Діти мають розподілити об'єкти на дві категорії: об'єкти, на які поширюються авторське право, та ті, на які авторське право не поширюється. Якщо учень дає неправильну відповідь, то з'являється підказка у вигляді коментаря. Свою відповідь учень може відредагувати, проаналізувавши коментар. В разі правильної відповіді відкривається частина пазла. Всі правильні відповіді відкривають картинку зі знаком копірайту (copyright). Вправа створена за допомогою онлайн-сервісу LearningАpps
«Інтеграція медіаграмотності в навчальні предмети
основної та старшої школи»
ВПРАВА
І. Картка вправи
Автор вправи |
Гарматюк Ірина Олександрівна |
Заклад освіти |
Миколаївський ліцей №34, Миколаївської міської ради |
Клас |
5 клас |
Предмет |
інформатика |
Тема, на якій можна застосувати |
Авторське право |
Назва вправи |
Авторське право |
Мета вправи |
формувати вміння розрізняти об’єкти, на які поширюється авторське право, та ті, на які авторське право не поширюється; формувати повагу до права і свободи, авторського права й інтелектуальної власністі, права на захист персональних даних тощо; розвивати критичне мислення |
Орієнтовний час для виконання вправи |
5 хвилин |
Очікувані результати |
Учні після виконання вправи можуть навести приклади об’єктів, на які розповсюджується авторське право, які є інтелектуальною власністю; розуміють наслідки порушення авторського права. |
Необхідне обладнання/матеріали |
Комп’ютер/планшет/смартфон, інтернет-з’єднання |
ІІ. Детальний опис вправи.
Діти мають розподілити об’єкти на дві категорії: об’єкти, на які поширюються авторське право, та ті, на які авторське право не поширюється. Якщо учень дає неправильну відповідь, то з’являється підказка у вигляді коментаря. Свою відповідь учень може відредагувати, проаналізувавши коментар. В разі правильної відповіді відкривається частина пазла. Всі правильні відповіді відкривають картинку зі знаком копірайту (copyright). Вправа створена за допомогою онлайн-сервісу LearningАpps
ІІІ. Список використаних джерел (бібліографічний опис).