4 клас
Календарно-тематичне планування до підручника “English with Smiling Sam 4” Оксани Карп’юк НУШ
2 семестр
№п/п |
Дата уроку |
Тема уроку
|
Мовленнєвий матеріал
|
Вправи та завдання |
||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
||||||||
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Фонікси |
Сприймання на слух |
Зорове сприйман ня |
Усна взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування |
|||
Unit 4 Health and Body Care Громадянська відповідальність: дає поради щодо дотримання здорового способу життя. Здоров’я і безпека: дає поради як уникнути різних захворювань. |
||||||||||
53. |
|
Ти любиш їсти фрукти та овочі? |
Do you eat fruit and vegetables? Do you have breakfast every day? Do you eat sweets before meals? |
Revision of the names of the fruit and vegetables, food, breakfast, dinner, supper. |
|
Впр.2, ст.70 Впр.5, ст.57 (РЗ)
|
Впр.1, ст.70 Впр.2, 3 ст.70 |
Впр.6, ст.71 |
Впр.1, ст.70 Впр.5, ст.71 |
Впр.4, ст.71 Впр.1-3, ст.56-57 (РЗ) |
54. |
|
Говоримо про свої переваги у харчуванні. |
I often/sometimes/never eat/drink … |
Parts of the body (revision), “couch potato” |
|
Впр.4, ст.72 |
Впр.6, ст.72 |
Впр.3, ст.72 |
Впр.1, 2 ст.72 |
Впр.5, ст.72 Впр.4-6, ст.56-57 (РЗ) |
55. |
|
Відвідування спортивного клубу. |
What sports club do you attend? Is the club for one class only? Do you need special clothes? |
|
|
|
Впр.3, ст.74
|
Впр.1, ст.73 |
|
Впр.2, ст.73 Впр.1-3, ст.58(РЗ)
|
56. |
|
Що потрібно робити, щоб мати здорові зуби? |
What you should do to have strong teeth? How often you should go to the dentist? |
Good health is above wealth. Modal verb “should” |
|
Впр.2, ст.75 Впр.1, ст.59 (РЗ) |
Впр.5, ст.75 Впр.2, ст.59 (РЗ) |
Впр.3, ст.75 |
Впр.1, ст.75 |
Впр.3, ст.59 (РЗ) |
57. |
|
Що з тобою? Мене болить голова. |
What is the matter of you? Are you Ok? I’ve got a headache. |
Stomach ache, headache, toothache, sore throat, cough, cold, high temperature, broken leg |
|
Впр.1, ст.76 Впр.2, ст.76 |
Впр.3, ст.77 |
|
Впр.4, ст.77 |
Впр.1, ст.60 (РЗ) |
58. |
|
Що ти робиш, коли тебе болить голова? |
What do you do when you have got a …? When I have got a … |
|
|
Впр.1, ст.78 |
|
Впр.4, ст.78 |
|
Впр.3, ст.78 Впр.1,2 ст.61 (РЗ) |
59. |
|
Похід до лікаря. |
Do you have a sore throat? What’s the matter with you? |
|
|
Впр.1, ст.79 Впр.3, ст.63(РЗ) |
|
Впр.3, ст.79 |
Впр.4, ст.79 |
Впр.2, ст.79
|
60. |
|
Я – застудився! |
Who has got a cold? Have you got a runny nose? Do you sneeze? |
I’ve got a runny nose! Paper tissues, hanky, towel |
|
Впр.1,2 ст.80 |
|
Впр.3, ст.80 |
Впр.4, ст.80 |
Впр.5, ст.80 Впр.4, ст.63 (РЗ) |
61. |
|
Піклуйся про своє здоров’я! |
When does your mother call in the doctor? What should you do to keep fit? |
|
|
|
Впр.1, ст.82 |
Впр.2, ст.81 |
|
Впр.3, ст.81 Впр.4, ст.81 Впр.1-3, ст.64 (РЗ) |
62. |
|
Читаємо цікаву історію.
|
|
|
|
Впр.1, ст.82 |
|
Впр.2, ст.83 Впр.4, ст,84 |
|
Впр.3, ст.84 |
63. |
|
Розвиток граматичних навичок. Теперішній простий час. |
Вживання do, does, don’t, doesn’t |
|
|
|
|
|
|
Впр.1,2 ст.65 (РЗ) |
64. |
|
Повторення вивченого матеріалу теми «Health and Body Care» |
|
|
|
|
Впр.2, ст.85 Впр.4, ст.86
|
Впр.1, ст.85 |
Впр.3, ст.85 |
Впр.1,2,3 ст.66-67(РЗ) |
65. |
|
Виконання тренувальних вправ. |
|
|
|
|
Впр.5, ст.86 |
|
|
Впр.4-8 ст.68-69 (РЗ) |
66. |
|
У моє портфоліо. |
|
|
|
|
|
|
|
Make a poster: What do you do to keep fit? |
67. |
|
Діагностувальна контрольна робота №4 по темі «Health and Body Care»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№п/п |
Дата уроку |
Тема уроку
|
Мовленнєвий матеріал
|
Вправи та завдання |
||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
||||||||
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Фонікси |
Сприймання на слух |
Зорове сприйман ня |
Усна взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування |
|||
Unit 5 The World of Nature Екологічна безпека: дискутує довкола питань про природу та навколишній світ. Громадянська відповідальність: оцінює тваринний світ та відповідальне ставлення до нього. |
||||||||||
68. |
|
Що ти зазвичай робиш взимку? |
What do you usually do in winter? Do you skate in winter? Do you play snowballs in winter? |
Snowflakes, ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman |
|
Впр.1, ст.88 Впр.2, ст.88 |
Впр.2, ст.88 |
|
|
Впр.1,2,3 ст.70(РЗ) |
69. |
|
Що ти робив взимку? Вживання минулого простого часу. |
What did you do in winter? Did you Skate in winter? Did you play snowballs in winter? |
Snowflakes, ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman |
|
Впр.5, ст.89 |
Впр.3, ст.89 |
|
|
Впр.4, ст.89 Впр,4,5 ст.71 (РЗ) |
70. |
|
В Україні холодніше ніж в Англії. Ступені порівняння прикметників. |
It’s colder in Ukraine than in England. It’s hotter in summer than in spring. |
Kinds of weather, months, seasons |
|
Впр.1, ст.90 Впр.6, ст.91 |
Впр.2, ст.90 |
Впр.5, ст.91 |
|
Впр.3, ст.90 Впр.4, ст.91 Впр.1,2 ст.72 (РЗ) |
71. |
|
Я люблю вітряну погоду тому, що можу запускати повітряного змія. |
I like windy weather because I can fly my kite. I don’t like rainy weather because I can’t ride my bike. |
Kinds of weather, months, seasons |
|
|
|
|
Впр.2, ст.72(РЗ) |
Впр.2, ст.72 (РЗ) Впр.1,2,3 ст.73 |
72. |
|
Різні місця на землі. Ступені порівняння прикметників. |
What is the driest place on Earth? What is the tallest animal on Earth? |
Poles, Earth, ocean, desert, tropical forest, dry, plant |
|
Впр.1, ст.92 Впр.2, ст.92 |
Впр.3, ст.92 |
|
|
Впр.4, ст.93 Впр.6, ст.93 |
73. |
|
Розвиток граматичних навичок. Ступені порівняння прикметників. |
What is the driest place on Earth? What is the tallest animal on Earth? |
|
|
|
|
|
|
Впр.1-3, ст.74(РЗ) Впр.1-2, ст.75 (РЗ) |
74. |
|
Різні місця на землі. |
What is the driest place on Earth? What is the tallest animal on Earth? Who lives in the Antarctic? |
Top, Arctic, bottom, Antarctic, North, South, ice, polar bear, seal, penguin, camel |
|
Впр.2, ст.94 Впр.2, ст.94 |
Впр.3, ст.94 |
|
|
Впр.1,2 ст.76(РЗ) |
75. |
|
Які тварини живуть у пустелі? |
What animals live in the desert? What animals live in the rainforests? What animals live in the Poles? |
Desert Rainforest Poles |
|
|
Впр.4,5 ст.95 |
|
|
Впр.1,2 ст.77(РЗ) |
76. |
|
Час цікавої історії. |
Do you live in the country? Do they live in the farmhouse? Do they have any animals there? |
Goose-geese, sheep-sheep, Mouse – mice garden, farmhouse, roof. |
|
Впр.1, ст.96 Впр.2, ст.96-97 |
|
|
Впр.4, ст.97 |
Впр.3, ст.97 Впр.1-5, ст.78-79(РЗ) |
77. |
|
Ферма дядька Фреда. |
|
Field, drive a car, fat, thin, comfortable, easy, difficult, dangerous |
|
Впр. 1,2 ст.98 |
Впр.3, ст.99 |
|
|
Впр.4, ст.99 Впр.10,11 ст.80(РЗ) |
78. |
|
Щаслива ферма. Ступені порівняння прикметників. |
Which is more interesting, life in the country or in the town? Page 100 (book) |
comfortable, easy, difficult, dangerous |
|
|
Впр.6, ст.100 |
Впр.7, ст.100 |
|
Впр.5, ст.100 Впр.1-5, ст.81-81(РЗ)
|
79. |
|
Незвичайні тварини. |
Where do chimps live? What do chimps eat? Why do people like chimps? |
Tongue, chameleon, insect, great white shark, lizard, owl, chimpanzee, strange, intelligent |
|
Впр.1,2 ст.101 |
Впр.2, ст.101 |
Впр.4, ст.102 |
|
Впр.3, ст.101-102 Впр.1-4, ст.84(РЗ) |
80. |
|
Виконання тренувальних вправ. Ступені порівняння прикметників. |
Which animal is the most intelligent? Which animal is the most beautiful? Which animal is the most dangerous? |
|
|
|
|
|
Впр.4, ст.86 |
Впр.1,2 ст.85 (РЗ) Впр.3, ст.86(РЗ) |
81. |
|
Повторення вивченого матеріалу теми “The World of Nature” |
What are the driest places on Earth? Deserts are/ |
|
|
|
Впр.4, ст.104 Впр.5, ст.87(РЗ) |
Впр.1,2 ст.103 |
Впр.6, ст.104 |
Впр.6, ст.87(РЗ) |
82. |
|
У моє портфоліо. Проект “My Favourite Animal” |
|
|
|
|
|
|
Впр.1, ст.105 |
Впр.2, ст.105 |
83. |
|
Діагностувальна контрольна робота №5 по темі «Health and Body Care» |
|
|
|
|
|
|
|
|
№п/п |
Дата уроку |
Тема уроку
|
Мовленнєвий матеріал
|
Вправи та завдання |
||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
||||||||
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Фонікси |
Сприймання на слух |
Зорове сприйман ня |
Усна взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit 6 On the Move Громадянська відповідальність: оцінює види транспорту, їх переваги та недоліки. Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює можливість замовлення квитків на різні види транспорту онлайн. |
||||||||||
84. |
|
Види транспорту. |
The fastest way of travelling is …. The slowest way of travelling is … |
By train, by plane, by boat, by car, by taxi, on foot, to travel, to stay, trip |
|
Впр.1, ст.106 |
|
Впр.2, ст.106 |
Впр.3, ст.107 |
Впр.1, ст.88(РЗ) |
85 |
|
Види транспорту. Вживання конструкції “to be going to” |
Ann is going to travel by bus. I am going to travel by car. They are going to travel by ship. |
By train, by plane, by boat, by car, by taxi, on foot, to travel, to stay, trip |
|
|
|
|
|
Впр.2, ст.89(РЗ) Впр.3,4, ст.89(РЗ) |
86. |
|
Як ти дістаєшся до школи? |
Do you go to school by bus? Do you ride a bike to school? |
|
|
Впр.3, ст.108 |
Впр.3, ст.108 |
|
|
Впр.1, ст.90(РЗ) Впр.2, ст.90 (РЗ) |
87. |
|
Коли прибуває потяг до Львова? |
When does the train to Oxford arrive? Which platform? |
Arrive, leave, platform, information desk |
|
Впр.1, ст.109 Впр.2, ст.109 |
Впр.1, ст.109 Впр.2, ст.109 |
|
Впр.3, ст.110 |
Впр.4,5, ст.110 |
88. |
|
З якої платформи відправляється автобус? Особові займенники в об’єктному відмінку. |
Which platform the bus leaves from? |
I – me He – him She – her It – it We – us You – you They - them |
|
|
Впр.2, ст.109 |
|
|
Впр.5, ст.110 Впр.1,2 ст.92 (РЗ) |
89. |
|
Чому ми подорожу-ємо? |
Why do we travel? |
Ticket Passenger Suitcase To travel on business, to travel for pleasure |
|
Впр.1, ст.111 Впр.2, ст.111 |
Впр.2, ст.111 |
|
|
Впр.3, ст.111 Впр.1,2 ст.93(РЗ) |
90. |
|
Розвиток граматичних навичок. Вживання прийменників on, for, by. |
Linda travels by plane on business. I travel by bus for pleasure. |
|
|
|
|
Впр.5, ст.112 |
|
Впр.4, ст.112 Впр.1,2 ст.94 (РЗ) |
91. |
|
Коли від’їжджає поїзд до Лондона? |
When does the train to London leave? |
Luggage, ticket office, timetable board, airport, bus station |
|
Впр.1, ст.113
|
|
|
Впр.2, ст.113 |
Впр.4, ст.95(РЗ) |
92. |
|
Я б хотів придбати три квитки до Львова. |
I would like three tickets to Lviv, please.
|
|
|
|
Впр.3, ст.114 Впр.4, ст.114 |
|
|
Впр.1,2 ст.96 (РЗ) |
93. |
|
Як ми можемо дістатися до вокзалу? |
Did your parents travel to Lviv last summer? How can we get to railway station? |
Tram Trolleybus |
|
Впр.1, ст.115 Впр.2, ст.115 |
Впр.2, ст.115 |
Впр.4, ст.115 |
|
Впр.1,2 ст.97 (РЗ) |
94. |
|
Визначні місця Лондона. |
The Houses of Parliament, open-top-bus, Oxford Street, Piccadilly Circus Madame Tussauds Museum |
The London Eye
|
|
Впр.1, ст.116 |
Впр.1, ст.116, |
Впр.3, ст.116 Впр.5, ст.117 |
Впр.2, ст.116 |
Впр.1,2 ст.98(РЗ) |
95. |
|
Час цікавих історій. |
|
Miss, need, railway station |
|
Впр.1, ст.118 |
Впр.2, ст.118-119 Впр.4, ст.119 |
|
Впр.3, ст.119 |
Впр.1, ст.99(РЗ) Впр.2, ст.99(РЗ) |
96. |
|
Повторення вивченого граматичного матеріалу теми "On the Move” Особові займенники в об’єктному відмінку. |
|
I – me He – him She – her It – it We – us You – you They - them |
|
|
Впр.3, ст.121 Впр.4, ст.121 |
Впр.2, ст.120 |
Впр.1, ст.120 |
Впр.1, ст.100(РЗ) Впр.2, ст.100(РЗ) |
97. |
|
Повторення вивченого лексичного матеріалу теми "On the Move” |
|
|
|
|
Впр.5, ст.122 Впр.6, ст.122 |
|
|
Впр.7, ст.122 Впр.3,4,5 ст. 101(РЗ) Впр.6, ст.102 (РЗ) |
98. |
|
У моє портфоліо. Проект на тему “My Favourite Way of Travelling” |
|
|
|
|
Впр.1, ст.123 |
|
Впр.3, ст.123 |
Впр.2, ст.123 |
99. |
|
Діагностувальна контрольна робота №6 по темі «On the Move» |
|
|
|
|
|
|
|
|
100. |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу теми “It’s My Life” |
|
|
|
|
|
|
|
|
101. |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу теми “My Homeplace” |
|
|
|
|
|
|
|
|
102. |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу теми “Let’s Celebrate” |
|
|
|
|
|
|
|
|
103. |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу теми “Health and Body Care” |
|
|
|
|
|
|
|
|
104. |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу теми “The World of Nature” |
|
|
|
|
|
|
|
|
105. |
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
|