НУШ Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу на 2 семестр за підручником Оксани Карп'юк "English with Smiling Sam 4"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 4 класу з англійської мови на 2 семестр. Складене до підручника Оксани Карп'юк "English with Smiling Sam 4". Планування складене за усіма вимогами та згідно нового стандарту Нової Української школи.
Перегляд файлу

4 клас

Календарно-тематичне планування до підручника “English with Smiling Sam 4” Оксани Карп’юк НУШ

2 семестр

№п/п

Дата

уроку

Тема уроку

 

Мовленнєвий матеріал

 

Вправи та завдання

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Мовленнєвий зразок

Лексика

Фонікси

Сприймання на слух

Зорове сприйман

ня

Усна взаємодія

Усне продукування

Писемне продукування

Unit 4

Health and Body Care

Громадянська відповідальність: дає поради щодо дотримання здорового способу життя.

Здоров’я і безпека: дає поради як уникнути різних захворювань.

53.

 

Ти любиш їсти фрукти та овочі?

Do you eat fruit and vegetables? Do you have breakfast every day?

Do you eat sweets before meals?

Revision of the names of the fruit and vegetables, food, breakfast, dinner, supper.

 

Впр.2, ст.70

Впр.5, ст.57 (РЗ)

 

Впр.1, ст.70

Впр.2, 3 ст.70

Впр.6, ст.71

Впр.1, ст.70

Впр.5, ст.71

Впр.4, ст.71

Впр.1-3, ст.56-57 (РЗ)

54.

 

Говоримо про свої переваги у харчуванні.

I often/sometimes/never eat/drink …

Parts of the body (revision), “couch potato”

 

Впр.4, ст.72

Впр.6, ст.72

Впр.3, ст.72

Впр.1, 2 ст.72

Впр.5, ст.72

Впр.4-6, ст.56-57 (РЗ)

55.

 

Відвідування  спортивного клубу.

What sports club do you attend?

Is the club for one class only?

Do you need special clothes?

 

 

 

Впр.3, ст.74

 

Впр.1, ст.73

 

Впр.2, ст.73

Впр.1-3, ст.58(РЗ)

 

56.

 

Що потрібно робити, щоб мати здорові зуби?

What you should do to have strong teeth?

How often you should go to the dentist?

Good health is above wealth.

Modal verb “should”

 

Впр.2, ст.75

Впр.1, ст.59 (РЗ)

Впр.5, ст.75

Впр.2, ст.59 (РЗ)

Впр.3, ст.75

Впр.1, ст.75

Впр.3, ст.59 (РЗ)

57.

 

Що з тобою?

Мене болить голова.

What is the matter of you? Are you Ok?

I’ve got a headache.

Stomach ache, headache, toothache, sore throat, cough, cold, high temperature, broken leg

 

Впр.1, ст.76

Впр.2, ст.76

Впр.3, ст.77

 

Впр.4, ст.77

Впр.1, ст.60 (РЗ)

58.

 

Що ти робиш, коли тебе болить голова?

What do you do when you have got a …?

When I have got a …

 

 

Впр.1, ст.78

 

Впр.4, ст.78

 

Впр.3, ст.78

Впр.1,2 ст.61 (РЗ)

59.

 

Похід до лікаря.

Do you have a sore throat?

What’s the matter with you?

 

 

Впр.1, ст.79

Впр.3, ст.63(РЗ)

 

Впр.3, ст.79

Впр.4, ст.79

Впр.2, ст.79

 

60.

 

Я – застудився!

Who has got a cold?

Have you got a runny nose?

Do you sneeze?

I’ve got a runny nose!

Paper tissues, hanky, towel

 

Впр.1,2 ст.80

 

Впр.3, ст.80

Впр.4, ст.80

Впр.5, ст.80

Впр.4, ст.63 (РЗ)

61.

 

Піклуйся про своє здоров’я!

When does your mother call in the doctor?

What should you do to keep fit?

 

 

 

Впр.1, ст.82

Впр.2, ст.81

 

Впр.3, ст.81

Впр.4, ст.81

Впр.1-3, ст.64 (РЗ)

62.

 

Читаємо цікаву історію.

 

 

 

 

Впр.1, ст.82

 

Впр.2, ст.83

Впр.4, ст,84

 

Впр.3, ст.84

63.

 

Розвиток граматичних навичок. Теперішній простий час.

Вживання do, does, don’t, doesn’t

 

 

 

 

 

 

Впр.1,2 ст.65 (РЗ)

64.

 

Повторення вивченого матеріалу теми «Health and Body Care»

 

 

 

 

Впр.2, ст.85

Впр.4, ст.86

 

Впр.1, ст.85

Впр.3, ст.85

Впр.1,2,3 ст.66-67(РЗ)

65.

 

Виконання тренувальних вправ.

 

 

 

 

Впр.5, ст.86

 

 

Впр.4-8 ст.68-69 (РЗ)

66.

 

У моє портфоліо.

 

 

 

 

 

 

 

Make a poster: What do you do to keep fit?

67.

 

Діагностувальна контрольна робота №4 по темі «Health and Body Care»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№п/п

Дата

уроку

Тема уроку

 

Мовленнєвий матеріал

 

Вправи та завдання

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Мовленнєвий зразок

Лексика

Фонікси

Сприймання на слух

Зорове сприйман

ня

Усна взаємодія

Усне продукування

Писемне продукування

Unit 5

The World of Nature

Екологічна безпека: дискутує довкола питань про природу та навколишній світ.

Громадянська відповідальність: оцінює тваринний світ та відповідальне ставлення до нього.

68.

 

Що ти зазвичай робиш взимку?

What do you usually do in winter?

Do you skate in winter?

Do you play snowballs in winter?

Snowflakes, ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman

 

Впр.1, ст.88

Впр.2, ст.88

Впр.2, ст.88

 

 

Впр.1,2,3 ст.70(РЗ)

69.

 

Що ти робив взимку? Вживання минулого простого часу.

What did you do in winter?

Did you Skate in winter?

Did you play snowballs in winter?

Snowflakes, ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman

 

Впр.5, ст.89

Впр.3, ст.89

 

 

Впр.4, ст.89

Впр,4,5 ст.71 (РЗ)

70.

 

В Україні холодніше ніж в Англії.

Ступені порівняння прикметників.

It’s colder in Ukraine than in England.

It’s hotter in summer than in spring.

Kinds of weather, months, seasons

 

Впр.1, ст.90

Впр.6, ст.91

Впр.2, ст.90

Впр.5, ст.91

 

Впр.3, ст.90

Впр.4, ст.91

Впр.1,2 ст.72 (РЗ)

71.

 

Я люблю вітряну погоду тому, що можу запускати повітряного змія.

I like windy weather because I can fly my kite.

I don’t like rainy weather because I can’t ride my bike.

Kinds of weather, months, seasons

 

 

 

 

Впр.2, ст.72(РЗ)

Впр.2, ст.72 (РЗ)

Впр.1,2,3 ст.73

72.

 

Різні місця на землі.

Ступені порівняння прикметників.

What is the driest place on Earth?

What is the tallest animal on Earth?

Poles, Earth, ocean, desert, tropical forest, dry, plant

 

Впр.1, ст.92

Впр.2, ст.92

Впр.3, ст.92

 

 

Впр.4, ст.93

Впр.6, ст.93

73.

 

Розвиток граматичних навичок.

Ступені порівняння прикметників.

What is the driest place on Earth?

What is the tallest animal on Earth?

 

 

 

 

 

 

Впр.1-3, ст.74(РЗ)

Впр.1-2, ст.75 (РЗ)

74.

 

Різні місця на землі.

What is the driest place on Earth?

What is the tallest animal on Earth?

Who lives in the Antarctic?

Top, Arctic, bottom, Antarctic, North, South, ice, polar bear, seal, penguin, camel

 

Впр.2, ст.94

Впр.2, ст.94

Впр.3, ст.94

 

 

Впр.1,2 ст.76(РЗ)

75.

 

Які тварини живуть у пустелі?

What animals live in the desert?

What animals live in the rainforests?

What animals live in the Poles?

Desert

Rainforest

Poles

 

 

Впр.4,5 ст.95

 

 

Впр.1,2 ст.77(РЗ)

76.

 

Час цікавої історії.

Do you live in the country?

Do they live in the farmhouse?

Do they have any animals there?

Goose-geese, sheep-sheep,

Mouse – mice garden, farmhouse, roof.

 

Впр.1, ст.96

Впр.2, ст.96-97

 

 

Впр.4, ст.97

Впр.3, ст.97

Впр.1-5, ст.78-79(РЗ)

77.

 

Ферма дядька Фреда.

 

Field, drive a car, fat, thin, comfortable, easy, difficult, dangerous

 

Впр. 1,2 ст.98

Впр.3, ст.99

 

 

Впр.4, ст.99

Впр.10,11 ст.80(РЗ)

78.

 

Щаслива ферма.

Ступені порівняння прикметників.

Which is more interesting, life in the country or in the town? Page 100 (book)

comfortable, easy, difficult, dangerous

 

 

Впр.6, ст.100

Впр.7, ст.100

 

Впр.5, ст.100

Впр.1-5, ст.81-81(РЗ)

 

79.

 

Незвичайні тварини.

Where do chimps live?

What do chimps eat?

Why do people like chimps?

Tongue, chameleon, insect, great white shark, lizard, owl, chimpanzee, strange, intelligent

 

Впр.1,2 ст.101

Впр.2, ст.101

Впр.4, ст.102

 

Впр.3, ст.101-102

Впр.1-4, ст.84(РЗ)

80.

 

Виконання тренувальних вправ.

Ступені порівняння прикметників.

Which animal is the most intelligent?

Which animal is the most beautiful?

Which animal is the most dangerous?

 

 

 

 

 

Впр.4, ст.86

Впр.1,2 ст.85 (РЗ)

Впр.3, ст.86(РЗ)

81.

 

Повторення вивченого матеріалу теми “The World of Nature”

What are the driest places on Earth?

Deserts are/

 

 

 

Впр.4, ст.104

Впр.5, ст.87(РЗ)

Впр.1,2 ст.103

Впр.6, ст.104

Впр.6, ст.87(РЗ)

82.

 

У моє портфоліо. Проект “My Favourite Animal”

 

 

 

 

 

 

Впр.1, ст.105

Впр.2, ст.105

83.

 

Діагностувальна контрольна робота №5 по темі «Health and Body Care»

 

 

 

 

 

 

 

 

№п/п

Дата

уроку

Тема уроку

 

Мовленнєвий матеріал

 

Вправи та завдання

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Мовленнєвий зразок

Лексика

Фонікси

Сприймання на слух

Зорове сприйман

ня

Усна взаємодія

Усне продукування

Писемне продукування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 6

On the Move

Громадянська відповідальність: оцінює види транспорту, їх переваги та недоліки.

Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює можливість замовлення квитків на різні види транспорту онлайн.

84.

 

Види транспорту.

The fastest way of travelling is ….

The slowest way of travelling is …

By train, by plane, by boat, by car, by taxi, on foot, to travel, to stay, trip

 

Впр.1, ст.106

 

Впр.2, ст.106

Впр.3, ст.107

Впр.1, ст.88(РЗ)

85

 

Види транспорту. Вживання конструкції “to be going to”

Ann is going to travel by bus.

I am going to travel by car.

They are going to travel by ship.

By train, by plane, by boat, by car, by taxi, on foot, to travel, to stay, trip

 

 

 

 

 

Впр.2, ст.89(РЗ)

Впр.3,4, ст.89(РЗ)

86.

 

Як ти дістаєшся до школи?

Do you go to school by bus?

Do you ride a bike to school?

 

 

Впр.3, ст.108

Впр.3, ст.108

 

 

Впр.1, ст.90(РЗ)

Впр.2, ст.90 (РЗ)

87.

 

Коли прибуває потяг до Львова?

When does the train to Oxford arrive?

Which platform?

Arrive, leave, platform, information desk

 

Впр.1, ст.109

Впр.2, ст.109

Впр.1, ст.109

Впр.2, ст.109

 

Впр.3, ст.110

Впр.4,5, ст.110

88.

 

З якої платформи відправляється автобус?

Особові займенники в об’єктному відмінку.

Which platform the bus leaves from?

I – me

He – him

She – her

It – it

We – us

You – you

They - them

 

 

Впр.2, ст.109

 

 

Впр.5, ст.110

Впр.1,2 ст.92 (РЗ)

89.

 

Чому ми подорожу-ємо?

Why do we travel?

Ticket

Passenger

Suitcase

To travel on business, to travel for pleasure

 

Впр.1, ст.111

Впр.2, ст.111

Впр.2, ст.111

 

 

Впр.3, ст.111

Впр.1,2 ст.93(РЗ)

90.

 

Розвиток граматичних навичок. Вживання прийменників on, for, by.

Linda travels by plane on business.

I travel by bus for pleasure.

 

 

 

 

Впр.5, ст.112

 

Впр.4, ст.112

Впр.1,2 ст.94 (РЗ)

91.

 

Коли від’їжджає поїзд до Лондона?

When does the train to London leave?

Luggage, ticket office, timetable board, airport, bus station

 

Впр.1, ст.113

 

 

 

Впр.2, ст.113

Впр.4, ст.95(РЗ)

92.

 

Я б хотів придбати три квитки до Львова.

I would like three tickets to Lviv, please.

 

 

 

 

Впр.3, ст.114

Впр.4, ст.114

 

 

Впр.1,2 ст.96 (РЗ)

93.

 

Як ми можемо дістатися до вокзалу?

Did your parents travel to Lviv last summer?

How can we get to railway station?

Tram

Trolleybus

 

Впр.1, ст.115

Впр.2, ст.115

Впр.2, ст.115

Впр.4, ст.115

 

Впр.1,2 ст.97 (РЗ)

94.

 

Визначні місця Лондона.

The Houses of Parliament, open-top-bus, Oxford Street, Piccadilly Circus

Madame Tussauds Museum

The London Eye

 

 

Впр.1, ст.116

Впр.1, ст.116,

Впр.3, ст.116

Впр.5, ст.117

Впр.2, ст.116

Впр.1,2 ст.98(РЗ)

95.

 

Час цікавих історій.

 

Miss, need, railway station

 

Впр.1, ст.118

Впр.2, ст.118-119

Впр.4, ст.119

 

Впр.3, ст.119

Впр.1, ст.99(РЗ)

Впр.2, ст.99(РЗ)

96.

 

Повторення вивченого граматичного матеріалу теми "On the Move”

Особові займенники в об’єктному відмінку.

 

I – me

He – him

She – her

It – it

We – us

You – you

They - them

 

 

Впр.3, ст.121

Впр.4, ст.121

Впр.2, ст.120

Впр.1, ст.120

Впр.1, ст.100(РЗ)

Впр.2, ст.100(РЗ)

97.

 

Повторення вивченого лексичного матеріалу теми "On the Move”

 

 

 

 

Впр.5, ст.122

Впр.6, ст.122

 

 

Впр.7, ст.122

Впр.3,4,5 ст. 101(РЗ)

Впр.6, ст.102 (РЗ)

98.

 

У моє портфоліо.

Проект на тему “My Favourite Way of Travelling”

 

 

 

 

Впр.1, ст.123

 

Впр.3, ст.123

Впр.2, ст.123

99.

 

Діагностувальна контрольна робота №6 по темі «On the Move»

 

 

 

 

 

 

 

 

100.

 

Повторення лексичного та граматичного матеріалу теми “It’s My Life”

 

 

 

 

 

 

 

 

101.

 

Повторення лексичного та граматичного матеріалу теми “My Homeplace”

 

 

 

 

 

 

 

 

102.

 

Повторення лексичного та граматичного матеріалу теми “Let’s Celebrate”

 

 

 

 

 

 

 

 

103.

 

Повторення лексичного та граматичного матеріалу теми “Health and Body Care”

 

 

 

 

 

 

 

 

104.

 

Повторення лексичного та граматичного матеріалу теми “The World of Nature”

 

 

 

 

 

 

 

 

105.

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Савченко Юлія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Куліба Наталія
Додано
2 січня 2022
Переглядів
2838
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку