16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Охоплення закладу технологіями

Про матеріал
Охоплення закладу комп'ютерними технологіями, спільна робота батьківської громадськості та адміністрації.
Перегляд файлу

З початком 21 століття комп’ютерні технології проникли в усі сфери нашого життя. Колектив спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва вважає, що бути сучасним – означає використовувати нові можливості, які приходять зі зміною технологій.

Технології допомогли нашій школі стати більш відкритою світу і більш незалежною. Всі вчителі нашого закладу мають можливість використовувати спільні документи, які розміщені на google-диску. Це спростило обмін інформацією, зникли обмеження часу для ознайомлення зі шкільними документами, дозволило вчителеві бути постійно інформованим. Проте в нас виникла ідея розширити коло спілкування за межі професійного.

Ми вирішили залучити учнів і батьків до більш тісного спілкування за допомогою сайту школи. Кожен клас створив власну сторінку на сайті та аккаунт на Google і відкрив доступ до спільної папки. Учні визначили відповідальних, які наповнюють та змінюють інформацію на класних веб-сторінках. Вони мають можливість викладати домашні завдання, обмінюватися фото, матеріалами до уроків, причому, все це вони здійснюють без адміністратора сайту.

Таке нововведення сподобалось усім, з’явилось бажання більш ширшого використання цих ресурсів у навчальному процесі. У рамках проекту «Класна школа» під час дебатів у класах прозвучала ідея від учнів про можливість доступу до Інтернет-мережі у шкільних кабінетах. Учні пропонували використовувати її не тільки з метою перегляду матеріалів, а й для інтерактивного спілкування. Після активного обговорення свої бажання вони узагальнили у власному кодексі. Ось кілька його пунктів:

  • доступ до Інтернету з високою швидкістю у кожному класі;
  • запровадження в школі методу Скайп-конференції;
  • створення сторінки позитивних пропозицій на шкільному сайті.

Для інформування батьків було організовано конференцію, на якій учні не тільки озвучили свої бажання, а й аргументували важливість реалізації ініціатив. Молодші школярі свої мрії змогли виразити у малюнках, які розмістили у вестибюлі школи.

Батьківська громада активно долучилася вже з практичного боку до реалізації учнівського кодексу. Батьки промоніторили пропозиції провайдерів, які надають доступ до мережі Інтернет у нашому районі. Після перших обрахунків мало хто вірив в успіх проекту. Виявилось, що проведення мережі та надання доступу до Інтернет потребує досить великих коштів. Але якщо чогось дуже бажаєш, то воно обов’язково повинно здійснитись, особливо, коли цього бажають діти. Батьки познайомились із соціальною програмою, яку реалізує фірма «Тріолан» для навчальних закладів, за якою вона надає швидкісний доступ до мережі Інтернет безкоштовно.

Після підготовчої роботи у кожен кабінет було розгалужено провідний Інтернет. Уроки наповнилися новим змістом, стали різноманітнішими, відкрилися нові можливості. Перша скайп-конференція відбулась між учителями та учнями під час педагогічної ради, коли школярі вже були на канікулах. Вона була нетрадиційною – лунали привітання з новорічними святами.

«Класна школа» об’єднала всіх для генерування та реалізації ідей, вона змусила відчути, що заклад існує ніби живий організм зі своїми потребами та можливостями. Ми зрозуміли, що тільки спільними зусиллями ми зможемо стати сучасними. 

 

 

docx
Додано
12 квітня
Переглядів
99
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку