Перший урок "Ми – українці єдина сім’я"

Про матеріал

Ми українці єдина сім'я

Мета: Створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей, формувати поняття учнів про Батьківщину як спільний дім українського народу, розширювати знання про рідний край. Розвивати почуття людяності, патріотизму. Виховувати любов до людей, до України.

Обладнання: Карта України, віночок із різнокольорових паперових квітів, Тітонька Сова, веселі літери.

Хід уроку

І. Привітання

Ранок розпочавсь цікаво,

Світить сонечко ласкаво,

В календарик заглядає

І від посмішки аж сяє.

Знає сонце гомінливе –

День сьогодні особливий!

– Чим сьогоднішній день особливий?

- Ось, дітки, ви стали вже дорослими, ідете в школу, а якщо ви ідете в школу, то ким ви вже стали?

- Так ви стали школярами.

– Я від щирого серця вітаю вас з цим особливим святковим днем, коли ви стали школярами, щоб ви були здоровими, щасливими, слухняними учнями.

_ Скажіть будь-ласка, навіщо нам ходити до школи? Чого ми тут навчимося? ( відповіді дітей )

- Але не подумайте, що ми тільки читатимемо і писатимемо, ми також будемо гратися у різні ігри, відгадувати загадки, малювати і співати, бігати і танцювати. Разом з нами будуть вчитися і казкові герої, вони частенько приходитимуть до нас у гості.

- І сьогодні до нас в гості завітала Тітонька Сова, але вона прийшла не сама, а з веселими літерами. Ці веселі, яскраві літери ми повинні з вами вивчити.

ІІ. Знайомство.

– Тож будьмо знайомі. Я – ваша вчителька Тетяна Сергіївна. А тепер познайомимося з вами.

Практична робота

– Візьміть квіточку, яка лежить у вас на парті, і будьте готовими назвати своє ІПБ голосно і чітко. Ми з вами спробуємо сплести чарівний віночок. (За допомогою вчителя діти прикріплюють квіти на дошку, заздалегідь оформлену у вигляді віночка.)

ІІІ. Народження нової родини.

– Погляньте, діти, на цей чарівний віночок. Цей віночок усіх нас об'єднав в одну родину. Тепер ми одна родина, один колектив. І з цього дня він буде нашим оберегом. Цей віночок буде символізувати міцну дружбу нашого класу. Від сьогодні він буде з нами, щоб нагадувати про те, що наша дружба міцна й непорушна, всі ми житимемо у мирі й злагоді. Саме в цю хвилину народилася наша сім'я.

– Діти, а що таке сім'я? Де вона може проживати? (Учитель вивішує на дошку карту України.)

– Ось погляньте на карту України – це карта нашої Батьківщини. Діти, ми живемо на своїй рідній землі, яка зветься Україна, а ми з вами – українці.

– А тепер усі встаньте і візьміться за руки, щоб утворився віночок, який є у нашому класі. Віднині, діти, ми одна дружна сім'я. Тому жити треба у мирі й злагоді, заступатися одне за одного, дружити, ділити з усіма радість і смуток, щоб наше шкільне життя було цікаве і змістовне, насичене хорошими вчинками і цікавими подіями. (Діти стають у коло і беруться за руки. Говорять слова за вчителем.)

Ми усі – одна сім'я,Неповторні – ти і я!Будемо усі дружити,В злагоді і мирі жити.Бо життя – це диво – казка!В ньому є любов і ласка!Ми прийшли у світ, щоб жити. Й на Землі добро творити!

ІV. Завдання від Тітоньки Сови.

- Весь час поки ми з вами працювали, Тітонька Сова за вами спостерігала, побачила, які ви розумні дітки. Але наша розумна Сова прийшла не з порожніми руками, вона принесла нам конверт з завданнями. І хоче перевірити чи справитесь ви з її завданнями.

  • 1.Загадки

Стоїть веселий світлий дім,

Дітей багато дуже в нім.

Там пишуть і рахують,

Читають і малюють. (Школа).

В сумці зошити, буквар.

Хто до школи йде? (Школяр).

Хто скликає на урок?

То дзвенить шкільний… (Дзвінок).

Коли хочеш ти читати,

То мене повинен знати.

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу. (Книжка).

Для письма, сказати прошу,

Що потрібно взяти? (Зошит).

Малювать в альбомі цім

Допоможуть… (Олівці).

  • 2.Казки

- А чи знаєте ви казки? Я читатиму, а ви скажете, з якої це казки.

“…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята танцюють та в ігри граються…” (“Колосок”).

“…Кізонько моя мила, кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?…” (“Коза-дереза”).

“…Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…” (“Колобок”).

“…От Котик почув Півника, прибіг, забрав його у Лиски і поніс додому…”

(“Котик і Півник”).

“…хто, хто тут живе?

— Я — Мишка-шкряботушка,

Жабка-скрекотушка,
Зайчик-побігайчик!

— А ти хто?…” (“Рукавичка”).

(До всіх казок показую казкових героїв).

  • —Молодці, діти!
  • 3.Гра на увагу.

—А тепер послухайте вірш, як Миколка збирався до школи, і скажіть, що він взяв зайве? (коли почуєте зайвий предмет, плескайте в долоні)

Миколка-першокласник

Перший раз малий Микола
Став збиратися до школи.
Олівця поклав у сумку,
Книги, ручку, зошит, гумку, –
М'яч, перо, граблі, подушку,
На обід м'яку пампушку,

Двох ведмедиків, лопату, Білочку руду хвостату,

Лук і стріли, і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю,

Ще й стільця, стола, і парту, І географічну карту,

Трактора, машину, мило

Вже й надворі звечоріло .

Сів Микола дама думку:

“Чи усе поклав у сумку?” Надія Кир'ян

Перегляд файлу

Ми українці єдина сімя

Мета: Створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей, формувати поняття учнів про Батьківщину як спільний дім українського народу, розширювати знання про рідний край. Розвивати почуття людяності, патріотизму. Виховувати любов до людей, до України.

Обладнання: Карта України, віночок із різнокольорових паперових  квітів, Тітонька Сова, веселі літери.

Хід уроку

І. Привітання

Ранок розпочавсь цікаво,

Світить сонечко ласкаво,

В календарик заглядає

І від посмішки аж сяє.

Знає сонце гомінливе –

День сьогодні особливий!

– Чим сьогоднішній день особливий?

- Ось, дітки, ви стали вже дорослими, ідете в школу, а  якщо ви ідете в школу, то ким ви вже стали?

- Так ви стали школярами.

– Я від щирого серця вітаю вас з цим особливим святковим днем, коли ви стали школярами, щоб ви були здоровими, щасливими, слухняними учнями.

_ Скажіть будь-ласка, навіщо нам ходити до школи? Чого ми тут навчимося? ( відповіді дітей )

- Але не подумайте, що ми тільки читатимемо і писатимемо, ми також будемо гратися у різні ігри, відгадувати загадки, малювати і співати, бігати і танцювати. Разом з нами будуть  вчитися і казкові герої, вони частенько приходитимуть до нас у гості.

- І сьогодні до нас в гості завітала Тітонька Сова, але вона прийшла не сама, а з веселими літерами. Ці веселі, яскраві літери ми повинні з вами вивчити.

ІІ. Знайомство.

– Тож будьмо знайомі. Я – ваша вчителька Тетяна Сергіївна. А тепер познайомимося з вами.

Практична робота

– Візьміть квіточку, яка лежить у вас на парті, і будьте готовими назвати своє ІПБ голосно і чітко. Ми з вами спробуємо сплести чарівний віночок.  (За допомогою вчителя діти прикріплюють квіти на дошку, заздалегідь оформлену у вигляді віночка.)

 

ІІІ. Народження нової родини.

– Погляньте, діти, на цей чарівний віночок. Цей віночок усіх нас об’єднав в одну родину. Тепер ми одна родина, один колектив.  І з  цього дня  він буде нашим оберегом. Цей віночок буде символізувати  міцну дружбу нашого класу. Від сьогодні він буде з нами, щоб нагадувати про те, що наша дружба міцна й непорушна, всі ми житимемо у мирі й злагоді. Саме в цю хвилину народилася наша сім’я.

– Діти, а що таке сім’я? Де вона може проживати? (Учитель вивішує на дошку карту України.)

– Ось погляньте на карту України – це карта нашої Батьківщини.  Діти, ми живемо на своїй рідній землі, яка зветься Україна, а ми з вами – українці.

– А тепер усі встаньте і візьміться за руки, щоб утворився віночок, який є у нашому класі. Віднині, діти, ми одна дружна сім’я. Тому жити треба у мирі й злагоді, заступатися одне за одного, дружити, ділити з усіма радість і смуток, щоб наше шкільне життя було цікаве і змістовне, насичене хорошими вчинками і цікавими подіями. (Діти стають у коло і беруться за руки. Говорять слова за вчителем.)

Ми усі – одна сім’я,             Неповторні – ти і я!                                                                                                       Будемо усі дружити,           В злагоді і мирі жити.                                                                                                     Бо життя – це диво – казка!        В ньому є любов і ласка!                                                                                                              Ми прийшли у світ, щоб жити.       Й на Землі добро творити!

ІV. Завдання від Тітоньки Сови.

- Весь час поки ми з вами працювали, Тітонька Сова за вами спостерігала, побачила, які ви розумні дітки. Але наша розумна Сова прийшла не з порожніми руками, вона принесла нам конверт з  завданнями. І хоче перевірити чи справитесь ви з її завданнями.

  1. Загадки

Стоїть веселий світлий дім,  

 Дітей багато дуже в нім.                                                                                                                

Там пишуть і рахують,                                                                                                          

 Читають і малюють. (Школа).

 В сумці зошити, буквар.                                                                                                                          

Хто до школи йде? (Школяр).

 Хто скликає на урок?                                                                                                                             

 То дзвенить шкільний… (Дзвінок).

 Коли хочеш ти читати,                                                                                                                                 

   То мене повинен знати.                                                                                                                      

 Всіх я розуму учу,                                                                                                                  

А сама завжди мовчу. (Книжка).

 Для письма, сказати прошу,                                                                                                              

  Що потрібно взяти? (Зошит).

 Малювать в альбомі цім                                                                                             

  Допоможуть… (Олівці).

  1. Казки

- А чи знаєте ви казки? Я читатиму, а ви скажете, з якої це казки.

“…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята танцюють та в ігри граються…” (“Колосок”).

 “…Кізонько моя мила, кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?…” (“Коза-дереза”).

 “…Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…” (“Колобок”).

 “…От Котик почув Півника, прибіг, забрав його у Лиски і поніс додому…”

(“Котик і Півник”).

“…хто, хто тут живе?                                                                                                                                     

       Я — Мишка-шкряботушка,                                                                                                         

    Жабка-скрекотушка,
Зайчик-побігайчик!                                                                                                                               

   А ти хто?…” (“Рукавичка”).                                                                                                       

    (До всіх казок показую казкових героїв).

  • Молодці, діти!
  1. Гра на увагу.

—А тепер послухайте вірш, як Миколка збирався до школи, і скажіть, що він взяв зайве? (коли почуєте зайвий предмет, плескайте в долоні)

Миколка-першокласник

Перший раз малий Микола
Став збиратися до школи.
Олівця поклав у сумку,
Книги, ручку, зошит, гумку, –
М’яч, перо, граблі, подушку,
На обід м’яку пампушку,                                                                                                                 

    Двох ведмедиків, лопату,                                                                                                                                                   Білочку руду хвостату,                                                                                                                      

  Лук і стріли, і рушницю,                                                                                                                        

   Ще й пухкеньку паляницю,                                                                                                                

 Ще й стільця, стола, і парту,                                                                                                                      І географічну карту,                                                                                                                       

Трактора, машину, мило                                                                                           

Вже й надворі звечоріло .                                                                                          

 Сів Микола дама думку:                                                                                           

  “Чи усе поклав у сумку?”                        Надія Кир’ян

 

 

Завантаження...
docx
Додав(-ла)
Скуз Тетяна
Додано
22 грудня 2018
Переглядів
1427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку