Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі
( 3 години) ІI семестр
до підручника О.Карпюк - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 (наказ МОН України від 16.01.2021 № 53)
на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б.
№ |
Дата |
Тема Підтема
|
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Вправи та завдання |
Домашнє завдання |
|||||||
Змістова лінія |
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
||||||||
|
|
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемне висловлювання |
|||||||
Тема 5 Людина (14) Екологічна безпека: розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до людей Здоров’я і безпека: розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров’я людини; розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження |
|||||||||||||
|
|
Здоровий спосіб життя. Складання ментальної карти та ведення бесіди по темі. |
Розповідає про свої звички |
с.71 |
The Present Simple |
|
впр.6 с.71 |
|
впр.6 с.71 |
впр.5 с.71 mind map |
Р.З с.47 розповідь повторити |
||
|
|
Рецепти здорового способу життя. Навчаюче читання тексту. |
Розуміє зміст прочитаного, відповідає на запитання за прочитаним |
с.70 |
The Present Simple |
впр.2с.70 |
впр.1,3 с.70 |
бесіда |
розповідь про себе |
відповіді на запитання |
написати свій рецепт здорового способу |
||
|
|
Звички харчування. Хороша і погана їжа. |
Надає у письмовому вигляді інформацію про звички харчування |
apples, hamburgers, milk, chocolate |
I think… |
впр.2 с.72 |
впр.6 с.72 |
впр.3 с.72 |
впр.1 с.72 |
РЗ с.48 |
РЗ с.48 впр.2 |
||
|
|
Спортивні клуби у моєму селищі. Написання реклами. |
Пише рекламу про клуб за зразком |
keep fit join us |
структура реклами |
|
впр.1 с.73 |
|
відповіді на запитання |
впр.2 с.73 |
оформити рекламу про свій клуб |
||
|
|
Що потрібно робити, щоб залишатися здоровими. Поради. |
Надавати поради щодо здорового способу життя |
to stay healthy |
should shouldn’t |
|
впр.3 с.74 |
впр.1 с.75 |
реклама |
РЗ с.49 впр.1-2 |
впр.4 с.74 |
||
|
|
Перша допомога. Ознайомлювальне читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
Читає та розуміє зміст прочитаного, відповідає на запитання |
aid |
if… |
впр.2 с.75 |
впр.5 с.75 |
впр.3 с.75 |
впр.4 с.75 |
РЗ с.1 впр.1
|
РЗ с.50 впр.2 написати твір (№ 1) |
||
|
|
Хвороби. Фонетичне опрацювання нової лексики. |
Вживає нові слова в усному та писемному мовленні |
headache cold, cough toothache |
I have got |
впр.1 с.76 |
впр.1 с.76 |
What’s the matter? |
впр.4 с.77 |
речення |
діалог слова |
||
|
|
Аудіювання діалогів, складання по аналогії та їх драматизація. |
Розуміє мовлення, складає діалог за зразком |
headache cold, cough toothache |
When I have got |
|
впр.1 с.78 |
впр.4 с.78 |
РЗ с.52 |
РЗ |
впр.3 с.78 заповнити таблицю |
||
|
|
На прийомі у лікаря. Складання діалогу за поданими репліками. |
Будує діалог за поданими фразами |
patient vet dentist |
dialogue |
впр.1 с.79 |
впр.3 с.79 |
впр.4 с.79 |
впр.1 с.53 РЗ |
впр.2 с.79 |
розіграти ситуацію «У лікаря» |
||
|
|
Хвороби та їх лікування. Виконання лексико-граматичних вправ. |
Вживає вивчений лексичний і граматичний матеріал Виконує тестові завдання |
a runny nose, paper tissues, hanky, towel |
типи запитань |
впр.1 с.80 |
впр.4 с.80 |
впр.3 с.80 |
впр.4 с.80 |
тестові завдання |
впр.5 с.80 |
||
|
|
Турбота про здоров’я. Читання тексту, відповіді на запитання. |
Читає та перекладає текст, розуміє зміст прочитаного |
take care of |
Present and Past Tenses |
|
впр.1 с.81 |
впр.2 с.81 |
|
впр.3 с.81 |
|
||
|
|
Контроль сформованості навичок читання. Тестові завдання. |
Виконує тестові завдання за прочитаним |
повторення |
повторення |
|
впр.1 с.82-83 |
|
|
тестові завдання |
впр.1-2 с.85 |
||
|
|
Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу. |
Використовує вивчений матеріал в усному і писемному мовленні |
повторення |
повторення |
|
впр.5 с.86 |
|
|
впр.4 с.86 |
РЗ с.57-58 |
||
|
|
Діагностувальна робота з теми «Людина».
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Тема 6 : Природа і навколишнє середовище (16) Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи; Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи. |
|||||||||||||
|
|
Зима. Що ми робимо взимку. Нова група лексики. |
Вживає нові слова в усному мовленні |
ski, skate, sledge |
usually |
впр.5 с.89 |
впр.1 с.88 |
впр.1 с.89 |
пісня |
РЗ с.59 |
диктант с.88 |
||
|
|
Правильні та неправильні дієслова у минулому часі. |
Утворює минулий час дієслів за зразком |
ЛО уроку |
Past Simple |
|
впр.2 с.88 |
впр.5 с.89 |
опис малюнка |
правило |
+ - ? речень |
||
|
|
Читання електронного листа та написання відповіді на нього. |
Пише відповідь на лист за ключовими фразами |
ЛО уроку |
|
впр.2 с.88 |
впр.4 с.89 |
|
|
впр.3 с.89 |
таблиця неправильне дієслів |
||
|
|
Погода в Україні та Англії. Ступені порівняння прикметників. |
Утворює ступені порівняння прикметників за зразком |
warm, cold, wet |
cold-colder-the coldest than |
впр.1 с.90 |
впр.2 с.90 |
впр.6 с.91 |
впр.5 с.91 |
впр.3 с.90 |
впр.4 с.91 |
||
|
|
Погода. Опис погоди. Моя улюблена пора року. |
Описує погоду |
season weather |
What is your favourite season? |
впр.6 с.91 |
впр.4 с.91 |
|
впр.5 с.91 |
опис погоди |
РЗ с.60 |
||
|
|
Наша планета – Земля. Фонетичне опрацювання нової лексики. |
Вживає нові слова в усному мовленні |
Earth, ocean, desert |
the largest |
впр.1 с.92 |
впр.2 с.92 |
впр.1-2 с.92 |
впр.3 с.92 |
речення з новими словами |
РЗ с.61 вчити слова |
||
|
|
Складання запитань та відповідей про місця в Україні. |
Складає речення за зразком |
ЛО уроку |
структура речення |
с.93 |
впр.4-6 с.93 |
впр.1,2 с.92 |
запитання |
впр.6 с.93 |
впр.5 с.93 скласти запитання для вікторини |
||
|
|
Карта світу. Різні місця на Землі. Тренування у вживанні нових слів. |
Вживає слова в усному та писемному мовленні |
South North, ice camel |
because |
впр.1 с.94 |
впр.2 с.94 |
|
вікторина |
впр.4 с.95 |
впр.5 с.95 |
||
|
|
Робота в групах. Читання текстів та опис місць на Землі. |
Уміє працювати у групі |
America, the Arctic the Sahara |
special questions |
впр.1 с.94 |
впр.3 с.94-95 |
|
робота в 3 групах |
РЗ с.62 |
проект про 1 із місць на Землі |
||
|
|
Захист проектів про різні куточки на нашій планеті. |
Описує місця за прочитаним |
|
|
|
|
проект |
|
РЗ с.63 |
впр.1с.96 у словник |
||
|
|
На фермі у тітки та дядька. Читання історії, робота над змістом прочитаного. |
Читає та розуміє зміст прочитаного |
roof, farmhouse, garden |
old – new sad – happy angry – kind |
впр.1 с.96 |
впр.2 с.96-97 |
|
впр.4 с.97 |
РЗ с.63 |
впр.3 с.97 |
||
|
|
Порівняння предметів за малюнками. Ступені порівняння багатоскладових прикметників. |
Утворює ступені порівняння прикметників за зразком |
field, drive a car, fat, thin |
beautiful –more beautiful – the most beautiful |
впр.1 с.98 |
впр.2 с.98 |
|
|
РЗ с.64 |
впр.4 с.99 |
||
|
|
Що змінилося на фермі? Читання тексту, відповіді на запитання. |
Вміє шукати відповідь на запитання у тексті |
ЛО уроку |
good better the best |
впр. |
впр.3 с.98-99 |
впр.5 с.100 |
запитання |
впр.7 с.100 |
впр.6с.100 |
||
|
|
Тварини. Фонетичне опрацювання назв тварин. |
Вимовляє нові слова за вчителем |
insect, lizard, owl, chameleon |
good better the best |
впр.1 с.101 |
впр.2 с.101 |
впр.3 с.101-102 |
впр.4 с.102 |
РЗ с.65 впр.1-2 |
РЗ с.66 |
||
|
|
Моя улюблена тваринка. Опис тваринки за запитаннями. |
Описує тварину за зразком |
ЛО уроку |
повторення |
|
впр.1 с.103 |
впр.2 с.103 |
впр.6 с.104 |
впр.1 с.105 |
презенту вати тваринку № 2 |
||
|
|
Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу. |
Використовує вивчений матеріал в усному і писемному мовленні |
повторення |
повторення |
|
|
|
|
|
впр.5 с.104 |
||
|
|
Діагностувальна робота з теми «Природа і навколишнє середовище». |
|
|
|
|
|||||||
Тема 7 Подорож (16) Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі; Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування; Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту. |
|||||||||||||
|
|
Подорожування. Види подорожувань. Фонетичне опрацювання нової лексики. |
Правильно вимовляє нові слова |
travel, trip, to stay |
by train on foot |
впр.1 с.106 |
впр.2 с.106 |
вірш |
впр.2 с.106 |
mind map |
впр.3 с.107 слова |
||
|
|
Подорожування до різних країн світу. Складання речень за малюнками. |
Уміє писати нові слова |
ЛО уроку |
prepositions special questions |
с.107 |
|
|
|
диктант |
РЗ с.68 |
||
|
|
Як я дістаюсь до школи? складання діалогів-розпитувань по темі. |
Уміє складати запитання за зразком |
seaside, mountains, river |
Do you …? Past Simple |
впр.3 с.108 |
впр.3 с.108 |
впр.2 с.108 |
діалог |
РЗ с.69 |
впр.1 с.108 |
||
|
|
На залізничній станції. Аудіювання діалогу, ведення бесіди. |
Вживає нові слова в усному та писемному мовленні |
arrive, leave, platform, information desk |
be going to |
впр.1 с.109 |
впр.2 с.109-110 |
|
впр.2 с.109-110 |
РЗ с.70 впр.1, 3 |
скласти речення з новими словами |
||
|
|
Я потребую інформації. Особові та об’єктні займенники. |
Знає та вживає займенники |
ЛО уроку |
I-me he-him she-her |
ЛО |
впр.3 с.110 |
с.110 |
|
РЗ с.70 впр.2 |
впр.4,5 с.110 |
||
|
|
Чому люди подорожують? Вивчаюче читання тексту. |
Уміє складати письмову розповідь на основі прочитаного |
ticket passenger suitcase |
Present Simple |
впр.1 с.111 |
впр.2 с.111 |
|
впр.5 с.112 |
текст |
Вивчити текст №3 |
||
|
|
Усні розповіді по темі. Лексико-граматичні вправи. |
Уміє переказувати текст |
ЛО уроку |
повторення |
|
|
монолог |
впр.3 с.111-112 |
РЗ с.71 |
впр.4 с.112 |
||
|
|
Біля каси вокзалу. Введення та опрацювання нової лексики. |
Вживає нові слова в усному мовленні |
luggage, ticket office, timetable board |
special questions |
впр.1 с.113 |
впр.1,2 с.113 |
|
впр.2 с.113 |
речення з новими словами |
розіграти за таблицею |
||
|
|
На вокзалі біля каси. Складання діалогів за ключовими фразами. |
Уміє складати діалог по аналогії |
ЛО уроку |
I would like |
|
впр.3 с.114 |
діалог |
впр.5 с.114 |
РЗ с.72 впр.2 |
впр.5 с.114 дописати |
||
|
|
Електронний лист від дядька з Америки. Читання діалогу для вилучення інформації. |
Читає та розуміє зміст прочитаного |
tram, trolleybus |
can |
впр.1 с.115 |
впр.2 с.115 |
|
впр.4 с.115 |
впр.3 с.115 |
РЗ с.73 |
||
|
|
Визначні пам’ятки Лондона. Подорожуємо по Лондону. |
Називає пам’ятки, показує на карті |
the London Eye, Piccadilly Circus |
I think.. Past Simple |
впр.4 с.116-117 |
впр.1 с.116 |
ЛО уроку |
впр.3 с.116 |
впр.5 с.117 |
РЗ с.74 |
||
|
|
Контроль сформованості навичок читання. |
Виконує завдання за прочитаним текстом |
miss need |
повторення |
впр.1 с.118 |
впр.2 с.118-119 |
впр.4 с.119 |
впр.3 с.119 |
РЗ с.75 |
с.129 повторити слова |
||
|
|
Мій улюблений вид подорожувань. Виконання лексико-граматичних вправ. |
Уміє розповідати про свій улюблений вид транспорту |
повторення |
повторення |
впр.1 с.120 |
впр.3 с.121 |
впр.4 с.121 |
впр.2 с.120 |
РЗ с.76 |
написати про улюблений вид |
||
|
|
Моя минула поїздка. Складання письмової розповіді по темі. |
Уміє складати письмову розповідь |
|
Past Simple |
|
впр.5 с.122 впр.1 с.123 |
впр.6 с.122 |
|
впр.7 с.122 РЗ с.77 впр.2,3 |
РЗ с.77 впр.4 |
||
|
|
Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Діагностувальна робота з теми «Подорож». |
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Контроль сформованості навичок письма |
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Контроль сформованості навичок читання |
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Контроль сформованості навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Контроль сформованості навичок говоріння |
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Аналіз контрольних робіт. Коригуючі вправи. |
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Повторення вивченого за рік. |
|
|
|
|
|
||||||