Оцінний аркуш Клас:
Розділ 1 Here is my Family? |
|||||
Учень |
Лексика: почувши слово, вказує на відповідний малюнок |
Лексика: називає зображене |
Усна інтеракція: Задає питання і відповідає What’s your name?..What”s your surname?Where is your mum/dad? |
Розігрує сценку, вірно використовуючи слова і фрази |
Читає слова за допомогою фоніксів –a, -e; -I,-e. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінний аркуш Клас:
Розділ 2 My Friends |
|||||
Учень |
Лексика: почувши слово, вказує на відповідний малюнок |
Лексика: називає зображене |
Усна інтеракція: Задає питання і відповідає - Do you like..? -Who is your friend? -Is it a…?
|
Розповідає про себе та свого друга. |
Читає слова з фоніксами –ue, -u_e,-u, -e_e,-e,-o_e, -o,-ck |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінний аркуш Клас:
Розділ 3 In my classroom |
|||||
Учень |
Лексика: почувши слово, вказує на відповідний малюнок |
Лексика: називає зображене |
Усна інтеракція: Задає питання і відповідає -What is this? -What is that? -What are these? -What are those? -What’s the time?
|
Читає текст сам після того,як його прослухає. |
Читає слова з фоніксами –sh,-oo,-y,-th, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінний аркуш Клас:
Розділ 4 We are happy! |
|||||
Учень |
Лексика: почувши слово, вказує на відповідний малюнок |
Лексика: називає зображене |
Усна інтеракція: Задає питання і відповідає -How are you? -Are you sad/happy/thirsty/scared…?
|
Розігрує сценку, вірно використовуючи слова і фрази |
Читає слова з фоніксами –y,-ey,-ay,-oy. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінний аркуш Клас:
Розділ 5 How many legs? |
|||||
Учень |
Лексика: почувши слово, вказує на відповідний малюнок |
Лексика: називає зображене |
Усна інтеракція: Задає питання і відповідає What have you got?/I’ve got a … |
Розігрує сценку, вірно використовуючи слова і фрази |
Читає слова з фоніксами –th,-ee,-ph,-ou,-ow |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінний аркуш Клас:
Розділ 6 Doing things |
|||||
Учень |
Лексика: почувши слово, вказує на відповідний малюнок |
Переписує в зошит словосполучення і речення заповнюючи пропуски словами чи літерами |
Усна інтеракція: Задає питання і відповідає Is he/she (fishing,reading…)?/Yes He/she is.(No,he/she isn’t.) |
Розповідає про предмети та дії за малюнком, вірно використовуючи слова і фрази |
Читає слова з фоніксами
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінний аркуш Клас:
Розділ 7 Do you like carrots? |
|||||
Учень |
Лексика: правильно з’єднує малюнки зі словами,що їх позначають |
Розігрує роль, правильно використовуючи слова і фрази |
Усна інтеракція: Задає питання і відповідає у парах. Do you like(milk,eggs,sweets..)?/ Yes,I do/No,I don’t. |
Демонструє виконання пісень/римівок |
Читає слова і речення з фоніксами -ch,-wh,-ir,-er,-ur. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінний аркуш Клас:
Розділ 8 Seasons and clothes |
|||||
Учень |
Лексика: почувши слово, вказує на відповідний малюнок |
Слухає і демонструє виконання пісень/римівок рухами та мімікою |
Усна інтеракція: Задає питання і відповідає 1)What season do you like?/I like(summer…) 2)What are you wearing today?/ I’m wearing trousers,shoes..today. |
Утворює речення і записує його. |
Читає слова і речення з фоніксами -ght,-oa,-ear,-air,-ere,-ir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|