"Перший раз у перший клас."

Про матеріал

Мета: сформувати уявлення учнів про школу, як країну знань; розширити кругозір учнів про рідну Україну, про народну символіку та державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, її просторів, розвивати почуття патріотизму, заохочувати творити добро, здобувати знання, щоб бути гідним учнем своєї школи і громадянином своєї держави.

Обладнання. Віночок із різнокольорових паперових квітів, хмаринки, малюнки шкільного приладдя, «чарівний портфелик», дидактична гра «Карлсон».

Перегляд файлу

ПЕРШИЙ УРОК У 1 КЛАСІ

Тема:  Перший раз у перший клас

Мета: сформувати уявлення учнів про школу, як країну знань; розширити кругозір учнів про рідну Україну, про народну символіку та державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, її просторів, розвивати почуття патріотизму, заохочувати творити добро, здобувати знання, щоб бути гідним учнем своєї школи і громадянином своєї держави.

Обладнання. Віночок із різнокольорових паперових  квітів, хмаринки,   малюнки шкільного приладдя, «чарівний портфелик», дидактична гра «Карлсон».

Хід уроку( с.1)

 

І. Привітання ( с.2)

Ранок розпочавсь цікаво,

Світить сонечко ласкаво,

В календарик заглядає

І від посмішки аж сяє.

Знає сонце гомінливе –

День сьогодні особливий!

 А чого ж сьогодні день особливий?

- Яке ж сьогодні число? Місяць?

 Сьогодні для вас пролунав перший дзвінок, який покликав вас на перший у вашому житті  урок.

Ми всі разом вирушаємо до Країни Знань. Усі жителі цієї країни носять почесне звання – УЧЕНЬ, УЧЕНИЦЯ. Мандрувати ми будемо на цьому потязі. Потяг буде зупинятися на різних зупинках. (c.3)

Але ж спочатку  ніж вирушати в дорогу, нам треба познайомитися.

І перша зупинка «Знайомство» ( с.4)

Вчитель.  

Подивіться навколо, як багато учнів у класі. Можливо, ви ще не всі один одного знаєте, не з усіма знайомі. Звичайно, у кожного своє ім'я, і відразу буває важко запам'ятати, кого як звуть. Але ж складно розмовляти з людиною, якщо не знаєш його імені. А ми разом вчитимемося, і тому потрібно знати всіх учнів свого класу.

- Давайте знайомитися. Я пропоную вам всім вийти до мене, взятися за ручки і стати в коло.

 

̶   Давайте за командою скажіть хором кожен своє ім’я.  Увага, приготувалися.

- Як вас звуть? (Діти відповідають хором)

-Нічого не розібрати . Може ми голосно говорили. Давайте скажемо пошепки.

- Знову не зрозуміло.

̶  А чому не зрозуміло, як вас звати? (відповіді дітей)

̶  А що ж потрібно робити, щоб чути кожного?

̶  Це тому, що ми разом відповідали. Коли говорить один – його всі чують, а коли разом – нічого не зрозуміло.   То ж відразу домовляємось: говорити по черзі, не перебивати. І цього правила ми будемо дотримуватися кожного дня.    

 

 У мене є ось такий ЧАРІВНИЙ ВЕДМЕДИК. Будемо передавати його по колу і кожен називатиме своє ім’я.

Ми усі – одна сім’я,

Неповторні – ти і я!

Будемо усі дружити,

В злагоді і мирі жити.

 

 ІІ. ЗУПИНКА «ВІДГАДАЙКА» (с. 5)

ГРА «ЗАГАДКИ ВІД МУДРОГО ПОРТФЕЛИКА»


 

1.Стоїть веселий свiтлий дiм,

дiтей багато дуже в нiм.

Там пишуть i рахують,

Читають i малюють. (Школа) 

 

 2. В сумцi зошити, буквар.

Хто до школи йде?   (Школяр)

Хто скликає на урок?

То дзвенить шкільний...   (Дзвiнок)

 

3. Букви всі від «А» до «Я»

На сторінках...

Діти (хором). Букваря!

 

 

 4. Для письма, сказати прошу,

Що потрiбно взяти?   (Зошит)

 

5. Довгі палички, кругленькі, 
Сині, жовті, червоненькі, 
На папері походили, кольори свої лишили. 
Звуться палички оці кольорові... (олівці). 

6. 

 Виводить букви і слова

 Усім потрібна штучка.

 В руці виблискує здаля

Зручна учнівська …(Ручка)

7. Ручки й олівці, щоб знали,

Ми кладемо у...

Діти (хором). (Пенал)

Загадки ви вмієте відгадувати.

 

Всі ці речі школярі носять у своєму портфелі.

- Сподіваюсь, ви, малята, вмієте портфель складати?

Зараз ми перевіримо, чи знаєте ви які речі треба класти в портфель.

 

ІІІ. ЗУПИНКА «ІГРОВА»(С.6)

А ви знаєте, що треба класти у потфель? Зараз перевіремо.

 

Гра «Склади портфель» ( с. 7)

 

Дидактична гра «Я – не я» (стаємо у коло)

Я – ручки догори

Не я – присіли.

                         А тепер давайте грати –  треба вам відповідати.

  Рано – вранці хто піднявся?

                                       А хто сонечку всміхався?

Не хотів хто одягатись?

                                        А зарядку хто робив?

                                        Свої ручки хто не мив?

       Добре зранку готувався. Хто?

А ще досі не вмивався хто?

Хто здоровим хоче стати?

А знання хто хоче мати?

  • Бачу, всім вам хочеться знання пізнати  і справжніми школярами скоріше стати!
  • Для того, щоб потрапити до Країни Знань, нам треба відкрити ворота. Де живуть наші знання. А щоб відкрити ці ворота, що на потрібно?(Ключик)
  • У кожного шлях буде свій.  Тому кожному потрібен свій ключик.
  • А хто нам його принесе, відгадайте.
  • ЗАГАДКА

В лісі вогник рудуватий
Шишки лускає завзято. (Білка) ( С.8)

Діти, у лісовій школі сьогодні теж почалися уроки і білочка принесла вам ПОДАРУНКИ- КЛЮЧИКИ. Той хто отримає ключик, має право носити звання «УЧЕНЬ» або «УЧЕНИЦЯ».

 

 

ІV.СТАНЦІЯ «СВЯТКОВА»(С.9)

V. Народження нової родини.(ВІНОК)

- Зараз вийдіть до мене, жовті квіточки (дівчатка), назвіть своє ім’я, прізвище і «вплетіть» квіточку у наш віночок.

За допомогою вчителя діти прикріплюють квіти на дошку, заздалегідь оформлену у вигляді віночка.

- Тепер вийдіть хлопчики…….

-Погляньте, діти, на цей чарівний віночок.

Цей віночок буде символізувати міцну дружбу нашого класу.  Саме в цю хвилину народився наш клас.

У нас немає ТИ.

У нас немає Я.

Ми - єдиний клас.

                                                 Ми одна сім’я.

-Ой, діти, а хто це стука в двері?

 Та це ж Карлсон.

Він теж хоче вас привітати зі святом.

А без чого не буває дня народження?

-Звичайно, без іменинного торта. (Вчитель дістає торт).

-1 вересня — день народження нашого 1-А класу.

У школі з'явився новий клас — нова шкільна родина.

А я вітаю батьків з 1 вересня. Бажаю міцного здоров’я, терпіння, старанних і слухняних діток. Щоб ви могли пишатися ними.(с.10)

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 лютого 2020
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку