Phonic Book. Зошит для вивчення звуків на навчанню читання англійською мовою.

Про матеріал
Фонетична книга розроблена для загальноосвітніх навчальних закладів. Містить цікаві та захоплюючі завдання, спрямовані на засвоєння учнями звуків англійської мови, розвиток навичок читання та письма, а також мотивацію дітей до вивчення англійської мови. Новий друг, бджілка Джим, допомагає учням у вивченні: презентує нові звуки і коротко пояснює правила вимови англійських фонем, проводячи паралелі з відомими для них українськими звуками, для кращого розуміння та ефективнішого засвоєння матеріалу дітьми. Школярі не тільки мають змогу вивчити звуки англійської мови, а й затренувати лексику, подану в підручнику.
Перегляд файлу

image


 

image

 

Introduction

 

image image

Фонетична книга розроблена для загальноосвітніх навчальних закладів. Містить цікаві та захоплюючі завдання, спрямовані на  засвоєння учнями звуків англійської мови, розвиток навичок читання та письма, а також мотивацію дітей до вивчення англійської мови. Новий друг, бджілка Джим, допомагає учням у вивченні: презентує нові звуки і коротко пояснює правила вимови англійських фонем, проводячи паралелі з відомими для них українськими звуками, для кращого розуміння та ефективнішого засвоєння матеріалу дітьми. 

Школярі не тільки мають змогу вивчити звуки англійської мови, а й затренувати лексику, подану в підручнику.

Перші вправи фонокниги націлені на повторення алфавіту. Кожен наступний урок Джим «пояснює» новий матеріал, а також закріплює пройдений на попередніх заняттях. Вкінці книги знаходяться вправи на повторення, а також таблиці зі звуками. 

Хоча матеріал подається досить доступно, все ж більшість вправ повинні виконуватись під контролем вчителя, враховуючи складність правил читання в англійській мові. 

Phonic Book стане ефективним помічником на уроках для вчителів і цікавим заняттям для учнів.  

Отож, вивчайте звуки  і розважайтесь разом з Джимом!

   

Alphabet Revision

 

image image

Help the rabbit to get to the carrot. Write the missing letters. Допоможи кролику дійти до морквинки. Напиши і назви літери алфавіту, яких не вистачає.

image

 

image

Find and colour the right way from A to Z. Знайди, назви і розфарбуй правильний шлях, щоб пройти алфавіт від a до z. 

image

image

1.    Write out names with sound [ı]. Випиши імена із звуком [ı].

image

 

2.    Colour the words with sound [ı] pink and the other words blue. Name the words. Розфарбуй слова зі звуком [ı] - рожевим, а решту слів– голубим.  Назви слова з цим звуком.

image

 

image

1. Colour the words with sound [æ] orange and the other words green. Name the words. Розфарбуй слова зі звуком [æ]

image

- оранжевим, а решту слів  – зеленим. Назви слова з цим звуком.

image

2.  Divide the words into two columns. Випиши слова зі звуком [ı] та [æ] у різні колонки.

image

 

stand Ron

Bill

Max dad

doll

sit

frog box

1.                      

image image

Match the words with sound [ɔ] with the sun. З’єднай хмарки зі словами, в яких є звук [ɔ],  із сонечком.

image

2.                       Underline sound [ı] red, sound  [æ]  blue and sound [ɔ]  green. Підкресли звук [ı] червоним кольором, звук [æ] – синім, а [ɔ] – зеленим.

 


image

 

1.     Circle the words which have sound [ks]. Обведи слова зі звуком [ks].  

 

image

image
image

Ron          Max        ox            dog         Tim          

Liz             six            box         Tom         fox.

2.     Match the sounds with the letters. З’єднай букви і звуки.

image

image

 

1.     Colour the words with sound [ð]. Розфарбуй слова, що мають звук [ð].

dad

father

this

the

Bill

bag

that

brother

mother

 

2.     Match the sounds and the words. З’єднай звуки і слова.

image

image 

1.   [ı]     image                             Tom, dog, Bob, on

2.   [æ]                        Liz, Tim, pig, big, six

3.   [ɔ]                         this, mother, brother  

4.   [ð]                        six, fox, box, ox

5.   [ks]                      bag, Sam, Ann, sad  

 

 

image

1.    

image

Put ˅ if the words has sound [e] or  х  if it doesn’t. Постав ˅, якщо в слові  є звук  [е], а якщо ні – постав х.

 

imageimageimageFred   bed  bag six    Ted   Pam red    and  pen

2.     Circle the odd wagon. Подивись на потяг і знайди слово, яке не відповідає звуку. Обведи зайвий вагон.

image

image

1.        Cross out the words which don’t have sound [ʌ].

Закресли слова, які не мають звук [ʌ].

 

run

 

jump

 

ten

 

uncle

                                      image

image image

 

2.        Find and read the words, which every balloon leads to.

Знайди і скажи до якого слова веде кожна кулька зі звуком.

Підкресли цей звук в слові.

image

image

 

1.              Circle ‘ck’ in each word. Read the words. Обведи в словах буквосполучення ck, яке передає звук         [k].

image                 Nick      Jack        Vicky black

2.              Match and read. З’єднай малюнок, слово, звук.

image

imageimageimagebag   [k]Nick   [ɔ]

                                                               mum            [æ]

fox [ʌ]

                10                  ten [ks]

              image       frog              [е]


image 

image

1. Read the words and circle the correct sounds. Прочитай

слово та обведи відповідний звук.  

                               [   ] 

image

imageimageægame            [еı [еı] bag          [æ]

                                               [еı] table                    [æ]

                                               [æ]  dad                    [еı]

2. Follow and read. Знайди і прочитай слово, до якого веде

image

image

1.                       Find , circle and write the words with sound [aı].

image
image

Знайди слова зі звуком [aı], обведи їх та запиши нижче. 

image

 

2.                       Match the sounds with the words. З’єднай звук зі словом та прочитай його. 

image

1.     Read the words with sounds [u] and [u:] and underline them.  Прочитай слова зі звуками [u] та [u:]. Підкресли їх.

image

 image

2.     Match. З’єднай слово і звук.

image


image

1.Read and divide the words into two columns. Прочитай та розділи слова зі звуками [ju:] та [ə] на дві колонки.

 Pupil  mother  ruler tune   teacher  computer tube

 

                                [ju:]                                       [ə]

image image

image

 

2. Look at the picture and write the sound that is in the word.Напиши в квадратику звук, який є у слові, що позначає малюнок.

image

1.     Read and circle the correct sound. Прочитай словo та обведи звук [ɔ] чи [əʊ].  

 

imagehello        [ɔ]  /  [əʊ] box          [ɔ]  /  [əʊ]frog          [ɔ]  /  [əʊ] open       [ɔ]  /  [əʊ]stop       [ɔ]  /  [əʊ] not  [ɔ]  /  [əʊ]close        [ɔ]  /  [əʊ] no    [ɔ]  /  [əʊ]

 

2.    

image image image

Cross out the odd word. Закресли зайве слово.

image

        

image

1.     Підкресли буквосполучення sh (звук [ʃ]) червоним, а wh ([w]) – синім. Прочитай слова.

 

image

imageshe       when         where     shelf        what  fish        ship    why

image

2.     З’єднай  буквосполучення sh, wh, ch, th, звук, який вони передають та слово.

imagesh  [tʃ]   what, where wh  [ ʃ]   teacher, chair  ch   [w] image she, fish th   [ð]   this, that


image

 

1.                       Underline sound [a:]. Підкресли в реченнях звук [a:].

The car is in the park.

Parks are white.

The cars are far.

2.                       Write the sounds that you have learnt and name the words with these sounds.  Напиши вивчені звуки на ялинкових прикрасах та назви їх. Назви які  слова ти знаєш з цими звуками.

image

image

 

1.                 Colour the words with sound [əʊ]. Розфарбуй слова, що мають звук [əʊ]. 

 

open

father

window

the

no

not

snow

follow

Bob

 

2.                

image

imageRead the word and write the correct sound. Напиши звук на виділену букву або буквосполучення у слові.

imageschoo [u:]snow  ____ computer  ____ that  ____ under  ____ sad  ____ shelf  ____ chair  ____ hello   ____ box   ____ white  ____ game  ____ car   ____ fine  ____

image

1.          

image image

Read and match the words with the sound. Тільки бджілки зі звуком [ı] можуть прилетіти до меду. З’єднай

 image

 

2.           Write the words with the sounds. Напиши слова зі звуками.

 

[ı]

image

 

[ʌ]

image

 

[ʃ]

 

[w]

 

[u]

 

[ə]

 

[ei]

 

[tʃ]

 

 

image

 

 

1.Underline sound [i:]. Підкресли в реченнях звук [i:].

I see a green tree.

The teacher speaks English.

Speak English, please.

 

image image

 

2. Circle the correct sound. Вибери та обведи звук.

 

 [ı]  

[i:]     

  [e]

 

 

 

   [aı]

[ʃ]   

 [ʌ]

 

 

 

   [i:]

[e]   

[ʃ]

 

 

 

   [ı] 

[w]   

 [e]

 

 

 

   [k]

[ɔ]   

 [w]

 

 

 

   [ɔ]

[i:]   

 [əʊ]

teacher 

nine

shelf

happy

where

hello

 

image

1.                      Tick if the word has sound [ɔ:], if not, put х. Постав ˅,

якщо в слові  є звук  [ɔ:], а якщо ні – постав х.

imageimageimagefour    mum   for doll    horse   dog no     morning  hello

2.                     

image

Read and divide the words into columns.

Прочитай та розділи слова зі звуками [ı], [i:], [ɔ] та [ɔ:] на колонки.

 

image                  fox  pig        tree       pencilbox

         for         six          teacher       door 

                frog       sister      dog       bee

             m orning       please horse       big

image

 


image

image[ı] green.  Розфарбуй ялинкові прикраси зі словами, де y передає звук [j], червоним, а кульки зі словами, де у читається як [ı], зеленим.  

image

image

image

 

2. Read and underline ‘ng’ in the words.Прочитай і підкресли в словах буквосполучення –ng, яке передає звук

[ŋ].

Sing  game song  happy morning  snow dancing 

Bingo

image

 

[æ] bag

[ð] this

[ŋ] sing

[ɔ] doll

[ʌ]

mum

[ı]

big

[ɔʊ] hello

[ʃ]

shelf

[i:]

tree

Кожен учень вибирає собі одну з таблиць (1-3). 

imageВчитель або хтось з учнів витягує картки зі звуками і словами, називає їх. 

Почуті слова і      звуки   слід закреслити у своїй картці. 

Хто перший  закресоить             всі квадратики,

повинен закричати 

image image

                                                                                                                                 BINGO!!!

image

 

[æ] bag

[a:] car

[ŋ] sing

[ɔ] doll

[w] what

[ı]

big

[əʊ]

snow

[ʃ]

shelf

[i:]

tree

 

image

 

[ə]

teacher

[ð] this

[ŋ] sing

[ɔ:]

morning

[ʌ]

mum

[eı]

game

[ɔʊ] hello

[tʃ]

chair

[u]

book

image

 

1.                       imageimageMatch the balloons with the sound [aʊ].Приєднай кульки зі словами, де є буквосполучення –ow, -ou, які передають звук [aʊ], і розфарбуй їх.  

image

2.                       Read and cross out the words which don’t have sound [h].

imageПрочитай і закресли слова, в яких нема буквосполучення wh, яке передає звук [h]. 

                Where       who           what

image

1.                       Match the word, the letters and the sound.

З’єднай буквосполучення, звук і слово.

image image

 

image

2.                       Write the word with the sounds. Напиши слова зі звуками.

image

 

[ə]

image

 

[h]

 

[ɔ:]

 

[tʃ]

 


image

1.                      Find, circle and write the words with sound [ɜ].

Знайди слова зі звуком [ɜ:], обведи їх та запиши нижче. 

image image

image

 

 

2.                      Match the boxes with the words and the sounds.

З’єднай звук зі словами, які мають цей звук.

image

image

Board Game

 

image

 

1.                       Match the words with the sound. З’єднай рибку зі словом, в якому є буквосполучення al, яке передає звук [ɔ:] .

image image

image

 

 

2.                       Match the transcription and the word. З’єднай транскрипцію і слово.

image

                            [ʃelf]                           sing


 

image

1.                       Write and remember the words. Underline sound [ıə]. 

Пропиши і запам’ятай слова зі звуком [ıə]. Підкресли в кожному слові буквосполучення ear, яке передає дифтонг

image image

[ıə].

image

 

2.                       Circle the sounds that you have learnt. Name the words woth the sounds. Обведи звуки, що ви вивчили і назви слова, які відповідають цим звукам.

 

image[æ] [eı]     [ð]      [ck]

 

                [oo]           [я]            [ɔ:]           [ıə]

 

                   [ʃ]             [ŋ]             [ɥ]            [u]

 

image

1.                    Underline air, -ear, -ere in the words. Підкресли в реченнях буквосполучення air, -ear, -ere, яке передає звук [eə].

Where is my chair?

image image

The chair is near the bear.

The doll has got long hair.

The bear is on the chair.

 

2.                    Find the another piece of the word. Read the word and match with the sound. Знайди другу половину слова,

прочитай та з’єднай це слово зі звуком, який є у ньому.

image

image

1. Read the words and divide them into two columns.

Прочитай та розділи слова зі звуками [ð] та [θ] на дві колонки.

 

Thank

this        three     brother

                  that

 

        mouth          mother

                                [θ]                                         [ð]

image

imageimage

2. Read and tick the correct sound. Прочитай слово та вкажи правильний звук.

 

[θ]

 

 

[ɜ:]

 

imageimageimageimageimage                three                    [ð] [t]

hair  [eə]  [ə]  [ɔı] ball  [ə]  [æ]  [ɔ:] gir [ı] [ɜ:]  [ɔ]

                boy                      [ɔı] [ʃ]

wha t [ŋ]  [ʃ] [w] wh [h]  [w]  [ð] how  [aʊ]  [ʊ]  [ʌ] 

 

image

1.                       Read the words and colour those which have ‘ght’

image

image(sound [t]). Прочитай слово на картці і зафарбуй ті, в яких є слова із буквосполученням ght (звук [t]).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.                       Name the sounds and words which have these sounds in chain. Назви звуки по порядку і слова, які мають ці звуки.

image

image

1.     Read the words and circle the correct sound.

Прочитай словo та обведи звук [k] чи [s].  

 

imageimagepencil      [k]  /  [s]nice  [k]  /  [s] cake [k]  /  [s] Tracy [k]  /  [s]cat  [k]  /  [s] face   [k]  /  [s]

2.     Solve the crossword. Read the transcription and fill in the letters. Розгадай кросворд. Поливись на транскрипції, прочитай слово та запиши його в кросворді літерами.

image image

 

 

 

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

1.    [kæt]                            

2.    [dɔg]

3.    [fıʃ]

image

1.                       Read the words and write the corresponding sound.

Прочитай слова та напиши який звук – [g] чи [dӡ] – їм відповідає.

 

image

 

 

 

_______

 

 

 

_______

image image

 

2.                       Match the transcription and the word. З’єднай транскрипцію і слово.

 

image

                            [eıt]                                    three

                            [bɔ:l]                                  eight


Revision

 

 

1. Find the words and write the transcription. Знайди слова, які називають ці малюнки і запиши їх транскрипцію.  

 

 

image

image image

         image    Z

Z

B

A

G

Z

B

F

P

C

A

R

E

O

I

W

W

W

A

X

 

G

Y

Y

Y

R

Across:  

 

           

Down:

 

1.   image                                 1.      image

[‘hipɔ]  

 

 

 

_________

2.     image 

____________

 

 

 

 

 

 

        2.        image

_____________

3.  image                                     3. 

_____________                       

image

3.                       Match. З’єднай буквосполучення, слово і звук.

ch

shelf

 

 

[ɔ:]

ar

school

 

 

[tʃ]

al

where

 

 

[θ]

th

ball  

 

 

[u:]

oo

teacher

 

 

[a:]

image image

imageimagesh mouth   [k] wh black     [ʃ]ck car     [w]

 

4.                       Solve the crossword. Read the transcription and fill in the letters. Розгадай кросворд.  Поливись на транскрипції, прочитай слово та запиши його в кросворді літерами.

 

Crossword

 

image

image 

 

2. ↓

             

1. ↓

1. → 

 

                  image 

 

 

 

             

 

 

2. →

 

3. ↓

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. →

 

 

 

 

 

 

 

                Across:                           Down:

1.    [teibl]                          1. [pen]

 

2.    [dɔg]                  2.  [hænd]

 

3.    [fain]                  3.  [geim]


image

image

image

image

Буквосполучення

image


Голосні звуки

Транскрипція

Звучання звуку в

англійського

звуку

українській мові

[e]

е

[i]

i

[i:]

i (довге)

[о]

о

[æ]

е (коротке; його вимова схожа на російський звук ‘э’)

[Λ]

а

[a:]

а (подовжене; в кінці ледвеледве чутно м’яке ‘p’)

[u]

у

[u:]

у (довге)

[ε:]

е (подовжене; трохи чутно звук ‘p’ в кінці)

[ə]

‘а’ або ‘е’ (без наголосу)

image

image

 

Дифтонги (два голосних звуки)

Транскрипція Звучання звуку в англійського українській мові звуку

                                         [ei]                                         ей

                       [аі]                                         ай

                                         [оі]                                         ой

                                        [au]                                         ау

                                        [əu]                                         оу

image image

                                        [eə]                                         еа

                                         [iə]                                         eə

         

 

Приголосні

Транскрипція

англійського звуку

Звучання звуку в українській мові

[∫]

ш

[t∫]

ч

[ð]

дзвінкий міжзубний (для його вимовляння потрібно

помістити кінчик язика між зубами та намагатися вимовити звук ‘д’)

[θ]

глухий міжзубний (для його вимовляння потрібно

помістити кінчик язика між зубами та намагатися вимовити звук ‘с’)

[ŋ]

носовий звук ‘н’

[j]

й

                     [p]                                           п

                                          [b]                                           б

                                          [v]                                 в (твердий)

                                          [f]                                           ф

[z]   з [s]     с [g]    ґ [k]     к

                                          [t]                                            т

image

image                                          [d]                                           д

                                          [ʒ]                                           ж 

[l]                                                          л

[m]                                                       м [n]           н

в (для його вимовляння

                                         [w]                      потрібно скласти губи в

трубочку та вимовити `в`) р (його вимовляння в

[r]                                 англійській більш м’яке, ніж в українській)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Цис Альона Юріївна
    Дякую за Вашу клопітку працю!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Фесенко Вікторія Володимирівна
    Дякую за Ваші чудові наробки! Буду користуватися.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Червоненька Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
12 жовтня 2021
Переглядів
5298
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку