Оцінні аркуші для 2 класу по підручнику Карпюк English with Smiling Sam2

Про матеріал
Матеріал містить 8 оцінних аркушів за 8 розділами по підручнику для 2 класу Карпюк О.Д English with Smiling Sam2 , Видавництво: Астон.
Перегляд файлу

Оцінний аркуш                                                   Клас:

Розділ 1 Here is my Family?

 

 

 

 

Учень

Лексика: почувши слово, вказує на відповідний малюнок

Лексика: називає зображене

Усна інтеракція:

Задає питання і відповідає

What’s your name?..What”s your surname?Where is your mum/dad?

Розігрує сценку, вірно використовуючи слова і фрази

Читає слова за допомогою фоніксів –a, -e; -I,-e.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінний аркуш                                                   Клас:

Розділ 2 My Friends

 

 

 

 

Учень

Лексика: почувши слово, вказує на відповідний малюнок

Лексика: називає зображене

Усна інтеракція:

Задає питання і відповідає      - Do you like..?

-Who is your friend?

-Is it a…?

 

Розповідає про себе та свого друга.

Читає слова з фоніксами –ue, -u_e,-u,     -e_e,-e,-o_e,   -o,-ck

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінний аркуш                                                   Клас:

Розділ 3 In my classroom

 

 

 

 

Учень

Лексика: почувши слово, вказує на відповідний малюнок

Лексика: називає зображене

Усна інтеракція:

Задає питання і відповідає      -What is this?

-What is that?

-What are these?

-What are those?

-What’s the time?

 

Читає текст сам після того,як його прослухає.

Читає слова з фоніксами     –sh,-oo,-y,-th,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінний аркуш                                                   Клас:

Розділ 4 We are happy!

 

 

 

 

Учень

Лексика: почувши слово, вказує на відповідний малюнок

Лексика: називає зображене

Усна інтеракція:

Задає питання і відповідає      -How are you?

-Are you sad/happy/thirsty/scared…?

 

Розігрує сценку, вірно використовуючи слова і фрази

Читає слова з фоніксами     –y,-ey,-ay,-oy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінний аркуш                                                   Клас:

Розділ 5 How many legs?

 

 

 

 

Учень

Лексика: почувши слово, вказує на відповідний малюнок

Лексика: називає зображене

Усна інтеракція:

Задає питання і відповідає

What have you got?/I’ve got a …

Розігрує сценку, вірно використовуючи слова і фрази

Читає слова з фоніксами –th,-ee,-ph,-ou,-ow

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінний аркуш                                                   Клас:

 

 

Розділ 6  Doing things

 

 

 

Учень

Лексика: почувши слово, вказує на відповідний малюнок

Переписує в зошит словосполучення і речення заповнюючи пропуски словами чи літерами

Усна інтеракція:

Задає питання і відповідає

Is he/she (fishing,reading…)?/Yes

He/she is.(No,he/she isn’t.)

Розповідає про предмети та дії за малюнком, вірно використовуючи слова і фрази

Читає слова з фоніксами

  • Ea,
  • Ng,
  • Alk,
  • All,
  • o

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінний аркуш                                                   Клас:

 

Розділ 7 Do you like carrots?

 

 

Учень

Лексика: правильно з’єднує малюнки зі словами,що їх позначають

Розігрує роль,

правильно використовуючи

слова і фрази

Усна інтеракція:

Задає питання і відповідає у парах.

Do you like(milk,eggs,sweets..)?/

Yes,I do/No,I don’t.

Демонструє виконання пісень/римівок

Читає слова  і речення з фоніксами

-ch,-wh,-ir,-er,-ur.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінний аркуш                                                   Клас:

 

Розділ 8 Seasons and clothes

 

 

 

 

Учень

Лексика: почувши слово, вказує на відповідний малюнок

Слухає і демонструє виконання пісень/римівок  рухами та мімікою

Усна інтеракція:

Задає питання і відповідає

1)What season do you like?/I like(summer…)

2)What are you wearing today?/ I’m wearing trousers,shoes..today.

Утворює речення і записує його.

Читає слова і речення з фоніксами

-ght,-oa,-ear,-air,-ere,-ir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Беньковська Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
5 жовтня 2020
Переглядів
2085
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку