Останній урок "Шкільні роки прекрасні"

Про матеріал
Останні миті проведення часу у школі. На допомогу класному керівникові сценарій останнього уроку "Шкільні роки прекрасні". (Базується на моїх випускниках. Кожен класний керівник може підлаштовуватись під своїх учнів).
Перегляд файлу

Останній урок

«Шкільні роки прекрасні»

 

1. Класний керівник проводить перекличку учнів класу.                                

2. Кл. кер.: Дорогі друзі! Сьогодні у нас своєрідне свято. Ми всі разом зібрались на урок, якого немає у розкладі, урок-спогад, урок-роздум на майбутнім. Зараз ми згадаємо ті роки, які ви провели тут, у стінах рідної школи.

 Першого вересня   2001 року…маленькі діти за руку з мамою чи татом вийшли на урочисту лінійку – свято першого дзвоника. Вам присвоїли звання «учень, учениця, школярик» і з цього  пам’ятного дня у наших сьогоднішніх випускників почався важливий етап їхнього життя, особливого життя, яке зветься шкільним. Життя про яке складають жарти, життя, яке постійно вирує, життя , де ти сам стаєш його режисером, вносиш зміни і доповнення, яке збагачує тебе і ти збагачуєш його.

3. Випускник:  Школа моя величава

  Вікнами дивиться в світ,

  Наче в букет пов’язала,

  Мрії окрилених літ.

 

  Школа, мов друга домівка,

  Друзями стали всі ми,

  Школа – це наша мандрівка,

  В ній нам цікаво завжди.

 

  Школа. Турботи. Навчання.

  Шлях у життя назавжди.

  Є цінності, які за все дорожчі –

  Це очі совісті і серце доброти.

 

  Минають роки й покоління,

  Маленький дорослим стає,

  Та крила в житті лебедині,

  Навм рідна школа дає.

   (пісня)

4. Кл. кер.: Ваше дитинство лишається з вами у фотографіях, старих зошитах, альбомах, аплікаціях, речах, десь там далеко у шафі, у ваших спогадах. А зараз пригадайте, як ви виглядали у далекому дитинстві, чи пам’ятаєте ви себе і чи можете впізнати. Я пропоную переглянути ваші фотографії.

  (перегляд слайдів)

 

Ваше дитинство живе і у серцях ваших перших вчителів, які вас знають і пам’ятають, їх пам'ять зберігає навіть більше ніж ви думаєте. Я запрошую до слова….

  (слово першим вчителям)

 

 

5. Переступили ви наступну сходинку і потрапили у «велику школу». Як легко можна було б загубитись у цьому шумливому шкільному морі, якби вас не підтримали директор, завуч, класний керівник, учителі. За цей період у нашому класі відбуваються часті зміни з кількістю учнів. Нас залишили Плескун Василь, Гавдида Іван, Блавіцький Роман, Дубчак Богдан, Засєдко Галина, Міщанчук Катерина, Мельник Богдан. Навчання у цьому морі основної школи переходило в океан дорослого життя. Цей океан людей і їх стосунків не дозволить нікому розслабитися, тож будьте пильними, уважними, корегуйте свої дії із життєвою погодою і живими та здоровими повертайтесь у свою гавань, якою для вас є і буде рідний дім та рідна школа. Вони дійсно рідні, бо вони у наших серцях , розумі, душі…

6. Випускник:Не стане в списках і журналах нас

  Тривога випаде в житті чи свято.

  І в пам’яті спливе і школа й клас.

  Приємно нам про це буде згадати.

 

  Хтось із нас садитиме гаї,

  Хліб, як золото, хтось сіяти буде.

  Хай всі розкриють таланти свої.

  Та школи ніхто і ніяк не забуде.

 

7.  1 вересня 2010 року ви із свідоцтвами за основну школу, прийшли в 10 клас. Після 9 класу декілька учнів продовжили навчання у інших навчальних закладах, та досить багато учнів поповнили шкільні ряди з навколишніх шкіл. Це: Бризіцька Ліда, Гураль Іван, Гуменюк Василь, Куртяк Михайло, Олексюк Роман, Островська Ірина, Семенців Ірина, Соколовський Тарас, які вдало вписалося в наш учнівський колектив, внесли свою оригінальність і новизну. Справжні старшокласники: серйозні, цілеспрямовані, дорослі, та все ж діти… Учителі із задоволенням йшли до вас на уроки, де не тільки навчали вас, а дечому вчилися самі. За роки шкільні вам чимало вдалося пізнати:

  Кохання і дружбу, і радість, і відчаю тиск.

  Гадаю, хоч трохи навчилися ви відрізняти,

  Де щирість і вірність, а де тільки зовнішній блиск.

 

8. Випускник: В школі солідними старожилами стали.

  Так відчували себе поміж всіх.

  Хоч в основному старанно навчались,

  Та десь дозволяли собі суперечки і сміх.

 

9. Випускник: Час на семестри краявся звично,

  Часом із перцем він був, часом з маслом.

  Кожен урок вріс у нас генетично,

  Тут зрозуміли, хто такий однокласник.

 

10. Випускник: Уроки, свята, заліки й бали

  І дискотека у залі гучна.

  Учнів ми ролі свої вже зіграли,

  Тепер новий сценарій нам доля дала.

 

 

11. Кл. кер.: Було насправді, чи наснилося

      В ці дні наприкінці весни?

      І в тому, що усе скінчилося,

      Немає вашої вини.

  Дорослі учні по дитячому

  У пам’яті моїй стоять…

  Додати ніби то нема чого,

  Та все ж ще раз хочу сказать.

Кл. кер.: Я хочу вам подякувати за те, що саме ви були моїми учнями, моїм класом. Знаєте з нами, вчителями, відбувається цікава річ, дещо зворотня по відношенню до вас. Коли ви прийшли у п’ятий клас: малі, рухливі, безпосередні, я відчув себе достатньо дорослим, старшим, вашим батьком(хоч мені тоді і було не так уже багато років). Та ви росли, мужніли, ставали самі старшими, хлопці майже всі вже вищі мене: статні, красиві юнаки, дівчата: могли б виграти будь-який конкурс краси. Так от пройшло 7 років нашого спільного життя у школі, і тепер я відчуваю себе молодшим, ніби вашим ровесником. Сьогодні я не зможу дібрати слів, щоб повністю сказати, які ви в мене є. тому я скажу коротко:

Ліду Бризіцьку я пам’ятатиму емоційною, наполегливою, самостійно. Своїм артистизмом і гарним голосом завжди виручала школу і клас беручи участь практично у всіх виховних заходах.

Руслана Гавдиду – відвертого, чесного і доброго юнака. Він завжди допомагав друзям, вчителям у багатьох справах.

Ірину Гайдукевич – врівноваженою, відповідальною, самостійною. Своєю наполегливістю добилась високих успіхів у навчанні. Займала призові місця на районних олімпіадах.

Романа Голубєва – емоційного, хитруватого, проте правдивого і відвертого хлопця.

Василя Гуменюка – безпосереднім, відвертим і доброзичливим. Який завжди прийде на допомогу у будь-якій ситуації.

Івана Гураля – відвертого, правдивого юнака, який знає чого він хоче у житті, і що буде робити далі. Він – заїдливий спортсмен, співак і артист, життєва впертість допомагає йьому досягти успіхів у житті.

Наталю Карплюк запам’ятаю як скромну і тиху дівчину, відмінницю у навчанні і не тільки. Учасниця районних олімпіад, малої академії наук, неодноразово ведуча багатьох заходів у школі.

Михайла Куртяка – спокійного, поміркованого хлопця. Веселого і сумного одночасно. Хорошого друга і помічника у багатьох справах.

Романа Олексюка – спокійний, врівноважений і самостійний. Здатний сам вирішувати поставлені перед ним завдання, відстояти власну думку.

Ірину Островську – емоційну, чутливу і веселу дівчину. Достатньо дорослу, яка вірить людям і люди довіряють їй. Активною учасницею художньої самодіяльності у школі.

Ірину Семенців запам’ятаю елегантною, безпосередньою, прямолінійною людиною, яка вміла ладити з усіма, як з учнями так і з вчителями.

Олю Созанську – достатньо дорослу і відповідальну дівчину, помічницю як в дома так і в школі, яка живе не ілюзіями а реальністю, яка вміє схилити людей до себе.

Тараса Соколовського - -як людину яка вміє заставити себе слухати, який виділявся безпосередністю і слухняністю, який не давав можливості на нього сердитись навіть, якщо він щось робив не так.

Віталія Стельмаха – веселого, говіркого, хитрого, але чесного хлопця. Спортсмен. Вміє постояти за себе і своїх друзів.

Усі ці роки я старався бути з вами, вберегти від чогось поганого, недоброго слова чи вчинку. Тепер мене не буде поруч і цього робити я не зможу. Тому я хочу на згадку  про себе подарувати вам такі ангелочки, щоб вони берегли вас і приносили щастя.

12. Кл. кер.: Свято прощання і свято надій,

  Свято, нарешті, здійснення мрій.

  Сумно і радісно зараз усім –

  Школа була ніби другий ваш дім.

  Щемко на серці, так як ніколи.

  Слово напутнє – директору школи.

  (виступ директора)

 

13. Кл. кер.: Закінчуючи школу, мені хотілося б згадати тих, хто стояв за вашими спинами, підтримуючи у важку хвилину, розв’язував за вас задачі, писав твори… повторно вивчав шкільну програму. Це – ваші батьки. Ваші батьки, разом з учителями готували вас до дорослого життя і вивели на цей поріг – шкільний, останній поріг у доросле життя. На ньому і закінчиться ваше навчання у школі.

14. Випускник: Ми всі сюди прийшли сім’єю.

  Батьки з сльозами нахиляються.

  Вони страдають думкою однією:

  Скінчилося, чи може починається?

 

У дні сумні та в дні на щастя щедрі

Батьки хай будуть у житті моїм.

Отож живімо, друзі, щиро й чемно,

І як наші батьки добро творім.

 

15. Кл. кер.: Дорогі випускники! Сьогодні ми запалимо вогонь материнської та батьківської свічки. Прийміть її та передайте один одному. (спочатку всі батьки, а потім учні). Материнську свічку прошу запалити  _________________, батьківську ___________

Хай її полум’я завжди освітлює вашу життєву дорогу, як символічний факел життя. І де б ви не були, пам’ятайте, що в її полум’ї – вогонь любові материнського серця і батьківського благословення. Знайте, доки живі ваші батьки – доти цей благословенний вогонь супроводжуватиме і оберігатиме вас по житті. Живіть, любіть, даруйте добро і тепло іншим.

  Весняний сад. Пора цвітіння,

  І ви, як квіточки на нім.

  Це зрілість ваша, це змужніння.

  Вам далі йти… Та вже самим.

  Приймати рішення самому,

  Труднощі в житті долати.

  Та впевнений я вже в одному:

  Вам розуму не позичати.

 

І вже сьогодні мої мудрі дорослі діти видали «Закон про випускника». Думаю нам варто було б з ним познайомитися.

 Слово для зачитання «закону про випускника» надається членам ради класу.

Староста: Закон про випускника.

  Прийнятий на класних зборах 11 класу.

  Класні збори, від імені класного народу, виражаючи його суверенну волю, піклуючись про випускників приймають «Закон про випускника»

Розділ 1: Загальні засади.

Стаття 1. Випускник віднині стає самостійним, ні від кого не залежним, вільним і суверенним. Його воля і суверенітет забезпечується батьками.

Стаття 2: Суверенітет випускника поширюється на всю територію, яку він займає і закінчується там, де починається територія батьків.

Стаття 3: Випускник є людина. І в цьому прохання не сумніватися.

Стаття 4: Знання є основними багатством випускника, головне пам’ятати де це багатство заховане.

Стаття 5: Основним символом випускника є атестат. Столицею випускника є школа.

 

Учень: Розділ II: Права, свободи та обов’язки випускника.

Стаття 6: Ніхто не може втручатися в особисте життя випускника, окрім батьків, учителів та громадськості.

Стаття 7: Випускник зобов’язаний до кінця днів своїх вітатися з учителями і вчити цього своїх дітей.

Стаття 8: Випускник має право навідуватись, підтримувати, надавати спонсорську допомогу рідній школі в будь-який день, місяць, рік і в будь-якій валюті.

Стаття 9: Випускник зобов’язаний сприяти вирішенню демографічної ситуації на Україні, тим самим забезпечуючи школи учнями.

 

Учень: Розділ III: Права, свободи та обов’язки батьків випускника.

Стаття 10: Батьки випускника є гарантом його майбутнього навчання.

Стаття 11: Батьки випускника наділяються обов’язками:

  • Забезпечувати його вступ до навчального закладу;
  • Щотижня забезпечувати його продовольчою сумкою та грошовими преміями;
  • Гарантувати складання екзаменаційних сесій;
  • Забезпечити випускнику достойне життя і почесний вихід на пенсію.

Стаття 12: Батьки випускника користуються правом недоторканості на час виконання своїх обов’язків, ухиляння від своїх обов’язків розцінюється як порушення даного закону.

Стаття 13: В окремих випадках, повноваження батьків випускника дозволяється доповнювати дідусеві та бабусі.

 

Учень: Розділ IV: Прикінцеві положення:

Стаття 14: Закон про випускника набуває чинності з моменту вручення атестату.

Стаття 15: День вручення атестату є найбільшим святом в житті випускника і відзначається щорічно.

Стаття 16: Незнання батьками даного закону не звільняє їх від виконання його положень.

 

Кл. кер.: Шановні присутні! Є у світі одне слово, перед яким усі народи низько схиляють голови. Це слово – мама… Мамина пісня, батьківська хата, дідусеві казки, бабусині вишиванки – все це родовідна пам'ять, наша історія. Слово «Берегиня» - це поєднання найсвятішого: МАТЕРІ, ВІТЧИЗНИ, БОГОРОДИЦІ. Це символ надії, віри, любові. Наші дорослі діти давно збагнули цю святу істину.

Діво Пресвятая – матір матерів

Пригорни до серця дочок і синів.

Світлом золотим їх душі освіти

І допоможи їм досягти мети.

 

Научи, як землю вберегти від зла,

Розумом, діянням і крилом тепла,

Зоре-зорянице, сонце доброти

Землю України щастям освіти.

 

Молитва за маму.

Є у мене найкраща у світі матуся,

За неї до тебе Пречиста молюся.

Молюся устами, молюся серденьком

До тебе, небесна Ісусова ненько.

Благаю у тебе дрібними сльозами

Опіки та ласки для любої мами.

Пошли їй не скарби, а щастя і долю,

Щоб дні їх минали без смутку і болю.

Рятуй від недуги матусеньку милу,

Даруй їй здоров’я, рукам надай силу,

Щоб нами раділа, пишалась усюди,

Малих пташеняток, щоб вивела в люди.

За це я складаю в молитві долоні

До тебе, царице на сонячнім троні.

 

Кл. кер.: Дорогі випускники, пам’ятайте, що матері не купити, ні заслужити не можна. Тож бережіть своїх матерів, шануйте їх. Знайте, що ранню старість і хвороби приносить не стільки праця, як сердечні рани, хвилювання і переживання за своїх дітей. Ваше недобре слово, негідна поведінка – це рана на ніжній материнській душі, яка гоїться дуже довго.

Мамо, так мало я встигла сказати

І поглядом, і жестом, і словами.

Ми разом були і у будень, і в свято,

Хай згинуть секрети між нами.

 Дмуть вітри і піднімають хвилі,

 Океан життєвий клекотить,

 Переможем чи впадем безсилі?

 Шлях далекий і важкий лежить.

За кормою закипає піна,

Хмариться на обрії блакить,

Будь за мене впевнена й спокійна,

Хай тебе майбутнє не страшить.

 Побажай удачі кораблю,

 Яким керую я – твоя дитина.

 Люби мене, як я тебе люблю.

 Моя чарівна, добра і єдина.

   (пісня батьків )

Кл. кер.: Ось і перегорнули ми сторінки нашого шкільного життя довжиною в 11 років. Давайте ще раз подивимось на ваші шкільні роки у нашій презентації. (презентація). Що порадити, які слова-дороговкази дати вам на майбуття? Благословляючи вас у щасливу путь, я хочу, щоб ви пам’ятали: що ви принесете у цей світ, таким він і буде. Тож принесіть в нього ЩАСТЯ, ДОБРО, МУДРІСТЬ І СПРАВЕДЛИВІСТЬ. І знайте, що щастя – це не гроші, не влада, це – стан душі, шукати його треба в собі. Добро – це вміння нести у світ свої прагнення і не нав’язувати нікому того, що не бажаєш сам. Мудрість – це не вказівки комусь, яким треба бути, а здатність змінюватись самому. Справедливість – це уміння не оцінювати інших за своїми мірками.

 Матір Тереза – лауреат Нобелівської премії миру, залишила духовний заповіт. Давайте ми згадаємо його положення.

 Випускники по черзі кажуть:

  • Люди бувають нерозумними, нелогічними і егоїстичними. І все ж люби їх.
  • Коли ти робиш добро, то люди будуть звинувачувати тебе у затаєній особистій користі і самолюбстві. І все ж виявляй доброту.
  • Якщо ти досягнув успіху, то в тебе може з’явитися багато фальшивих друзів і справжніх ворогів. І все ж досягай успіху!
  • Якщо ти чесний і відвертий, то люди будуть обманювати тебе. І все ж будь чесним і відвертим!
  • Те, що ти будував роками, може бути зруйноване в одну мить. І все ж будуй!
  • Люди потребують допомоги, але вони згодом дорікатимуть тобі за неї. І все ж допомагай людям!
  • Якщо ти досягнув безмежного щастя, тобі будуть заздрити. І все ж будь щасливим!
  • Добро, яке ти зробив сьогодні, люди забудуть завтра. І все ж твори добро!
  • Ділися з людьми кращим, що в тебе є і цього ніколи не буде достатньо. І все ж ділися найкращим.
  • Життя – це шанс. Скористайся ним.
  • Життя – це краса. Милуйся нею.
  • Життя – це мрія. Здійсни її.
  • Життя – це виклик. Прийми його.
  • Життя – це обов’язок. Виконай його.
  • Життя – це цінність. Цінуй його.
  • Життя – це удача. Шануй її.
  • Життя – таке чудове. Не марнуй його

 

Ось ці основні цінності, якими ви маєте запастися, вирушаючи у життєву дорогу. Якщо візьмете цей багаж із собою у життя, то перемога буде за вами!

Скільки б не судилося страждати,

Все одно благословлю завжди

День, коли мене родила мати

Для життя, для щастя, для журби.

Як мені даровано багато,

Скільки в мене щастя,

Ось, візьми!

На землі сміятись і страждати,

Жити і любить поміж людьми.

 

Як співається у пісні: Виростеш ти сину, вирушиш в дорогу. Вирушать з тобою приспані тривоги. За тобою завжди будуть мандрувати, очі материнські і білява хата. І звичайно, їх сердечна душевна молитва за своїх дітей.

(молитва)

 

Хай ваше людське щастя буде осяяне життєвою мудрістю і всеперемагаючим сяйвом духовності.

 Що ж, наш урок закінчується і дзвоник, який продзвенить буде дзвінком у життя. І голос дзвіночка сьогодні не звичайний. Він продзвенить для вас різними кольорами.

Жовтим кольором – кольором сонця, світла і тепла. Хай життя ваше буде світле, повне хліба, багатства і достатку!

Червоним кольором – кольором любові і кохання. Хай по ваших життєвих шляхах поруч йде тільки любов!

Зеленим кольором – кольором життя, оновлення. Залишайтесь завжди молодими, повним сил, прагнення до кращого!

Блакитним кольором – кольором мрії і надії. Саме з мрією люди досягають найбільших вершин.

 Сьогодні цей різнокольоровий дзвінок звучить саме для вас.

 

 

docx
Додано
17 грудня 2021
Переглядів
842
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку