Орієнтовне календарне планування з мистецтва 4 клас

Про матеріал
Орієнтовне календарне планування з мистецтва у 4 класі за підручником Н.Лємешева
Перегляд файлу

Орієнтовне календарне планування з мистецтва у 4 класі за підручником Н.Лємешева 

№ уроку

Дата

Тема уроку

Очікувані результати навчання

Характери стика результа- тів

навчання

Ключові компетент - ності *

 

ІІ СЕМЕСТР

 

1.

 

Там,де море зустрічається із сонцем.

-                    організовує робоче місце;

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-                    обирає формат аркуша для кращого втілення задуму;

-                    користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями;

-                    визначає головне і другорядне в композиції;

-                    самостійно створює просту композицію ( живописну ), використовує всю площину аркуша;

-                    представляє результати власної творчості;

02

04

01

 

2.

 

Країна міфів та олімпійських богів.

-                    організовує робоче місце;

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-                    обирає формат аркуша для кращого втілення задуму;

-                    користується художніми матеріалами, ножицями;

02

04

01

 

 

 

 

 

-                    вирізує, конструює прості композиції з паперу;

-                    здійснює елементарну стилізацію форм ; - оздоблювальних елементів різних видів декоративно - прикладного мистецтва; - презентує результати власної творчості;

 

 

 

3.

 

Чарівний Венеціанський карнавал.

-                    організовує робоче місце;

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-                    обирає формат аркуша для кращого втілення задуму;

-                    користується художніми матеріалами;

-                    визначає головне і другорядне в композиції;

-                    самостійно створює просту композицію ( живописну ), використовує всю площину аркуша;

-                    представляє результати власної творчості;

01

02

04

 

4.

 

Персонажі італійської комедії.

-                    організовує робоче місце;

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-                    обирає формат аркуша для кращого втілення задуму;

-                    користується художніми матеріалами, ножицями;

-                    вирізує, конструює прості композиції з паперу;

-                    здійснює елементарну стилізацію форм ;

01

02

04

 

 

 

 

 

- оздоблювальних елементів різних видів декоративно - прикладного мистецтва; - презентує результати власної творчості;

 

 

 

5.

 

Світ чудес і розваг.

-                    організовує робоче місце;

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-                    обирає формат аркуша для кращого втілення задуму;

-                    користується художніми матеріалами;

-                    визначає головне і другорядне в композиції;

-                    самостійно створює просту композицію ( графічну ), використовує всю площину аркуша;

-                    представляє результати власної творчості;

01

02

04

 

6.

 

Грація класичного танцю.

-                    організовує робоче місце;

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-                    обирає формат аркуша для кращого втілення задуму;

-                    користується художніми матеріалами;

-                    визначає головне і другорядне в композиції;

-                    самостійно створює просту композицію ( графічну ), використовує всю площину аркуша;

-                    представляє результати власної творчості;

01

02

04

 

7.

 

У англійській казці.

- організовує робоче місце;

01

02

 

 

 

 

 

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-                    обирає формат аркуша для кращого втілення задуму;

-                    користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями;

-                    визначає головне і другорядне в композиції;

-                    самостійно створює просту композицію ( живописну ), використовує всю площину аркуша;

-                    представляє результати власної творчості;

04

 

8.

 

У англійській казці(продовження).

-                    організовує робоче місце;

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-                    обирає формат аркуша для кращого втілення задуму;

-                    користується художніми матеріалами, ножицями;

-                    вирізує, конструює прості композиції з паперу;

-                    здійснює елементарну стилізацію форм ; - оздоблювальних елементів різних видів декоративно - прикладного мистецтва; - презентує результати власної творчості;

01

02

04

 

9.

 

Угорські мотиви.

-                    організовує робоче місце;

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-                    користується художніми матеріалами;

01

02

04

 

 

 

 

 

-   самостійно створює просту композицію

( об’ємну);

-   презентує результати власної творчості;

 

 

10.

 

Веселкова архітектура.

-                    організовує робоче місце;

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-                    обирає формат аркуша для кращого втілення задуму;

-                    користується художніми матеріалами, ножицями;

-                    вирізує, конструює прості композиції з паперу;

-                    здійснює елементарну стилізацію форм ; - оздоблювальних елементів різних видів декоративно - прикладного мистецтва; - презентує результати власної творчості;

01

02

04

 

11.

 

У ритмі віденського вальсу.

-                    організовує робоче місце;

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-                    обирає формат аркуша для кращого втілення задуму;

-                    користується художніми матеріалами, ножицями;

-                    вирізує, конструює прості композиції з паперу;

-                    здійснює елементарну стилізацію форм ; - оздоблювальних елементів різних видів декоративно - прикладного мистецтва;

01

02

04

 

 

 

 

 

- презентує результати власної творчості;

 

 

12.

 

 

Натюрморт – таємнича краса речей.

-                    організовує робоче місце;

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-                    обирає формат аркуша для кращого втілення задуму;

-                    користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями;

-                    визначає головне і другорядне в композиції;

-                    самостійно створює просту композицію ( живописну ), використовує всю площину аркуша;

-                    представляє результати власної творчості;

01

02

04

 

13.

 

Мистецькі скарби України.

-                    організовує робоче місце;

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-                    обирає формат аркуша для кращого втілення задуму;

-                    користується художніми матеріалами;

-                    визначає головне і другорядне в композиції;

-                    самостійно створює просту композицію ( живописну, декоративну, об’ємну ), використовує всю площину аркуша;

-                    представляє результати власної творчості;

01

02

04

 

14.

 

Мистецтво з глибини віків.

-                    організовує робоче місце;

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

01

02

04

 

 

 

 

-                    обирає формат аркуша для кращого втілення задуму;

-                    користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями;

-                    визначає головне і другорядне в композиції;

-                    самостійно створює просту композицію ( живописну ), використовує всю площину аркуша;

-                    представляє результати власної творчості;

 

 

15.

 

Від традицій до сучасності.

-                    організовує робоче місце;

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-                    обирає формат аркуша для кращого втілення задуму;

-                    користується художніми матеріалами, ножицями;

-                    вирізує, конструює прості композиції з паперу;

-                    здійснює елементарну стилізацію форм ; - оздоблювальних елементів різних видів декоративно - прикладного мистецтва; - презентує результати власної творчості;

01

02

04

 

 

16.

 

 

 

 

 

Від традицій до сучасності (продовження).

 

 

-                    організовує робоче місце;

-                    дотримується охайності, правил техніки безпеки;

01

02

04

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

19-20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Національні колорити мистецтва України.

 

 

 

 

 

 

Завдання для самоперевірки. Мистецька абетка.

 

 

 

Виставка творчих робіт. Підсумковий урок за рік.

-                     представляє результати власної творчості ( демонструє власні твори образотворчого мистецтва ) перед однолітками;

-                     пояснює свій задум, захищає свою позицію;

-                     бере участь у колективних творчих проектах. 

 

-організовує робоче місце;

-дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-обирає формат аркуша для кращого втілення; -вирізує, конструює прості композиції з паперу;

-презентує свою роботу.    

 

 

-організовує робоче місце;

-дотримується охайності, правил техніки безпеки;

-здійснює елементарну стилізацію форм;

-бере участь у колективних творчих проектах.

 

-організовує робоче місце;

-дотримується правил техніки безпеки; -представляє результати власної творчості;

-пояснює свій задум, захищає свою позицію.

 

 

 

Характеристика результатів навчання ( свідоцтво досягнень)

01               — описує враження від сприйняття творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології.

02               — створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами;

04 — презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося.

Ключові компетентності

 

► вільне володіння державною мовою

image вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття,

чітко та аргументовано пояснювати факти

image любов до читання

   відчуття краси слова image усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та

культурного самовираження

image готовність вживати українську мову як рідну в різних

життєвих ситуаціях

► здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами

image активне використання рідної мови в різних комунікативних

ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади

image можливість розуміти прості висловлювання іноземною

мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях

            оволодіння навичками міжкультурного спілкування

математична компетентність

image виявлення простих математичних залежностей у

навколишньому світі

image моделювання процесів та ситуацій із застосуванням

математичних відношень та вимірювань

 

 

image усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому

і суспільному житті людини

► компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

       допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

       самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати image формулювати припущення і робити висновки на основі

проведених дослідів

image пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та

дослідження

► інноваційність

image відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому

середовищі (клас, школа, громада тощо)

image формування знань, умінь, ставлень, що є основою

компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади

► екологічна компетентність

       усвідомлення основи екологічного природокористування

       дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства

► інформаційно-комунікаційна компетентність

   опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування

image здатність безпечного та етичного використання засобів

інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях

 

► навчання впродовж життя

image опанування уміннями і навичками, необхідними для

подальшого навчання

   організація власного навчального середовища image отримання нової інформації з метою застосування її для

оцінювання навчальних потреб

image визначення власних навчальних цілей та способів їх

досягнення image навчання працювати самостійно і в групі

громадянські та соціальні компетентності

image усвідомлення ідей демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, рівних прав і можливостей

       співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети

       активність у житті класу та школи

       повага до прав інших осіб image уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними

проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України

image дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження

здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя

           Формування громадянських компетентностей

► культурна компетентність

image залучення до різних видів мистецької творчості

(образотворче, музичне та інші види мистецтв) шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості

► підприємливість та фінансова грамотність

ініціативність готовність брати відповідальність за власні рішення вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці

 

готовність до втілення в життя ініційованих ідей

 

прийняття власних рішень

 

*Ключові компетентності подані у таблиці. Кожен вчитель самостійно їх собі добирає.

Підготувала: Манько Галина Василівна

Семирівська гімназія імені Юрія Прихода

pdf
Пов’язані теми
Мистецтво, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку