Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі на 2 семестр

Про матеріал
Даний матеріал містить календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі для 2 семестру (3 години) до підручника О.Карпюк "English with Smiling Sam" на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б. зі змістовими лініями.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі

( 3 години) ІI семестр

до підручника О.Карпюк  - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 (наказ МОН України від 16.01.2021 № 53)

на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б.

 

Дата

Тема Підтема

 

Очікувані результати

Мовленнєвий матеріал

Вправи та завдання

Домашнє завдання

Змістова лінія

Лексика

Граматика

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

 

 

Сприйняття на слух

Зорове сприйняття

Усна взаємодія

Усне висловлювання

Писемне висловлювання

Тема 5  Людина (14)

Екологічна безпека: розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище

Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до людей

Здоров’я і безпека: розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров’я людини; розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження

 

 

Здоровий спосіб життя. Складання ментальної карти та ведення бесіди по темі.

Розповідає про свої звички

с.71

The Present Simple

 

впр.6 с.71

 

впр.6 с.71

впр.5 с.71

mind map

Р.З с.47

розповідь

повторити

 

 

Рецепти здорового способу життя. Навчаюче читання тексту.

Розуміє зміст прочитаного, відповідає на запитання за прочитаним

с.70

The Present Simple

впр.2с.70

впр.1,3 с.70

бесіда

розповідь про себе

відповіді на запитання

написати свій рецепт здорового способу

 

 

Звички харчування. Хороша і погана їжа.

Надає у письмовому вигляді  інформацію про звички харчування

apples, hamburgers, milk, chocolate

I think…

впр.2 с.72

впр.6 с.72

впр.3 с.72

впр.1 с.72

РЗ с.48

РЗ с.48 впр.2

 

 

Спортивні клуби у моєму селищі. Написання реклами.

Пише рекламу про клуб за зразком

keep fit

join us

структура реклами

 

впр.1 с.73

 

відповіді на запитання

впр.2 с.73

оформити рекламу про свій клуб

 

 

Що потрібно робити, щоб залишатися здоровими. Поради.

Надавати поради щодо здорового способу життя

to stay healthy

should

shouldn’t

 

впр.3 с.74

впр.1 с.75

реклама

РЗ с.49 впр.1-2

впр.4 с.74

 

 

Перша допомога. Ознайомлювальне читання тексту, робота над змістом прочитаного.

Читає та розуміє зміст прочитаного, відповідає на запитання

aid

if…

впр.2 с.75

впр.5 с.75

впр.3 с.75

впр.4 с.75

РЗ с.1 впр.1

 

РЗ с.50 впр.2

написати твір

(№ 1)

 

 

Хвороби. Фонетичне опрацювання нової лексики.

Вживає нові слова в усному та писемному мовленні

headache

cold, cough

toothache

I have got

впр.1 с.76

впр.1 с.76

What’s the matter?

впр.4 с.77

речення

діалог

слова

 

 

Аудіювання діалогів, складання по аналогії та їх драматизація.

Розуміє мовлення, складає діалог за зразком

headache

cold, cough

toothache

When I have got

 

впр.1 с.78

впр.4 с.78

РЗ с.52

РЗ

впр.3 с.78

заповнити таблицю

 

 

На прийомі у лікаря. Складання діалогу за поданими репліками.

Будує діалог за поданими фразами

patient

vet

dentist

dialogue

впр.1 с.79

впр.3 с.79

впр.4 с.79

впр.1 с.53 РЗ

впр.2 с.79

розіграти ситуацію

«У лікаря»

 

 

Хвороби та їх лікування. Виконання лексико-граматичних вправ.

Вживає вивчений лексичний і граматичний матеріал

Виконує тестові завдання

a runny nose, paper tissues, hanky, towel

типи запитань

впр.1 с.80

впр.4 с.80

впр.3 с.80

впр.4 с.80

тестові завдання

впр.5 с.80

 

 

Турбота про здоров’я. Читання тексту, відповіді на запитання.

Читає  та перекладає текст, розуміє зміст прочитаного

take care of

Present and

Past Tenses

 

впр.1 с.81

впр.2 с.81

 

впр.3 с.81

e-mail

 

 

Контроль сформованості навичок читання. Тестові завдання.

Виконує тестові завдання за прочитаним

повторення

повторення

 

впр.1 с.82-83

 

 

тестові завдання

впр.1-2 с.85

 

 

Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

Використовує вивчений матеріал в усному і писемному мовленні

повторення

повторення

 

впр.5 с.86

 

 

впр.4 с.86

РЗ с.57-58

 

 

Діагностувальна робота з теми «Людина».

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 6 : Природа і навколишнє середовище (16)

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи;

Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам  та збереження природи.

 

 

Зима. Що ми робимо взимку. Нова група лексики.

Вживає нові слова в усному мовленні

ski, skate, sledge

usually

впр.5 с.89

впр.1 с.88

впр.1 с.89

пісня

РЗ с.59

диктант с.88

 

 

Правильні та неправильні дієслова у минулому часі.

Утворює минулий час дієслів за зразком

ЛО уроку

Past Simple

 

впр.2 с.88

впр.5 с.89

опис малюнка

правило

+ - ? речень

 

 

Читання електронного  листа та написання відповіді на нього.

Пише відповідь на лист за ключовими фразами

ЛО уроку

e-mail

впр.2 с.88

впр.4 с.89

 

 

впр.3 с.89

таблиця неправильне дієслів

 

 

Погода в Україні та Англії. Ступені порівняння прикметників.

Утворює ступені порівняння прикметників за зразком

warm, cold, wet

cold-colder-the coldest

than

впр.1 с.90

впр.2 с.90

впр.6 с.91

впр.5 с.91

впр.3 с.90

впр.4 с.91

 

 

Погода. Опис погоди. Моя улюблена пора року.

Описує погоду

season

weather

What is your favourite season?

впр.6 с.91

впр.4 с.91

 

впр.5 с.91

опис погоди

РЗ с.60

 

 

Наша планета – Земля. Фонетичне опрацювання нової лексики.

Вживає нові слова в усному мовленні

Earth, ocean, desert

the largest

впр.1 с.92

впр.2 с.92

впр.1-2 с.92

впр.3 с.92

речення з новими словами

РЗ с.61

вчити слова

 

 

Складання запитань та відповідей про місця в Україні.

Складає речення за зразком

ЛО уроку

структура речення

с.93

впр.4-6 с.93

впр.1,2 с.92

запитання

впр.6 с.93

впр.5 с.93

скласти запитання для вікторини

 

 

Карта світу. Різні місця на Землі. Тренування у вживанні нових слів.

Вживає слова в усному та писемному мовленні

South North,  ice

camel

because

впр.1 с.94

впр.2 с.94

 

вікторина

впр.4 с.95

впр.5 с.95

 

 

Робота в групах. Читання текстів та опис місць на Землі.

Уміє працювати у групі

America, the Arctic

the Sahara

special questions

впр.1 с.94

впр.3 с.94-95

 

робота в 3 групах

РЗ с.62

проект про 1 із місць на Землі

 

 

Захист проектів про різні куточки на нашій планеті.

Описує місця за прочитаним

 

 

 

 

проект

 

РЗ с.63

впр.1с.96

у словник

 

 

На фермі у тітки та дядька. Читання історії, робота над змістом прочитаного.

Читає та розуміє зміст прочитаного

roof, farmhouse, garden

old – new

sad – happy

angry – kind

впр.1 с.96

впр.2 с.96-97

 

впр.4 с.97

РЗ с.63

впр.3 с.97

 

 

Порівняння предметів за малюнками. Ступені порівняння багатоскладових прикметників.

Утворює ступені порівняння прикметників за зразком

field, drive a car, fat, thin

beautiful –more beautiful – the most beautiful

впр.1 с.98

впр.2 с.98

 

 

РЗ с.64

впр.4 с.99

 

 

Що змінилося на фермі? Читання тексту, відповіді на запитання.

Вміє шукати відповідь на запитання у тексті

ЛО уроку

good

 better

 the best

впр.

впр.3 с.98-99

впр.5 с.100

запитання

впр.7 с.100

впр.6с.100

 

 

Тварини. Фонетичне опрацювання назв тварин.

Вимовляє нові слова за вчителем

insect, lizard, owl, chameleon

good

 better

 the best

впр.1 с.101

впр.2 с.101

впр.3 с.101-102

впр.4 с.102

РЗ с.65 впр.1-2

РЗ с.66

 

 

Моя улюблена тваринка. Опис тваринки за запитаннями.

Описує тварину за зразком

ЛО уроку

повторення

 

впр.1 с.103

впр.2 с.103

впр.6 с.104

впр.1 с.105

презенту вати тваринку

№ 2

 

 

Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

Використовує вивчений матеріал в усному і писемному мовленні

повторення

повторення

 

 

 

 

 

впр.5 с.104

 

 

Діагностувальна робота з теми «Природа і навколишнє середовище».

 

 

 

 

Тема 7 Подорож (16)

Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі;

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування;

Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту.

 

 

Подорожування. Види подорожувань. Фонетичне опрацювання нової лексики.

Правильно вимовляє нові слова

travel, trip, to stay

by train

on foot

впр.1 с.106

впр.2 с.106

вірш

впр.2 с.106

mind map

впр.3 с.107

слова

 

 

Подорожування до різних країн світу. Складання речень за малюнками.

Уміє писати нові слова

ЛО уроку

prepositions

special questions

с.107

 

 

 

диктант

РЗ с.68

 

 

Як я дістаюсь до школи? складання діалогів-розпитувань по темі.

Уміє складати запитання за зразком

seaside, mountains, river

Do you …?

Past Simple

впр.3 с.108

впр.3 с.108

впр.2 с.108

діалог

РЗ с.69

впр.1 с.108

 

 

На залізничній станції. Аудіювання діалогу, ведення бесіди.

Вживає нові слова в усному та писемному мовленні

arrive, leave, platform, information desk

be going to

впр.1 с.109

впр.2 с.109-110

 

впр.2 с.109-110

РЗ с.70 впр.1, 3

скласти речення з новими словами

 

 

Я потребую інформації. Особові та об’єктні займенники.

Знає та вживає займенники

ЛО уроку

I-me

he-him

she-her

ЛО

впр.3 с.110

с.110

 

РЗ с.70 впр.2

впр.4,5 с.110

 

 

Чому люди подорожують? Вивчаюче читання тексту.

Уміє складати письмову розповідь на основі прочитаного

ticket

passenger

suitcase

Present Simple

впр.1 с.111

впр.2 с.111

 

впр.5 с.112

текст

Вивчити текст №3

 

 

Усні розповіді по темі. Лексико-граматичні вправи.

Уміє переказувати текст

ЛО уроку

повторення

 

 

монолог

впр.3 с.111-112

РЗ с.71

впр.4 с.112

 

 

Біля каси вокзалу. Введення та опрацювання нової лексики.

Вживає нові слова в усному мовленні

luggage, ticket office, timetable board

special questions

впр.1 с.113

впр.1,2 с.113

 

впр.2 с.113

речення з новими словами

розіграти за таблицею

 

 

На вокзалі біля каси. Складання діалогів за ключовими фразами.

Уміє складати діалог по аналогії

ЛО уроку

I would like

 

впр.3 с.114

діалог

впр.5 с.114

РЗ с.72 впр.2

впр.5 с.114 дописати

 

 

Електронний лист від дядька з Америки. Читання діалогу для вилучення інформації.

Читає та розуміє зміст прочитаного

tram, trolleybus

can

впр.1 с.115

впр.2 с.115

 

впр.4 с.115

впр.3 с.115

РЗ с.73

 

 

Визначні пам’ятки Лондона. Подорожуємо по Лондону.

Називає пам’ятки, показує на карті

the London Eye, Piccadilly Circus

I think..

Past Simple

впр.4 с.116-117

впр.1 с.116

ЛО уроку

впр.3 с.116

впр.5 с.117

РЗ с.74

 

 

Контроль сформованості навичок читання.

Виконує завдання за прочитаним текстом

miss

need

повторення

впр.1 с.118

впр.2 с.118-119

впр.4 с.119

впр.3 с.119

РЗ с.75

с.129 повторити слова

 

 

Мій улюблений вид подорожувань. Виконання лексико-граматичних вправ.

Уміє розповідати про свій улюблений вид транспорту

повторення

повторення

впр.1 с.120

впр.3 с.121

впр.4 с.121

впр.2 с.120

РЗ с.76

написати про улюблений вид

 

 

Моя минула поїздка. Складання письмової розповіді по темі.

Уміє складати письмову розповідь

 

Past Simple

 

впр.5 с.122

впр.1 с.123

впр.6 с.122

 

впр.7 с.122

РЗ с.77 впр.2,3

РЗ с.77 впр.4

 

 

Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота з теми «Подорож».

 

 

 

 

 

 

 

Контроль сформованості навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

Контроль сформованості навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

Контроль сформованості навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Контроль сформованості навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз контрольних робіт. Коригуючі вправи.

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого за рік.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Сокіл Ганна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Гаркуша Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Федорчук Таміла Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Готиляк Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Бойчак Лілія Романівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Плакидюк Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня 2022
Переглядів
6030
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку