Новорічний квест-гра "Сторінками казки"

Про матеріал
Захід спрямований на формування навичок взаєморозуміння, доброзичливості, ініціативності, самостійності. Виховувати доброту відносин, бажання допомагати в біді, радіти перемозі добра над злом.
Перегляд файлу

Новорічний квест-гра з учнями 3 класу

1.Привітання казкарки.

2.Правила безпечної поведінки на зимових канікулах ( перегляд роликів) https://www.youtube.com/watch?v=-CvZOpoEv0w (Безпечні зимові канікули)

3.Квест-гра

Квест-гра «Стежинками казки»

Виховні завдання:

Формування навичок взаєморозуміння, доброзичливості, ініціативності, самостійності.

Виховувати доброту відносин, бажання допомогати в біді, радіти перемозі добра над злом.

Попередня робота:

Знайомство з казкою Г. Х. Андерсена «Снігова королева».

https://www.youtube.com/watch?v=1pX0TS-C-PU (Снігова королева)

Лист від Герди - героїні казки; макет серця, розділений на 8 частин; ілюстрації із зображенням персонажів казки 

Хід гри:

- Діти, нам прийшло незвичайний лист з далекої країни Данії від дівчинки на ім'я Герда. Ви знаєте, хто така Герда? (відповіді дітей).

Правильно, Герда героїня казки данського письменника Г. Х. Андерсена «Снігова королева». Вона просить нас про допомогу. Снігова королева знову зачарувала Кая, на цей раз вона не тільки охолодила і перетворила на маленьку крижинку його серце, але і розбила його на декілька уламків, які розлетілися по сторінках казки.

Необхідно допомогти Герді, але як це зробити? (відповіді дітей) Нам потрібно відправитися на пошуки всіх уламків по сторінках казки «Снігова королева», зібрати серце Кая і розігріти , щоб він зміг повернутися до Герди. Ви готові до подорожі? (так) Але перш нам потрібно перевірити свої знання, виконавши тести, щоб в дорозі нікого не втратити. 

 Подорожувати нам допоможе ось ця карта, на ній вказані місця, де побувала свого часу Герда. Потрібно визначити, де знаходиться перший пункт призначення? (Діти читають план-схему і пояснюють, куди потрібно йти).

1. Підходять до таблиці Жінки з квітами

- Ми опинилися в чарівному саду квітів. Вони однакові чи різні? Чим вони відрізняються?  Вам потрібно правильно рухатися по доріжках поглядом за моєю словесною вказівкою і виконувати завдання. (зорове орієнтування на площині) - знайшли очима червону квітку з числом 1, де вона розташована? (Відповіді дітей, за рахунком рухайтеся вправо від цієї квітки(відзвонює дзвіночком кілька разів), діти говорять на якій квітці зупинили свій погляд; аналогічне завдання виконується ще раз).

- Молодці, добре впоралися із завданням, господиня чарівного саду квітів нам повернула один з уламків розбитого серця, тепер ми можемо продовжити нашу подорож. Нам необхідно по карті визначити другий етап казки (діти підходять до плану-схеми і визначають місце другого завдання).

2. Дііти підходять до столу, на якому стоять склянки з крупою.

- Ми потрапили в гості до королівського ворона, (діти сідають перед столиком) він дуже старий і мудрий, але ніяк не може зрівняти свої запаси зерна. Давайте йому допоможемо, як зробити так, щоб круп в стаканах стало порівну? 

 - Впоралися і з цим завданням, молодці. Ворон в знак подяки віддає нам ще один уламок розбитого серця. А ми вирушаємо далі за казкою, давайте подивимося на карту, де знаходиться третя зупинка? (діти читають план-схему)

3. Підходять до дошки з набором геометричних фігур

- Ми з вами в замку у принца і принцеси (діти сідають перед дошкою). Принц з принцесою люблять збирати мозаїку. Давайте допоможемо їм зібрати мозаїку.

 - Дуже добре впоралися і з цим завданням, в замку ми знайшли ще один уламок серця Кая. Можна вирушати далі по сторінках «Снігової королеви» (діти підходять до плану-схеми, читають її, знаходять чергове завдання).

4. Підходять до столів з розкладеними на них картками з картинками.

- Ми потрапили до злих розбійників, вони нас не відпустять, поки ми не виконаємо завдання, які приготували для нас. Відгадування загадок.

- Молодці, всі впоралися з важким завданням. Розбійники не тільки  відпустили нас, ще й вручили уламок серця, і ми можемо продовжувати свою подорож. (діти підходять до плану-схеми, знаходять наступне завдання)

5. Діти сідають за столи, у кожного аркуш паперу, олівець.

- Ми опинилися в далекій північній країні Лапландія, де господарює Снігова королева. Тут вона все перетворила в сніг і лід. Кристали льоду всюди, щоб не замерзнути, нам потрібно трохи зігрітися (Конкурси: « Витягни мотузочку», : «Кидалки, збивачки, попадалки» (Кеглі або пластикові пляшки, наповнені квасолею, горохом або водою, весело збивати гумовим м'ячиком. )

Перш, ніж відправитися далі, необхідно виконати завдання, які приготувала нам стара мешканка цієї країни лапландка. Необхідно повторити малюнок трьох крижаних кристалів,

 Успішно завершили ми цей етап, і стара лапландка дарує нам уламок серця Кая. Чи можемо вирушати далі. (діти підходять до плану-схеми і знаходять наступний етап)

6. Учні підходять до дошки, на якій зображені три вежі, на кожній висить замок)

- Ми прийшли до палацу до самої Снігової королеви. Три крижані вежі закриті на масивні замки, кожен замок має свій код. Необхідно розгадати ці головоломки і відкрити замки.

Замки відкрилися, і ми знайшли останні три фрагмента розбитого серця, перемога близька, але, щоб допомогти Герді і Каю, необхідно зібрати і розігріти серце (на дошці намальовані контури) серця, лініями і цифрами позначені місця уламків; кожній дитині дається уламок, по черзі діти збирають з частин ціле).

- Молодці, ми не даремно зробили таку подорож по казці, допомогли героям знову знайти один одного, в знак подяки вони прислали Вам частинку свого тепла. (цукерки).

Кінець гри.

 

 

Тести подорожі по казці Г.К.Андерсена "Снігова королева"

 

  1. Літературна казка – це казка, яку створив :
  2. Героями казки «Снігова королева» є:
  3. Що було найдорожчим у Кая з Гердою?
  4. Як вчинила Герда, коли пропав її названий брат?

 сиділа і плакала;

 вирушила на його пошуки;

 докоряла бабусі.

  1. Чому стара фінка відмовилася дати Герді чарівного напою, щоб збільшити силу дівчинки?

 фінка пошкодувала чарівного напою;

 у фінки закінчився чарівний напій;

 фінка сказала, що не може дати Герді більше сили, ніж має дівчинка, тому що сила Герди – в її серці.

  1. Кай став злим і неслухняним хлопчиком, тому що:

 скалки дзеркала перетворили його серце на кригу;

 йому хотілося вирушити у далеку подорож;

 він хотів служити Сніговій королеві.

 

Доповни речення

  1. Злий троль дуже , коли дзеркало розби­лося на мільйони, більйони скалочок.
  2. Бабуся порівнювала сніжинки з.
  3. Хлопчика звали , дівчинку.
  4. Герда подарувала річці свої нові  черевички, щоб дізна­тися про долю Кая
  5. Каєві хотілося скласти з льодяних фігурок слово «».

 

 

 

 

docx
Додано
2 червня 2022
Переглядів
643
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку