївна

Наявний рівень знань здобувача освіти: початковий у сприйнятті на слух, середній у навичках зорового сприйняття.

Потенційні можливості:

здобувач освіти може   оволодіти середнім рівнем знань усного      продукування, писемного    продукування та читання                                                                                                                                                   

Потреби:

розвивати навички сприймання на слух та зорового сприйняття. Прослуховувати короткотривалі аудіо записи на різну тематику. Застосовувати різні види завдань такі як: знайти пару (великі літери та малі), відмітити правильний варіант, розмалювати малюнки у відповідний колір, розрізняти літери алфавіту, вставити пропущену літеру в алфавіті, пронумерувати предмети на слух.

 

 

Навчальний предмет      Англійська мова (адаптована)

 

Зміст

Цілі навчання

Педагогічні технології спрямованні на досягнення мети

Оцінювання знань за рік

Давайте знайомитися!

 

 

 

 

 

 

 

 

Я, моя сім’я та друзі.

Числа від 1 -10

 

 

 

 

 

 

 

Моя школа. Шкільні предмети.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Домашні та дикі тварини.

Кольори. Прикметники.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мої іграшки.

Вивчення літер англійського алфавіту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Свята .

Вивчення літер англійського алфавіту.

 

 

 

 

 

 

 

 

Їжа та напої.

Вивчення літер англійського алфавіту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я вмію. Займенники. Вивчення літер англійського алфавіту.

 

Уміти привітатися, прощатися,  вміти представити себе, розуміти та виконувати прості вказівки, інструкції, команди.

 

 

 

 

 

 

 

Вміти представити себе, членів своєї родини та своїх друзів,  запитувати та повідомляти про вік, впізнавати на слух лексичні одиниці, рахувати від 1 -10.

 

 

 

 

 

 

Розуміти  лексичні одиниці та  показувати речі в класній кімнаті. Вміти висловлюватися, використовуючи наочність, які шкільні предмети має учень. Розуміти та виконувати прості вказівки, інструкції, команди.

 

 

 

 

 

 

 

Розрізняти дикі та свійські тварини. Розуміти на слух лексичні одиниці та показувати на малюнку. Вміти описувати свого домашнього улюбленця (колір та розмір).

Розуміти назви кольорів на слух.

 

 

 

 

 

 

 

Розуміти на слух лексичні одиниці та показувати на малюнку.  Вміти виражати настрій та привітати зі святом. Розуміти та виконувати прості вказівки, інструкції, команди. Вміти описувати свою улюблену іграшку. Прописувати літери по зразку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розуміти та виконувати прості вказівки, інструкції, команди. Вміти ставити запитання та відповідати. Вміти виражати настрій та привітати зі святом.

Прописувати літери по зразку.

 

 

 

 

 

 

 

Здійснювати спілкування в межах теми, розуміти на слух лексику. Розуміти та виконувати прості вказівки, інструкції, команди. Вміти описувати свою улюблену їжу. Прописувати літери по зразку.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вміти розповідати про свої можливості, які вмієш виконувати та ставити запитання. Читати прості слова. Прописувати літери по зразку.

 

 Pupil’s Book, Workbook, фізкультхвилинки,

римівки,  тематичні картки, аудіо файли.

 

 

 

 

 

Pupil’s Book, Workbook, фізкультхвилинки,

римівки,  тематичні картки, аудіо файли, відео презентація. Проектні роботи.

 

 

 

Pupil’s Book, Workbook, фізкультхвилинки,

римівки,  тематичні картки, аудіо файли, індивідуальні картки,  відео презентація.

     

 

 

 

 

 

Pupil’s Book, Workbook, фізкультхвилинки,

римівки,  тематичні картки, аудіо файли, індивідуальні картки,  відео презентація, проектні роботи

 

 

 

 

 

 

Pupil’s Book, Workbook, фізкультхвилинки,

римівки,  тематичні картки, аудіо файли, індивідуальні картки,  відео презентація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pupil’s Book, Workbook, фізкультхвилинки,

римівки,  тематичні картки, аудіо файли, індивідуальні картки,  відео презентація.

 

 

 

 

 

 

Pupil’s Book, Workbook, фізкультхвилинки,

римівки,  тематичні картки, аудіо файли, індивідуальні картки,  відео презентація, проектні роботи.

 

 

 

 

 

 

Pupil’s Book, Workbook, фізкультхвилинки,

римівки,  тематичні картки, аудіо файли, індивідуальні картки,  відео презентація, проектні роботи.

 

 

 

Навчальна програма (2 клас)

Предмет : англійська мова

Учитель : Малушенко Ярина  Миколаївна

Наявний рівень знань здобувача освіти: середній у сприйнятті на слух, середній у навичках зорового сприйняття, читанні та письма.

Потенційні можливості:

здобувач освіти може   оволодіти середнім рівнем знань усного      продукування, писемного    продукування та читання .                                                                                                                                                  

Потреби:

розвивати навички сприймання на слух та зорового сприйняття. Прослуховувати короткотривалі аудіо записи на різну тематику. Застосовувати різні види завдань такі як: знайти пару , відмітити правильний варіант, розмалювати малюнки у відповідний колір, розрізняти літери алфавіту, вставити пропущену літеру в слові, пронумерувати предмети на слух, прописати слова за зразком, ставити або відповідати на запитання.

 

 

Навчальний предмет      Англійська мова (адаптована)

 

Зміст

Цілі навчання

Педагогічні технології спрямованні на досягнення мети

Оцінювання знань за рік

Радий  тебе бачити знову!

 

 

 

 

 

 

 

Я та моя сім’я.

 

 

 

 

 

Мої друзі.

 

 

 

 

 

 

 

 

У моєму класі. Шкільні предмети .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уміти привітатися, прощатися,  вміти представити себе, розуміти та виконувати прості вказівки, інструкції, команди, Називати кольори, літери англійського алфавіту, читати прості слова.

 

 

Вміти представити себе, членів своєї родини та своїх друзів,  запитувати та повідомляти про вік, впізнавати на слух лексичні одиниці.

 

 

Вміти розказувати про своїх друзів: риси характеру, зовнішність. Впізнавати на слух лексичні одиниці, продовжувати розвивати  навички письма, читання, сприйняття на слух.

 

 

 

 

 

 

Розуміти  лексичні одиниці та  показувати речі в класній кімнаті. Вміти висловлюватися, використовуючи наочність, які шкільні предмети має учень. Розуміти та виконувати прості вказівки, інструкції, команди. Вміти читати та писати прості слова.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Pupil’s Book, Workbook, фізкультхвилинки,

римівки,  тематичні картки, аудіо файли.

 

 

 

Pupil’s Book, Workbook, фізкультхвилинки,

римівки,  тематичні картки, аудіо файли, відео презентація. Проектні роботи.

Pupil’s Book, Workbook, фізкультхвилинки,

римівки,  тематичні картки, аудіо файли, відео презентація. Проектні роботи.

 

 

 

 

 

Pupil’s Book, Workbook, фізкультхвилинки,

римівки,  тематичні картки, аудіо файли, індивідуальні картки,  відео презентація.

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
11 січня 2023
Переглядів
3569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку