План-конспект виховної години
Дата: Клас:
Тема виховної години: Небезпечний інтернет
Мета виховної години: розширити й поглибити знання про Інтернет; дослідити позитивні і негативні наслідки Інтернету; розвивати уважність, спостережливість, мовленнєві навики, пам’ять, виховувати етичне спілкування між товаришами, дорослими, молодшими друзями, інформаційну культуру учнів.
Методи, прийоми та вид роботи: Словесні методи, наочні, практичні.
Засоби наочності: відеоролик «Не будь рабом гаджетів»; презентація;
Роздатковий матеріал: Таблички, рефлексія.
Перебіг виховної години
І етап «Вступ до заняття»
Слайд № 2 ( Привітання)
Всі приємно посміхніться.
Продзвенів уже дзвінок.
Починаємо урок!
Учитель: Сьогодні на уроці нам знадобиться ручка або олівець. Все зайве приберіть з парт!
Учитель: Зараз ми з вами спробуємо згадати попередню виховну годину. Хто мені може нагадати, звідки і як виник інтернет?
Учень: ( Дає відповідь)
учитель: Дуже добре! А хто пам’ятає, що означає слово «інтернет»?
Діти: (Відповідають)
Вчитель: Дуже добре. Попередню виховну годину ви запам’ятали дуже добре!
ІІ етап «Основна інтерактивна частина»
Слайд № 3( Зашифроване послання)
Учитель: На слайді від Незнайки у мене є зашифроване послання, яке нам з вами потрібно розгадати.
Учитель: У нас з вами вийшло таке речення «Небезпечний інтернет»
Слайд № 4 ( Тема уроку)
Сьогодні ми з вами поговоримо про світ, із яким ви зустрічаєтесь кожного дня. З світом «Інтернет»
Інтернет – це цікавих та захоплюючий світ. Там ми знаходимо інформацію, дивимося фільми, мультфільми, граємо в ігри, робимо покупки і т.п.
Але як і в любому іншому світі, в світі інтернету є дуже багато небезпеки
Учитель: Зараз поділіться на 4 групи, по __ людині у кожній.\
(Діти сідають по групам)
Учитель: Зараз я вам дам карточки. Та група, у якій буде зелена карточка – ви на ній записуєте всі позитивні сторони інтернету, а у кого буде червона карточка, ви записуєте все негативні сторони інтернету. Спочатку ви обговорюєте потім записуєте.
На це завдання я вам даю 5-7 хвилин.
Коли діти розповідають + і – користування інтернетом, вчитель записує кількість позитивних і кількість негативних сторін.
Учитель слухає першу групу
Учитель слухає другу групу
Учитель слухає третю групу
Учитель слухає четверту групу
Учитель: Отже, інтернет – це потужний ресурс, у якому є позитивні і негативні риси, але все ж таки негативних сторін більше, ніж позитивних.
Учитель: Зараз я вам буду розказувати як захистити себе від «інтернетної» небезпеки. Всі ми знаємо, що в соціальних мережах є багато шахраїв, які можуть вкрасти ваші дані, ваші гроші і навіть ваші дані з комп’ютера чи телефона.
Учитель коментуючи показує дітям презентацію.
Слайд № 5 – Небезпечні і позитивні сторони інтернету
Слайд № 6 – Проблеми в інтернеті
Слайд № 7 – Інтернет залежність
Слайд № 8 – Методи негативного впливу на свідомість
Слайд № 9 – «Тролінг»
Слайд № 10 - Кібербулінг
ІІІ етап « Підсумок та зворотній зв'язок»
Учитель: Зараз ви подивитесь маленьке відео, в якому описується всі проблеми від користування телефонами або комп’ютерами.
Учитель: Отже, інтернет це дуже залежна річь. Він викликає справжню залежність у дітей та дорослих.
В інтернеті існує багато шахраїв, які можуть вкрасти ваші гроші, ваші дані з комп’ютера чи телефона. Ніколи і ніде не залишайте своїх даних: номер картки, на якій зберігаються гроші; домашню адресу; паролі до соціальних мереж; не переходьте за незнайомими посиланнями; Шахраї дуже розумні, кожну годину вони вигадують нові «капкани», намагаючись вкрасти гроші або дані.
Учитель: У вас на столах є листочки. Напишіть на них які ж негативні сторони є в світі інтернет, і як уникнути шахраїв в мережі.
(Діти записують свої думки)