Відмінне в педагогічних ідеях Русової та Монтессорі!

Про матеріал
Презентація з предмету іноваційні технології в НУШ. Підійде, як для студентів, так і для школярів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відмінне в педагогічних ідеях Русової та Монтессорі!

Номер слайду 2

Розглядаючи та аналізуючи педагогічні ідеї С. Русової та М. Монтессорі, здається доцільним, в першу чергу, зупинитися на їхніх підходах допроблем виховання, що в значній мірі визначають їхні педагогічні системи в цілому. Аналізуючи ці підходи, варто окреслити основні цілі, якіставили перед собою педагоги-новатори, адже саме з них випливаютьголовні завдання та шляхи їх розв'язання

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Палкий патріот пані С. Русова була переконана, що виховання справжнього громадяниан своєї держави потрібно розпочинати з наймолодшоговіку, що духовність, національна самосвідомість закладаються в людиніз перших років її життя. Софія Федорівна розробила мету і завдання дошкільного виховання,склала орієнтовну програму роботи з дітьми дошкільного віку, визначилаформи і методи організації навчально-виховного процесу

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Три провідних положення становлять сутність педагогічної теоріїМ. Монтессорі: виховання має бути вільним; індивідуальним; має спиратися на дані спостереження за дітьми. Саме на цих засадах будувавсявиховний процес у будинках дитини, організованих видатним педагогом. Техніка монтессорівського методу випливає з природного фізіологічногоі психічного розвитку дитини й спрямована на зміцнення її м’язів, виховання почуттів, розвиток мовлення.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Високо оцінюючи роль народного мистецтва в розвитку естетичнихпочуттів, С. Русова особливу роль відводила «музикуванню» на різнихінструментах, забавам, інсценівкам, різним видам творчої праці. Неоцінена роль в естетичному задоволенні потреб дитини відводиться пісенній творчості, словесним творам, навколишній природі.

Номер слайду 9

При розв’язанні проблеми розумового виховання С. Русова була більшсхильна до ідеї виховання розуму дитини в процесі природної, активноїсамостійної діяльності, хоч й не заперечувала й іншої – виховання розуму розвиваючої особистості повинно ґрунтуватися на узагальненомудосвіді людства, сконцентрованому в науці, техніці, культурі, мистецтві

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Монтессорі розглядала фізичний та розумовий розвиток дитини тільки у їх взаємодії і досвідом своєї роботи довела, що психічні можливості не можуть розвиватися успішно за відсутності фізичної активності. У своїй книзі «Спраглий розум» вона писала: «…Однією з найбільшихпомилок наших днів є те, що рух вважається чимось таким, що стоїтьобіч вищих функцій організму. Ментальний розвиток тісно пов'язанийіз рухом і в певній мірі залежить від нього. Рух – це частина життя особистості, і ніщо не може зупинити його у житті».

Номер слайду 12

Головною метою виховання Софія Русова вважала не подання дитиніготових знань, а збудження в неї духовних сил, виявлення самостійності,творчості. Феномен педагогіки Марії Монтессорі полягає у її вірі в природудитини, в її прагнення виключити будь-який авторитарний тиск на людину,яка формується, в її орієнтації на ідеал вільної, самостійної, активної особистості.

Номер слайду 13

Монтессорі Марія – діток любила,Їх вихованню себе присвятила. Русова Софія – надію плекала,Щасливий, духовний дітям світ відкривала.Ідеї їх світлі живуть, проростають. Діточки наші в любові зростають. Педагогічна діяльність Софії Русової і Марії Монтессорі надихаютьна віршований опис їхнього життя

Номер слайду 14

Марія Монтессорі

Номер слайду 15

Софія Русова

pptx
Додано
21 березня
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку