Перший раз у перший клас

Про матеріал
Урок-сценарій на перший урок першачкам. Мета цього заняття - викликати позитивні емоції від знайомство з школою, вчителем, ототожнювати себе школярем, важливою частинкою класу.
Перегляд файлу

"Перший раз у перший клас"

Мета уроку: викликати позитивні емоції від зустрічі з вчителем, однокласниками; розвивати інтерес до навчання; виховувати любов до рідного краю, повагу до школи, бажання гарно вчитися.

Обладнання: ножиці;кольоровий папір; ноутбук, пазли, подарунки, «паперові цукерочки», кольорова сіль, посуд, листочки із зображенням першокласників.

 

Хід уроку

 

І. Організація початку уроку.
Створення сприятливої обстановки.

                                Ранок розпочавсь цікаво,

                                Світить сонечко ласкаво,

                                В календарик заглядає,

                                І від посмішки аж сяє.

                                Знає сонце гомінливе –

                               День сьогодні – особливий.
 

- Шановні  батьки, любі діти, всі наші гості! Я щиро вітаю вас зі святом — Днем знань. Сьогоднішній день – святковий. Навколо нас багато знайомих оченят, та я пропоную познайомитись ще раз. Мене звати – Анна Юріївна. Я буду старатись робити перебування першачків у школі комфортним, будемо разом здобувати знання та корисні навички. А тепер я пропоную на рахунок «три» кожному голосно сказати своє ім’я. Один! Два! Три! (Діти кричать хором, нічого розібрати не можна.)
 

- Діти, скажіть, чому ми чітко не почули ім’я кожного з вас? Можливо, ви кричали не достатньо голосно? (Діти приходять до висновку, що говорити треба по черзі, якщо хочеш когось почути, або хочеш, щоб почули тебе)
 

- Діти, звертаюсь зараз до вас. Перед вами сьогодні відкрились двері у чарівну країну знань. Так багато нового, цікавого, незвіданого ми з вами вивчимо, побачимо, створимо. І перше, що ми з вами створили – це наша класна родина. Зверніть увагу на дерево позаду вас – це наше класне дерево. Які чудові розлогі гілочки, яке зелене листячко. Та скажіть мені, чому воно порожнє? Чому тільки зверху заповнений простір?  (Бо ми тільки починаємо наше шкільне життя)

-  А про шкільне життя очима першачка нам розкажуть наші діти.

 

1. Ой, веселе свято в нас.

Ми прийшли у перший клас.

Яскраві квіти у руках,

Нові ранці на плечах

Небо чисте, голубе,

Радісно довкола,

Осінь, ждали ми тебе,

Щоб іти до школи.

 

2. Були до цього малюками,

В садочок нас водили мами.

А тепер всі підросли

І дружно в 1 клас пішли.

 

3. Я хвилююсь, як ніколи,

Я хвилююся весь час.

Адже я прийшла до школи,

Перший раз, у перший клас!

 

4.Готувалась я до школи,

Встала рано, як ніколи.

- Швидше, мамо, швидше, тату!

Скільки ж можу вас чекати?

Я ж іду не в дитсадок,

А на перший свій урок!

 

5. Мама дуже переживала,

Бабуся усю ніч не спала.

А татові ще й сон наснився,

Що я в школу запізнився.

 

6. Щоб у школу не проспати

Довелось о сьомій встати.

Зуби чистити, вмиватись,

Одягатись, заплітатись.

 

7. Іграшки лишились вдома -
Зараз гратися не час!
Ось і стежечка знайома -
Я іду вже в перший клас!


8. Всі нам радо усміхнуться,
Вчителька вітає нас.
Адже ми прийшли до школи
Перший раз у перший клас!

 

 

-  Осінь дарує нам не тільки сади із запашними яблуками, чудовий урожай на городах. Ця пора року дарує нам свято – Свято Першого дзвоника. Про чудову пору року нам розкажуть наші учні.

 

1. Сіла осінь на порозі,
Довгі коси розплела,
Спілі яблука на возі
До бабусі привезла.

2. Вітром  двері відчинила:
- Дари з воза забирайте!
Павутинкою злетіла:
- Через рік мене чекайте!

3. Восени врожай збирають
На городах і в садках.
Груші, яблука звисають
На тонесеньких гілках.

4. Прийде осінь. Закурличе
Журавлями в ранній час,
І дзвінок мене покличе
Перший раз у перший клас.

 

- Діти, сьогодні унікальна дата. Сьогодні у нас народилася наша шкільна родина. Саме сьогодні, 1 вересня 2020, року утворився наш класний колектив. І саме сьогодні ми створимо нашу першу спільну колективну чудову роботу. Але створити цю роботу ми зможемо, якщо серед вас немає дошкільнят, а є тільки справжні школярі. Ну що, готові?

 

- Осінь нам дарує прекрасні пейзажі. Червоний, жовтий, золотий, багряний, жовтогарячий – всіма цими кольорами розфарбувала осінь листочки у парках. У вас на партах також є листочки. Ваше завдання – знайти учня, у якого такий самий листочок і стати у пари (утворюються пари по листочкам: 2 кленових, 2 березових, 2 листочка акації, 2 дубових, 2 листочка кульбаби, 2 листочка водяної лілії)

 

-         Спершу перевіримо, на скільки ви знаєте природу! (учитель перевіряє, чи знають діти, листочки яких рослин їм попалися)

-         Супер! А тепер утворимо дві команди (листочки зеленого кольору і жовтого (по 6 чоловік у команді). Першій команді треба загнути кожен промінчик і приклеїти його кінець до центру кола (при виконанні вчитель підказує дітям, що треба кожному по черзі загинати смужечку, чекаючи своєї черги). Другій команді треба хмаринку зробити м’якою та пухнастою за допомогою вати.

 

Виконання дітьми практичної роботи. Вчитель вивішує дитячі роботи на плакат.

 

- Як гарно у вас виходить! Здається мені, що серед вас дійсно немає дошкільнят. Але ми все-таки продовжимо перевірку! Ой, трохи не забула! Сьогодні зранку я знайшла конверт з дивною головоломкою. Я сподіваюсь, що ви мені допоможете! (Діти складають пазли, виходить зображення портфеля. Пазл викладається на кольорових смужках, на кольорах райдуги)

 

- Так, одним із головних атрибутів школяра є портфель. Він і буде центральною фігурою на нашому плакаті (вчитель кріпить на плакат зображення портфеля).

- Портфель – ваш вірний друг і супутник. Його треба берегти. А зверніть увагу, на якому фоні зображений наш портфель. Що вам нагадують ці кольори? (Райдугу) Озирніться навкруги, можливо, серед нас десь захована райдуга? (райдуга захована на плакаті у лівому куточку).

 

- Наша колективна творча робота майже готова, не вистачає лише дитячих думок. Діти, подумайте, чому ви хочете навчитись у школі, що хочете дізнатись? (діти відповідають на питання, чіпляють на плакат листочок зі своїм зображенням  та маленьким дзвіночком)

 

-         Райдуга – особливий символ. Кожен колір має своє значення. І зараз ми з кольорів веселки створимо символ нашого класу. Наш клас – це ви, ваші різні характери, різні погляди, захоплення, вміння. Та всі ми разом утворили колектив. Тепер нехай кожен з вас додасть трохи свого кольору. (Після того, як вчитель прочитає значення кольору, учень всипає відповідний колір у посудину)

Червоний – наділить нас любов’ю.

Помаранчевий – принесе нам славу, велич та гідность

Жовтий – подарує нам тепло і повагу.

Зелений – дасть нам надію на злагоду, мир і спокій

Блакитний – символізує благородство, ніжність і вірність

Синій – символ вірності і довіри.

А для батьків (фіолетовий) ми приготували колір мудрості і розуміння.

 

-         Ну що, мої помічники, я рада вам повідомити, що ми впорались з усіма завданнями, які приготував нам сьогоднішній святковий день. Діти, запам’ятайте цей момент. Попереду у нас – найурочистіша хвилина сьогоднішнього дня – посвята у першокласники.

 

Катя: - Сьогодні, 1 вересня 2020 року , запрошую до посвяти та  наказую прийняти в лави першокласників початкової школи «Дітвора» і гордо носити звання «учень-учниця»

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

 

(посвята супроводжується нагородженням значком першокласника та подарунком)

 

- Для батьків у мене є також пара слів. Шановні, дорогі батьки, завжди пам’ятайте про те, що ваша дитина ступила на цю нелегку стежину вперше, пам’ятайте, що ті завдання, які будуть їй траплятися на шляху – вона бачить вперше. Запасайтесь терпінням, стриманістю, розумінням. Намагайтеся розуміти дитину, адже Ви колись були дітьми, а дитина – ще не була дорослим. Я вдячна Вам, що довірили нам найдорожче, що Вас є. Обіцяю вчити Ваших дітей різним наукам: рахувати, читати, писати, бути людиною, бути особистістю.

Є в мене для Вас цікавий подарунок, який допоможе у нашому шкільному житті.

 (Вчитель роздає паперові цукерки, в яких є невеличкі записочки. Одна цукерка на  одну сім’ю)

 

1. Не відкривати зошити і щоденник в поганому настрої.

2. Ніколи не робити за дітей домашню роботу.

3. Усі діти не можуть мати однакові здібності. Моя дитина – унікальна по-своєму.

4. Не зловживайте своєю владою, не перетворюйте мудрість батьківської влади на авторитарне правління.

5. Дитина — дзеркало родини; як у краплі води відбивається сонце, так у дітях відбивається моральна чистота матері і батька.

6. Знайдіть час для того, щоб послухати, як пройшов день у дитини.

7. Не порівнюйте вашу дитину з іншими дітьми. Порівнюйте її сьогоднішні успіхи з вчорашніми. І тоді побачите чіткий рух вперед.

8. Не карайте дітей додатковими навчальними заняттями. Знання – не покарання.

9. Виховуючи свою дитину – виховуєте себе.

10. Не нав’язуйте свій вибір дитині. Бо це Ваш вибір.

11. Не панікуйте, якщо ваша дитина о 22:00 згадала, що на завтра треба вивчити вірш, зробити проект та прийти до школи у святковому одязі =)

12. У школі дитина поводиться  так, як їй дозволяють поводити себе вдома.

 

- Пам’ятайте ці рекомендації, вони спрямують Ваш вектор. Мені безмежно приємно було працювати сьогодні з вами, шановні першокласники, бачити ваші зацікавлені очі, дорогі батьки. На завершення нашого чудового святкового першого уроку, я запрошую до слова керівника «Дітвори».

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Сценарії
НУШ
Додано
3 червня
Переглядів
2270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку