Сценарій свята до Дня вчителя 2017!
Голос за сценою. Якщо люди самі не вміють літати, нехай научать літати своїх дітей.
Літати високо, далеко, красиво. І настане час, коли діти розкриють крила і полетять. Нехай дорослі просто підуть за дітьми, щоб оберігати їх від падіння. І тоді вийде, що вони теж летять…
Учити літати…
Учити мріяти…
Учити творити…
Це призначення педагога!
Вальс бальники
Вед. Доброго дня, дорогі наші вчителі! У прекрасну пору року приходить до нас освітянське свято. Це час, коли шелестить золотим листям осінь і приносить нам свої щедрі дари.
Вед. Сонце стає лагідним і бажаним, небо – синім і глибоким. Усі фарби стають насиченими і теплими. Усе це лише підкреслює, як ми любимо Вас, дорогі вчителі. Для вас – ці теплі осінні акорди.
1-й ведучий Увага! Увага!
2-й ведучий Розпочинаємо свято …
(Вбігає ще 2-оє учнів.)
1 учень. — Ми не можемо розпочати.
2 учень. — Ти директора не бачив?
1 учень. — Ні.
2 учень. — А що робити?
1 учень. — Як ми свято без нього розпочнемо?
2 учень. — Давай у пошукову агенцію зателефонуємо.
(Бере телефон, телефонує.)
2 учень. — Алло, пробачте, у нас пропав директор. (Голос з телефону: “Термін розшуку — 2 тижні”.)
2 учень. — Та що ви, нам зараз треба, у нас свято. (З телефону — “Ну добре, це коштуватиме 500 $”.)
2 учень.— Ого! Але ми згодні. (З телефону — “Виїжджаємо!”)
Чути міліцейську сирену, на сцені з’являється агент-пошуковець, припадає до підлоги, цілиться з револьвера. Стрибками наближається до учнів.
Агент. — Агента викликали? (“Так”)
— Що у вас пропало?
2 учень. — У нас пропало найдорожче — наш директор.
Агент. — Особливі прикмети є?
1 учень. — Вона чорнява, наймудріша жінка в школі, вона …
Агент. — Є свідок, який бачив її востаннє?
(Вибігає розкуйовджена учениця.)
Учениця — Я, я свідок, бачила її недавно в кабінеті біології.
Кабінет біології. Стіл. Скелет, перед яким сидить сумний учень з підручником в руках. Агент підходить, бере скелет за руку.
Агент. — Це все, що залишилося від вашого директора?
Учень. — Що ви, що ви! Я тут просто готуюся до заліку!
Агент. — А де директор?
(3’являється учениця, яка веде директора за собою.)
Учениця. — А я директора знайшла. Вона із завгоспом цвяхи рахувала.
Ведучі. — От нарешті ми зможемо розпочати…
До слова запрошується Світлана Анатоліївна! (ківти)
Пісня Безкоровайна М.
Ведуча.
Найкраща школа – (назва школи), її нікому не забути
Бо тут працюють з року в рік, натхненні, творчі й мудрі люди.
Ведуча.
Чудова школа, як ніде, поглянь навкруг, спитай усюди,
Вам скажуть учні і батьки: працюють в ній найкращі люди.
Виступ гітара.
Вед. Дуже часто ми вгадуємо, про що ж мріє учитель? Напевно, щоб усі учні втекли з уроку, чи може ,щоб зарплату підвищили хоч в 3 рази. Насправді – ні, все простіше. Ми дійшли висновку, що кожен учитель мріє про щось приємне.
Вед. Проте думки відрізняються. Вам, напевно, також цікаво про що ж думають інші вчителі на перервах, на вихідних, після уроків, під час контрольної роботи… Ми відкриємо вам цю таємницю.
( Виходить 2 учнів з капелюхом, коли розкажуть слова, ставлять капелюх учителю на голову і тоді звучить уривок з пісні)
1 уч.: Спостерігаючи за вчителем 1 класупісляуроків, ось що ми зрозуміли
( « Я не здамся без бою…»)
2 уч.: Особливо радісні думки в заступника директора з навчально – виховноїроботи, коли повністюскладенийрозкладуроків. Давайте послухаємо. ( « А солеміо» з мульфільму « Ну, постривай»).
1 уч.:Коли ми пишемотематичну, зосередженодумаємо як витягнутип шпаргалку, ось про щовидумаєте ( « Розслабся, не парся…»)
2 уч.: Кожен з учителів колись бувдитиною. І хоча нам в цеважкоповірити, але було по – різному. Часом вони про це з приємністюзгадують. От, як учитель музики( «Хуліган»).
1 уч. І тількидивлячись на директора, ми розуміємо, що( « І все буде добре»).
Пісня Касьянова Л.
Ведуча: Ми пишаємось, що нам пощастило навчатися саме в цій
школі і саме у цих вчителів.
Ведучий: І вибачте, якщо ми іноді завдаємо вам прикрощів.
Ведуча: Насправді ми дуже поважаємо вас і вашу працю.
Ведучий: І ми будемо старатись виправдати ваші сподівання і стати
гордістю нашої школи.
Ведуча: І сьогодні поклавши руку на Закон про освіту, ми урочисто
клянемось:
І учень. Ніколи не приходити в школу…
ІІ учень. … з невивченими уроками.
І учень. Ніколи не вітатися з учителями…
ІІ учень. …тримаючи в роті жуйку.
І учень. Ніколи не розкривати підручники…
ІІ учень. …брудними руками.
І учень Ніколи не розв’язувати задачі…
ІІ учень. ..списуючи їх у сусіда по парті.
І учень. Ніколи не робити домашнє завдання…
ІІ учень. …на уроці фізкультури.
І учень. Ніколи не чергувати в класі…
ІІ учень. …як-небудь.
І учень. Ніколи не попереджати батьків про батьківські збори…
ІІ учень. …за 5 хвилин до їх початку.
І учень. Ніколи не закінчувати семестр…
ІІ учень. …з поганими оцінками.
І учень. А ще ми хочемо сказати вчителям : Ми вас любимо!
ІІ учень. І хочемо, щоб ви більше посміхалися.
І учень. І не лише в день свого професійного свята.
ІІ учень. Бажаємо вам завжди бути у хорошому настрої.
І учень. Навіть якщо ми іноді його псуємо.
Жартівливі сценки.
Пісня Кільдей А.
Ведучий: Ми так вдячні вам за турботу про нас, учнів.
Ведуча: Так хочеться подарувати вам долі світлої.
Ведучий: Ангела – спасителя.
Ведуча: Мрії блакитної.
Ведучий: Надії на краще.
Ведуча: Любові неземної.
Ведучий: Краси золотої.
Ведуча: Та багато побажань і сердечних вітань.
Ведучий: Тож прийміть їх у свою адресу.
Вед. І Лунає вальс учнівської подяки,
Запрошуємо, рідні вчителі,
Нехай сьогодні з нами закружляють
Щоденники, підручники й стежки.
Життя – то безперервна школа,
Без знань – блукання в лісі темноти,
Тому Господь послав учителя на землю,
Аби ми світло бачили у них.
( Учні 10 кл. танцюють вальс)
На фоні музики вальсу:
Ведучий: Схиляються дорослі і малі –
Низький уклін вам, щедрої вам долі.
Ви ще і ще лишайтеся у школі,
Щоб вік ваш без дітей не замілів.
Ведучий: І будете ви завжди на Землі
Для учнів, як одна свята родина.
І доти буде жити Україна,
Поки живуть у ній Учителі
День учителя: жартівливі сценки з життя школярів
У школі на перерві:
– Толик, ти навіщо гризеш ручку?
– Погана звичка, але нічого не можу з собою вдіяти.
– Твоя звичка для школи – суцільні витрати!
Швидко відійди від дверей і сядь на місце!
* * *
– Тато, тебе в школу викликають.
– Навіщо?
– Я шибку розбив.
Батько сходив. Наступного дня син каже:
– Тато, тебе в школу викликають.
– Навіщо?
– Я спалив хімічний кабінет.
Батько знову сходив. Наступного дня син знову каже:
– Тато, тебе в школу викликають.
– Знову? Набридло! Не піду більше в твою школу!
– Ну і правильно, чого там по розвалинах шастати!
* * *
* * *
У вчителя запитують:
– Назвіть три причини, через які ви любите свою роботу?
– Червень, липень, серпень…
* * *
* * *
– Усім мовчати! Руки за голову! Швидко! Ноги на ширину плечей!
– Це пограбування?!
– Ну, що ви, це урок фізкультури!
* * *
* * *
Тема дробів. Вчителька:
– Кирило, як розділити чотири картоплини на п’ять осіб?
– Не знаю…
– Сідай, два! Настя, те ж запитання!
– Не знаю…
– Двійка! Боря, так як же розділити чотири картоплі?
– Потрібно зварити пюре!
* * *
Тема твору «Якби я був директором фірми…»
Всі старанно пишуть, один Ігор дивиться у вікно.
– А ти чому не пишеш?
– А я чекаю на секретарку!
* * *
На уроці вчителька запитує:
– Діти! А хто знає, хто такий Пушкін?
Христина тягне руку. Встає і відповідає:
– Пушкін був льотчиком!
– Чому льотчиком?
– А я книжку бачила. Там на обкладинці написано «Пушкин АС».
* * *
Світлана на уроці біології: Я вчора знайшла п’ять дохлих мух. Трьох самців і двох самок.
Учитель : Як же ти визначила їхню стать?
Світлана: Дуже просто! Три з них приклеїлися до пива, а дві до дзеркала!
* * *
Розмовляють два вчителі.
1-й вчитель : Працювати в школі стало просто неможливо! Учитель боїться директора. Директор боїться інспектора. Інспектор боїться міністерства. Міністр боїться батьків. Батьки бояться дітей…
2-й вчитель : Тааак… І тільки діти нікого не бояться!