Перший урок
Тема: «Моя школа»
1 клас
Вчитель : Кузьменко А.В
Тема: Моя школа
Мета: поширювати знання дітей про школу, провести екскурсію з метою ознайомлення дітей з місцем розташування різних кабінетів, пояснити їх призначення; вивчити правила поведінки дітей у школі, ; збагачувати словниковий запас; розвивати пам'ять (зорову і слухову), мислення, увагу; виховувати бережливе ставлення до своїх та шкільних речей.
Обладнання: тема уроку; малюнки про школу, правила сидіння за партою; дзвіночок.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
- Діти, ви чули дзвінок? Отже з сьогоднішнього дня цей дзвіночок буде кликати вас до цієї кімнати. А тут на вас буду чекати я, ваш вчитель Анастасія Валеріївна.
- Ця кімната має свою назву. Чи знаєте ви як вона зветься? (Клас)
- Так молодці, ця кімната зветься клас. І в класі ми з вами будемо гратися. Але гра ця буде не простою. Іноді важко грати у цю гру, але якщо ви будите старатися то навчитеся читати, писати, рахувати. Назва цієї гри - урок.
- У мене є маленький дзвіночок. Тож коли я в нього задзвоню це означатиме що ми почали гру. Під час гри ви маєте сидіти рівненько як на малюнку. Ану спробуємо. (Спостерігаю щоб діти сіли рівно і зручно).
- Молодці! Але крім того щоб вміти сидіти вам потрібно слухати мене уважно і робити те що я скажу. Ну що спробуємо. (Дзвоню у дзвоник)
ІІ. Оголошення теми уроку.
-
Перша наша гра має назву «Моя школа».
-
А чи знаєте ви що називають школою.
ІІІ. Основна частина
-
Так, школа це будинок в якому навчаються діти.
-
А яка наша школа? (Нова, гарна, висока)
-
Яка школа зображена на малюнку?
-
А що має бути у школі? (Роздягальня, коридор, клас,)
-
Молодці. І зараз ми з вами вирушимо подивитися де ж знаходиться у нашій школі роздягальня, спортивний зал, їдальня…
-
Але спершу розгадайте загадку:
Стоїть вулик придорожній,
Іноді зовсім порожній.
Вранці і вдень гуде, оживає,
А в ночі відпочиває
(За потребою пояснюю що таке вулик)
1. Коридор
-
Молодці це справді школа, та в якій вранці і в день вчаться діти, а в вечорі вони йдуть спати і школа також відпочиває.
-
Але перш ніж вийти з класу ви повинні запам’ятати що по шкільним коридорам треба ходити повільно, тихо, щоб не заважати іншим класам працювати.
-
Давайте ми станемо в пари по 2 і тихенько вирушимо по нашій школі. (Виводжу дітей з класу).
-
Ось ми і у шкільному коридорі. Ви бачите багато дверей, це інші класи в яких навчаються діти і коли продзвонить гучний дзвін всі вони вийдуть пограти на певний час. Відпочинок між уроками називають перервою. І на перерві треба вийти на подвір’я, щоб подихати свіжим повітрям, побачити інших діточок та пограти у рухливі ігри.
2. Туалет
-
У школі є туалет. (Показую) Якщо хтось забажає під час уроку в туалет то треба тихенько підняти руку і сказати вчителю. (Ідемо до роздягальні)
3. Роздягальня
-
Це роздягальна, вона створена для того, щоб діти вішали тут свої куртки. А потім ішли до класу. (Виходимо на подвір’я)
4. Шкільне подвір’я
-
Це шкільне подвір’я тут ви можете грати на перервах.
-
Але треба бути дуже обережними коли спускаєтесь східцями, бо можете впасти.
-
І гратися на східцях не можна. Бо можете зашкодити і собі і іншій людині
(Можна провести цікаві ігри на подвір’ї)
5. Спортивний зал
-
Це спортивний зал, у якому у вас буде проходити урок фізичної культури. На цьому уроці ви будите робити зарядку, пригати, бігати, грати м’ячем та в рухливі ігри. До спортивного залу можна заходити тільки у спортивному одязі та взутті.
6. Їдальня
-
Це їдальня. Тут ви будите снідати та обідати. В їдальні треба поводити себе тихо, не можна розмовляти та бігати.
-
А що треба зробити перед тим як сідати їсти?
-
А коли поїв?
7. Медичний кабінет
-
Ось тут знаходиться медичний кабінет. У ньому сидять наші лікарі, які вас будуть, важити, вимірювати, давати вам смачні вітаміни, а якщо вам стане погано, чи ви захворієте, вони обов’язково вас вилікують.
8. Бібліотека
-
А ця кімната – це бібліотека. Тут зберігаються багато книжок і коли ви навчитеся читати то будите приходити сюди брати книжки. А обрати цікаву книжку вам допоможе наш бібліотекар. (Діти знайомляться з бібліотекаром, розглядають і потім виходимо)
-
Ну, що час повертатися до нашого класу.
ІІІ. Заключна части.
-
Ну як вам сподобалася наша подорож?
-
А що вам найбільше запам’яталося?
-
Коли треба їти на урок? (коли продзвенить дзвоник)
-
Як потрібно себе поводити на уроці?
-
Назвіть місця де можна гратися? А де ні?
-
А тепер я задзвоню у свій дзвіночок і це означає, що ви можете іти на перерву.