Аналізуємо медіаповідомлення
Розгляньте, хто подає інформацію? Це організація,
корпорація чи фізична особа? Які посилання вони мають на інформацію, яку надають?
Проаналізуйте, хто надає це повідомлення. Чи має
ресурс політичні зв'язки? Які фактори можуть впливати на ресурс?
ЗМІ часто використовують зображення, щоб
привернути увагу людей. Чи представляють візуальні
ефекти лише одну сторону
історії? Відзнятий матеріал надмірно графічний або
покликаний спровокувати конкретну реакцію?
Чи була ця інформація розрахована для
конкретної аудиторії? Для якої саме?
Подумайте, яку реакцію намагається спровокувати повідомлення? Чи має
повідомлення на вас та ваші
емоції певний вплив? Що саме
хоче сказати автор повідомлення? Уважно вивчіть інформацію і знайдіть прихований зміст.
Оберіть одну публікацію в блозі, статтю або відео на запропоновану тему. Визначте автора, формат, аудиторію, вміст і мету повідомлення. Потім дайте відповідь на наступні запитання.
Чи виникали труднощі під час
Як змінилося ваше аналізу? Чи легко враження від інформації практикувати після аналізу? Як ви медіаграмотність? Як можна
думаєте, чи потрібно практикувати задавати інші питання? медіаграмотність
переглядаючи ваші улюблені ресурси?
Чи важливо у сучасному світі бути медіаграмотним?
Чому?