Орієнтовне календарне планування з мистецтва у 4 класі за підручником Н.Лємешева
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати навчання |
Характери стика результа- тів навчання |
Ключові компетент - ності *
|
ІІ СЕМЕСТР
1. |
|
Там,де море зустрічається із сонцем. |
- організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - обирає формат аркуша для кращого втілення задуму; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями; - визначає головне і другорядне в композиції; - самостійно створює просту композицію ( живописну ), використовує всю площину аркуша; - представляє результати власної творчості; |
02 04 01 |
|
2. |
|
Країна міфів та олімпійських богів. |
- організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - обирає формат аркуша для кращого втілення задуму; - користується художніми матеріалами, ножицями; |
02 04 01 |
|
|
|
|
- вирізує, конструює прості композиції з паперу; - здійснює елементарну стилізацію форм ; - оздоблювальних елементів різних видів декоративно - прикладного мистецтва; - презентує результати власної творчості;
|
|
|
3. |
|
Чарівний Венеціанський карнавал. |
- організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - обирає формат аркуша для кращого втілення задуму; - користується художніми матеріалами; - визначає головне і другорядне в композиції; - самостійно створює просту композицію ( живописну ), використовує всю площину аркуша; - представляє результати власної творчості; |
01 02 04 |
|
4. |
|
Персонажі італійської комедії. |
- організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - обирає формат аркуша для кращого втілення задуму; - користується художніми матеріалами, ножицями; - вирізує, конструює прості композиції з паперу; - здійснює елементарну стилізацію форм ; |
01 02 04 |
|
|
|
|
- оздоблювальних елементів різних видів декоративно - прикладного мистецтва; - презентує результати власної творчості;
|
|
|
5. |
|
Світ чудес і розваг. |
- організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - обирає формат аркуша для кращого втілення задуму; - користується художніми матеріалами; - визначає головне і другорядне в композиції; - самостійно створює просту композицію ( графічну ), використовує всю площину аркуша; - представляє результати власної творчості; |
01 02 04 |
|
6. |
|
Грація класичного танцю. |
- організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - обирає формат аркуша для кращого втілення задуму; - користується художніми матеріалами; - визначає головне і другорядне в композиції; - самостійно створює просту композицію ( графічну ), використовує всю площину аркуша; - представляє результати власної творчості; |
01 02 04 |
|
7. |
|
У англійській казці. |
- організовує робоче місце; |
01 02 |
|
|
|
|
- дотримується охайності, правил техніки безпеки; - обирає формат аркуша для кращого втілення задуму; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями; - визначає головне і другорядне в композиції; - самостійно створює просту композицію ( живописну ), використовує всю площину аркуша; - представляє результати власної творчості; |
04 |
|
8. |
|
У англійській казці(продовження). |
- організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - обирає формат аркуша для кращого втілення задуму; - користується художніми матеріалами, ножицями; - вирізує, конструює прості композиції з паперу; - здійснює елементарну стилізацію форм ; - оздоблювальних елементів різних видів декоративно - прикладного мистецтва; - презентує результати власної творчості; |
01 02 04 |
|
9. |
|
Угорські мотиви. |
- організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - користується художніми матеріалами; |
01 02 04 |
|
|
|
|
- самостійно створює просту композицію ( об’ємну); - презентує результати власної творчості; |
|
|
10. |
|
Веселкова архітектура. |
- організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - обирає формат аркуша для кращого втілення задуму; - користується художніми матеріалами, ножицями; - вирізує, конструює прості композиції з паперу; - здійснює елементарну стилізацію форм ; - оздоблювальних елементів різних видів декоративно - прикладного мистецтва; - презентує результати власної творчості; |
01 02 04 |
|
11. |
|
У ритмі віденського вальсу. |
- організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - обирає формат аркуша для кращого втілення задуму; - користується художніми матеріалами, ножицями; - вирізує, конструює прості композиції з паперу; - здійснює елементарну стилізацію форм ; - оздоблювальних елементів різних видів декоративно - прикладного мистецтва; |
01 02 04 |
|
|
|
|
- презентує результати власної творчості; |
|
|
12.
|
|
Натюрморт – таємнича краса речей. |
- організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - обирає формат аркуша для кращого втілення задуму; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями; - визначає головне і другорядне в композиції; - самостійно створює просту композицію ( живописну ), використовує всю площину аркуша; - представляє результати власної творчості; |
01 02 04 |
|
13. |
|
Мистецькі скарби України. |
- організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - обирає формат аркуша для кращого втілення задуму; - користується художніми матеріалами; - визначає головне і другорядне в композиції; - самостійно створює просту композицію ( живописну, декоративну, об’ємну ), використовує всю площину аркуша; - представляє результати власної творчості; |
01 02 04 |
|
14. |
|
Мистецтво з глибини віків. |
- організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; |
01 02 04 |
|
|
|
|
- обирає формат аркуша для кращого втілення задуму; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями; - визначає головне і другорядне в композиції; - самостійно створює просту композицію ( живописну ), використовує всю площину аркуша; - представляє результати власної творчості; |
|
|
15. |
|
Від традицій до сучасності. |
- організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; - обирає формат аркуша для кращого втілення задуму; - користується художніми матеріалами, ножицями; - вирізує, конструює прості композиції з паперу; - здійснює елементарну стилізацію форм ; - оздоблювальних елементів різних видів декоративно - прикладного мистецтва; - презентує результати власної творчості; |
01 02 04 |
|
16.
|
|
Від традицій до сучасності (продовження).
|
- організовує робоче місце; - дотримується охайності, правил техніки безпеки; |
01 02 04 |
|
17.
18.
19-20.
|
|
Національні колорити мистецтва України.
Завдання для самоперевірки. Мистецька абетка.
Виставка творчих робіт. Підсумковий урок за рік. |
- представляє результати власної творчості ( демонструє власні твори образотворчого мистецтва ) перед однолітками; - пояснює свій задум, захищає свою позицію; - бере участь у колективних творчих проектах.
-організовує робоче місце; -дотримується охайності, правил техніки безпеки; -обирає формат аркуша для кращого втілення; -вирізує, конструює прості композиції з паперу; -презентує свою роботу.
-організовує робоче місце; -дотримується охайності, правил техніки безпеки; -здійснює елементарну стилізацію форм; -бере участь у колективних творчих проектах.
-організовує робоче місце; -дотримується правил техніки безпеки; -представляє результати власної творчості; -пояснює свій задум, захищає свою позицію. |
|
|
Характеристика результатів навчання ( свідоцтво досягнень)
01 — описує враження від сприйняття творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології.
02 — створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами;
04 — презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося.
Ключові компетентності
► вільне володіння державною мовою |
вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти відчуття краси слова усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
► здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами |
активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях оволодіння навичками міжкультурного спілкування |
виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини |
► компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
• допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї • самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження |
► інноваційність |
відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо) формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади |
► екологічна компетентність |
• усвідомлення основи екологічного природокористування • дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства |
► інформаційно-комунікаційна компетентність |
опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях |
► навчання впродовж життя |
опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання організація власного навчального середовища отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення навчання працювати самостійно і в групі |
|
усвідомлення ідей демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, рівних прав і можливостей • співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети • активність у житті класу та школи • повага до прав інших осіб уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
||
► культурна компетентність |
залучення до різних видів мистецької творчості (образотворче, музичне та інші види мистецтв) шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості |
|
► підприємливість та фінансова грамотність |
|
ініціативність готовність брати відповідальність за власні рішення вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці |
|
|
готовність до втілення в життя ініційованих ідей |
|
|
прийняття власних рішень |
*Ключові компетентності подані у таблиці. Кожен вчитель самостійно їх собі добирає.
Підготувала: Манько Галина Василівна
Семирівська гімназія імені Юрія Прихода