Навчальний матеріал для учня Full Blast Plus for Ukraine відповідає модельній програмі “Іноземна мова"

Про матеріал
Підручник з аудіосупроводом призначений для вивчення англійської мови в 5-му класі, розроблений згідно з Державним стандартом загальної середньої освіти Нової Української Школи та відповідно до Модельної навчальної програми для закладів загальної середньої освіти. Підручник має ґрунтовну комунікативну й діяльнісну спрямованість, розвиває основні наскрізні уміння і компетентності через залучення учнів до всіх видів мовленнєвої діяльності та відповідає віковим особливостям та інтересам учнів середньої школи. Автори підручника приділили особливу увагу формуванню в учнів умінь впевнено спілкуватися в реальних життєвих ситуаціях та правильно виражати свої думки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Full Blast Plus for Ukraine. Навчальний матеріал для учня Full Blast Plus for Ukraine відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.).

Номер слайду 2

Підручник з аудіосупроводом призначений для вивчення англійської мови в 5-му класі, розроблений згідно з Державним стандартом загальної середньої освіти Нової Української Школи та відповідно до Модельної навчальної програми для закладів загальної середньої освіти. Підручник має ґрунтовну комунікативну й діяльнісну спрямованість, розвиває основні наскрізні уміння і компетентності через залучення учнів до всіх видів мовленнєвої діяльності та відповідає віковим особливостям та інтересам учнів середньої школи. Автори підручника приділили особливу увагу формуванню в учнів умінь впевнено спілкуватися в реальних життєвих ситуаціях та правильно виражати свої думки.

Номер слайду 3

8 розділів (лексика і граматика + розвиток умінь читання, аудіювання, говоріння, письма). 6 країнознавчих розділів (Україна та англомовні країни).4 сторінки з піснями для розвитку вмінь аудіювання, читання та вивчення додаткової лексики. Словник для кожного розділу в кінці підручника. Секція з правилами на граматику в кінці підручника. Табличка неправильних дієслів.

Номер слайду 4

Наказ мон 406 про реалізацію проєкту впровадження Держстандарту в 5 класі в п.5 зазначено, що вчителі мають отримувати доплату за роботу в пілотуванні. Підручнік новий і не був апробований . Через те було лячно. Граматичний і лексичний матеріал подані цікаво та доступно. Тренувальні вправи повязані між собою,розвивають у дітей навички читання, говоріння, слухання та письма, а також як критічне мислення так і креативність наших учнів. Часто міняємо види робіт. Працюємо в помітній динаміці. Урізноманітнюємо різноплановими завданнями, щоб урок був цікавіше та веселіше.

Номер слайду 5

Підручник- хороший, доступний та конкурентний матеріал. TB –чудесний помічник, готовий план до уроку в повному масштабі. Talking about furniture;Talking about the location of objects ;Using Prepositions of place a/an, the; Language Plus • A home is a term used to refer to the place where you live and feel that you belong to. Home has a more personal meaning than house. • A house is a more general term which refers to a building where you live.

Номер слайду 6

Робота учнів над проєктом “Save the animals” сучасність-актуальність. Listen to two friends talking about a poster for a fundraiser. There are 4 mistakes in the poster. Correct them. Use the Present Progressive.

Номер слайду 7

OPtional activity In pairs, have pupils take turns to ask and answer questions about what their classmates are doing. • Go round the class helping pupils when necessary.• Choose some pairs to ask and answer their questions in class. Practice critical thinking.

Номер слайду 8

TAlking about rules Draw Unusual kinds of foodfeedback)

Номер слайду 9

сучасне викладання англійської в НУШце відхід від авторитарного стилю роботи, коли вчитель є основним джерелом інформації, учні динамічно шукають інформацію в гаджетах.ігрові практики, динамічна зміна уваги, адже для найменших дітей навчання має бути цікавим, легким, і тільки тоді може бути ефективним, додавати роботу руками.

Номер слайду 10

Диференційований підхід-Вимагає великих часових витрат, глибоких психологічних знань.Щодо етапу засвоєння нових знань. Наприклад, при першому поясненні вчитель може назвати додаткові джерела інформації з теми, які можуть зацікавити учнів 3-ї групи (сильної) і спонукати їх до самостійного пошуку знань; при другому поясненні для учнів 2-ї та 1-ї (слабкі) групи вчителю необхідно виділити вузлові питання, які нададуть можливість учням побачити не тільки окремі явища, а й зв’язок між ними; при третьому поясненні для учнів 1-ї групи (у нас це найнижчий рівень) треба застосувати серію навідних запитань, які б допомогли їм здійснити такі розумові операції, як аналіз, синтез, узагальнення, абстрагування на відповідному рівні. За такої системи спостерігається не зменшення допомоги, що є умовою вироблення практичних навичок, а навпаки, її збільшення, що створює оптимальні умови для сприйняття і запам’ятовування нового навчального матеріалу учнями з різним темпом навчання, научуваності та навченості.

Номер слайду 11

учні стають більш активними, зацікавленими, відповідальними за своє навчання-коли ми разом аналізуємо, де вони були успішними, а де – ні. Рефлексія

Номер слайду 12

Оригінальні ресурси для урока англійської

Номер слайду 13

Побажання щодо удосконалення. Повторюваність лексики в інших юнітах;Рубрику Culture, Content and language integrated learning перенести і вставити після закінчення кожного юніта;Поділ класу на групи. Дякую за увагу.

pptx
Додав(-ла)
Глубокая Ольга
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку