ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПЕДАГОГІКА і ГПДЯк не крути, а уроки, все таки, мають де-які «межі» , і у часі, і у тематиці занять. Група подовженого дня ж має повну «волю». На заняттях ми можемо змінювати, комбінувати, адаптувати теми , тривалість занять. Саме це і є яскравим прикладом особистісно-орієнтованої педагогіки
У північних народів є простий і мудрий афоризм : “ Якщо подарувати людині одну рибину, вона буде ситою один день. Якщо подарувати дві, буде ситою два дні. Якщо навчити ловити рибу – буде ситою все життя ”. Так і в навчанні : скільки б у школяра не було предметних знань і вмінь, старанності, сумлінності – їх усе одно буде замало для подальшого успішного навчання і розвитку.