«Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»

Про матеріал

Презентація для вчителів початкових класів " «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»" ( власний досвід).

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»

Номер слайду 2

Карантин, воєнний стан вніс багато змін у життя учнів з особливими освітніми потребами. А саме: Зміни в режимі дня. Буденність, одноманітність днів. Перехід до нової дистанційної форми навчання. Неможливість зустрічатися з друзями, однокласниками

Номер слайду 3

Головні принципи дистанційного навчання. Принцип інтерактивностіПринцип індивідуального підходу. Принцип диференціаціїПринцип пластичності

Номер слайду 4

Учень з особливими освітніми потребами. Медична сестра. Практичний психолог. Вчитель ЛФКАсистент вчителя. Батьки. ВчителіАдміністрація

Номер слайду 5

УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИРЕЖИМ ДНЯ ДИТИНИ. ВИЗНАЧЕННЯ ТА ЗМЕНШЕННЯ ПЕРЕПОН ПОВНОЦІННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УЧАСТІ ДИТИНИ. РОЗУМНИЙ ОБСЯГ НАВАНТАЖЕННЯ. ВЗАЄМОУЗГОДЖЕНИЙ, СИСТЕМНИЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД КОМАНДОЮ ФАХІВЦІВ. ПРОДУМАНИЙ ПРОЦЕС ОРГАНІЗАЦІЇ УРОКІВ І ПЕРЕДАЧІ ЗАВДАНЬ ДИТИНІ. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІТЕЙ ДОДАТКОВИМИ МАТЕРІАЛАМИ. ТІСНА СПІВПРАЦЯ З БАТЬКАМИ. АНАЛІЗ ТА МОНІТОРИНГ. УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Номер слайду 6

Дистанційне навчання. СИНХРОННЕ (за допомогою відеозустрічей, аудіоспілкування та спілкування в чаті)Дозволяє підтримати дітей. Навіть коли вчитель надсилає короткі відео, смайлик, добрі слова. Це сприяє взаєморозумінню з дитиною, що вона долучена до спільного процесу.

Номер слайду 7

АСИНХРОННЕ (без відеозустрічей, через електронне листування, урок у записі, блог чи сайт учителя тощо) дає можливість педагогам забезпечити диференціацію освітнього процесу. Це дає змогу збільшити час на опрацювання тієї чи іншої теми, забезпечити індивідуальний підхід, використовувати спеціальні форми й методи викладення навчального матеріалу. Перевага асинхронного дистанційного навчанням ще в тому, що його можна планувати, виходячи з наявних умов

Номер слайду 8

НАЙКРАЩИЙ РЕЗУЛЬТАТ ДОСЯГАЄТЬСЯ ЗАСОБАМИ ГІБРИДНОГО НАВЧАННЯГібридне навчання. Синхронненавчання. Асинхронненавчання

Номер слайду 9

Чергінець Ілона

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Стоян Денис

Номер слайду 12

Домашні завдання для учня з ООП15432- зменшені за обсягом- прості у виконанні - чітко сформульовані- з алгоритмом їх виконання- без вказаного терміну виконанняppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 13

Оцінювання учнів з ООП в умовах дистанційного навчання здійснюється за тими ж критеріями, що й до цього. Ще одним видом оцінювання є портфоліо учня. Портфоліо. Учня __ класу ____________ ЗЗСО _______________ Прізвище, ім'я учня. Фото учня

Номер слайду 14

Участь батьків дітей з ООП в дистанційному навчанніБатьки стають каналом комунікації між учителем і учнем з ООПТреба заздалегідь пояснити батькам, якої саме допомоги ви від них чекаєте. Надають необхідну інформацію про навчання та поведінку учня з ООПДопомагають учням у виконанні домашніх завдань

Номер слайду 15

Пам’ятайте про загальні правила визначення пріоритетів вибору цілей у навчанні та розвитку учнів з особливими освітніми потребами: Забепечення життя та здоров'я учня. Навички соціальної взаємодії та спілкування. Адаптивні та побутові навички. Академічні компетенції

Номер слайду 16

Василь Сухомлинський«Ми повинні думати про те, що ми вкладаємо в душу людини… Вірте в талант і сили кожного учня.»r

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Презентації
Інкл
Додано
17 жовтня 2023
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку