Опис використання інтерактивних вправ "Інтерактивні технології навчання інформатики"

Про матеріал
Опис використання інтерактивних вправ на уроках та під час позакласної роботи "Інтерактивні технології навчання інформатики"
Перегляд файлу

 

Інтерактивні технології навчання інформатики

Клас

Тема навчальної програми

Назва інтерактивної вправи

Опис використання

4

Етикет електронного спілкування

Робота в групах

Учні об’єднуються в групи по 3–4 особи. Завдання для кожної групи: не використовуючи допоміжних матеріалів (конспекти, Інтернет тощо), на основі набутих знань про етикет електронного спілкування сформулювати основні принципи етикету інтерактивного спілкування в мережі Інтернет. На обговорення - 3–5 хв.

5

Повідомлення, Інформація. Інформаційні процеси. Дані

Займи позицію

1.Є три плакати: «Згоден (за/так)»,  «Не згоден (проти/ні), «Не визначився (інше)».

2.Після того, як учитель назве тему, учні стають біля відповідного плакату, залежно від їхньої думки з обговорюваної проблеми.

3.Дається кілька хвилин на підготовку до обґрунтування своєї позиції.

4.Вислуховуються різні точки зору  по кілька учасників від кожної позиції (учні обираються довільно, за власним бажанням).

5.Вислухавши різні точки зору, запитайте чи не змінив хтось із учасників своєї думки, чи не бажає перейти до іншого плакату? Якщо такі учні є, слід попросити їх обґрунтувати причини свого переходу.

6.Попросіть учнів назвати найпереконливіші аргументи своєї та протилежної сторони.

6

Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення

«Снігова куля»

Один учень називає програму, другий – варіант запуску цієї програми, третій – елементи вікна, четвертий – призначення цієї програми.

8

Призначення й використання математичних і статистичних функцій табличного процесора

Незакінчене речення

”Електронні таблиці зручні тим, що дані в них розміщуються у вигляді … 2) Кожна клітинка таблиці має своє …3) Адреса клітинки складається із назви … 4) Файли, в яких зберігаються ЕТ, ще називаються … 5) Кожна книга в Excel складається з …6) Клітинку виділену в даний момент називають…7) В будь-яку клітинку ЕТ можна ввести …8) Введення формули починається із знаку …(таблиці)(ім’я)(стовпчика і номера рядка)(книгами)(аркушів)(поточною, активною)(числа, текст, формули, …)(=)

9

Конструювання сайтів

Рольова гра

учні уявляють себе журналістами, адже перед ними стоїть нелегке завдання — створити статтю, яка б зацікавила людей. Під час створення сайту учень виступає в ролі дизайнера, перед яким стоїть завдання не тільки дібрати матеріал з теми, а й оформити його таким чином, щоб усе було гармонійно.

9

«Бази даних. Системи управління базами даних»

«Мозковий штурм»

-Як ви вважаєте, що таке база даних?

-Для чого їх створюють?

- Чи є різниця між поняттям поняття «БД» та «СУБД»?

На дошці записуються усі ідеї. Потім здійснюється вибір правильних ідей і пошук спільних думок.

Для підбиття підсумків уроку у будь-якому класі і на будь-якому уроці можна застосувати метод «Мікрофон».

Учням пропонується закінчити речення «Сьогодні, працюючи на уроці, я зрозумі –в(-ла) …»

 

docx
Додано
22 листопада 2023
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку