Нестандартний урок в 4 класі «Подорож до країни чудес»

Про матеріал

Нестандартний урок в 4 класі «Подорож до країни чудес». Через урок-подорож занурити дітей у англомовне середовище; активізувати вживання в мовленні вивчених лексичних одиниць; розвивати логічне мислення, творчі здібності учнів; виховувати зацікавленість у розширенні знань, інтерес до вивчення англійської мови.

Перегляд файлу

 

  Тема:                                          «Подорож до країни чудес»

  Мета:             Через урок-подорож занурити дітей у  англомовне середовище;

                            активізувати вживання в мовленні вивчених лексичних одиниць;

                            закріпити зорове сприйняття транскрипційних знаків;

                            формувати навички читання та діалогічного мовлення на рівні

                             мікровисловлювання;

                             розвивати логічне  мислення, творчі здібності учнів;

                             виховувати зацікавленість у розширенні знань, інтерес до

                             вивчення англійської мови.

 

 

Обладнання:    картки з транскрипційними знаками, буквами алфавіту і цифрами,

                            таблиці, аудіо запис пісень, лялька, іграшки.

 

 

Хід уроку:

Вчитель:        Дорогі діти! Сьогодні ми відправляємось з вами у казкову подорож англійською мовою. Протягом цієї подорожі ви можете показати свої знання і старанність у вивченні англійської мови. Давайте привітаємо один одного і наших гостей.

Good morning, good morning,

Good morning to you,

Good morning, good morning,

We are glad to see you!

Вчитель:     Перш ніж розпочати подорож ми повинні перевірити готовність нашого екіпажу.

                          1.     повторюємо всі звуки, які ми вивчили   

 (робота з картками та таблицею)

  1. читаємо слова в транскрипції 

       [ rum,   kwik,    ko:n,    pik,      fi:t,   b˄t,  siղ ]

 

     Вчитель:         Формуємо екіпаж. Скільки людей може витримати наш екіпаж?

                               Давайте порахуємо.

 

  1. хором повторюємо числівники від 1 до 20.

 

  1. назвати цифри на картці

5,   9, 4, 11, 18, 7, 12,  16,   1, 14, 20

 

  1. порахувати учнів ( гостей, парти…)  в класі.

4. Розгадати    Chainword

Read the questions and write down the answers into the squares.

1) How much are nine times one? (nine)

2) How much is nine minus one? (eight)

3) How much is nine plus one? (ten)

4) How much is nine and ten? (nineteen)

5) How much are nine times ten? (ninety)

 

 

 

3

 

4

 

 

 

2

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

     Вчитель:        Щоб вирушити в подорож, треба знати, якою буде погода.

               Складання мікродіалогів:

- What is the weather like today?

                - The weather is good (bad, fine, frosty, snowy, sunny, windy)

            

 

Вчитель:       А тепер команда пройде медогляд. На борту є лікар.

              A doctor:    Stand up!  Hands up! Hands on hip! Hands down! Sit down! Jump!

                                                         Run! Go! Fly! Swim! Sleep!

 

                                         (Діти виконують команди та співають пісню

                                            «Head, shoulders, knees and toes»)

 

 

 

 

Вчитель:      У зв’язку з тим, що ми будемо перетинати кордон багатьох країн, нам

                         потрібно пройти огляд на митниці.           Чи пропустять нас митники?

                          Приготуйте свої речі для огляду.

 

                 Рольова гра 1.   -  Have you a pen in you bag?

  • Yes, I have.  (No, I have not)
  • I have  …. in my bag.    (a pencil, a book, a copybook)
  • I have no ….. in my bag.

 

                  Рольова гра 2.           What have you got in your bag?

  • I have …… in my bag.
  •  

  Вчитель:      Нарешті митниця дала «добро». Вирушаємо в подорож. Підняти якір!

 Наше плавання проходить через моря Чорне, Жовте, Червоне…

  1. Повторюємо кольори. Назвати колір предметів на малюнку.
  2.                 Гра «Відгадай»

                      Ведучий загадує предмет та його колір. Діти відгадують

                                       Is it blue  (green, yellow, red…..)?

PUZZLES

 You’ll read the names of the colours if you combine the parts of the words correctly.

YEL

R

EY

RO

UE

EEN

ITE

LOW

BL

WH

ED

GR

BL

GR

ACK

SY

 

 

  Вчитель:      Ви знаєте, хто присутній на нашому кораблі?   Журналіст. Він хоче

                         познайомитись з вами.

                                                 Журналіст ставить запитання:

                   What is your name? How are you?  How old are you?  Where do you live?

 

  Вчитель:      Так!  А що за людина у нас на кораблі? Незнайомець. Давайте

                          познайомимось з ним.

 What is your name? Where do you live?

                    (Діти співають пісні  «What is your name?» « Where do you live? » )

   Вчитель:      На морі буря. Корабель хитає. Все переплуталось. Щоб продовжити

                           плавання, потрібно навести порядок.

 

                         1. повторюємо алфавіт (картки з літерами, підібрати відповідники

 G – g, R – r, T – t…..)

                         2. діти співають пісню «АВС»

 

                         3. вставити букви, які випали зі слів

                   F…mily, b…lack, …poon, c…r, col…ur, g…rl, …hop, b…nch

  

               4. «Заховане слово»   (скласти слова з поданих букв)

                       Ahcri, nogl, sub, okbo, oorfl, skde, geg

 

  1. прочитати слова

           pool, horn, brush, term, swimmer, mister, bird, smart, mark, quickly.

 

Вчитель:      Щойно ми отримали телеграму з Острова Звірів. Лікар Айболить

                       просить у нас допомоги.

  1. Діти читають закодований текст

 

                                           Telegram

 

                                          Sos! Help!

1-6. 18.9.5.14.4-9.14-14.5.5.4-9.19-1-6.18.9.5.14.4-9.14.5.5.4.

 A Doctor.

 

  1. Діти називають звірів та їх колір. (a dog, a fox…)

 

 

Вчитель:      Увага! Увага! За бортом людина! Допоможемо їй!

                        (Діти рятують ляльку та називають її частини тіла)

 

Вчитель:       От і дістались ми до протоки Бадьорості. Відпочиваємо.

                        (Діти читають вірші, співають пісню «The Merry Song»)

 

Вчитель:      А зараз нас зустрічає протока Загадок. Щоб продовжити нашу

                       подорож, ми маємо відгадати загадки

 

   I am black and red, and blue.       

  I draw a picture for you.

        (Pencils)

 

We have friends, they cannot play                          

And cannot see, but they are good

To you and me. (Books)

 

                          The teacher writes on me with chalk.

                          My face is black, I cannot talk.

                                                    (Blackboard)     

 

 

 

Вчитель:          Ось і закінчилась наша подорож до Країни Чудес.  Наш корабель

                                      повертається до рідної школи. Давайте подякуємо

                                        всім, хто з нами подорожував та попрощаємось.

 

                                            (Діти виконують пісню «Good-bye»)

doc
Додано
8 грудня 2018
Переглядів
645
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку