«Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»
Номер слайду 2
Карантин, воєнний стан вніс багато змін у життя учнів з особливими освітніми потребами. А саме: Зміни в режимі дня. Буденність, одноманітність днів. Перехід до нової дистанційної форми навчання. Неможливість зустрічатися з друзями, однокласниками
Номер слайду 3
Головні принципи дистанційного навчання. Принцип інтерактивностіПринцип індивідуального підходу. Принцип диференціаціїПринцип пластичності
УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИРЕЖИМ ДНЯ ДИТИНИ. ВИЗНАЧЕННЯ ТА ЗМЕНШЕННЯ ПЕРЕПОН ПОВНОЦІННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УЧАСТІ ДИТИНИ. РОЗУМНИЙ ОБСЯГ НАВАНТАЖЕННЯ. ВЗАЄМОУЗГОДЖЕНИЙ, СИСТЕМНИЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД КОМАНДОЮ ФАХІВЦІВ. ПРОДУМАНИЙ ПРОЦЕС ОРГАНІЗАЦІЇ УРОКІВ І ПЕРЕДАЧІ ЗАВДАНЬ ДИТИНІ. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІТЕЙ ДОДАТКОВИМИ МАТЕРІАЛАМИ. ТІСНА СПІВПРАЦЯ З БАТЬКАМИ. АНАЛІЗ ТА МОНІТОРИНГ. УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Номер слайду 6
Дистанційне навчання. СИНХРОННЕ (за допомогою відеозустрічей, аудіоспілкування та спілкування в чаті)Дозволяє підтримати дітей. Навіть коли вчитель надсилає короткі відео, смайлик, добрі слова. Це сприяє взаєморозумінню з дитиною, що вона долучена до спільного процесу.
Номер слайду 7
АСИНХРОННЕ (без відеозустрічей, через електронне листування, урок у записі, блог чи сайт учителя тощо) дає можливість педагогам забезпечити диференціацію освітнього процесу. Це дає змогу збільшити час на опрацювання тієї чи іншої теми, забезпечити індивідуальний підхід, використовувати спеціальні форми й методи викладення навчального матеріалу. Перевага асинхронного дистанційного навчанням ще в тому, що його можна планувати, виходячи з наявних умов
Номер слайду 8
НАЙКРАЩИЙ РЕЗУЛЬТАТ ДОСЯГАЄТЬСЯ ЗАСОБАМИ ГІБРИДНОГО НАВЧАННЯГібридне навчання. Синхронненавчання. Асинхронненавчання
Номер слайду 9
Чергінець Ілона
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Стоян Денис
Номер слайду 12
Домашні завдання для учня з ООП15432- зменшені за обсягом- прості у виконанні - чітко сформульовані- з алгоритмом їх виконання- без вказаного терміну виконанняppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x
Номер слайду 13
Оцінювання учнів з ООП в умовах дистанційного навчання здійснюється за тими ж критеріями, що й до цього. Ще одним видом оцінювання є портфоліо учня. Портфоліо. Учня __ класу ____________ ЗЗСО _______________ Прізвище, ім'я учня. Фото учня
Номер слайду 14
Участь батьків дітей з ООП в дистанційному навчанніБатьки стають каналом комунікації між учителем і учнем з ООПТреба заздалегідь пояснити батькам, якої саме допомоги ви від них чекаєте. Надають необхідну інформацію про навчання та поведінку учня з ООПДопомагають учням у виконанні домашніх завдань
Номер слайду 15
Пам’ятайте про загальні правила визначення пріоритетів вибору цілей у навчанні та розвитку учнів з особливими освітніми потребами: Забепечення життя та здоров'я учня. Навички соціальної взаємодії та спілкування. Адаптивні та побутові навички. Академічні компетенції
Номер слайду 16
Василь Сухомлинський«Ми повинні думати про те, що ми вкладаємо в душу людини… Вірте в талант і сили кожного учня.»r