Оцінювання навчальних результатів учнів у 1-4 класах НУШ

Про матеріал
Презентація на допомогу вчителю. Наказ МОН від 13.07.2021 № 813. Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів Нової української школи. Заступник директора з навчально-виховної роботи. Тетяна КРИВЕЦЬ

Номер слайду 2

Оцінювання результатів навчання – обов'язкова складова освітнього процесу.

Номер слайду 3

Наказ Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 №813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти».

Номер слайду 4

Оцінювання рекомендовано розглядати як процес отримання даних про стан сформованості результатів навчання учнів, аналіз отриманих даних та формування на його основі суджень про об’єкт, який оцінюється.

Номер слайду 5

Основними функціями оцінювання є:

Номер слайду 6

Відповідно до мети оцінювання пріоритетними є 2 функції оцінювання:

Номер слайду 7

2. Підсумкового оцінювання, мета якого – співвіднести навчальні досягнення учнів з обов'язковими/очікуваними результатами навчання, визначеними Держстандартом або освітньою програмою. Згідно до пункту 28 Державного стандарту початкової освіти отримання даних, їх аналіз та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюється у процесі:1. Формувального оцінювання, мета якого – відстеження особистісного розвитку учнів й опанування навчального досвіду;

Номер слайду 8

У практичній діяльності запропоновано оцінювальне судження називати вербальною оцінкою, оцінювальне судження із зазначенням результату – рівневою оцінкою. Вербальну і рівневу оцінки можна виражати як усно так і письмово.

Номер слайду 9

Рівень результату навчання рекомендовано визначати з урахуванням динаміки досягнення та позначати буквами:«початковий» (П) «середній» (С)«достатній» (Д)«високий» (В)

Номер слайду 10

Результат оцінювання особистісних надбань учня/учениці у 1-4 класах рекомендуємо виражати вербальною оцінкою, а об'єктивних результатів навчання учня/учениці у 1-2 класах – вербальною оцінкою, у 3-4 класах – або вербальною оцінкою, або рівневою оцінкоюза вибором закладу загальної середньої освіти на підставі рішення його педагогічної ради.

Номер слайду 11

Оцінка – конфіденційна інформація!Вона стосується лише вчителя, дитини та її батьків, тобто педагоги не мають озвучувати результати навчання учнів на батьківських зборах чи повідомляти їх публічно у вигляді рейтингів.

Номер слайду 12

Інформування батьків може відбуватися під час індивідуальних зустрічей, шляхом запису оцінювальних суджень у робочих зошитах учня/учениці, інших носіях зворотного зв'язку з батьками (паперових/електронних щоденниках ), фіксації результатів навчання у свідоцтвах досягнень.

Номер слайду 13

У межах формувального оцінювання за результатами опанування певної програмової теми протягом навчального року рекомендовано проводити тематичні діагностувальні роботи.

Номер слайду 14

Кількість і періодичність діагностувальних робіт учитель може визначати самостійно. Зазвичай, їх планують через кожні 16-20 навчальних годин програмового матеріалу. Не більше 1 тематичної діагностувальної роботи на навчальний день. Якщо учня ж не було в школі в день проведення діагностувальної роботи, то після проведення він не пише діагностувальної роботи.

Номер слайду 15

Об'єктом підсумкового оцінювання є результати навчання учня/учениці за рік. Основою для підсумкового оцінювання результатів навчання за рік можуть бути: Підсумкову (річну) оцінку фіксують у класному журналі і свідоцтвах досягнень учнів.

Номер слайду 16

Відповідно до пункту 8 статті 12 Закону України “Про освіту” наприкінці 4 класу, з метою моніторингу якості освітньої діяльності закладів освіти проводять державну підсумкову атестацію, результати якої не впливають на підсумкову оцінку за рік.

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

pptx
Додано
10 серпня 2022
Переглядів
769
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку