Презентація для вчителів початкових класів " «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»" ( власний досвід).
УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИРЕЖИМ ДНЯ ДИТИНИ. ВИЗНАЧЕННЯ ТА ЗМЕНШЕННЯ ПЕРЕПОН ПОВНОЦІННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УЧАСТІ ДИТИНИ. РОЗУМНИЙ ОБСЯГ НАВАНТАЖЕННЯ. ВЗАЄМОУЗГОДЖЕНИЙ, СИСТЕМНИЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД КОМАНДОЮ ФАХІВЦІВ. ПРОДУМАНИЙ ПРОЦЕС ОРГАНІЗАЦІЇ УРОКІВ І ПЕРЕДАЧІ ЗАВДАНЬ ДИТИНІ. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІТЕЙ ДОДАТКОВИМИ МАТЕРІАЛАМИ. ТІСНА СПІВПРАЦЯ З БАТЬКАМИ. АНАЛІЗ ТА МОНІТОРИНГ. УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
АСИНХРОННЕ (без відеозустрічей, через електронне листування, урок у записі, блог чи сайт учителя тощо) дає можливість педагогам забезпечити диференціацію освітнього процесу. Це дає змогу збільшити час на опрацювання тієї чи іншої теми, забезпечити індивідуальний підхід, використовувати спеціальні форми й методи викладення навчального матеріалу. Перевага асинхронного дистанційного навчанням ще в тому, що його можна планувати, виходячи з наявних умов
Участь батьків дітей з ООП в дистанційному навчанніБатьки стають каналом комунікації між учителем і учнем з ООПТреба заздалегідь пояснити батькам, якої саме допомоги ви від них чекаєте. Надають необхідну інформацію про навчання та поведінку учня з ООПДопомагають учням у виконанні домашніх завдань