Особливості пілотування НУШ 5 клас

Про матеріал
Добрий день , шановні колеги! Рада Вас бачити! Хочу привітати Вас зі святом яблучного Спаса! Побажати Вам, Здоров’я , терпіння і мирного неба над нашою Україною ! [слайд 1] Перейдіть за посилання і напишіть з чим у вас асоціюються НУШ. Давайте переглянемо, що ми маємо! Я обрала ці дві картинки, як коментар до нуш, оскільки , який би формат навання не був, наша шкільна пілотна команда ввесь час , працює, розробляє, впроваджує, аналізує… [слайд 2] Тож наш експериментальний 5 клас і всі попередні як завжди розпочався з вивчення нормативних документів,і вибору модельної програми, Наш заклад обрав програму Редька і решти авторів , назву ви бачите на екрані, детальніше ви може її можете переглянути за посилання в чаті, або ж перейти за кодом. Наступний етап, створення навчальної програми закладу, хочу відмітити їх може бути декілька , якщо у класі працюють два вчителі. Для створення її вам потрібно детально вивчити модельну програму і підручник, за кодом і посилання ви можете переглянути дану модельну програму і алгоритм, який ми використовуємо для її створення. [ слайд 3] Міністерство забезпечило нас НМК Full Blast Plus 5, хочу відмітити, що за посилання в чаті або ж за кодом ви можете переглянути матеріали, які пропонує видавництво, це і аудіо матеріали і книга для вчителя, і тести до кожного юніта, які не тільки printable, але й з можливостостями модифікації під себе. [слайд 4] Проведення тестів не викликало проблем, а от запис їх до журналу навпаки. Пропоную Вам перейти за посилання , чи кодом, виконати інтерактивну вправу на знаходження відповідника. Впишіть своє ім’я летіть в хмаринку, яка є синонімом до слова , яке ви бачите внизу екрану. [слайд 5] Як бачимо ми як оцінювали 4 компоненти так і оцінюємо в кінці навчального семестра, тільки робимо інший запис. Рішення педагогічної ради ми прийняли бальне оцінювання і тематичне оцінювання, тобто в кінці кожної теми ми виставляли оцінку за роботу впродовж теми! [ Слайд 6] Отримавши рекомендації щодо оцінювання і зразок свідоцтва досягнення 5 класника, наша команда вчителів пілотників внесла зміни до свідоцтва досягнення, яке потім було затвердження педагогічною радою. Перейшовши за покликанням, ви можете переглянути рекомендації мон щодо свідоцтва досягнень і свідоцтво досягнень нашого закладу. Подивіться на блакитну таблицю, це те що нам запропонували у МОН , жовтий варіант, результат роботи нашої творчої групи. Як бачите ми додали графу сат. [слайд 7] Свідоцтво досягнень, спровокувало низку питань, щодо оформлення журналу, а також його заповнення класним керівником! Тож наша творча група вчителів пілотників знову попрацювала і розробила оптимальний варіант на нашу думку. Який потім був затверджений рішення педагогічної ради! Файл оформлення журнали є також за посилання і за кодом. В праві частині як і контролі ми записали діагностичні роботі роботи усіх аспектів, от в лівій частині ми після останньої тематичної, ще раз продублювали оцінки за діагностичні і додали колонку сат, яка відображає роботу дитини на уроках, і на основі 5 оцінок виставляли оцінку за семестр. [Слайд 8] Пілотування в 5 класі переважно мало дистанційну форму. Тому хочу відмітити завдання з літаком є найулюбленіше серед моїх учнів. На екрані ви бачите платформи -фаворити, ось покликання до них, ви також можете скористатися кодом. [слайд 9] звичайно мої 5 класники мають улюблені актівітіс і під час очного навчання. Якби ми з вами були в аудиторії ми б спробували їх на собі на смак, а так пропоную не зупинятися на них ,а зробити їх скріншот, і спробувати вже під час очного навчання. [слайд10] На завершення прошу вас перейти за покликання і дати відповідь на питання що ж ви додали свого teachers pack! В полі тема можете написали своє ім‘я . Дякую Вам за зворотній зв'язок! Ще раз зі святом! Хочу побажати Вам безтривожного життя, сповненого всіх благ!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Модельна програма закладу «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.

Номер слайду 4

Підручник закладу Навчальний матеріал для учня Full Blast Plus for Ukraine відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.)

Номер слайду 5

Номер слайду 6

{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}Було. Стало. Контроль аудіювання. Діагностична робота (сприймання усної інформації на слух)Контроль говоріння. Діагностична робота (письмової взаємодії та висловлювання)Контроль читання Діагностична робота (сприймання письмових текстів)Контроль письма. Діагностична робота (усної взаємодії та висловлювання)

Номер слайду 7

Свідоцтво досягнень закладу

Номер слайду 8

Запис у журналі

Номер слайду 9

Інтерактивні вправи

Номер слайду 10

Back-to-Back Drawing - ця діяльність зосереджена на вербальному спілкуванні та навичках слухання.  Цю активність виконують в парах -спина до спини.   Один учень отримує  тематичну карту і намагається описати її, не називаючи її. Інший намагається відгадати, використовуючи лексику і граматику з теми. Human Shapes сприяє командній роботі та засвоєння лексичного матеріалу. Об’єднайте клас в групи, кожна команда отримує картку з малюнком або словом, яке вони мають показати, використовуючи своє тіло з розрахунку один учень одна буква. Інші команди мають відгадати. Jigsaw Puzzle Pieces передбачає командну роботу, в результаті якої треба якомога швидше розгадати головоломку. Об’єднайте клас в команди і дайте їм окремі пакети зі шматочками  однієї головоломки (картинки, слова, вислів, текст, тощо).  Спочатку вони працюють у командах, думаючи,що змагаються один з одним, а потім зрозуміють , що не зможуть завершити головоломку без іншої команди.

Номер слайду 11

Feedback

pptx
Додано
23 серпня 2022
Переглядів
558
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку