Навчальний дослідницький проект № 2 з фізики учня 7 кл. Олексицької СЗОШ І-ІІ ст.
____________________________________________________
на тему: «ДОСЛІДЖУЄМО ТА ОПИСУЄМО МЕХАНІЧНИЙ РУХ»
Етапи роботи над дослідницьким проектом:
1) Організаційний етап – обговорення мети і завдань проекту.
2) Підготовчий етап – пошук інформації, яка висвітлює тему.
3) Проектний етап – опрацювання зібраної інформації.
4) Оформлювальний етап – оформлення результатів роботи.
5) Презентаційний етап – демонстрація результатів проекту, захист результатів проекту.
6) Підсумковий етап – аналіз виконання завдань проекту.
План дослідницького проекту:
1) Вимірюємо час.
2) Визначаємо середню швидкість.
3) Досліджуємо і будуємо графіки механічного руху.
4) Аналіз та висновки проекту.
Хід роботи над дослідницьким проектом:
1) Вимірюємо час.
1.1. Виміряйте час (врахуйте покази хвилинної та секундної стрілок) за допомогою секундоміра:
t = ___ с t = ___ с t = ___ с t = ___ с t = ___ с
1.2. Виміряйте свій пульс – ______ ударів за 60 секунд.
2) Визначаємо середню швидкість.
2.1. Хлопчик пробіг 10 м за 5 с, а потім ще 20 м за 12 с. Яку швидкість мав хлопчик на кожній ділянці руху? Яка середня швидкість нерівномірного руху хлопчика на усій ділянці його руху?
Поле для обчислень
Відповідь: ___________________________________________________________
2.2. Велосипедист проїхав 200 м за 20 с. Тривалість поломки велосипеда становила 50 с. Після поломки велосипедист ще проїхав 800 м за 40 с. Яка середня швидкість нерівномірного руху хлопчика на усій ділянці його руху?
Поле для обчислень
Відповідь: ___________________________________________________________
2.3. За мал. обчисліть невідомі величини та середню швидкість на усій ділянці руху. Поле для обчислень
Відповідь: ___________________________________________________________
2.4. За мал. обчисліть середню швидкість руху тіла під час руху на усій ділянці руху. Поле для обчислень
Відповідь: ___________________________________________________________
3) Досліджуємо і будуємо графіки механічного руху.
3.1. Яку відстань пройшли три тіла за перші дві секунди руху? Поле для обчислень
Відповідь: ___________________________________________________________
3.2. Побудуйте графік руху велосипедиста, користуючись малюнком.
3.3. Яку відстань пройшло тіло на кожній ділянці руху? Яка середня швидкість руху тіла на усій ділянці руху?
Поле для обчислень
Відповідь: ___________________________________________________________
Аналіз роботи над проектом:
Під час роботи над даним дослідницьким проектом я:
1) ______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
2) ______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
3) ______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________