Навчальний дослідницький проект № 2 з фізики у 7 класі

Про матеріал
Навчальний дослідницький проект № 2 «ДОСЛІДЖУЄМО ТА ОПИСУЄМО МЕХАНІЧНИЙ РУХ» з фізики у 7 класі. Даний проект розрахований для учнів, щоб легше адаптуватися до виконання проектів з фізики у 7 класі.
Перегляд файлу

Навчальний дослідницький проект № 2 з фізики учня 7 кл. Олексицької СЗОШ І-ІІ ст.

 

____________________________________________________

 

 

 

на тему: «ДОСЛІДЖУЄМО ТА ОПИСУЄМО МЕХАНІЧНИЙ РУХ»

 

Етапи роботи над дослідницьким проектом:

1) Організаційний етап – обговорення мети і завдань проекту.

2) Підготовчий етап – пошук інформації, яка висвітлює тему.

3) Проектний етап – опрацювання зібраної інформації.

4) Оформлювальний етап – оформлення результатів роботи.

5) Презентаційний етап – демонстрація результатів проекту, захист результатів проекту.

6) Підсумковий етап – аналіз виконання завдань проекту.

 

План дослідницького проекту:

1) Вимірюємо час.

2) Визначаємо середню швидкість.

3) Досліджуємо і будуємо графіки механічного руху.

4) Аналіз та висновки проекту.

 

Хід  роботи  над  дослідницьким  проектом:

 

1) Вимірюємо час.

 

1.1. Виміряйте час (врахуйте покази хвилинної та секундної стрілок) за допомогою секундоміра:

C:\Users\Администратор\Desktop\1.jpg   C:\Users\Администратор\Desktop\11.jpg    C:\Users\Администратор\Desktop\111.jpg    C:\Users\Администратор\Desktop\1111.jpg    C:\Users\Администратор\Desktop\11111.jpg

         t = ___ с                         t = ___ с                   t = ___ с                     t = ___ с                      t = ___ с

 

1.2. Виміряйте свій пульс  ______ ударів за 60 секунд.

 

 

2) Визначаємо середню швидкість.

2.1. Хлопчик пробіг 10 м за 5 с, а потім ще 20 м за 12 с. Яку швидкість мав хлопчик на кожній ділянці руху? Яка середня швидкість нерівномірного руху хлопчика на усій ділянці його руху?

Поле для обчислень

 

 

 

 

 

Відповідь:  ___________________________________________________________

 

2.2. Велосипедист проїхав 200 м за 20 с. Тривалість поломки велосипеда становила 50 с. Після поломки велосипедист ще проїхав 800 м за 40 с. Яка середня швидкість нерівномірного руху хлопчика на усій ділянці його руху?

Поле для обчислень

    

 

 

 

 

Відповідь:  ___________________________________________________________

 

2.3. За мал. обчисліть невідомі величини та середню швидкість на усій ділянці руху. Поле для обчислень

C:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpg

  Відповідь:  ___________________________________________________________

 

2.4. За мал. обчисліть середню швидкість руху тіла під час руху на усій ділянці руху. Поле для обчислень

C:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (6).jpg

 

 

Відповідь:  ___________________________________________________________

 

3) Досліджуємо і будуємо графіки механічного руху.

3.1. Яку відстань пройшли три тіла за перші дві секунди руху? Поле для обчислень

C:\Users\Администратор\Desktop\images (11).jpg

 

Відповідь:  ___________________________________________________________

 

3.2. Побудуйте графік руху велосипедиста, користуючись малюнком.

           

  

3.3. Яку відстань пройшло тіло на кожній ділянці руху? Яка середня швидкість руху тіла на усій ділянці руху?               

                                        Поле для обчислень

 C:\Users\Администратор\Desktop\images (5).jpg

 

Відповідь:  ___________________________________________________________

 

 

Аналіз роботи над проектом:

      Під час роботи над даним дослідницьким проектом я:

1) ______________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

2) ______________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

3) ______________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лагановська Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Добровольська Олена Владиславівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
Розділ 2. Механічний рух
Додано
15 серпня 2020
Переглядів
1270
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку