Особистісно-орієнтована педагогіка у групі подовженого дня.

Про матеріал
Оскільки навчання, орієнтоване на середнього учня, засвоєння і відтворення ним знань, умінь та навичок не може задовольнити сучасні потреби, сформувати такі якості можливо лише через особистісно - орієнтовані технології . Я пропоную своє бачення втілення даної теми в роботі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особистісно- орієнтована педагогіка у ГПДПідготувала Вихователь ГПДОрв’яницького ЗЗСОПотерайко Людмила. Володимирівна

Номер слайду 2

Існує тільки один спосіб реалізувати особистісний підхід у навчанні – робити навчання сферою самоствердження особистості…

Номер слайду 3

Розвиток сучасної науки ставить перед школою нові завдання

Номер слайду 4

Оскільки навчання, орієнтоване на середнього учня, засвоєння і відтворення ним знань, умінь та навичок не може задовольнити сучасні потреби,сформувати такі якості можливо лише через особистісно - орієнтовані технології

Номер слайду 5

Особистісно орієнтоване навчання – це таке навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. Визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу і є особистісно орієнтована педагогіка.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Основна мета : взаємний та плідний розвиток особистості педагога та його учнів на основі рівності в спілкуванні й партнерства в спільній діяльності.

Номер слайду 8

Принципи особистісно-орієнтованого навчання

Номер слайду 9

ГОЛОВНІ ІДЕЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПЕДАГОГІКИ

Номер слайду 10

Засоби досягнення  мети особистісно – орієнтованої педагогіки

Номер слайду 11

Номер слайду 12

ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПЕДАГОГІКА і ГПДЯк не крути, а уроки, все таки, мають де-які «межі» , і у часі, і у тематиці занять. Група подовженого дня ж має повну «волю». На заняттях ми можемо змінювати, комбінувати, адаптувати теми , тривалість занять. Саме це і є яскравим прикладом особистісно-орієнтованої педагогіки

Номер слайду 13

Навчання у співпрацідає змогу учням набути навички спілкування та співпраці, стимулює роботу в команді

Номер слайду 14

Діалогце такий вид діяльності, який забезпечує комунікативне і ситуативно-мотивоване оперування мовним матеріалом

Номер слайду 15

Ігрові методивизначають ставлення учнів до конкретної ситуації чи проблеми, дають змогу набути знання шляхом гри та змогу діяти «як насправді», активізують діяльність учнів

Номер слайду 16

Інтерактивні вправи. Робота в малих групах;Коло ідей;Мозковий штурм;Навчаючи – учусь (“Броунівський рух”);Мікрофон;Розігрування ситуації в ролях;Ажурна пилка;Метод проектів, та ін.

Номер слайду 17

Одним із яскравих зразків особистісно-орієнтованої педагогіки є інклюзивна освіта

Номер слайду 18

Номер слайду 19

У північних народів є простий і мудрий афоризм : “ Якщо подарувати людині одну рибину, вона буде ситою один день. Якщо подарувати дві, буде ситою два дні. Якщо навчити ловити рибу – буде ситою все життя ”. Так і в навчанні : скільки б у школяра не було предметних знань і вмінь, старанності, сумлінності – їх усе одно буде замало для подальшого успішного навчання і розвитку.

Номер слайду 20

Заняття за інтересами

Номер слайду 21

Розвивальне заняття

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Елементи STEM освіти

Номер слайду 24

Прогулянка – невід’ємний момент ГПД

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Дякую за увагу!До зустрічі!

pptx
Додано
20 березня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку