Про матеріал
Добрий день , шановні колеги!
Рада Вас бачити! Хочу привітати Вас зі святом яблучного Спаса! Побажати Вам, Здоров’я , терпіння і мирного неба над нашою Україною !
[слайд 1] Перейдіть за посилання і напишіть з чим у вас асоціюються НУШ.
Давайте переглянемо, що ми маємо!
Я обрала ці дві картинки, як коментар до нуш, оскільки , який би формат навання не був, наша шкільна пілотна команда ввесь час , працює, розробляє, впроваджує, аналізує…
[слайд 2] Тож наш експериментальний 5 клас і всі попередні як завжди розпочався з вивчення нормативних документів,і вибору модельної програми, Наш заклад обрав програму Редька і решти авторів , назву ви бачите на екрані, детальніше ви може її можете переглянути за посилання в чаті, або ж перейти за кодом.
Наступний етап, створення навчальної програми закладу, хочу відмітити їх може бути декілька , якщо у класі працюють два вчителі. Для створення її вам потрібно детально вивчити модельну програму і підручник, за кодом і посилання ви можете переглянути дану модельну програму і алгоритм, який ми використовуємо для її створення.
[ слайд 3] Міністерство забезпечило нас НМК Full Blast Plus 5, хочу відмітити, що за посилання в чаті або ж за кодом ви можете переглянути матеріали, які пропонує видавництво, це і аудіо матеріали і книга для вчителя, і тести до кожного юніта, які не тільки printable, але й з можливостостями модифікації під себе.
[слайд 4] Проведення тестів не викликало проблем, а от запис їх до журналу навпаки.
Пропоную Вам перейти за посилання , чи кодом, виконати інтерактивну вправу на знаходження відповідника. Впишіть своє ім’я летіть в хмаринку, яка є синонімом до слова , яке ви бачите внизу екрану.
[слайд 5] Як бачимо ми як оцінювали 4 компоненти так і оцінюємо в кінці навчального семестра, тільки робимо інший запис.
Рішення педагогічної ради ми прийняли бальне оцінювання і тематичне оцінювання, тобто в кінці кожної теми ми виставляли оцінку за роботу впродовж теми!
[ Слайд 6] Отримавши рекомендації щодо оцінювання і зразок свідоцтва досягнення 5 класника, наша команда вчителів пілотників внесла зміни до свідоцтва досягнення, яке потім було затвердження педагогічною радою. Перейшовши за покликанням, ви можете переглянути рекомендації мон щодо свідоцтва досягнень і свідоцтво досягнень нашого закладу.
Подивіться на блакитну таблицю, це те що нам запропонували у МОН , жовтий варіант, результат роботи нашої творчої групи. Як бачите ми додали графу сат.
[слайд 7] Свідоцтво досягнень, спровокувало низку питань, щодо оформлення журналу, а також його заповнення класним керівником!
Тож наша творча група вчителів пілотників знову попрацювала і розробила оптимальний варіант на нашу думку. Який потім був затверджений рішення педагогічної ради! Файл оформлення журнали є також за посилання і за кодом.
В праві частині як і контролі ми записали діагностичні роботі роботи усіх аспектів, от в лівій частині ми після останньої тематичної, ще раз продублювали оцінки за діагностичні і додали колонку сат, яка відображає роботу дитини на уроках, і на основі 5 оцінок виставляли оцінку за семестр.
[Слайд 8] Пілотування в 5 класі переважно мало дистанційну форму. Тому хочу відмітити завдання з літаком є найулюбленіше серед моїх учнів. На екрані ви бачите платформи -фаворити, ось покликання до них, ви також можете скористатися кодом.
[слайд 9] звичайно мої 5 класники мають улюблені актівітіс і під час очного навчання. Якби ми з вами були в аудиторії ми б спробували їх на собі на смак, а так пропоную не зупинятися на них ,а зробити їх скріншот, і спробувати вже під час очного навчання.
[слайд10] На завершення прошу вас перейти за покликання і дати відповідь на питання що ж ви додали свого teachers pack!
В полі тема можете написали своє ім‘я .
Дякую Вам за зворотній зв'язок!
Ще раз зі святом!
Хочу побажати Вам безтривожного життя, сповненого всіх благ!