Перший урок у 1 класі

Про матеріал
Перший урок у 1 класі Тема: Я намалюю мирне небо в рідній Україні Мета: 1. Познайомитися учителеві з майбутніми першокласниками, познайомити дітей одне з одним. 2. Ознайомити учнів зі шкільним життям, дати першокласникам уявлення про школу. Викликати позитивні емоції від зустрічі зі школою, однокласниками. 3. Формувати в учнів інтерес до знань, прагнення їх здобувати. Розвивати пізнавальні інтереси, бажання вчитися, працювати в колективі, почуття дружби та взаємодопомоги. 4. Розвивати пам'ять, мислення, бажання творчо працювати. 5. Навчити правильній посадці за партою, правилами поводження на уроці та перерві в школі; ознайомити дітей з назвами шкільного приладдя та його призначенням. 6. Сприяти вихованню почуття любові до школи, як до рідної домівки; вміння згуртувати дитячий колектив; ввести його у велику шкільну сім’ю. 7. Виховувати любов до книги та знань. 8. Виховувати любов до людей, до України, культурної спадщини нашої держави.
Перегляд файлу

Перший урок у 1 класі

Тема: Я намалюю мирне небо в рідній Україні

Мета:

  1. Познайомитися учителеві з майбутніми першокласниками, познайомити дітей одне з одним.             
  2. Ознайомити учнів зі шкільним життям, дати першокласникам уявлення про школу. Викликати позитивні емоції від зустрічі зі школою, однокласниками.
  3. Формувати в учнів інтерес до знань, прагнення їх здобувати. Розвивати пізнавальні інтереси, бажання вчитися, працювати в колективі, почуття дружби та взаємодопомоги.
  4. Розвивати пам'ять, мислення, бажання творчо працювати.
  5. Навчити правильній посадці за партою, правилами поводження на уроці та перерві в школі; ознайомити дітей з  назвами шкільного приладдя та його призначенням.
  6. Сприяти вихованню почуття любові до школи, як до рідної домівки; вміння згуртувати дитячий колектив; ввести його у велику шкільну сім’ю.
  7. Виховувати любов до книги та знань.
  8. Виховувати любов до людей, до України, культурної спадщини нашої держави.

 

Хід заняття:

Слайд 1

Вчитель: Добрий день, діти! Ви сьогодні вперше завітали до школи, щоб навчитися бути першокласниками. Першокласник – учень школи, який навчається бути школярем. Ви хочете бути школярами? Деякі люди думають, що школа – це просто приміщення, у якому знаходяться діти. Але насправді, це не так. Школа – це величезна Країна знань. Усі її мешканці носять звання «Учень». У школі немає ледарів, тут усі працюють. А за свою працю отримують подарунки і це не цукерки, не іграшки, а знання!

Усі жителі цієї країни носять почесне звання – «Учень», «Школяр».  Але щоб отримати це звання на сьогоднішньому  уроці ми з вами розпочнемо подорож найбільшим літаком у світі «Мрія» по нашій чудові Україні. , на жаль, найбільший та найпотужніший сталевий птах світу «Мрія» згорів від рук ворогів. Але, нація українців не зупиниться та побудує новий, ще більш потужний та сучасний авіатранспорт. Можливо, це зробить хтось із вас.

Щоб сісти на свої місця в літаку – треба отримати квитки ( кожний отримує зірочку із ім’ям)

 Запрошую Вас у неймовірну подорож, сподіваюсь, що Ваша мандрівка буде цікавою і корисною. Слайд 2

І місто «Знайомств»  Слайд 3

Політ триває нормально, тому перше місто на нашому шляху називається місто «Знайомств».

Слайд 4 Давайте уявимо, що я – ведуча телешоу «Найкращі в світі першокласники», і я у вас хочу взяти інтерв’ю.

 (Вчитель дістає мікрофон, та одягає окуляри)

  •          І так. Увага. Ми ведемо свій репортаж, з майбутніми першокласниками, до яких я сьогодні завітала. Я дуже довго чекала зустрічі з вами. Весь час намагалась уявити, які ж хлопчики та дівчатка прийдуть до мене в перший клас. І тепер я бачу, що прийшли красиві, розумні, чудові діти.  Я рада зустрічі з вами.

В Країну Знань поведу вас я, перша ваша вчителька. Звуть мене …

працюю вчителем тому, що я люблю дітей, полюбляю з ними навчатися, гратися, подорожувати.

  •          А тепер я хочу ближче познайомитися з вами.

Учитель роздає кожній дитині зірочку, на якій написано її ім’я. Учні по черзі виходять до дошки і на плакаті прикріплюють зірочки, називаючи своє ім’я.

  •          Погляньте, діти, на цю чарівну галактику.
  •          Нас об’єднала наша школа, наш клас. Саме в цю хвилину ми стали однією шкільною родиною. Це зоряне небо буде символізувати міцну дружбу нашого класу, де ви весело і дружно долатимете всі незгоди й радітимете успіхам кожного з вас.

ІІ місто «Правила учнів»  Слайд 5

ІІ місто  посилає сигнал СОС. Мешканці цього міста не знають, що можна робити в школі , а чого не можна.

Давайте пограємо у гру, що можна і що не можна робити у школі.  На партах у вас сигнальні картки з зірочками – сумними і веселими. Я буду запитувати, а ви – відповідати картками. Якщо те, що я скажу, можна і потрібно робити в школі, ви покажете усміхнену зірочку на картці. Слайди 6-25

  •                    Приходити в школу вчасно
  •                    Сидіти за партою рівно
  •                    Гратись
  •                    Співати
  •                    Сердитись
  •                    Ловити рибу у акваріумі
  •                    Писати під партою
  •                    Крутитись
  •                    Радіти
  •                    Говорити на уроці без дозволу вчителя
  •                    Фантазувати
  •                    Читати
  •                    Дружити
  •                    Ображати
  •                    Писати
  •                    Спілкуватись
  •                    Вередувати
  •                    Допомагати
  •                    Грати у ігри на перерві.
  •                    Поважати
  •          Ви гарно справились із завданням .

ІІІ місто «Рідна школа» . Слайд 26

-Ой, подивіться, мешканці цього міста ніяк не можуть скласти слово з цих букв. Давайте їм допоможемо. Хто ж може прочитати це слово? Слайд 27

(Діти, які вміють читати, складають слово «школа» у парах).

- А чи з радістю ви сьогодні йшли до школи? А чим займаються діти в школі?

Я пропоную всім послухати, як хлопчик Миколка збирався до школи. Слайд 28

Перший раз малий Микола

 Став збиратися до школи.

 Олівця поклав у сумку,

 Книги, ручку, зошит, гумку,

 М'яч, перо, граблі, подушку,

 На обід м'яку пампушку,

 Два ведмедики, лопату,

 Білочку руду, хвостату,

 Лук і стріли, і рушницю,

 Ще й пухкеньку паляницю,

 Ще стільця, стола і парту,

 Ще й географічну карту,

 Трактора, машинку й мило.

 Вже й надворі звечоріло.

А чи добре ви знаєте речі, які потрібні в школі? Зараз ми це перевіримо відгадавши загадки.

Слайд 29-36

        Букви всі від А до Я живуть на сторінках…Букваря.

        Для письма, сказати прошу, що потрібно взяти?...Зошит!

        Довгі палички кругленькі,

          Сині, жовті, червоненькі,

          На папері походили,

          Кольори свої лишили.

          Звуться палички оці…кольорові олівці!

        Ручки й олівці, щоб знали, ми складемо… у пеналі.

В сумці зошит і буквар. Хто до школи йде?...школяр!

 

     Є чарівник у школі в нас,

Дітей запрошує він в клас.

Щоб не спізнились на урок,

Нам голос подає ... (дзвінок).

        Виводить букви і слова

          Ота цікава штучка.

             В руці виблискує здаля

             Нова, гарненька … (ручка).

7.    Чистенькі віконця

  Сміються до сонця.

  Діточки довкола

  ЦЕ наша люба… (школа).

- Молодці , всі загадки відгадали!

ІV місто «Фізкультхвилинки» . Слайд 37

  •          А тепер я пропоную вам трішки відпочити. Повторюйте рухи які будете бачити на екрані.

Слайд 38

V місто «Портфеликів». Слайд 39

А ми продовжуємо нашу подорож. Робимо зупинку в місті «Портфеликів»

 Робота в групах (дівчатка і хлопчики)   Слайд 40

  •          Діти, зараз ми пограємо в гру «Збери портфель». Будь ласка до першого столу підійдіть дівчатка, а до другого – хлопчики. На столі ви бачите портфелик та різні предмети, ваше завдання разом, подумати, обговорити і покласти у ранець ті речі, які необхідні у школі. (Діти по команді працюють у групах.)

Перевіряємо, як з цим завданням справилися майбутні школярики. (При необхідності, обговорити, які предмети були покладені неправильно.)

  •          Молодці, ви добре справилися із цим завданням і знаєте, які речі потрібно класти у свій портфель готуючись до школи.

VІ Місто «Маленькі українці»  Слайд 41

Привітний і світлий наш сонячний дім.

Як радісно й весело жити у нім.

Тут мамина пісня і усмішка тата,

В любові й добрі тут зростають малята.

Дзвінка наша пісня до сонечка лине:

«Мій сонячний дім – це моя Україна!»

  •          Так про яку країну йде розповідь у вірші? Тому наступне місто нашої подорожі «Маленькі українці».
  •          Любов до мами і тата, любов до рідних, любов до Батьківщини – це найсвітліші і найвищі почуття.
  •          Ось погляньте на карту України – це карта нашої Батьківщини. У кожному куточку України – живуть родини, батьки і діти, бабусі і дідусі у місті  чи в селі, але всі ми живемо в одній державі – в Україні, яка є для всіх нас єдиною. Україна – це наш рідний батьківський край, і ми несемо в собі його культуру, звичаї та традиції.
  •          Цікаво, що ви знаєте про Україну? Що ви вивчили про нашу країну в дитячому садочку?  Слайд 42-44
  1. Назвіть в якій державі ми живемо? (Україна)
  2. Як називається місто/селище в якому ми живемо? (…)
  3. Яке місто є столицею держави? (Київ)
  4. Без чого не обходиться жоден обід людини? (Без хліба)
  5. Які пісні співають діткам ввечері?(колискові) Хто співає? (матуся)
  •          Багато ви знаєте про свою родину, про рідний край, про нашу неньку Україну.
  •          Любі діти! Ми всі дуже піклуємося про вас і думаємо, якими ви виростите, ким станете. Ви – наша надія, ви – майбутнє України. І дуже хочеться, щоб ви виросли справжніми українцями. З гарячими серцями, розумними головами, чистими помислами, щедрими душею.
  •          Не дивлячись на те, що відбувається зараз в Україні, я сподіваюсь, що майбутнє нашої держави буде створене кращими людьми, а ці люди це ви, які є патріотами нашої держави.  
  •          Молодці! Ви щойно відвідали майже всі міста, а тепер ви, діти, нам дещо пообіцяєте:

Гра «Обіцянка»  Слайд 45

Слайд 46-48

До того як продзвенить  в школі дзвінок,

Завжди приходити своєчасно на урок.    ( обіцяємо).

Під час уроку дружно і активно працювати,

Учити все, що потрібно вам знати. ( обіцяємо).

Речі удома не забувати,

Друзями добрими, вірними стати.  ( обіцяємо).

 

Вчителька:

  •     А тепер настала моя черга дати вам обіцянку.

Урочисто обіцяю:

Щоб ви могли багато знати,

Буду добре вас навчати.

Нікого не ображати,

Хлопчикам і дівчаткам –

Всім допомагати.

До всіх ставитись з любов’ю.

Дбати про ваше здоров’я.

Слайд 49 VII місто Героїв

Зараз я вас дуже попрошу піднятися та подумати про наших  полеглих Героїв, які ціною власного життя віддали своє життя за наш мир та спокій! (Хвилина мовчання)

 

Ворожа орда нищить нашу націю, нашу рідну землю. Та ми вистоїмо, ми не здамося, ми ніколи не забудемо та не пробачимо!

Подумайте  та скажіть, за що ви вдячні нашим воїнам? нашим волонтерам? Слайд 50

Сьогодні ви, як і сотні тисяч школярів нашої держави розпочинаєте вкрай важливу справу для розвитку нашої країни. Це ваш фронт, де ви стаєте ще більш впевненими, освіченими, здібними і творчими людьми, які так потрібні нашій країні, бо ж вам будувати майбутнє України, ви наша надія! 

«Ми – майбутнє України» Слайд 51

  •        Наша мандрівка завершується і я пропоную вам розфарбувати іменну розмальовку «Ми – майбутнє України»
  •        Молодці. Наша Україна засяяла різнобарвними кольорами, а все тому, що ви працювали старанно і дружно.

Добіг кінця наш перший урок. Ви зробили перший крок на шляху до знань. Хай  цей шлях буде для вас радісним і цікавим! Хай наша школа стане для вас другою домівкою! Бажаю вам знайти тут вірних друзів, здобути міцні знання.

Слайд 52

 

Пам’ятайте, Україна починається з нас, а тому на кожному з вас лежить відповідальність за Батьківщину. А поки ви ще маленькі, вам треба здобувати знання, щоб багато знати і вміти.

Бережіть себе, мирного неба!

Слайд 53-54

docx
Додано
16 жовтня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку