Педрада "Вдосконалення процесу виховання учнів через моделювання виховної системи класу

Про матеріал
Презентація педагогічної ради "Вдосконалення процесу виховання учнів через моделювання виховної системи класу" допоможе класному керівнику створити свою виховну модель класу. Показано виховні моделі класів з досвіду роботи класних керівників
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Диригент оркестру мусить готувати своїх учнів поодинці, щоб у колективній роботі отримати музичну гармонію. М. Монтессорі , італійський педагог 20 століття

Номер слайду 2

Класні керівники - наймасовіша категорія організаторів виховного процесу в освітніх установах. Взаємодія класного керівника і учнів є ключовим моментом в побудові виховних відносин. Класне керівництво - основна і провідна форма організації виховного процесу в освітніх установах. Успішність діяльності всього педагогічного колективу. Результативність процесу розвитку особистості дитини Благополуччя контактів батьків і школи. Формування дитячого колективу

Номер слайду 3

ЗАВДАННЯ 1. Вставити пропущені відповідно слова………………системи відносин через різноманітні види спільної діяльності класного колективу…………,духовний …….. між суспільством і дитиною в освоєнні основ людської культури………..зусиль педагогів, сім'ї , соціуму ………..сприятливого розвиваючого середовища і морально-психологічного клімату в класіКласний керівник сьогодення: Організатор, професіонал, посередник, творець, координатор

Номер слайду 4

Організатор системи відносин через різноманітні види спільної діяльності класного колективу. Професіонал, духовний посередник між суспільством і дитиною в освоєнні основ людської культури. Координатор зусиль педагогів, сім'ї , соціуму Творець сприятливого розвиваючого середовища і морально-психологічного клімату в класіКласний керівник сьогодення

Номер слайду 5

ОСОБИСТІСТЬКОЛЕКТИВВиховні заходи,КТСВзаємодія з батьками. Класний керівник Класне самоврядування. МОДЕЛЬ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ КЛАСУ

Номер слайду 6

Вдосконалення процесу виховання учнів через моделювання виховної системи класу. Діяльність класного керівника – це духовна творчість, в якій він – художник, а виховання – мистецтво. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 7

СИСТЕМА ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСУ- це спосіб організації життєдіяльності та виховання членів класного співтовариства,цілісна і упорядкована сукупність взаємодіючих компонентів,інтегрування навчальних занять, позаурочне життя,різноманітна діяльність і спілкування в класі та поза його межами,вплив соціуму.

Номер слайду 8

ВИЯВЛЕННЯ КОЛЕКТИВНИХ НАВИЧКІВФОРМУВАННЯКОЛЕКТИВНИХ І ЛІДЕРСЬКИХ НАВИЧКІВ ФОРМУВАННЯ КОЛЕКТИВУРОЗВИТОК І СТАНОВЛЕННЯ КОЛЕКТИВУФОРМУВАННЯ І СОЦІАЛИЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ЧЕРЕЗ КОЛЕКТИВСТАНОВЛЕННЯ КОЛЕКТИВУ:1-2 класи3-4 класи5-6 класи7-8 класи9-11 класи. ЗАВДАННЯ 2. Розподілити етапи становлення колективу і класи

Номер слайду 9

І етап. ВИЯВЛЕННЯ КОЛЕКТИВНИХ НАВИЧКІВ1-2 класи ІІ етап. ФОРМУВАННЯКОЛЕКТИВНИХ І ЛІДЕРСЬКИХ НАВИЧКІВ3-4 класи ІІІ етап. ФОРМУВАННЯ КОЛЕКТИВУ5-6 класи ІV етап. РОЗВИТОК І СТАНОВЛЕННЯ КОЛЕКТИВУ7-8 класи Vетап. ФОРМУВАННЯ І СОЦІАЛИЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ЧЕРЕЗ КОЛЕКТИВ9-11 класи СТАНОВЛЕННЯ КОЛЕКТИВУ Успіху досягають лише люди з досвідом роботи в колективі,які бажають використовувати досвід колективу. Едвард Лоулор

Номер слайду 10

ВИЯВЛЕННЯ КОЛЕКТИВНИХ НАВИЧКІВОРГАНІЗАЦІЯ І ВИХОВАННЯ ДИТЯЧОГО КОЛЕКТИВУКласний керівник2-В класу Шинкар Л. А. Виховання учнівського активу. Організація захоплюючих заходів. Формування здорової громадської думки. Створення і розвиток позитивних традицій класу. Особистість, зливаючись з колективом, не втрачає себе. Навпаки, вона досягає в колективі вищого ступеня свідомості і вдосконалення. Анрі Барбюс

Номер слайду 11

Класний керівник 2-В класу Модель виховної роботи 2-В класу«Сонячні промінчики»

Номер слайду 12

Нова українська школа. Модель поваги прав дитини та демократії: ДИТИНОЦЕНТРИЗМВиховний процес- НАСКРІЗНОМета:виховання цінностей. Модель виховної системи 2-В класу - «Сонячні промінчики». Провідна ідея виховної системи класу – виховання, яке нерозривно пов’язане з вихованням цінностей.

Номер слайду 13

Система виховної роботи. Я - ГРОМАДЯНИН Я - ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ Я + РОДИННЕ = МИ Я ЧАСТИНА ПРИРОДИ ПОВАЖАЙ ЧУЖЕ, ЯК СВОЄ Я ХОЧУ, МОЖУ ТА БУДУ!

Номер слайду 14

Основні завдання виховної роботи класного керівника. Створити необхідні умови для становлення і прояву індивідуальності дітей.2.      Надати педагогічну підтримку кожному учневі в реалізації прагнення стати і бути самим собою.3. Підвищити роль класного співтовариства в прояві індивідуальності учнів.4. Сприяти розвитку особистості дитини,формуванню її інтелектуального, морального потенціалу5. Виховувати в учнів любов до свого народу, його мови, звичаїв і традицій.

Номер слайду 15

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. Ціннісне ставлення до природи. Ціннісне ставлення до праціЦіннісне ставлення до культури імистецтва. Ціннісне ставлення до себе Напрямки виховної роботи

Номер слайду 16

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави Усний журнал “МИ ЧУЄМО ТЕБЕ, КОБЗАРЮ,КРІЗЬ СТОЛІТТЯ!”

Номер слайду 17

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей Свято “ Все починається з мами ”

Номер слайду 18

День здоров’я

Номер слайду 19

Веселі старти. Тато, мама, Я- спортивна сім'я”

Номер слайду 20

Родинний майстер-клас

Номер слайду 21

Проект “ Небезпека батарейки для довкілля ” Проект “ Захисти першоцвіти ” Проект “ Нагодуй пташку взимку ”

Номер слайду 22

Модель випускника НУШДоброзичливий. Поважає сім’ю і суспільство. Допитливий, активний Виконує правила здорового способу життя. Любить природу і рідний край. Творчий Вміє працювати в групі і колективіПатріот. ОсобистістьІнноватор

Номер слайду 23

Класний керівник здійснює свою діяльність відповідно спрямовані на:виховання шанобливого ставлення до держави;родини, національних цінностей;формування засад здорового способу життя;проведення роботи з сформованості учнівського колективу.до основних завдань, які визначені Програмою” Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ”, затвердженими наказом МОН України , і

Номер слайду 24

ОРГАНІЗАЦІЯ І ВИХОВАННЯ ДИТЯЧОГО КОЛЕКТИВУКласний керівник6-В класу. Топалова Л. Г. ФОРМУВАННЯ КОЛЕКТИВУВиховання свідомого ставлення один до одного; Формування моральних якостей;Розвиток творчих, органiзаторських здiбностей. Якщо один домагається успіху, то досягнуть успіху всіДжим Баррет

Номер слайду 25

Модель виховної системи 6-В класу

Номер слайду 26

Виховує все: люди, речі, явища,але перш за все і найдовше - люди. Серед них на першому місці – батьки і педагоги. А. С. Макаренко

Номер слайду 27

Виховна проблема класного керівника: «Формування дружнього організованого колективу через активізацію індивідуального впливу та колективної виховної роботи в умовах особистісно-орієнтованого виховання»

Номер слайду 28

Модель виховної системи 6-В класу“ Дружна сім’я” «The Best”

Номер слайду 29

Модель виховної системи 6-В класу“ Дружна сім’я” Відповідальність. Самостійність. Співпраця. Підтримка. КолективІндивідуальність«The Best”

Номер слайду 30

Основні напрямки виховної роботи класу. Діагностика

Номер слайду 31

Гра-знайомство “День народження 5-В”

Номер слайду 32

КТС “Квітуча Бессарабія”

Номер слайду 33

Спортивні змагання“Веселі старти”

Номер слайду 34

Свято“ Посвята в п’ятикласники”

Номер слайду 35

Свято“Новорічний серпантин”

Номер слайду 36

Концерт “День Матері”

Номер слайду 37

Сторінками виховних годин

Номер слайду 38

Сімейна зустріч “ Сім плюс я – моя щаслива сім’я”

Номер слайду 39

Ігри патріотів “Я громадянин своєї країни”

Номер слайду 40

Ігри патріотів “Я громадянин своєї країни”

Номер слайду 41

Подорожуємо разом

Номер слайду 42

Професійна компетентність класного керівника. Знання базових педагогічних понять. Оволодіння базовими виховними уміннями. Компетентний класний керівник – це особливе поєднання навичок аналітичного мислення, розуміння учнів і вміння створювати умови для розкриття їхнього особистісного потенціалу..

Номер слайду 43

Довідка:виховання, цілі виховання, зміст, проєктувальні, методи, форми, організаційні,засоби виховання, комунікативні, дослідницькі.знання виховних систем і теорій, діагностичні. Професійна компетентність класного керівника. ЗАВДАННЯ 3. Обрати за допомогою довідки педагогічні поняття і виховні уміння. Знання базових педагогічних понять. Оволодіння базовими виховними уміннями

Номер слайду 44

виховання, цілі виховання, зміст, методи, форми, засоби виховання, знання виховних систем і теорій.проєктувальні , організаційні,комунікативні, діагностичні, дослідницькі. Професійна компетентність класного керівника. Оволодіння базовими виховними уміннями: Знання базових педагогічних понять:

Номер слайду 45

ОРГАНІЗАЦІЯ І ВИХОВАННЯ ДИТЯЧОГО КОЛЕКТИВУ. Класний керівник 9-В класуІванова Т. Д. ФОРМУВАННЯ І СОЦІАЛИЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ЧЕРЕЗ КОЛЕКТИВФормування самосвідомості, відкриття свого внутрішнього світу;Вміння вчитися розуміти самого себе, правильно сприймати і оцінювати власні якості і відношення в колективі. Досвід колективного життя є не тільки досвід сусідства з іншими людьми, через колектив кожен член його входить в суспільство. А. С. Макаренко

Номер слайду 46

НАУКОВО- МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМАВИХОВНОЇ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА 9-В КЛАСУ«Морально-духовне та патріотичне виховання учнів через організацію особистісно-орієнтованого креативного простору»

Номер слайду 47

КОНЦЕПЦІЯ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ 9-В КЛАСУ„ВІСІМ КРОКІВ У МАЙБУТНЄ”

Номер слайду 48

1 крок до Закону: «Я – громадянин України»2 крок до Батьківщини: «Я – господар на своїй землі»3 крок назустріч Знанням: «Я – творець своєї долі»4 крок назустріч Родині: «Я – надія родини»5 крок до Моральності і Духовності: «Я – справжня людина»6 крок до Праці: «Я – майстер на всі руки;7 крок до Творчості і Дозвілля: «Я – талановита людина»8 крок назустріч Спорту і Здоров’ю: «Я – цінитель життя»Виховна система 9-в класу

Номер слайду 49

1 крок до Закону: «Я – громадянин України»тт. Передбачає формування громадянської компетентності, знання своїх прав, свобод, обов’язків, правил та норм поведінки, соціально важливих для суспільства, вироблення активної життєвої позиції щодо негативних проявів у соціумі.

Номер слайду 50

2 крок до Батьківщини: «Я – господар на своїй землі»Має на меті формування почуття любові до свого рідного краю,Батьківщини, народу, традицій та звичаїв, шанобливого ставлення додержавної символіки, толерантного ставлення до історії та культури інших народностей, які проживають в Україні, а також виховання дбайливого,ціннісного ставлення до природи, почуття відповідальності за довкілля

Номер слайду 51

3 крок назустріч Знанням: «Я – творець своєї долі»Передбачає формування відповідального ставлення до навчання, розуміннянеобхідності набуття якісних і глибоких знань для їх подальшоговикористання у житті

Номер слайду 52

4 крок назустріч Родині: «Я – надія родини»Спрямований на усвідомлення цінностей соціального спілкування тазасвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей

Номер слайду 53

5 крок до Моральності і Духовності: «Я – справжня людина»Передбачає формування єдності моральної свідомості та поведінки, єдності слова і діла, наявності активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції, ціннісного ставлення до духовного надбання народу.

Номер слайду 54

6 крок до Праці:«Я – майстер на всі руки»Має на меті формування в особистості розуміння значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення.

Номер слайду 55

7 крок до Творчості і Дозвілля: «Я – талановита людина»Передбачає розвиток творчих здібностей вихованців та вміння організувати свій вільний час, позитивного ставлення до внутрішнього творчого “Я” як себе особисто, так і оточуючих людей, формування емоційної культури

Номер слайду 56

8 крок назустріч Спорту і Здоров’ю: «Я – цінитель життя»Передбачає формування позитивного самоставлення до здорового способу життя, ціннісного ставлення до себе

Номер слайду 57

Номер слайду 58

Номер слайду 59

Номер слайду 60

Номер слайду 61

Творчий класний керівник. Виходить за межі вирішення вузьких педагогічних проблем. Прагне до співробітництва, співпраці з учнями. Пам'ятає , що єдиною школою у якій формується моральні риси,є реальне життя. Створює атмосферу радості, комфортності в класному колективі. Постійно в пошуку і навчанні.

Номер слайду 62

Педагогічний дизайн виховного заходу

Номер слайду 63

Педагогічний дизайн виховного заходу базується на принципах :“ Я навчаюся , щоб знати ”Я навчаюся , щоб діяти ”“ Я навчаюся, щоб бути ”“ Я навчаюся, щоб жити у взаємодії ”Завдання 4. Оберіть один з принципів педагогічного дизайну.

Номер слайду 64

Про важливість принципу “ Я навчаюсь, щоб взаємодіяти ” свідчать підсумки 19-тирічного дослідження в штаті Пенсільванія. Дослідники спостерігали за дітьми, які наскільки добре ділилися, слухали інших, розв'язували проблеми , були корисними для інших. Було виявлено, що діти з найвищими соціальними і емоційними оцінками в освітньому закладі були більше благополучними в житті. Самосвідомістьуправління собою,соціальна обізнаність, навички спілкування, відповідальність у прийнятті рішень.

Номер слайду 65

Щоб у колективній роботі отримати музичну гармонію,диригент оркестру мусить готувати своїх учнів поодинці. М. Монтессорі , італійський педагог 20 століття

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рєзнікова Тамара Григорівна
    Дякую за дуже якісне і послідовне розкриття теми педради . Я НАВЧАЮСЯ, ЩОБ ДІЯТИ!!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
5 жовтня 2021
Переглядів
1705
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку